آنچه در دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج (reforge product management foundations) فرا خواهید گرفت:
ایجاد درک اساسی از نقش مدیر محصول با یادگیری نحوه اجرای یک فیچر از مرحله کشف تا تحویل.-
اعتبار سنجی فرصتهای فیچر (Feature Opportunity Validation): با یادگیری چگونگی تصمیمگیری برای ساخت و تایید ایدهها، ارزش خلق شده برای کاربران و کسبوکار خود را به بیشترین حد ممکن برسانید.
-
طراحی فیچر (Feature Design): علم دقیق ترکیب بین نیازهای کاربر، محدودیتهای تجاری و تصمیمهای طراحی برای خلق پروتوتایپی متناسب با مخاطب، را فرا بگیرید.
-
توسعهی فیچر (Feature Development): کار گروهی بینقص را با همکاران خود تجربه کنید و طرحهای خویش را به واقعیت تبدیل کنید. یاد بگیرید چطور فعالیتها را به دقت سازماندهی کنید و مبداء هر موفقیت را ترسیم نمایید.
احتمالا با سایت ریفورج و کیفیت دوره های آموزشی آن و البته هزینه بالای دوره ها آشنا باشید. در حال حاضر ارزش دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج چیزی حدود 1500$ در نظر گرفته شده که شاید باعث شود از خرید دوره صرف نظر کنید. البته که ارزش این دوره به نسبت کیفیت علمی اش و همچنین اساتید مجرب و حرفه ای که دارد، بسیار بالاتر از ارزش مالی آن است. مدرسین این دوره ها اساتید برتر دانشگاه های سرشناس دنیا هستند که البته در شرکت های مطرح جهان نیز دارای جایگاه ویژه و حرفه ای می باشند.
خوشبختانه گرولی توانسته همین دوره ها را با تمامی امکانات و با هزینه ای استثنائی و تخفیفی چشمگیر و با زیر نویس فارسی در اختیار شما قرار دهد.
دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج (reforge product management foundations) به گونه ای طراحی و تدریس شده که از هر جایگاهی که باشید پیشرفت ویژه ای را حس خواهید کرد. شما می توانید به عنوان یک کارآموز و یا مدیر محصول جونیور به طور کامل به مباحث مدیریت محصول تسلط پیدا کنید و جایگاه حرفه ای خود را پیشرفت دهید. حتی اگر قصد تغییر در زمینه کاری خود را دارید و می خواهید از حرفه های مختلف مهندسی، بازاریابی یا طراحی به حوزه مدیریت محصول ورود کنید می توانید تمامی مباحث را از ابتدا و به صورت کاربردی در این دوره تخصصی فرا بگیرید و در این مسیر پر موفقیت گام های ویژه ای بردارید.
فصل اول معرفی
پیش نمایش دوره رایگان
ارکان توسعه محصول
تسلط بر 4 رکن توسعه محصول بر افزایش سرعت مدیریت محصول کمک می کند.
ویدئو معرفی دوره
فصل دوم اعتبار سنجی فرصت ویژگی (Feature Opportunity Validation)
مقدمه ای بر اعتبارسنجی فرصت (Opportunity Validation) رایگان
- ویدئو اول: سه مولفه از یک فرصت ویژگی
کار های عالی با اعتبارسنجی فرصت آغاز میشوند. - ویدئو دوم: برگزاری جلسه معرفی مدیر
جمعآوری فرضیات درباره تناسب استراتژیک فرصت، ارزش برای کاربران و ارزش تجاری
افزایش ارزش کاربر
- ویدئو اول: تعیین و جذب مخاطبان مصاحبه
یادگیری نحوه جمعآوری بینشهای صحیح از کاربران مناسب. - ویدئو دوم: انجام مصاحبههای موثر
با استفاده از راهنمای مسیر، مصاحبههای کاربر را به طور موثر هدایت کنید. - ویدئو سوم: ترکیب ارزش کاربر
تبدیل دادههای خام مصاحبه به بینشهای ارزشمند از کاربر.
افزایش ارزش تجاری
- ویدئو اول: تحلیل قیف: ساخت قیف خود
مسیر کاربران خود را به سوی یک نقطه پایانی که مشکل آنها را حل میکند، نقشه کشی کنید. - ویدئو دوم: تحلیل قیف: تخمین اثرات ممکن
مقدار مشکل را محاسبه کرده و از معیارهای جایگزین برای ارزیابی ارزش تجاری استفاده کنید.
تأیید و انتقال فرصت
- ویدئو اول: مخاطبان و اهداف بررسی محصول
تأیید و تطابق رهبری را کسب کنید قبل از ورود به طراحی ویژگی. - ویدئو دوم: ساختاردهی بررسی محصول
یک ارائه بررسی محصول طراحی کنید که به اهداف شما دست یابد.
پاداش: خلاصه فصل
خلاصه فصل: اعتبارسنجی فرصت ویژگی
شناسایی و اعتبارسنجی فرصتهای ویژگی که ارزش ایجاد میکنند.
فصل سوم طراحی ویژگی (Feature Design)
مقدمه ای بر طراحی ویژگی رایگان
فرایند طراحی ویژگی
طراحی ویژگی، سفری است از مشکل به راه حل.
واگرایی محدود (Constrained Divergence)
- ویدئو اول: تعریف محدودیتها
تعیین محدودیتهای مناسب برای فعالسازی خلاقیت و تولید راهکارهای با کیفیت. - ویدئو دوم: انجام جلسه ایدهپردازی با در نظر گرفتن محدودیتها
آموزش بهترین روشهای مدیریت محصول برای فعالسازی جلسات ایدهپردازی موثر.
همگرایی تکراری (Iterative Convergence)
- ویدئو اول: اولویت بندی ایده های راه حل
شروع به محدود کردن ایده های بهترین راه حل کنید. - ویدئو دوم: تعیین اهداف آزمون پروتوتایپ
استفاده از یک چیزی در مقابل کاربران برای بررسی یا اعتبارسنجی ایدههای راه حل. - ویدئو سوم: آزمون پروتوتایپ اکتشافی
چندین ایده راه حل را آزمایش کنید تا مشخص کنید کدامیک مطلوب تر است. - ویدئو چهارم: آزمون پروتوتایپ اعتبارسنجی
بهینهسازی و کاهش ریسک پروتوتایپ ویژگی شما.
تأیید طراحی و ایجاد تطابق
- ویدئو اول: درخواست تأیید طراحی
ایجاد هماهنگی با رهبری بر روی پروتوتایپ طراحی نهایی. - ویدئو دوم: بهروزرسانی سند نیازمندیهای محصول شما
سندگذاری فرآیند طراحی ویژگی برای امکان توسعه.
پاداش: خلاصه فصل
خلاصه فصل: طراحی ویژگی
فصل چهارم توسعه ویژگی (Feature Development)
پیشنمایش ماژول رایگان
- ویدئو اول: کتابچه راهنمای توسعه ویژگی
کتابچهای را کشف کنید که به مدیران محصول اجازه میدهد تا اجرای ویژگی را هدایت کنند.
نقشه برداری تیم شما
- ویدئو اول: تعریف کارهای توسعه ویژگی
فعالیت های کلیدی که باید در طول توسعه ویژگی انجام شوند را ترسیم کنید. - ویدئو دوم: نگاشت تیم خود به محل کار
یکبار این فعالیت راهاندازی را اجرا کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیزی از دست نمی رود.
آمادهسازی برای توسعه
- ویدئو اول: فاز آمادهسازی
یک فاز اجرای قوی با آمادهسازی دقیق آغاز میشود. - ویدئو دوم: تعریف گامها: کشف و قابلیت استفاده
گامهایی را تعریف کنید که زنجیره ارائه ارزش به کاربر را کامل کنند. - ویدئو سوم: تعریف گامها: کارایی و وابستگیها
ارزش کاربر، ارزش تجاری و وابستگیها را در گامهایتان مد نظر قرار دهید. - ویدئو چهارم: آمادهسازی مهندسی پشتیبانی
با فعالسازی کارهای آمادهسازی همکاران مهندسی، اطمینان حاصل کنید که آنها برای موفقیت آماده شدهاند. - ویدئو پنجم: برگزاری شروع پروژه
تیم خود را قبل از شروع توسعه ویژگی تقویت کنید و هماهنگ سازید.
مدیریت اجرا
- ویدئو اول: فاز اجرا
اجرا، هسته کار توسعه ویژگی است که پروژه شما را به واقعیت میپیوندد. - ویدئو دوم: ارتباط موثر در طول اجرا
یاد بگیرید چگونه ارتباط با ذینفعان را مدیریت کنید و به سرعت موانع را حل کنید. - ویدئو سوم: بازتجزیه و تحلیل اسپرینت
بازتجزیه و تحلیلها به شما این امکان را میدهند که به سرعت روشهای کاری خود را بهبود بخشیده و پیشرفت کنید.
مدیریت ریسک
- ویدئو اول: شناسایی تغییرات محصول
با پیش بینی آنچه در پیش است، غیر منتظره ها را مدیریت کنید. - ویدئو دوم: شناسایی تغییرات محصول
استراتژیهای حمله و دفاع را یاد بگیرید تا توسعه را در مسیر صحیح نگه دارید.
پاداش: خلاصه فصل
خلاصه فصل: توسعه ویژگی
فصل پنجم راهاندازی و به روزرسانی ویژگی (Feature Launch & Iteration)
هماهنگی راهاندازی ویژگی رایگان
- ویدئو اول: مقدمه ای به راهاندازی و بهروزرسانی ویژگی
راهاندازی و بهروزرسانی ویژگیها، راهی است که انتظارات ما را به واقعیت تبدیل می کند. - ویدئو دوم: آمادهسازی و انتشار نسخههای آزمایشی
برای ایجاد تعادل بین ریسک و یادگیری، با راهاندازی ویژگی خود ریسکهای حساب شده را بپذیرید. - ویدئو سوم: آمادگی برای راهاندازی
لیست کنترل راهاندازی ویژگی مطمئن میشود که هیچ چیزی از دست نرود.
عملکرد ویژگی (Feature Performance)
- ویدئو اول: مقدمه ای بر عملکرد ویژگی
اندازه گیری عملکرد ویژگی برای اطلاع از تصمیمات تکرار. - ویدئو دوم: پذیرش ویژگی
ارزیابی کنید که ویژگی شما چقدر با نیازها و توقعات کاربران هماهنگ است. - ویدئو سوم: نگهداری و رضایت از ویژگی
تعیین کنید که ویژگی شما چقدر مشکل مورد نظر کاربر را حل کرده است. - ویدئو چهارم: تجزیه و تحلیل ارزش تجاری
اصول اصلی نحوه اندازه گیری ارزش کسب و کار را بیاموزید.
ارتباطات پس از راهاندازی
- ویدئو اول: آمادهسازی برای بازتجزیه و تحلیل پروژه
حالا که تجزیه و تحلیلها انجام شدهاند، وقت آن رسیده است که این نتایج را برای ذینفعان بستهبندی کنید. - ویدئو دوم: برگزاری بازتجزیه و تحلیل پروژه
این جلسه ابزار اصلی شماست تا ارتباطات قوی پس از راهاندازی را ممکن سازید.
مدیریت اجرا
خلاصه فصل: راهاندازی و بهروزرسانی ویژگی
فصل ششم پاداش: پیشرفت شغلی مدیریت پروژه
پیشرفت شغلی مدیریت محصول رایگان
- بخش اول: بررسی بخش مشاهده رایگان
- بخش دوم: مسیریابی در حرفهی شغلی شما
توسعه حرفهای خود را با نقشه پیشرفت حرفهای مدیریت محصول به دست بگیرید. - بخش سوم: نقش های فضای راه حل
مسیرهای معمول برای یک مدیر محصول فردی (Individual Contributor) را کاوش کنید. - بخش چهارم: نقشهای فضای مسئله
دربارهی اینکه چگونه کار محصول تغییر میکند وقتی به سطح اجرایی (C-suite) نزدیک میشوید، آموزش می ببینید. - بخش پنجم: موانع رشد حرفهای
در پیشرفت شغلی خود مراقب مجانب نامرئی باشید. - بخش ششم: طراحی حرفهی شغلی در مدیریت محصول
عوامل محیطی را که حمایتگر اهداف حرفهای فردی شما هستند، شناسایی کنید .
فصل هفتم پاداش: اولویتبندی ویژگیها
اولویتبندی فیچر ها رایگان
- ویدئو اول: بررسی بخش مشاهده رایگان
- ویدئو دوم: پیشنیازها برای اولویتبندی نقشه راه خود را برای اتخاذ تصمیمات موفق در طول دوره زمانی طولانی آماده کنید.
- ویدئو سوم: ساختن لیست ایدههای نقشه راه یک مجموعه گسترده از مشکلات ممکن را برای حل قبل از همگرایی ایجاد کنید.
- ویدئو چهارم: اولویتبندی ایدهها در نقشه راه شما فرآیند ساخت یک نقشه راه نهایی را تجزیه و تحلیل کنید.
- ویدئو پنجم: مطالعه موردی نقشه راه شرکت Gusto یاد بگیرید چگونه تیم محصول شرکت Gusto با یک مسئله کلاسیک پولی سرویس B2B SaaS روبرو شد.
- ویدئو ششم: اولویتبندی در سطح اسپرینت بهینهسازی کارایی تیم و استفاده از منابع برای ارائه اولویتهای فصلی شما.
فصل آخر قالبها
قالبها
- قالب مختصر مدیر (رایگان)
دانلود قالب توجیهی مدیر - قالب بهبود ارزش کاربر
- قالب بهبود ارزش کسب و کار
- اسناد نیازمندیهای محصول
- قالب انحراف محدود
- نقشه ذینفعان توسعه ویژگی
- قالب جلسه آغاز پروژه
- لیست بررسی راهاندازی ویژگی
- قالب جلسه بازتجزیه و تحلیل پروژه
- قالبهای بررسی محصول
- قالب اولویتبندی ویژگی
تفاوت ریفورج با دیگر دوره ها این است که با طراحی منحصر به فرد اساسیترین ابزارها و رویکردها را برای تبدیل شدن به مدیر محصولی حرفهای، در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که گفتیم این دوره ها توسط اساتید مجرب و سرشناس در حوزه کاری خود، تولید شده و آنچه باعث موفقیت شان شده را به شما نیز آموزش داده اند.
نکات ویژه ای که ریفورج برای دوره ها در نظر گرفته است:
- یادگیری به صورت عملی و کاربردی (Actionable)
دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملگرا تدریس شده است و تمام آن چیزی که فرا می گیرید را میتوانید در واقعیت به کار بگیرید. - تدریس بی حاشیه (Direct)
بدون حاشیه اضافی سراغ اصل مطلب می رود و مطالب با توضیحات کافی و به اندازه تدریس شده است. - تدریس توسط متخصصان مجرب (Expert Led)
این دورهها توسط متخصصان با تجربه رهبری و ساخته شده است.
در آموزش مبانی مدیریت محصول ریفورج با چه مراحلی آشنا خواهیم شد؟
در ویدئوهای دوره مبانی مدیریت محصول با مراحل مهمی مانند اعتبارسنجی فرصت فیچر، طراحی فیچر، توسعه فیچر، و راهاندازی و بهبود مداوم فیچر، به صورت عمیق و کاربردی آشنا خواهید شد. شما به عنوان یک مدیر محصول، باید قبل از اینکه نمونه اولیهای ساخته شود و یا کدی نوشته شود، بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را باید تولید کرد و آیا آن محصول ارزش افزودهای برای کاربران و کسبوکار شما ایجاد خواهد کرد یا خیر.
این دوره با ترکیبی از درک نیازهای کاربر، محدودیتهای کسب و کار و تصمیمگیریهای طراحی، به شما یاد خواهد داد که چگونه یک نمونه اولیه از فیچر ها را توسعه دهید. سپس در مرحله توسعه، یاد خواهید گرفت که چگونه با مهندسین دیگر همکاری کنید تا طراحیها را به محصولی واقعی تبدیل کنید.
بعد از پیدا کردن روند صحیح و تعیین نقاط عطف کلیدی، می آموزید که چطور میتوانید فیچرهای خود را راهاندازی کرده و مراحل موفقیت آن را از ابتدا تا انتها طی کنید. سپس می توانید عملکرد خود را اندازهگیری کرده و تجربیات آموخته شده از راهاندازیها را در تکرارهای بعدی و بهبود مستمر فیچرها به کار بگیرید.
همچنین ما در سایت گرولی، این دوره را با زیرنویس فارسی برای شما آماده کردهایم.
اعتبار سنجی فرصت فیچر
قبل از ساخت هر نمونه یا نوشتن هر کدی، مدیران پروژه باید تصمیم بگیرند که چه چیزی را ایجاد کنند و آیا این ایجاد ارزش برای کاربران و تجارت آنها خواهد داشت یا خیر.
طراحی فیچر
ترکیبی از درک نیازهای کاربر، محدودیتهای تجاری و تصمیمات طراحی برای توسعه یک نمونه اولیه
توسعه فیچر
همکاری با شرکای مهندسی برای به واقعیت پیوستن این طرحها با دقت در دنبالهبندی کار و تعریف نقاط عطف.
راهاندازی و بهبود مداوم فیچر
مالکیت جامع بر موفقیت ویژگی خود با هماهنگی راهاندازی فیچر، اندازهگیری عملکرد و ادغام نظرات راهاندازی در آینده.
- قالب ها و تمپلیت های آماده
همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.
دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج برای هر کسی که به تسلط بر مفاهیم اساسی مدیریت محصول و اجرای تمام و کمال یک فیچر از مرحله کشف تا تحویل علاقه دارد، مناسب است. بدون توجه به سابقه شغلی یا تخصص خاص، میتوانید از این دوره بهرهمند شوید.
خیر، آموزش مبانی مدیریت محصول بدون احتیاج به هیچ پیشنیازی طراحی شده است و میتوانید بدون داشتن هیچ گونه پیش نیاز آموزشی و یا تجربه کاری، به یادگیری مفاهیم اساسی مدیریت محصول بپردازید.
درست است که دوره مباحث تئوری مدیریت محصول را پوشش میدهد، اما این کار با تمرکز بر جنبههای عملی و کاربردی صورت گرفته است. با مشاهده این دوره علاوه بر درک مفاهیم، می توانید آن ها را به صورت کاربردی در محیط کاری خود اجرا کرده و تجربیات عملی کسب کنید.
بله! این دوره دقیقا همان دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج است با این تفاوت که برای دریافت دوره هزینه ای بسیار کمتر از آنچه در سایت ریفورج است پرداخت می کنید.
هزینه پرداختی شما برای این دوره در گرولی فقط و فقط 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است در حالی که همین دوره در ریفورج با قیمت حدود $1500 قابل خریداری است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج» به زبان انگلیسی هستند و زیرنویس فارسی دارند. بهتر است بدانید که زیرنویسها با هوش مصنوعی تولید شدهاند.
بعد از خرید «دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
زیرا در حال حاضر، گرولی از اولین ارائه دهنده های دوره های ریفورج و البته دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج در ایران است که آن را با قیمتی استثنایی و تخفیف بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
7 دیدگاه برای دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی
قیمت
من خیلی دنبال این دوره در سایت های ایرانی گشتم و خیلی خوشحال شدم که بالاخره پیداش کردم
ممنون از سایت خوبتون و ممنون که این دوره هارو ترجمه میکنید
خوب بود، نسبت به آموزش های هم لول خودش بهتر بود.
بسیار عالی بود. بنظرم با توجه به اینکه دوره مقدماتی هست، سرفصل ها حرفه ای ارائه شدن و بسیار خوب بود که مدت زمان دوره طولانی نبود
دوره خوبی بود اما این دوره مبانی مدیریت بود .با توجه به این دوره برای ادامه راه مدیریت محصول نیازمند چه دوره هایی هستیم؟
همراه عزیز گرولی، برای مطالعهی بیشتر در زمینهی مدیریت محصول پیشنهاد میکنیم دورهی تسلط بر مدیریت محصول ریفورج را هم در برنامهی مطالعاتی خود قرار دهید:
http://growly.ir/learn/reforge-mastering-product-management
دوره مبانی مدیریت محصول مسیر درست را به من نشان داد و به شخصه برای من بسیار مفید بود
این دوره برای کسانی که قصد ورود به دنیای محصول دارند پیشنهاد میکنم.
خوشحالیم که تونستیم در تجربهی مثبت شما از یادگیری سهیم باشیم. سپاس از این که نظر خودتون رو با ما و دیگران به اشتراک گذاشتید.
مرسی که این دوره رو با زیرنویس در اختیار گذاشتین، درک مطالب ویدیو به تنهایی دشوار بود. رجوع مکرر به متن جلسات هم انرژی زیادی میبره. زیرنویس کار رو خیلی راحتتر کرد.
این دوره عالیه