دوره بازاریابی رشد ریفورج
مفهوم رشد و مدل رشد در همه سازمانها وجود دارد. برای اینکه بتوانید در مدل رشد سازمان به نتایج اثربخشی برسید، باید استراتژیهای بازاریابی رشد را بشناسید و آنها را در کانالهای مختلف اجرایی کنید. «دوره بازاریابی رشد ریفورج» با هدف یادگیری بازاریابی رشد و استراتژیهای آن تنظیم شده است. شما با خرید و گذراندن این دوره میتوانید مدل رشد سازمان را متحول کنید.آنچه در «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
بسیاری از بازاریابهای رشد کارشان را با نقشهای کوچک در سازمانها و استارتاپهای ناشناخته شروع میکنند. معمولا کار آنها فقط شامل ایمیل است یا رهبری استراتژیهای پرداختی چند کاناله را به عهده دارند. آنها روی یک هدف خاص مثل جذب مشتری یا کاربر تمرکز میکنند. اما برای اینکه بتوانید بیشترین تاثیر را روی مدل رشد سازمان بگذارید، باید راهکارهای تقویت و رشد کانالها، کمپینها و استراتژیهای مختلف را بشناسید و به تاکتیکهای رشد آگاه باشید. «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی به شما یاد میدهد که استراتژی بازاریابی رشد را تنظیم کنید و کسبوکارتان را به جایگاه بالاتری برسانید. جهت مطالعه بیشترسایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه بازاریابی رشد است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره بازاریابی رشد شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
«دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی به ساخت و تغییر استراتژی بازاریابی رشد چندکاناله میپردازد و منجر به جذب و نگهداشت کاربرها و مشتریها و افزایش تعامل میشود. موضوعهای اصلی دوره به شرح زیر هستند:
ارزیابی کانالها
شما در «دوره بازاریابی رشد ریفورج» به مجموعهای از چارچوبها و الگوها دسترسی دارید. با استفاده از این چارچوبها میتوانید کانالهای اصلی بازاریابی رشد را ارزیابی کنید. همچنین، در این دوره درباره ویژگیهای کانالها، کانالهای نوظهور و مقیاسبندی کانالهای جدید هم صحبت میشود.
اولویتبندی و سرمایهگذاری
یکی از موضوعهای مهم در بحث بازاریابی رشد، اولویتبندی فعالیتها و تلاشها است. در دوره بازاریابی رشد ریفورج، جمعآوری راهکارهای مختلف و اولویتبندی پورتفولیوی بازاریابی را یاد میگیرید و در نهایت، استراتژی سرمایهگذاری را تنظیم میکنید.
معیارها و سنجش
«دوره بازاریابی رشد ریفورج» به تعریف معیارهای درست برای بهینهسازی نتایج رشد میپردازد. بنابراین، شما نحوه تعریف این معیارها و ساخت برنامه ارزیابی عملکرد استراتژیهای بازاریابی را یاد میگیرید.
استراتژی و بهینهسازی
یکی از سرفصلهای اصلی دوره بازاریابی رشد ریفورج، ساخت چرخه حیات استراتژی و بهینهسازی پورتفولیوی جذب کاربر از طریق روشهای پولی است. یادگیری این موضوعها به شما کمک میکند که به نتایج بهتری در مدل رشد سازمان برسید.
فصل اول مقدمهای بر بازاریابی رشد
ایجاد نتایج رشد رایگان
Driving Growth Outcomes
- ویدیو اول:ظهور بازاریابی رشد
بازاریابی رشد یکی از حوزههای بحرانی بازاریابی معاصر است، همچنین یکی از پیچیدهترینها. در این درس، به چیستی و اینکه چرا اهمیت دارد نگاه خواهیم کرد. - ویدیو دوم:تحقق نتایج رشد
چگونه یک استراتژی را بسازیم که نتایج معناداری را در مدل رشد شما تولید کند.
پایههای بازاریابی رشد
Growth Marketing Foundations
- ویدئو اول: مقدمهای به پایههای بازاریابی رشد
پایههای قوی تفاوت بین یک استراتژی بلندمدت و تاکتیکهای کوتاهمدت را ایجاد میکند. - ویدئو دوم: نقشههای مورد کاربرد
آنچه باید در یک نقشه مورد کاربرد بازاریابی رشد تعریف کنید. - ویدئو سوم: حلقهها نه تنگهها
شرکتهای در حال رشد سریع حلقههای ترکیبی را برای تولید رشد ایجاد میکنند. - ویدئو چهارم: تعریف حلقههای عادت
مروری بر اولین حلقه کلیدی رشد: حلقههای عادت. - ویدئو پنجم: تعریف حلقههای جذب و منابع خطی
مروری بر حلقههای جذب و ضرورت منابع غیر ترکیبی «خطی». - ویدئو ششم: شناسایی اصطکاک پولسازی
چگونه مقاومتی که پولسازی در مدل رشد ایجاد میکند، متعادل کنیم. - ویدئو هفتم: بازنگری در پایهها
به طور منظم به پایههای بازاریابی رشد بازگردید تا تعریف کنید که موفقیت آینده چگونه به نظر میرسد
فصل دوم ارزیابی کانالها
از یکی تا بسیاری رایگان
From One to Many
- ویدئو اول: از یک به بسیاری
بهرهبرداری از پرتفوی متنوعی از کانالها در استراتژی بازاریابی رشد.
ارزیابی کانالهای برنامهریزی شده
Assessing Established Channels
- ویدئو اول: مقدمه
رویکرد ارزیابی برای درک پویایی یک کانال ناآشنا. - ویدئو دوم: ارزیابی تطابق کانالها
اولین عنصر از رویکرد مبتنی بر ارزیابی: ارزیابی تطابق کانال. - ویدئو سوم: ارزیابی رفتارها و کنترلهای کانالها
دو عنصر بعدی از چارچوب ویژگیها: رفتارهای کانال و کنترلها
کانالهای نوظهور
Emerging Channels
- ویدئو اول: چالشهای کانالهای نوظهور
سه روش برای ارزیابی کانالهای نوظهور و استفاده از آنها برای تولید نتایج رشد. - ویدئو دوم: انواع کانالهای نوظهور
یک چارچوب که دیدگاهی گستردهتر از کانالهای نوظهور ارائه میدهد. - ویدئو سوم: ارزیابی کانالهای نوظهور
چهار منبع از قانونیترینها که بازاریابان رشد برای ارزیابی کانالهای نوظهور استفاده میکنند.
مقیاسبندی کانالهای جدید
Scaling New Channels
- ویدئو اول: چالشهای مقیاسبندی کانالهای جدید
پرتفوی کانالها را با تغییر کانالهای دیگر برای استراتژی خود تطابق دهید. - ویدئو دوم: پایههای مقیاسبندی کانالهای جدید
ایجاد پایههای مناسب، کلید موفقیت در مقیاسبندی کانالها است - ویدئو سوم:بهرهبرداری از ورودیهای مناسب
ورودیهای مختلفی وجود دارد که مانند سنگهای زیربنایی برای استراتژی کانال شما هستند.
هدیه: محدودیتها و دفعاتی
BONUS: Constraints and Offsets
- ویدئو اول: شناسایی محدودیتها
اگر با کانالهای امیدوارکننده دچار مشکل شدهاید، احتمالاً با محدودیت کانال روبرو هستید. - ویدئو دوم: چگونگی محدودیتها محدود میکنند
محدودیت کانال تأثیری بر فرصتهای ممکن از آن کانال دارد. - ویدئو سوم:تعویض محدودیتها
تعویضها به ما کمک میکنند تأثیر محدودیت بر فرصت کانال را کاهش دهیم.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصهی ماژول: ارزیابی کانالها
رویکرد سه مرحلهای ما برای گسترش موفق کانال.
فصل سوم اولویتبندی و سرمایهگذاری
مقدمه رایگان
Introduction
مقدمه به اولویتبندی و سرمایهگذاری
E25
اولویتبندی و ساختاردهی سرمایهگذاریهای شما در سراسر پرتفوی بازاریابی رشد.
اولویتبندی دستهها
Prioritizing Levers
- ویدئو اول: چگونگی و زمان اولویتبندی
اولویتبندی خوب، مهمترین دستههای بازاریابی را برای سازمان شما شناسایی میکند. - ویدئو دوم: ساخت لیست اولویتها
چهار مرحلهای که برای تعیین اینکه چگونه و کی از دستههای بازاریابی اولویتبندی کنیم، دنبال میکنیم.
تزریق سرمایه و تخصیص منابع
Investment Thesis and Resource Allocation
- ویدئو اول: مقدمه به سرمایهگذاری در دستههای بازاریابی رشد
ایجاد یک چارچوب سازگار و قابل تطبیق برای سرمایهگذاری در پرتفوی بازاریابی رشد. - ویدئو دوم: بهبود تزریق سرمایه
عواملی که میزان مصرف منابع، ابزارها و کانالهای پرداختشده شما را تغییر میدهند. - ویدئو سوم: تخصیص استراتژیک
استفاده از تزریق سرمایهگذاری ما برای هدایت تخصیص استراتژیک منابع بازاریابیمان.
هدیه: استراتژیهای مخاطب
BONUS: Audience Strategies
- ویدئو اول: فرصتهای استراتژیهای مخاطب
میتوانید از آنچه در مورد یک کاربر یا مشتری میدانید، برای سفارشیسازی آنچه میگویید، بهرهبرداری کنید. - ویدئو دوم:استراتژیها برای مشتریان جدید
ما به دنبال بخشهای جدید کاربری هستیم که به صورت سفارشی به آنها دسترسی داریم. - ویدئو سوم:استراتژیها برای مشتریان موجود
هر چه سگمنت متمرکزتر باشد، نقطه تماس بازاریابی می تواند متناسبتر باشد.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصهی ماژول: اولویتبندی و سرمایهگذاری
رویکرد ما برای تعیین پرتفوی بازاریابی بهینه.
فصل چهارم معیارها و اندازهگیریها
مقدمه به معیارها و اندازهگیری رایگان
Introduction to Metrics & Measurement
صورت فلکی از معیارها
Constellation of Metrics
- ویدئو اول: چیستی مجموعه معیارها؟
از معیارها برای ساخت هماهنگی تیم و اولویتبندی کاری که به نتایج رشد منجر میشود، استفاده کنید - ویدئو دوم: تعریف معیارهای ستاره شمالی
تجزیه و تحلیل عمیق در معیارهای با ارزش بالا: معیارهای ستاره شمالی. - ویدئو سوم: تعریف معیارهای ورودی
معیارهای قابل اجرا که تیم شما میتواند به طور مستقیم تأثیر بگذارد و چگونه این معیارها را جابهجا کنید. - ویدئو چهارم: معیارهای تکبر و عواقب ناخواسته
چالشهایی که ممکن است در ساخت مجموعه معیارها پیش آید و چگونه از آنها جلوگیری کنید.
اندازهگیری افزایشی
Measuring Incrementality
- ویدئو اول: مقدمه به افزایشیسازی
چهار مرحله برای اندازهگیری عملکرد با استفاده از افزایشیسازی - ویدئو دوم: ارزیابی مزیتهای افزایشی
آیا درک افزایشیسازی برای شما و کسبوکار شما مناسب است - ویدئو سوم: انتخاب رویکرد اندازهگیری افزایشی
ارزیابی روشهای مختلف اندازهگیری موجود با این چارچوب. - ویدئو چهارم: تنظیم پارامترها
اجرای آزمونها با اصول آماری برای اطمینان از تأیید سازمانی - ویدئو پنجم:عملیسازی افزایشیسازی
عملیسازی بر اساس برداشتهایی از افزایشیسازی.
اندازهگیری عملکرد حاشیهای
Measuring Marginal Performance
- ویدئو اول: فرصتها از عملکرد حاشیهای
فراموش کردن میانگینها. عملکرد حاشیهای را بهترین روش برای اندازهگیری عملکرد تلقی کنید. - ویدئو دوم: تعریف معیارهای عملکرد حاشیهای شما
تعریف معیارهای عملکرد حاشیهای بر اساس مورد کاربری و تزریق سرمایهگذاری. - ویدئو سوم: اندازهگیری عملکرد حاشیهای
چگونه معیار عملکرد حاشیهای را که در آخرین درس انتخاب کردهاید، اندازهگیری کنید. - ویدئو چهارم: تتخمین عملکرد حاشیهای برای استراتژیهای چرخهی زندگی
ایجاد یک برنامه اندازهگیری عملکرد حاشیهای برای استراتژیهای چرخهی زندگی.
هدیه: فرضیات و آزمایشها
BONUS: Hypotheses and Testing
- ویدئو اول: آزمایشهای بازاریابی
آزمونها به شما کمک میکنند تصمیمگیری خود را با دادههای واقعی مشتری انجام دهید. - ویدئو دوم: آزمونهای A/B
آزمونهای A/B کمترین آزمونهای کمی هستند که بازاریابان میتوانند انجام دهند. - ویدئو سوم: آزمونهای چندبازویی
آزمونهای چندبازویی کمی شبیه بازی در یک ماشین بازیهای شانسی هستند. - ویدئو چهارم:مصاحبهها
مصاحبههای کاربر به توضیح «چرایی» پشت رفتار کاربر کمک میکنند - ویدئو پنجم:پرسشنامهها
شما باید اطمینان حاصل کنید که نظرسنجیها به گونهای راهاندازی شوند که نتایج معناداری ایجاد کنند.
هدیه: استراتژی SEO
BONUS: SEO Strategy
- ویدئو اول: کلمات کلیدی با حجم بالا پاسخ نیستند
یک استراتژی SEO بر اساس موضوعات به جای کلمات کلیدی برای رشد پایدار. - ویدئو دوم: انتخاب موضوعات مناسب برای هدفگذاری
تجمیع لیستی از موضوعات مرتبط تا استراتژی SEO شما شکل بگیرد. - ویدئو سوم: کجا مرجعیت موضوعی دارید؟
مفهوم اختیار موضوعی کلیدی برای باز کردن رشد SEO. - ویدئو چهارم:تعیین کنید که انرژی سئوی خود را کجا متمرکز کنید
گسترش اختیار موضوعی به موضوعات مجاور برای افزایش فرصتهای SEO. - ویدئو پنجم:ایجاد محتوای رشد که برنده میشود
کلید محتوای رشد مؤثر در جزئیات و برنامهریزی دقیق آن است
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصهی بخش: معیارها و اندازهگیری
فصل پنجم استراتژی و بهینهسازی
مقدمه به استراتژی و بهینهسازی رایگان
Intro to Strategy & Optimization
- ویدیو اول:مقدمهای بر استراتژی چرخهی زندگی و بهینهسازی جذب پولی
یک تجزیه و تحلیل عمیق در مورد استراتژیهای چرخهی زندگی و بهینهسازی جذب پرداختشده.
استراتژیهای چرخهی زندگی
Lifecycle Strategies
- ویدئو اول: ساخت برنامهی استراتژیک چرخهی زندگی
بازاریابی چرخهی زندگی بخشی اساسی از نگهداشت و جذب مشتری است. - ویدئو دوم: تعریف لحظات کلیدی
سه لحظه کلیدی در مسیر کاربر پس از جذب که راهنمای استراتژی چرخهی زندگی هستند. - ویدئو سوم: تعریف عملیات اصلی و پاداش
تعریف دو عنصر اول استراتژی: عمل اصلی و پاداش. - ویدئو چهارم: حلقه تولیدی خود را تکمیل کنید
استفاده از حلقههای عادت تولیدی برای ایجاد نتایج در استراتژی بازاریابی چرخهی زندگی. - ویدئو پنجم: تکمیل حلقهی محیطی
استفاده از حلقههای عادت محیطی برای تولید نتایج در استراتژی بازاریابی چرخهی زندگی.
بهینهسازی جذب پولی
Paid Acquisition Optimizations
- ویدئو اول: چالشهای بهینهسازی پولی
فرآیند تخصیص مجدد مستمر برای تصمیمگیری در مورد کدام دستههای پولی را سرمایهگذاری کنیم - ویدئو دوم: تعریف فرضیات CAC
تعریف سه فرضیه مهم CAC. - ویدئو سوم: تعریف فرضیات LTV
تعریف سه فرضیه مهم LTV. - ویدئو چهارم: CAC و LTV
تنظیم آستانه LTV:CAC بر اساس فرضیات سرمایهگذاری. - ویدئو پنجم: تجزیه و تحلیل فرصتها
استفاده از فرضیات معیارهای ارزشی برای بهینهسازی سرمایهگذاری در کانالهای پولی.
هدیه: کیفیت سرنخها
BONUS: Lead Qualification
- ویدئو اول: مقدمه بر کیفیت سرنخ
ما باید ارزیابی کنیم که کدام سرنخها باید به کانالهای با هزینه بالا ادامه دهند و کی. - ویدئو دوم: نتایج و دادهها
با رشد محصول-محور، تنوعی از مسیرهای مختلفی که هر مشتری میتواند طی کند، پیش روی شماست. - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل پتانسیل سرنخ
ما با دیدن اینکه کدام دادهها با نتیجه مورد نظر مرتبط هستند، پتانسیل را تحلیل میکنیم - ویدئو چهارم:امتیازدهی و هماهنگی بازاریابی
یک سیستم امتیازدهی ایجاد کنید که سرنخ مناسب را با تماس مناسب هماهنگ کند. - ویدئو پنجم: بهبود کیفیت سرنخ
باید تمام دستههای بهبود موجود را ارزیابی کنید تا تصویر کلی را ببینید.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصهی بخش: استراتژی و بهینهسازی
چگونه به استراتژی چرخهی زندگی و بهینهسازی جذب پولی نگاه میکنیم.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
Templates
- قالبهای پایهی بازاریابی رشد
قالبهای پایهی بازاریابی رشد را از اینجا دانلود کنید. - قالبهای ارزیابی کانالها
- قالبهای اولویتبندی و سرمایهگذاری
- قالبهای معیارها و اندازهگیری Reforge
- قالبهای استراتژی و بهینهسازی
- قالبهای هدیه بازاریابی رشد
- قالبهای اولویتبندی موضوعات SEO
یادگیری کاربردی
مطالب دورههای ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شدهاند و راهکارهای شرکتهای بزرگ بینالمللی را به شما آموزش میدهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایلهای «دوره بازاریابی رشد ریفورج» میتوانید مهارتهای لازم برای رشد برند شخصی و سازمانی را یاد بگیرید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش میدهند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصان مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آنها میتوانید مباحث مربوط به بازاریابی رشد را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسبوکارتان پیاده سازی کنید.
«دوره بازاریابی رشد ریفورج» براساس راهکارها و استراتژیهای بینالمللی تعریف شده است و به شما کمک میکند که با استفاده از راهکارها و استراتژیهای شرکتهای برتر مدل رشد سازمان را تقویت کنید و به نتایج بهتری برسید. بهعلاوه، الگوهای موجود در این دوره به شما کمک میکنند که استراتژیهای رشد سازمان را ارزیابی کنید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
این دوره برای مالکهای کانال ارتباطات بینالمللی، مدیرها و رهبرهای تازهکار طراحی شده است. این افراد میتوانند با استفاده از «دوره بازاریابی رشد ریفورج» مهارتهای مربوط به بازاریابی رشد را یاد بگیرند.
دوره «بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی به پیشنیاز خاصی احتیاج ندارد، ولی بهتر است برای تکمیل دانش و افزایش آگاهی در حوزه بازاریابی، دوره رهبری بازاریابی ریفورج را هم یاد بگیرید.
خیر، همه دورههای ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوهبر مطالب و مفاهیم بنیادی با راهکارهای عملی مدرسها هم آشنا میشوید.
بله، «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش میدهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایلهای متنی و قالبهای آماده است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره بازاریابی رشد ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیرنویس فارسی دارند . بهتر است بدانید که زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره بازاریابی رشد ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره بازاریابی رشد ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.