آن‌چه در دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج (reforge product management foundations) فرا خواهید گرفت:

ایجاد درک اساسی از نقش مدیر محصول با یادگیری نحوه اجرای یک فیچر از مرحله کشف تا تحویل.
  • اعتبار سنجی فرصت‌های فیچر (Feature Opportunity Validation): با یادگیری چگونگی تصمیم‌گیری برای ساخت و تایید ایده‌‌ها، ارزش خلق شده برای کاربران و کسب‌وکار خود را به بیشترین حد ممکن برسانید.

  • طراحی فیچر (Feature Design): علم دقیق ترکیب بین نیازهای کاربر، محدودیت‌های تجاری و تصمیم‌های طراحی برای خلق پروتوتایپی متناسب با مخاطب، را فرا بگیرید.

  • توسعه‌ی فیچر (Feature Development): کار گروهی بی‌نقص را با همکاران خود تجربه کنید و طرح‌های خویش را به واقعیت تبدیل کنید. یاد بگیرید چطور فعالیت‌ها را به دقت سازماندهی کنید و مبداء هر موفقیت را ترسیم نمایید.

توضیحات و معرفی دوره

احتمالا با سایت ریفورج و کیفیت دوره های آموزشی آن و البته هزینه بالای دوره ها آشنا باشید. در حال حاضر ارزش دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج چیزی حدود 1500$ در نظر گرفته شده که شاید باعث شود از خرید دوره صرف نظر کنید. البته که ارزش این دوره به نسبت کیفیت علمی اش و همچنین اساتید مجرب و حرفه ای که دارد، بسیار بالاتر از ارزش مالی آن است. مدرسین این دوره ها اساتید برتر دانشگاه های سرشناس دنیا هستند که البته در شرکت های مطرح جهان نیز دارای جایگاه ویژه و حرفه ای می باشند.

خوشبختانه گرولی توانسته همین دوره ها را با تمامی امکانات و با هزینه ای استثنائی و تخفیفی چشمگیر و با زیر نویس فارسی در اختیار شما قرار دهد.

دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج (reforge product management foundations) به گونه ای طراحی و تدریس شده که از هر جایگاهی که باشید پیشرفت ویژه ای را حس خواهید کرد. شما می توانید به عنوان یک کارآموز و یا مدیر محصول جونیور به طور کامل به مباحث مدیریت محصول تسلط پیدا کنید و جایگاه حرفه ای خود را پیشرفت دهید. حتی اگر قصد تغییر در زمینه کاری خود را دارید و می خواهید از حرفه های مختلف مهندسی، بازاریابی یا طراحی به حوزه مدیریت محصول ورود کنید می توانید تمامی مباحث را از ابتدا و به صورت کاربردی در این دوره تخصصی فرا بگیرید و در این مسیر پر موفقیت گام های ویژه ای بردارید.

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Introduction
 
● Program Preview
— The Product Development Pillars
 
 
Feature Opportunity Validation
 
● Intro to Opportunity Validation
— Three Components of a Feature Opportunity
— Conduct Manager Briefing
 
● Refine User Value
— Determine and Recruit Interview Audience
— Run Effective Interviews
— Synthesize User Value
 
● Refine Business Value
— Funnel Analysis: Build Your Funnel
— Funnel Analysis: Estimate Potential Impact
 
● Validate and Communicate Opportunity
— Product Review Audience and Objectives
— Structuring Product Reviews
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Feature Opportunity Validation
 
 
Feature Design
 
● Introduction to Feature Design
— The Feature Design Process
 
● Constrained Divergence
— Defining Constraints
— Brainstorming With Constraints
 
● Iterative Convergence
— Prioritizing Solution Ideas
— Defining Prototype Testing Objectives
— Exploration Prototype Testing
— Validation Prototype Testing
 
● Design Approval and Building Alignment
— Getting Design Approval
— Updating Your PRD
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Feature Design
 
 
Feature Development
 
● Module Preview
— The Feature Development Playbook
 
● Mapping Your Team
— Defining Feature Development Work
— Mapping Your Team to the Work
 
● Preparing for Development
— The Preparation Phase
— Defining Milestones: Discovery and Usability
— Defining Milestones: Utility and Dependencies
— Supporting Engineering Prep
— Running a Project Kickoff
 
● Managing Execution
— Execution Phase
— Communicating Effectively During Execution
— Sprint Retrospective
 
● Risk Management
— Identifying Product Changes
— Dealing With Product Changes
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Feature Development
 
 
Feature Launch & Iteration
 
● Feature Launch Coordination
— Intro to Feature Launch and Iteration
— Staging Releases
— Launch Readiness
 
● Feature Performance
— Introduction to Feature Performance
— Feature Adoption
— Feature Retention and Satisfaction
— Business Value Analysis
 
● Post-Launch Communication
— Preparing for a Project Retro
— Running a Project Retro
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Feature Launch & Iteration
 
 
BONUS PM Career Progression
 
● PM Career Progression
— Section Overview
— Navigating Your Career
— Solution Space Roles
— Problem Space Roles
— Career Growth Barriers
— Designing Your PM Career
 
 
BONUS Feature Prioritization
 
● Feature Prioritization
— Section Overview
— Prerequisites to Roadmap Prioritization
— Building a List of Roadmap Ideas
— Prioritizing Ideas on your Roadmap
— Gusto Roadmap Case Study
— Sprint-Level Prioritization
 
 
Templates
 
● Templates
— Manager Briefing Template
— Refine User Value Template
— Refine Business Value Template
— Product Requirements Document
— Constrained Divergence Template
— Feature Development Stakeholder Map
— Project Kickoff Meeting Template
— Feature Launch Checklist
— Project Retrospective Meeting Template
— Product Review Templates
— Feature Prioritization Template
 
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول معرفی
فصل دوم اعتبار سنجی فرصت ویژگی (Feature Opportunity Validation)
فصل سوم طراحی ویژگی (Feature Design)
فصل چهارم توسعه ویژگی (Feature Development)
فصل پنجم راه‌اندازی و به‌ روزرسانی ویژگی (Feature Launch & Iteration)
فصل ششم پاداش: پیشرفت شغلی مدیریت پروژه
فصل هفتم پاداش: اولویت‌بندی ویژگی‌ها
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

تفاوت ریفورج با دیگر دوره ها این است که با طراحی منحصر به فرد اساسی‌ترین ابزارها و رویکردها را برای تبدیل شدن به مدیر محصولی حرفه‌ای، در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که گفتیم این دوره ها توسط اساتید مجرب و سرشناس در حوزه کاری خود، تولید شده و آنچه باعث موفقیت شان شده را به شما نیز آموزش داده اند.

نکات ویژه ای که ریفورج برای دوره ها در نظر گرفته است:

  1. یادگیری به صورت عملی و کاربردی (Actionable) 
    دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملگرا تدریس شده است و تمام آن چیزی که فرا می گیرید را میتوانید در واقعیت به کار بگیرید.
  2. تدریس بی حاشیه (Direct)
    بدون حاشیه اضافی سراغ اصل مطلب می رود و مطالب با توضیحات کافی و به اندازه تدریس شده است.
  3. تدریس توسط متخصصان مجرب (Expert Led)
    این دوره‌ها توسط متخصصان با تجربه رهبری و ساخته شده است.
دوره بینش کاربر برای تصمیم‌های محصول
ویژگی های دوره

در آموزش مبانی مدیریت محصول ریفورج با چه مراحلی آشنا خواهیم شد؟

در ویدئوهای دوره مبانی مدیریت محصول با مراحل مهمی مانند اعتبارسنجی فرصت فیچر، طراحی فیچر، توسعه فیچر، و راه‌اندازی و بهبود مداوم فیچر، به صورت عمیق و کاربردی آشنا خواهید شد. شما به عنوان یک مدیر محصول، باید قبل از اینکه نمونه اولیه‌ای ساخته شود و یا کدی نوشته شود، بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی را باید تولید کرد و آیا آن محصول ارزش افزوده‌ای برای کاربران و کسب‌وکار شما ایجاد خواهد کرد یا خیر.

این دوره با ترکیبی از درک نیازهای کاربر، محدودیت‌های کسب و کار و تصمیم‌گیری‌های طراحی، به شما یاد خواهد داد که چگونه یک نمونه اولیه از فیچر ها را توسعه دهید. سپس در مرحله توسعه، یاد خواهید گرفت که چگونه با مهندسین دیگر همکاری کنید تا طراحی‌ها را به محصولی واقعی تبدیل کنید.

بعد از پیدا کردن روند صحیح و تعیین نقاط عطف کلیدی، می آموزید که چطور می‌توانید فیچر‌های خود را راه‌اندازی کرده و مراحل موفقیت‌ آن را از ابتدا تا انتها طی کنید. سپس می توانید عملکرد خود را اندازه‌گیری کرده و تجربیات آموخته شده از راه‌اندازی‌ها را در تکرار‌های بعدی و بهبود مستمر فیچر‌ها به کار بگیرید.

همچنین ما در سایت گرولی، این دوره را با زیرنویس فارسی برای شما آماده کرده‌ایم.

اعتبار سنجی فرصت فیچر

قبل از ساخت هر نمونه یا نوشتن هر کدی، مدیران پروژه باید تصمیم بگیرند که چه چیزی را ایجاد کنند و آیا این ایجاد ارزش برای کاربران و تجارت آن‌ها خواهد داشت یا خیر.

طراحی فیچر

ترکیبی از درک نیازهای کاربر، محدودیت‌های تجاری و تصمیمات طراحی برای توسعه یک نمونه اولیه

توسعه فیچر

همکاری با شرکای مهندسی برای به واقعیت پیوستن این طرح‌ها با دقت در دنباله‌بندی کار و تعریف نقاط عطف.

راه‌اندازی و بهبود مداوم فیچر

مالکیت جامع بر موفقیت ویژگی خود با هماهنگی راه‌اندازی فیچر، اندازه‌گیری عملکرد و ادغام نظرات راه‌اندازی در آینده.

  • قالب ها و تمپلیت های آماده

همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.

سوالات متداول

دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج برای هر کسی که به تسلط بر مفاهیم اساسی مدیریت محصول و اجرای تمام و کمال یک فیچر از مرحله کشف تا تحویل علاقه دارد، مناسب است. بدون توجه به سابقه شغلی یا تخصص خاص، می‌توانید از این دوره بهره‌مند شوید.

خیر، آموزش مبانی مدیریت محصول بدون احتیاج به هیچ پیش‌نیازی طراحی شده است و می‌توانید بدون داشتن هیچ گونه پیش نیاز آموزشی و یا تجربه کاری، به یادگیری مفاهیم اساسی مدیریت محصول بپردازید.

درست است که دوره مباحث تئوری‌ مدیریت محصول را پوشش می‌دهد، اما این کار با تمرکز بر جنبه‌های عملی و کاربردی صورت گرفته است. با مشاهده این دوره علاوه بر درک مفاهیم، می توانید آن ها را به صورت کاربردی در محیط کاری خود اجرا کرده و تجربیات عملی کسب کنید.

بله! این دوره دقیقا همان دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج است با این تفاوت که برای دریافت دوره هزینه ای بسیار کمتر از آنچه در سایت ریفورج است پرداخت می کنید.
هزینه پرداختی شما برای این دوره در گرولی فقط و فقط 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است در حالی که همین دوره در ریفورج با قیمت حدود $1500 قابل خریداری است.

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج» به زبان انگلیسی هستند و زیرنویس فارسی دارند. بهتر است بدانید که زیرنویس‌ها با هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

بعد از خرید «دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

زیرا در حال حاضر، گرولی از اولین ارائه دهنده های دوره های ریفورج و البته دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج در ایران است که آن را با قیمتی استثنایی و تخفیف بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.

دوره های مرتبط

نظرات

متوسط امتیازات

4.8
4.80 10 رای
900,000 تومان
10 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
8
4 ستاره
2
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

8 دیدگاه برای مبانی مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی

  1. fatemeh salehi

    من خیلی دنبال این دوره در سایت های ایرانی گشتم و خیلی خوشحال شدم که بالاخره پیداش کردم
    ممنون از سایت خوبتون و ممنون که این دوره هارو ترجمه میکنید

    پاسخ
  2. علی محمدی

    خوب بود، نسبت به آموزش های هم لول خودش بهتر بود.

    پاسخ
  3. سعید نصیری

    بسیار عالی بود. بنظرم با توجه به اینکه دوره مقدماتی هست، سرفصل ها حرفه ای ارائه شدن و بسیار خوب بود که مدت زمان دوره طولانی نبود

    پاسخ
  4. الهام ابراهیمی

    دوره خوبی بود اما این دوره مبانی مدیریت بود .با توجه به این دوره برای ادامه راه مدیریت محصول نیازمند چه دوره هایی هستیم؟

    پاسخ
    • گرولی | آکادمی رشد کسب‌وکار

      همراه عزیز گرولی، برای مطالعه‌ی بیشتر در زمینه‌ی مدیریت محصول پیشنهاد می‌کنیم دوره‌ی تسلط بر مدیریت محصول ریفورج را هم در برنامه‌ی مطالعاتی خود قرار دهید:
      https://growly.ir/learn/reforge-mastering-product-management

      پاسخ
  5. پردیس میر

    دوره مبانی مدیریت محصول مسیر درست را به من نشان داد و به شخصه برای من بسیار مفید بود
    این دوره برای کسانی که قصد ورود به دنیای محصول دارند پیشنهاد میکنم.

    پاسخ
    • گرولی | آکادمی رشد کسب‌وکار

      خوشحالیم که تونستیم در تجربه‌ی مثبت شما از یادگیری سهیم باشیم. سپاس از این که نظر خودتون رو با ما و دیگران به اشتراک گذاشتید.

      پاسخ
  6. مریم توکلی

    مرسی که این دوره رو با زیرنویس در اختیار گذاشتین، درک مطالب ویدیو به تنهایی دشوار بود. رجوع مکرر به متن جلسات هم انرژی زیادی می‌بره. زیرنویس کار رو خیلی راحت‌تر کرد.

    پاسخ
  7. بهاره صفوی

    عالی. برای افراد مبتدی دوره جامعی است.

    پاسخ
  8. محمد یزدانی

    سلام وقتتون بخیر، این دوره زیر نویس فارسی نداره؟

    پاسخ
    • گرولی | آکادمی رشد کسب‌وکار

      سلام و عرض ادب.
      دوره با زیرنویس فارسی و انگلیسی ارائه می‌شه خدمت‌تون.

      پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید