دوره استراتژی رشد پیشرفته
شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» به صورت مرحله به مرحله، فرایند ساخت، تحلیل و برقراری ارتباط با استراتژی رشد ترکیبی را یاد میگیرید.آنچه در «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
«دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» یک راهنمای مرحله به مرحله است و شما را در مسیر ساخت یک حلقه رشد پیچیده راهنمایی میکند. شما با گذراندن این دوره میتوانید حلقههای رشد سازمان را تفکیک کنید و محدودیتهای سازمان را شناسایی کنید. در نهایت، با یادگیری و انتخاب روش مناسب، میتوانید فرایند رشد جدیدی را در شرکت ایجاد کنید. «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» برای رهبرهای آینده، مدیرها و مدیرعاملهای آینده است. اگر میخواهید مدیریت بخشی از سازمان را به عهده بگیرید یا کسبوکار خودتان را راهاندازی کنید، گذراندن این دوره برای شما ضروری است.سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه استراتژی رشد پیشرفته است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره استراتژی رشد پیشرفته شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
هدف از «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» ساخت یک استراتژی رشد جامع و شناسایی فرصتها برای تکمیل مدل رشد سازمان شماست. شما در این دوره با انواع حلقههای رشد آشنا میشوید و مدل رشد خودتان را میسازید. بهعلاوه، محدودیتهای رشد، تقویت حلقههای رشد، اجرای استراتژی رشد و تقویت آن از سرفصلهای این دوره هستند.
آشنایی با انواع حلقههای رشد
شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» در سایت گرولی با بیش از ۲۰ نوع حلقه رشد آشنا میشوید و تفاوتها و عوامل اجرایی کلیدی آنها را یاد میگیرید. بهعلاوه، شناسایی انواع محصول با استفاده از مثالها و نمونههای واقعی هم بخشی از مطالب دوره هستند.
ساخت مدل رشد
معمولا مدیران محصول و رهبرهای سازمان اولین سوالی که از خودشان میپرسند این است که محصول ما چگونه رشد میکند؟ شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته» به این سوال پاسخ میدهید و مدل رشد کیفی سازمان را با استفاده از حلقههای رشد حال و آینده میسازید.
شناسایی محدودیتهای رشد
مرحله بعد از ساخت مدل کیفی رشد، شناسایی محدودیتهای رشد است. بنابراین بعد از گذراندن مرحله ساخت، تحلیل انواع حلقههای رشد، سناریوها و اهداف مختلف را هم یاد میگیرید.
تقویت حلقههای رشد
برای شناسایی مشکلات در هر کدام از مرحلههای رشد، باید به روشهای تشخیص چالش آگاه باشید و اصلیترین موانع را بشناسید. شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته»، با کمک رهبرهای رشد جهان فرایند مرحله به مرحله بهینهسازی استراتژی رشد را یاد میگیرید و از روشهای توسعه حلقه رشد استفاده میکنید.
اجرای استراتژی رشد
در مرحله بعد از تقویت حلقههای رشد، باید استراتژی رشد خودتان را بسط دهید و در مقیاس بزرگتری از کسبوکار اجرا کنید. در این بخش از «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» بهترین تاکتیکها برای تنظیم انتظارها و هماهنگی با سهامدارها را یاد میگیرید و از نکتههای برترین رهبرهای جهان برای ساخت مدلهای کیفی و تنظیم فایل ارائه استراتژی استفاده میکنید.
تقویت استراتژی رشد
همه کسبوکارها در مراحل مختلفی از رشد، تغییر میکنند. بهعلاوه، انتظارها و نیازهای مشتریها هم ثابت نیستند. بنابراین، استراتژی رشد سازمان شما باید طبق نیازهای مشتری و اولویتهای سازمان تغییر کند. شما در بخش تقویت استراتژی رشد، سیستمها و فعالیتهای مناسب برای شناسایی موانع را یاد میگیرید و فرصتهای تغییر استراتژی رشد را شناسایی میکنید.
فصل اول ایجاد یک استراتژی رشد ترکیبی
چگونه محصول خود رشد میکند؟ رایگان
How Does Your Product Grow
- ویدئو اول:ارتباط بین استراتژی و تاکتیکها
هدف ما به عنوان رهبران رشد، ایجاد یک استراتژی است که به رشد ترکیبی پایدار منجر شود
ویدئو معرفی دوره - ویدئو دوم: استراتژی عالی، خوب و بد
ما به یک سیستم نیاز داریم که در میان تعریف ماموریت ما و فرآیندهای اجرایی قرار دارد - ویدئو سوم: سیستم استراتژی رشد Reforge
ارزیابی، تعریف و ارتباط پاسخها به شش سوال کلیدی استراتژی رشد شما - ویدئو پنجم:پیشنمایش برنامه
مروری بر برنامه استراتژی رشد پیشرفته
فصل دوم حلقههای رشد کوچک
پیشنمایش حلقههای رشد کوچک رایگان
Micro Growth Loops Preview
- ویدئو اول: پیشنمایش حلقههای رشد کوچک
پیشنمایش ماژول رشد کوچک Reforge
مقدمهای درباره حلقههای رشد
Introduction to Growth Loops
- ویدئو اول: پحلقههای رشد کدامند؟ حلقهها سیستمهایی هستند که ورودیها خروجیای را تولید میکنند که میتواند به ورودی بازگردد
- ویدئو دوم: انواع مختلف حلقههای رشد دو دسته حلقه وجود دارد: حلقههای کوچک و حلقههای بزرگ. ما ابتدا حلقههای کوچک را بررسی میکنیم
- ویدئو سوم: چرا حلقههای رشد کلیدی هستند؟ بیایید یک قدم عقب برداریم تا بررسی کنیم چرا حلقههای رشد کلید رشد ترکیبی هستند
خصوصیات حلقههای رشد کوچک
Properties of Micro Growth Loops
- ویدئو اول: خصوصیات کیفی
مواد زیرین حلقه رشد کوچک چیست؟ - ویدئو دوم: چرایی
هر مرحله در حلقه دلیلی برای شرکت در حلقه دارد. ما این را وعده ارزش مینامیم - ویدئو سوم: خصوصیات کمی
در این درس، حالا در مورد خصوصیات کمی حلقهها صحبت میکنیم
حلقههای ویروسی
Viral Loops
- ویدئو اول: مقدمهای درباره حلقههای ویروسی
ما به بررسی نوع اول حلقههای ویروسی، حلقههای شخصی وارد میشویم - ویدئو دوم: حلقههای ویروسی شخصی
ما به اطلاعات بیشتری در مورد زیرنوع دوم حلقههای ویروسی، حلقههای مالی وارد میشویم - ویدئو سوم: حلقههای ویروسی مالی
بیایید کمی عمیقتر به سومین نوع حلقههای ویروسی، حلقههای اجتماعی بپردازیم - ویدئو چهارم: حلقههای ویروسی اجتماعی
بیایید در مورد دومین دسته از حلقههای کوچک، حلقههای محتوا صحبت کنیم
حلقههای محتوا
Content Loops
- ویدئو اول: مقدمهای درباره حلقههای محتوا
ما به نوع اول حلقههای پرداختی، حلقههای تبلیغاتی وارد میشویم - ویدئو دوم: حلقههای محتوای تولید شده توسط شرکت
ما به نوع اول حلقههای محتوای تولید شده توسط شرکت وارد میشویم - ویدئو سوم: تغییرات حلقههای محتوای تولید شده توسط شرکت
ما کمی عمیقتر به حلقههای محتوای تولید شده توسط شرکت میپردازیم - ویدئو چهارم: حلقههای محتوای تولید شده توسط کاربران
حلقههای محتوای تولید شده توسط کاربران زمانی رخ میدهد که کاربران محتوا ایجاد کنند که بیشتر کاربران را جذب کند. - ویدئو پنجم: تغییرات حلقههای محتوای تولید شده توسط کاربران
ما کمی عمیقتر به حلقههای محتوای تولید شده توسط کاربران میپردازیم - ویدئو ششم:حلقههای محتوای تولید شده توسط تأمینکنندگان
ما به سومین نوع حلقههای محتوای تولید شده توسط تأمین میپردازیم
حلقههای پرداختی
Paid Loops
- ویدئو اول: مقدمهای درباره حلقههای پرداختی
ما در مورد سومین دسته از حلقههای کوچک، حلقههای پرداختی صحبت میکنیم - ویدئو دوم: حلقههای تبلیغاتی
ما در مورد چند نوع مختلف حلقههای تبلیغاتی، حلقههای تبلیغاتی شریک و تأمین کننده صحبت میکنیم - ویدئو سوم: حلقههای تبلیغاتی شریک و تأمین کننده
ما به نوع دوم حلقههای پرداختی، حلقههای فروش میپردازیم - ویدئو چهارم: حلقههای فروشما در مورد تغییرات مختلف حلقههای فروش صحبت میکنیم
- ویدئو پنجم: تغییرات حلقههای فروش
ما قصد داریم در مورد سومین دسته از حلقههای پرداختی، حلقههای ادغام صحبت کنیم - ویدئو ششم:حلقههای یکپارچگی
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: پیشنمایش حلقههای رشد کوچک
پیشنمایش ماژول حلقههای رشد بزرگ Reforge.
فصل سوم حلقههای رشد بزرگ
پیشنمایش حلقههای رشد بزرگ رایگان
Macro Growth Loops Preview
پیشنمایش حلقههای رشد بزرگ
حلقههای بزرگ ارتباط حلقههای کوچک زیرین شما را به هم وصل میکنند و آنها را در طول زمان مؤثرتر میکنند.
مقدمهای درباره حلقههای رشد بزرگ
Intro to Macro Growth Loops
- ویدئو اول: مقدمهای درباره حلقههای رشد بزرگ
یک نگاه به انواع مختلف خصوصیتهای حلقههای بزرگ میاندازیم. - ویدئو دوم: خصوصیات حلقههای رشد بزرگ
ما به نوع اول حلقههای بزرگ، تأثیرات مستقیم شبکه میاندازیم
تأثیرات شبکه
Network Effects
- ویدئو اول: تأثیرات مستقیم شبکه
ما به نوع دوم حلقههای بزرگ، تأثیرات متقابل طرفین شبکه میاندازیم. - ویدئو دوم: تأثیرات متقابل طرفین شبکه
به عمق نوع سوم حلقههای بزرگ، تأثیرات دادههای شبکه میاندازیم. - ویدئو سوم: تأثیرات دادهای شبکه
به عمق نوع چهارم حلقههای بزرگ، اقتصادی مقیاس میاندازیم.
برند + اقتصاد مقیاس
Brand + Economies of Scale
- ویدئو اول: اقتصاد مقیاس
در این درس، به جزئیات برند و نحوه تأمین دفاعپذیری میپردازیم. - ویدئو دوم: برند
در این درس، به جزئیات برند و نحوه تأمین دفاعپذیری میپردازیم.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: پیشنمایش حلقههای رشد بزرگ
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل چهارم تعریف مدل رشد خود
پیشنمایش تعریف مدل رشد خود رایگان
Preview of Defining Your Growth Model
مقدمهای درباره مدلهای رشد
Intro to Growth Models
- ویدئو اول: مدل رشد پایهی استراتژی شماست
اگر از مردم بپرسید که محصول شما چگونه رشد میکند، نتایج متفاوتی خواهید گرفت. - ویدئو دوم:انواع مختلف مدلهای رشد
چگونه محصول شما رشد میکند؟ این سوال اصلیترین سوالی است که باید پاسخ دهیم.
ساخت یک مدل کیفی
Building a Qualitative Model
- ویدئو اول: مقدمهای درباره ساخت مدل کیفی ما در مورد چگونگی ساخت یک مدل کیفی توضیح می دهیم که چگونه کل محصول شما رشد می کند
- ویدئو دوم: ایجاد نقشه خصوصیات حلقهها ما به ساخت یک مدل کیفی که تمام رشد محصول شما را توصیف میکند، میپردازیم.
- ویدئو سوم: شناسایی حلقههای رشد خود بیایید به تفصیل به شناسایی حلقههای فردی که مدل رشد ما را تشکیل میدهند، بپردازیم.
- ویدئو چهارم: نگاشت حلقههای رشد کوچک خود بیایید حلقههای میکرو را به یک مدل کیفی ترکیب کنیم.
- ویدئو پنجم: نگاشت حلقههای رشد بزرگ خود بیایید حلقههای ماکرویی که شناسایی کردهایم را در یک مدل کیفی ترکیب کنیم.
استفاده از مدل کیفی خود
Using Your Qualitative Model
- ویدئو اول: تغییرات مدل کیفی خود ما نسخه تقسیم شدهای از مدل حلقههای میکرویی خود را بگیریم و به طور دقیقتر بررسی کنیم.
- ویدئو دوم: ارزیابی مدل کیفی پس از ساخت مدل کیفی، میخواهیم از آن به عنوان ابزاری برای ارزیابی سریع استفاده کنیم.
- ویدئو سوم: تطبیق تیم با مدل رشد در این درس، به سه کاربرد سریع برای مدل کیفی میپردازیم.
مثالهای دیگر مدل کیفی
Additional Qualitative Model Examples
- ویدئو اول: مدل کیفی HubSpot
ما به ساخت مدل کیفی برای Hubspot میپردازیم. - ویدئو دوم: مدل کیفی Grubhub
ما به ساخت مدل کیفی برای Grubhub میپردازیم. - ویدئو سوم: مدل کیفی Dropbox
ما به ساخت مدل کیفی برای Dropbox میپردازیم. - ویدئو چهارم: مدل کیفی Airbnb
ما به ساخت مدل کیفی برای Airbnb میپردازیم.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: تعریف مدل رشد خود
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است
فصل پنجم شناسایی محدودیتها و افق رشد
پیشنمایش محدودیتها و افق رشد رایگان
Preview of Growth Constraints + Horizon
مقدمهای درباره محدودیتها و افق رشد
Intro to Growth Constraints + Horizon
- ویدئو اول:محدودیتهای رشد
اولین سوالی که باید پاسخ دهیم این است: نقاط کلیدی در مدل رشد من کجا هستند؟ - ویدئو دوم: افق رشد
دومین سوالی که باید پاسخ دهیم این است: کجا، کی و چرا مدل رشد من از دسترس خارج میشود
چگونه مدل کمی حلقهای بسازیم
How to Build a Quantitative Loop Model
- ویدئو اول: مقدمهای درباره مدلهای کمی حلقهای
ابزار اصلیای که برای شناسایی محدودیتهای رشد ما استفاده میکنیم، مدل کمی حلقهای است. - ویدئو دوم: تعریف مراحل حلقه + خروجیها
ما با مرحله اول شروع میکنیم، جایی که جزئیات مراحل حلقه و خروجیهای آنها را تعریف میکنیم - ویدئو سوم: تعریف فرمولهای تبدیل
در مرحله دوم، شروع به تعریف فرمولهای تبدیل بین هر مرحله از حلقه میکنیم. - ویدئو چهارم: ارزیابی متغیرهای تبدیل
سپس متغیرهای تبدیل از فرمول تبدیل را به تفصیل تجزیه میکنیم. - ویدئو پنجم: ساخت مدل
در مرحله چهارم، شروع به ترجمه کل کارهای پایهای ما به یک صفحه اکسل میکنیم.
استفاده از مدل کمی حلقهای خود
Using Your Loop Quant Model
- ویدئو اول: شناسایی محدودیتها
ما در حال بحث در مورد چیزهای مختلفی هستیم که میتوانیم از مدل کمی حلقهای استفاده کنیم. - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل محدودیتها
ما باید محدودیت را تجزیه و تحلیل کنیم تا بفهمیم چرا محدودیت محدودیت است. - ویدئو سوم: تخمین افق رشد
در این درس، به عمق بیشتر در تخمین افق رشد میپردازیم.
مثالهای دیگر مدلهای کمی حلقهای
Additional Examples of Quantitative Loop Models
- ویدئو اول: مدل کمی حلقه ویروسی و شخصی Slack
ما به ساخت مدل کمی حلقهای برای Slack میپردازیم. - ویدئو دوم: مدل کمی حلقه فروشی GrubHub
ما به ساخت مدل کمی حلقهای برای Grubhub میپردازیم.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: شناسایی محدودیتها و افق رشد
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل ششم انتخاب روشهای رشد خود
پیشنمایش روشهای رشد رایگان
Preview of Growth Methods
- ویدئو اول: پیشنمایش روشهای رشد
پیشنمایش ماژول روشهای رشد Reforge
مقدمهای درباره روشهای رشد
Intro to Growth Methods
- ویدئو اول: روشهای رشد کدامند؟ ما به سوال پاسخ میدهیم: “چگونه میتوانیم آن محدودیت یا افق را بهبود دهیم؟”
- ویدئو دوم: نگاشت روشها در محدودیتها چگونه میتوانیم روش رشد مناسب را انتخاب کنیم، با توجه به محدودیت در مدل ما؟
عبور از حداقل دامنه
Getting Past Minimum Scope
- ویدئو اول: مقدمهای درباره روشهای کمینهی دامنهای رشد
در این بخش، بیایید نگاهی به چگونگی عبور از حداقل دامنه برای حلقههایی که میخواهیم بهبود دهیم بیاندازیم. - ویدئو دوم: محدود کردن دامنه
در این درس، بیایید عمق بیشتری در مورد محدود کردن دامنه بیافکنیم. - ویدئو سوم: حوزههای غیرمقیاسپذیر
در این درس، بیایید عمق بیشتری در مورد اوجهای غیرقابل مقیاس بیافکنیم. - ویدئو چهارم:بهرهبرداری از حلقههای دیگر
در این درس، در مورد استراتژی سوم، یعنی چگونه از حلقههای دیگر استفاده کنیم، صحبت میکنیم.
شتاب دادن به حلقهی خود
Accelerating Your Loop
- ویدئو اول: مقدمهای درباره روشهای افزایش سرعت حلقهی خود در این درس، یک استراتژی کلیدی دیگر را معرفی میکنیم - چگونه حلقه خود را بهینه کنیم.
- ویدئو دوم: حذف اصول بد در این درس، در مورد استراتژی حذف اصول بد به تفصیل صحبت میکنیم.
- ویدئو سوم: اضافه کردن اصول خوب در این درس، به عمق بیشتری در مورد استراتژی اضافه کردن اصول خوب میپردازیم.
- ویدئو چهارم:افزایش ظرفیت در این درس، به عمق بیشتری در مورد افزایش یا گسترش ظرفیت میرویم.
- ویدئو پنجم: تراز کردن تولید ارزش و ضبط آن در این درس، در مورد هماهنگی ایجاد ارزش و گرفتن از آن صحبت میکنیم.
گسترش حلقهی خود
Expanding Your Loop
- ویدئو اول: مقدمهای درباره گسترش حلقهها
یک تجزیه و تحلیل عمیق در مورد یکی از مؤثرترین موارد: گسترش حلقه که محدوده حداکثر را افزایش میدهد. - ویدئو دوم: گسترش تولید کننده ارزش
ما به نحوه استفاده از گسترش تولید کننده ارزش برای افزایش محدوده حداکثر میپردازیم. - ویدئو سوم: گسترش توزیعکننده ارزش
ما به نحوه افزایش محدوده حداکثر از طریق گسترش توزیعکننده ارزش میپردازیم. - ویدئو چهارم:گسترش گیرنده ارزش
در این درس، یاد میگیریم چگونه از گسترش گیرنده ارزش برای افزایش محدوده حداکثر استفاده کنیم
افزودن حلقههای جدید
Adding New Loops
- ویدئو اول: مقدمهای درباره افزودن حلقههای جدید
یاد بگیرید چگونه حلقههای میکرو یا ماکرو را با هم ترکیب کنید تا رشد اضافی را تحریک کنید. - ویدئو دوم: ترتیب گیرنده ارزش
ما از مثالهای افرادی که یک حلقه را اضافه کردهاند تا گیرنده ارزش را غیرمحدود کنند، صحبت میکنیم. - ویدئو سوم: ترتیب تولید کننده ارزش
ما از مثالهای افرادی که یک حلقه را اضافه کردهاند تا تولید کننده ارزش را غیرمحدود کنند، صحبت میکنیم. - ویدئو چهارم: ترتیب توزیعکننده ارزش
ما از مثالهای افرادی که یک حلقه را اضافه کردهاند تا توزیعکننده ارزش را غیرمحدود کنند، صحبت میکنیم. - ویدئو پنجم: ترتیب وعده ارزش
در این درس، به عمق بیشتری در مورد ترتیب وعده ارزش اصلی میرویم.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: انتخاب روش رشد خود
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است
فصل هفتم تعامل استراتژی رشد خود
پیشنمایش تعامل استراتژی رشد خود رایگان
Preview of Communicating Your Growth Strategy
پیشنمایش تعامل استراتژی رشد خود
ما در مسیری بودهایم تا یک استراتژی رشد ایجاد کنیم که نتایج ترکیبی را تولید کند.
اصول رشد
Growth Principles
- ویدئو اول: مقدمهای درباره اصول رشد
ما مفهوم اصول رشد را معرفی میکنیم و به چه دلیل این مرحله بسیار مهم است. - ویدئو دوم: چرا به اصول رشد نیاز دارید؟
قبل از بحث در مورد ایجاد اصول رشد، بیایید ابتدا کمی در مورد اینکه چرا به آنها نیاز داریم، صحبت کنیم. - ویدئو سوم:تجزیه و تحلیل روش خود
ما روش رشد خود را به ترتیبی از چیزهایی که باید اثبات کنیم، تجزیه و تحلیل میکنیم. - ویدئو چهارم:تبدیل تجزیه و تحلیل به کد
ما چگونگی تجزیه و تحلیل خود را به مجموعهای از اصول قابل اجرا تبدیل میکنیم، کشف میکنیم - ویدئو پنجم: درک پیشرانان نقشه راه + هماهنگی با ارزشها و ماموریت
ما به مرحله سوم درک رانندههای نقشهبرداری میپردازیم.
ارزیابی اصول رشد
Evaluating Growth Principles
- ویدئو اول: تمایز
بیایید به تفاوتبخشی، یکی از سه معیاری که اصول خوب را از بد متمایز میکند، وارد شویم. - ویدئو دوم: تیم مناسب
در این درس، توضیح میدهیم که چگونه اصول را برای تیم ارزیابی کنیم. - ویدئو سوم:تمرکز
سومین معیاری که اصول خوب را از بد متمایز میکند، تمرکز است.
تعامل استراتژی خود
Communicating Your Strategy
- ویدئو اول: تعامل عالی، خوب و بد
در این بخش، میخواهیم مرحله به مرحله چگونگی ارتباط استراتژی خود را توضیح دهیم. - ویدئو دوم: روایت استراتژی خود را ایجاد کنید
ما مرحله به مرحله از چگونگی ساخت یک داستان استراتژیک برای ارائه استراتژی رشد خود عبور میکنیم. - ویدئو سوم: تعاملان خود را تطبیق دهید
وقتی ما اطلاعات جدید توسعه میدهیم، باید چگونه ارتباط خود را تطبیق دهیم، کلید است. - ویدئو چهارم:مسیردهی بازخورد
چگونگی مدیریت این بازخورد و اختلافات، واقعاً کلید است.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: تعامل استراتژی رشد خود
فصل هشتم مشاهده تغییرات و تکامل استراتژی رشد خود
پیشنمایش مشاهده تغییرات و تکامل استراتژی رشد خود رایگان
Preview of Observing + Evolving Your Growth Strategy
مشاهده و تکامل استراتژی رشد خود
در بخش بعد، مفهومی به نام “عوامل رشد” معرفی میکنیم.
کاتالیزورهای رشد
Growth Catalysts
مقدمهای درباره کاتالیزورهای رشد
سه سوال اصلی در این ماژول مورد بررسی قرار میگیرند
عوامل رشد داخلی
Internal Growth Catalysts
- ویدئو اول: فرآیندهای اجرایی
در این بخش، به آنچه که “عوامل رشد داخلی” مینامیم، وارد میشویم. - ویدئو دوم: استفاده از مدل رشد ما
به تفصیل بر روی اطلاعاتی که میتوانیم از مدل کیفی یا کمی خود جمعآوری کنیم، میپردازیم. - ویدئو سوم: تغییرات کسبوکار
مروری بر تغییرات در استراتژی کسبوکار که میتواند عوامل جدیدی را ایجاد کند.
عوامل رشد خارجی
External Growth Catalysts
- ویدئو اول: رقابت
در این درس، شروع به بررسی منابع خارجی عوامل رشد میکنیم. - ویدئو دوم: کانالها
به تفصیل بر روی کانالها و نحوه تغییرات در کانالهای توزیع میپردازیم. - ویدئو سوم: بازار بزرگ
سوال کلیدی که سعی میکنیم به آن پاسخ دهیم این است: چه تغییراتی در بازار ماکرو میتواند بر مدل رشد ما تأثیر بگذارد؟
استفاده از کاتالیزورهای رشد
Applying Growth Catalysts
- ویدئو اول: ضبط و اعمال کاتالیزورهای رشد
چگونه میتوانیم به صورت سیستماتیک اطلاعات جدید را جمعآوری و اعمال کنیم؟ - ویدئو دوم: تعامل تغییرات
ما به تفصیل بر روی تغییرات ارتباطات اصلی خود به مرور چرخههای سیستم میپردازیم. - ویدئو سوم: مدیریت مالکیت
ما به یک چارچوب نیاز داریم تا چگونگی مدیریت مالکیت توسعه استراتژی را در طول زمان مشخص کند.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: مشاهده تغییرات و تکامل استراتژی خود
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل نهم هدیه: چگونه یک مدل رشد کمی بسازید
مقدمهای درباره مدل کمی محصول رایگان
Intro to Product Quant Model
پیشنمایش بخش
اینجا پیشنمایشی از مطالبی است که در این ماژول پوشش داده خواهیم کرد.
مدل کمی Dropbox
Dropbox Quantitative Model
- ویدئو اول: مدل پایه
در این درس، به تفصیل نحوه ساخت مدل کمی محصول پایه برای Dropbox را مورد بررسی قرار میدهیم. - ویدئو دوم: افزودن جزئیات نگهداری/مشارکت
جزئیات بیشتر و دقیقتری در مورد نگهداری و انگیزش اضافه میکنیم. - ویدئو سوم: افزودن متغیرهای حرکتی
در مورد افزودن متغیرهای حرکتی برای متغیرهای کلیدی تبدیل حلقههای ما در طول زمان صحبت میکنیم. - ویدئو چهارم: افزودن کوهورتها
ما با اضافه کردن گروهها، مدل کمی Uber خود را ادامه میدهیم - ویدئو پنجم: افزودن حلقههای بزرگ
ما نگاه میکنیم که چگونه حلقههای ماکرو را اضافه میکنیم و چگونه میتوانند بر مدل ما تأثیر بگذارند. - ویدئو ششم: افزودن جزئیات بیشتر
بر اساس کسبوکار، محصول و شرکت خود، ممکن است بخواهید جزئیات بیشتری به مدل اضافه کنید..
مدل کمی Uber
Uber Quantitative Model
- ویدئو اول: مدل پایه
در این درس، به تفصیل نحوه ساخت یک مدل کمی محصول پایه برای Uber را مورد بررسی قرار میدهیم. - ویدئو دوم: افزودن جزئیات نگهداری/مشارکت
ما جزئیات بیشتر و دقیقتری در مورد نگهداری و انگیزش اضافه میکنیم. - ویدئو سوم: افزودن متغیرهای حرکتی
ما در مورد افزودن متغیرهای حرکتی برای متغیرهای کلیدی تبدیل حلقههای ما در طول زمان صحبت میکنیم. - ویدئو چهارم: افزودن کوهورتها
ما با اضافه کردن گروهها، مدل کمی Uber خود را ادامه میدهیم - ویدئو پنجم: افزودن حلقههای بزرگ
ما نگاه میکنیم که چگونه حلقههای ماکرو را اضافه میکنیم و چگونه میتوانند بر مدل ما تأثیر بگذارند. - ویدئو ششم: افزودن جزئیات بیشتر - جغرافیاها
بر اساس کسبوکار، محصول و شرکت خود، ممکن است بخواهید جزئیات بیشتری به مدل اضافه کنید.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
- الگوی ویژگی حلقهها در Reforge
دانلود قالب نقشه ویژگی حلقه - الگوی نقشه حلقهها در Reforge
- نقشههای حلقهها در Reforge
- نقشه حلقههای بزرگ در Reforge
- نقشههای کیفی + کمی حلقهها در Reforge
- تجزیه و تحلیل + تشخیص حلقهها در Reforge
- الگوی تغییر استراتژی در Reforge
یادگیری کاربردی
مطالب دورههای ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شدهاند و راهکارهای شرکتهای بزرگ بینالمللی را به شما آموزش میدهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایلهای «دوره پیشرفته استراتژیهای رشد» میتوانید مهارتهای پیشرفته استراتژی رشد را یاد بگیرید و به موفقیت بیشتری برسید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش میدهند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصان مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آنها میتوانید مباحث پیشرفته استراتژی رشد را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسبوکارتان پیادهسازی کنید.
«دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» یک دوره عملی و کاربردی است و از ویدئوهای آموزشی کوتاه و فایلهای متنی تشکیل شده است. شما در این دوره با مدل رشد شرکتهای برتر دنیا مثل DropBox آشنا میشوید و میتوانید از الگوهای آماده برای تنظیم استراتژی رشد سازمان استفاده کنید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
رهبرهای رشد و تیمهایی که به دنبال ساخت سیستمهای پیچیده و اجرای استراتژیهای ترکیبی هستند، میتوانند از مطالب «دوره استراتژی رشد پیشرفته» ریفورج استفاده کنند.
دوره استراتژی رشد ریفورج یک دوره پیشرفته است. بنابراین، بهتر است علاوهبر خرید آن، دوره سریهای رشد را هم تهیه کنید. مطالعه مطالب این کلاسها، شما را به یک رهبر رشد موفق تبدیل میکند.
خیر، «دوره استراتژی رشد پیشرفته» مجموعهای از راهکارها و استراتژیهای عملی اساتید مطرح دنیا است. شما با گذراندن این دوره با مشکلات مدیرهای رشد شرکتهای برتر دنیا آشنا میشوید و راهکارهای آنها را یاد میگیرید.
بله! این دوره دقیقا همان آموزش مبانی مدیریت محصول ریفورج است با این تفاوت که برای دریافت دوره هزینه ای بسیار کمتر از آنaبله، «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش میدهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایلهای متنی و قالبهای آماده است.چه در سایت ریفورج است پرداخت می کنید.
هزینه پرداختی شما برای این دوره در گرولی فقط و فقط 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است در حالی که همین دوره در ریفورج با قیمت حدود $1500 قابل خریداری است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیرنویس فارسی دارند . بهتر است بدانید که زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.