دوره بینش کاربر برای تصمیمهای محصول
یکی از کلیدیترین مسائل در تصمیمگیری محصول، اطلاعات یا رفتار کاربر است. کاربران با محصول شما در ارتباط هستند و با آن کار میکنند. نتیجه تعامل کاربر با محصول، اطلاعات مهمی است که به آن بینش کاربر یا User insights میگوییم. دوره بینش کاربر برای تصمیمهای محصول به نحوه تصمیمگیری محصول بر اساس درک عمیق کاربرها و مشتریها میپردازد.
آنچه در دوره بینش کاربر برای تصمیمهای محصول ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
شما در جایگاه رهبر محصول با توجه به رفتار کاربر و نیازهای او تصمیمهای زیادی میگیرید. برای اینکه بتوانید بهترین تصمیمها را بگیرید، نباید فقط به کاربرها متکی باشید؛ بلکه باید فرایند تصمیمگیری کسبوکار را تعریف کنید و شواهد موردنیاز را درک کنید.
مرحله بعد استفاده از روشهای تحقیقاتی است. با استفاده از روشهای تحقیقاتی دوره User Insights برای تصمیمهای محصول میتوانید شواهد موردنیاز را جمعآوری کنید و اطلاعات تعاملی کاربرها (Insights) را به یک خط داستانی جذاب تبدیل کنید. بنابراین، دوره User Insights برای تصمیمهای محصول ریفورج یک دوره مقدماتی و تحقیقاتی نیست، بلکه از تحقیقات برای تصمیمگیریهای بزرگ و اجرای نوآوریهای خارقالعاده استفاده میکند.
سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه بینش کاربر برای تصمیم های محصول است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره بینش کاربر برای تصمیم های محصول شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
دوره User Insights برای تصمیمهای محصول ریفورج حول تحقیقات و تصمیمگیریهای عالی تعریف شده است. هدف از طراحی این کلاس آموزشی این است که شما بتوانید نوآوریها را در سازمانتان پیادهسازی کنید. مطالب دوره به شرح زیر هستند.
تحقیق گفتوگو محور
در بحث مدیریت محصول، تصمیمهای مختلفی گرفته میشود. فرقی نمیکند چه تصمیمی میگیرید و به چه نتیجهای میرسید، در هر صورت باید با کاربرها صحبت کنید. اما نحوه صحبت کردن شما با کاربرهای محصول به نوع محصول و نوع تصمیم شما بستگی دارد. این بخش از «دوره User Insights برای تصمیمهای محصول» به روشهای تحقیق گفتوگو محور میپردازد و در نهایت شما یاد میگیرید که هر کدام از این روشها را در سازمانتان اجرا کنید.
نظرسنجی و آزمون
برای اینکه بتوانید تصمیمهای آگاهانه بگیرید، به شواهد کیفی و کمی احتیاج دارید. شما در دوره «بینش کاربر برای تصمیمهای محصول» در سایت گرولی نحوه اجرای آزمونهای کاربردپذیری و نظرسنجیها را یاد میگیرید و با انواع روشهای نظرسنجی آشنا میشوید. همچنین، در نهایت یاد میگیرید که چگونه با استفاده از نتایج نظرسنجی و آزمونها، تصمیمهای مختلف بگیرید.
ترکیب و تصمیمگیری
آخرین مرحله از تصمیمگیری محصول، جمعآوری اطلاعات خام و استفاده از آنها برای خلق روایتی جذاب و متقاعدکننده است. شما در دوره User insights ریفورج در سایت گرولی نحوه ترکیب اطلاعات، تنظیم سند و ارتباطسازیهای مختلف را یاد میگیرید و در نهایت به بهترین تصمیمها میرسید.
برنامهریزی تصمیممحور
اگر میخواهید تصمیمهای هوشمندانه بگیرید، باید از اطلاعات مشتریها به شکل هوشمندانهای استفاده کنید. «دوره بینش کاربر برای تصمیمهای محصول» با تعریف تصمیمگیری محصول شروع میشود و انواع مدارک و شواهد لازم را تعریف میکند. بعد از جمعآوری اطلاعات، برنامهریزی رویکرد تحقیقاتی شروع میشود.
فصل اول مقدمهای بر بینش کاربران
مقدمهای بر بینش کاربران رایگان
Intro to User Insights
- ویدئو اول: سه ورودی تصمیمهای بزرگ
بینش کاربران (User insights) فرایندی است که به تصمیمگیری باکیفیت کمک میکند.
ویدئو معرفی دوره - ویدئو دوم: رویکرد تصمیم اول برای بینش کاربران
برای تصمیمگیری، مدارک و شواهد موردنیاز را جمعآوری کنید و با توجه به آنها طرح تحقیقاتی را تنظیم کنید. - ویدئو سوم: فرایند شناخت کاربران
برای به دست آوردن اطلاعات مفید و ارزشمند از کاربران باید از ۳ لایه عبور کنیم.
فصل دوم برنامهریزی مبتنی بر تصمیم
تعریف تصمیمها
Define Decisions
- ویدئو اول: مقدمهای بر ماتریس تصمیمگیری
ماتریس تصمیمگیری به دستهبندی تصمیم براساس منطقه توسعه و منطقه پرتاب کمک میکند. - ویدئو دوم: مرحله توسعه
در این درس، ما از یک جعبه ابزار تشخیصی برای ارزیابی مرحله توسعه استفاده میکنیم. - ویدئو سوم: منطقه پرتاب یا Splash Zone
منطقه پرتاب، اندازه واقعی تصمیم را نشان میدهد.
طراحی برنامه تحقیقاتی
Building Your Research Plan
- ویدئو اول: تناسب تصمیم و شواهد
ما میتوانیم روشهای تحقیق را بر اساس شواهدی که ایجاد میکنند تعریف کنیم. - ویدئو دوم: روشهای نقشهبرداری تا تصمیمگیری
در این درس، ما قرار است اولین بخش از طرح تحقیق شما را بسازیم. - ویدئو سوم: وفاداری در تحقیق
هر چقدر منطقه پرتاب بزرگتر باشد، به محرمانگی بیشتری در شواهد احتیاج دارید. - ویدئو چهارم: گزینههای طراحی تحقیق
ما میتوانیم محرک، بستر و زمانبندی تحقیق را شخصیسازی کنیم تا به اطلاعات و شواهد موردنیازمان برسیم.
مخاطبان تحقیق
Research Audience
- ویدئو اول: شناسایی مخاطبان مناسب
مخاطب ایدهآل ما براساس تصمیم و اطلاعات ما تعریف میشود. - ویدئو دوم: جذب مخاطبان تحقیق
فرایند استخدام مثل برطرف کردن اختلافها و تنشها است.
پاداش: خلاصه فصل
BONUS: Module Recap
خلاصه: برنامهریزی مبتنی بر تصمیمگیری
مرور رویکرد تصمیممحور در تحقیق کاربر
فصل سوم تحقیق گفتگو محور
مقدمهای بر تحقیق گفتوگو محور رایگان
Intro to Conversational Research
مقدمهای بر تحقیق گفتوگو محور
تحقیق گفتوگو محور در جمعآوری اطلاعات کیفی و نظری به ما کمک میکند.
انجام مصاحبهها
Executing Interviews
- ویدئو اول: آمادهسازی برای مصاحبهها
برای مصاحبه آماده باشید. با این کار مکالمه بهتری شکل میگیرد و میتوانید نتایج بهتری بگیرید. - ویدئو دوم: انجام مصاحبهها
مصاحبه مثل رهبری تیم کوهنوردی در فراز و نشیبهای مسیر است و شما نقش راهنما را بازی میکنید. - ویدئو سوم: جمعبندی مصاحبهها
سیستماتیک کردن گزارشهای اطلاعاتی و استفاده از آنها در فرایند مصاحبه اهمیت زیادی دارد. - ویدئو چهارم: مطالعه موردی Chime
تصور کنید در شرکت Chime هستیم و باید مشکلات کاربر را از طریق مصاحبهها درک کنیم.
اجرای روشهای طراحی
Executing Design Methods
- ویدئو اول: مقدمهای بر روشهای طراحی
در روشهای طراحی، باید به کمک محرک، شواهد کیفی را جمعآوری کنیم. - ویدئو دوم: طیف روشهای طراحی
ما میتوانیم روشهای طراحی را روی طیفی از تعامل شرکتکنندهها قرار دهیم. - ویدئو سوم: آمادهسازی روشهای طراحی
ما باید فعالیت، محرک و نقش مصاحبهکننده را در روش طراحی تعریف کنیم. - ویدئو چهارم: اجرای روشهای طراحی
روشهای طراحی از راهنمای مشابهی برای مصاحبه پیروی میکنند، ولی ۲ تفاوت اصلی دارند. - ویدئو پنجم: جمعبندی روشهای طراحی
در زمان جمعبندی، باید رفتارهای کاربر را از نگرش آنها تفکیک کنیم و هر کدام از آنها را در بستر خودش درک کنیم.
هدیه: مطالعه موردی روشهای طراحی
BONUS: Design Methods Case Study
- ویدئو اول: برنامهریزی مبتنی بر تصمیم اول
چگونه فیسبوک تصمیمش را تعریف کرد؟ - ویدئو دوم: آمادهسازی برای روشهای طراحی
بحثی در خصوص نحوه آمادهسازی فیسبوک برای تحقیقات کاربر - ویدئو سوم: اجرای روشهای طراحی
مطالعه راهنمای گفتوگوی فیسبوک و نحوه ساخت آن - ویدئو چهارم: جمعبندی روشهای طراحی
چگونه فیسبوک بعد از هر تعامل شرکتکنندهها جمعبندی میکند؟
پاداش: خلاصه فصل
BONUS: Module Recap
خلاصه: تحقیق گفتوگو محور
فصل چهارم آزمایشها و نظرسنجیها
تست کاربردپذیری رایگان
Usability Testing
- ویدئو اول: مقدمهای بر آزمون کاربردپذیری
مطالعه عمیق نحوه اجرای آزمون کاربردپذیری - ویدئو دوم: تعریف وظایف کاربردپذیری
در آزمون کاربردپذیری از شرکتکننده درخواست میکنیم که با راهحل کاری انجام دهند. - ویدئو سوم: تحلیل عملکرد کار
مشاهده نحوه تکمیل وظایف توسط کاربرها و کمیسازی رفتار آنها - ویدئو چهارم: آزمونهای کاربردپذیری متعادل
رویکرد ساندویچی برای اجرای اثربخش آزمون کاربردپذیری متعادل
نظرسنجیها
Surveys
- ویدئو اول: استفاده از نظرسنجی برای تولید insights
توضیح نحوه طراحی سوالات عالی مصاحبه و تضمین کیفیت دادههای اطلاعات - ویدئو دوم: طراحی نظرسنجیها
طراحی سوالات عالی نظرسنجی، از وقوع خطاهای نمایندگی دادهها جلوگیری میکند - ویدئو دوم: کیفیت دادههای نظرسنجی
برای حمایت از کیفیت دادههای خوب، میتوانید از ۳ اهرم استفاده کنید.
هدیه: خلاصه فصل
BONUS: Module Recap
خلاصه: آزمونها و نظرسنجیها
فصل پنجم ترکیب و تصمیمگیری
مقدمه رایگان
Introduction
- ویدئو اول: مقدمهای بر ترکیب و تصمیمگیری
این وظیفه ماست که فاصله بین دادههای تحقیق و تصمیمگیری را از بین ببریم. - ویدئو دوم: تلههای ترکیب
در خصوص ترکیب، رمز موفقیت در رویکرد تلفیقی است. - ویدئو سوم: رویکرد تلفیقی به ترکیب
اگر در لحظه باشید، میتوانید الگوهای جدید را پیدا کنید.
تصمیمگیری
Decision-Making
- ویدئو اول: تصمیمگیری مشارکتی
تصمیمگیری بدون متقائد کردن اطرافیان امکانپذیر نیست - ویدئو دوم: طرح روایی هنری
نحوه خلق روایتی متقاعدکننده و جذاب - ویدئو سوم: توسعه محصول قابل تحویل برای انتشار روایت
تبدیل طرح اولیه به روایت قابل ارائه - ویدئو چهارم: بستن چرخه
چگونه چرخه را در برنامه نوآورانه تحقیق به پایان برسانیم؟
خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: تلفیق و تصمیمگیری
فصل ششم برنامه عملی بینش کاربر خود را بسازید
فاز صفر: مقدمه
Phase 0: Introduction
این بخش شامل فایل متنی است.
فاز اول: تصمیم خود را تعریف کنید
Phase 1: Define Your Decision
این بخش شامل فایل متنی است.
فاز دوم: نیاز به شواهد را نقشهبرداری کنید
Phase 2: Map Evidence Needs
این بخش شامل فایل متنی است.
فاز سوم: رویکرد تحقیق را برنامهریزی کنید
Phase 3: Plan Research Approach
این بخش شامل فایل متنی است.
فاز چهارم: ذینفعان خود را روی موضوع مشرف نگه دارید
Get and Keep Your Stakeholders on Board
این بخش شامل فایل متنی است.
قالب برنامه عملی بینش کاربر
User Insights Action Plan Template
این بخش شامل فایل اکسل است.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
Templates
- قالب برنامهریزی مبتنی بر تصمیمگیری (رایگان)
دانلود قالب برنامه ریزی مبتنی بر تصمیم گیری - قالب تعریف تصمیم
- قالب رویکرد برنامهریزی تحقیق
قالب برنامهریزی تحقیق درباره User insights - قالب مصاحبهها
این ورک شیت برای اجرای ماژول مصاحبهها استفاده میشود. - قالب اجرای روشهای طراحی
- مطالعه موردی روشهای طراحی
مطالعه موردی درباره اطلاعات مخاطبان فیسبوک - قالب ترکیب
قالب Miro برای بخش ترکیب استفاده میشود. - قالب محصول قابلتحویل
از این قالب برای بخش تصمیمگیری استفاده کنید. - قالب آزمون کاربردپذیری
یادگیری کاربردی
مطالب دوره «بینش کاربر برای تصمیمهای محصول» براساس نمونههای واقعی طراحی شدهاند و با بررسی مشکلات و چالشهای سازمانهای بزرگ جهان، نحوه تصمیمگیری را به شما یاد میدهند. بهعلاوه، همه راهکارهای پیشنهادی در بستر سازمان ارزیابی شدهاند. بنابراین، لازم نیست نگران قابلیت اجرای آنها در سازمانهای ایرانی باشید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۱۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید بیان میکنند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای اساتید دوره هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید آنها را به صورت مرحله به مرحله مطالعه کنید.
تدریس توسط متخصصهای مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با نشستن در کلاس درس این افراد، میتوانید به یکی از مدیران محصول موفق در سازمان تبدیل شوید.
دوره User insights برای تصمیمهای محصول ریفورج در سایت گرولی با هدف ارتقای سطح تصمیمهای مرتبط با محصول طراحی شده است و باعث افزایش قدرت تصمیمگیری شما میشود. این دوره مجموعهای از ویدئوهای آموزشی، مقاله و الگوهای آماده است که روند تصمیمگیری محصول را سادهتر میکند.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
- قالب ها و تمپلیت های آماده
همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.
دوره User insights برای تصمیمهای محصول ریفورج در سایت گرولی برای مدیران محصول، مهندسها، طراحان و تحلیلگرهای داده طراحی شده است.
برای خرید و یادگیری مطالب «دوره بینش کاربر برای تصمیمهای محصول ریفورج» باید به مبانی مدیریت محصول آشنا باشید. در صورتیکه میخواهید علم مدیریت محصول را از پایه شروع کنید، ما دوره «مبانی مدیریت محصول ریفورج» در سایت گرولی را به شما پیشنهاد میکنیم.
خیر، دورههای ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوهبر مطالب و مفاهیم بنیادی، با راهکارهای عملی مدرسها هم آشنا میشوید.
بله،ویدئوها و فایلهای آموزشی دوره User Insights برای تصمیمهای محصول ریفورج به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند .بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره بینش کاربر برای تصمیمهای محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای مدیریت محصول را خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره User Insights برای تصمیمهای محصول ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، تا ۱ هفته بعد از خرید دوره، میتوانید وجه پرداختی را از گرولی دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.