دوره تعامل و بازگشت ریفورج
یکی از مهمترین چالشها در هر کسبوکاری، جذب و حفظ مشتری یا کاربر است. فرقی نمیکند کسبوکار شما چه محصول یا خدماتی را ارائه میکند، در هر صورت شما باید نحوه جذب و حفظ کاربر را یاد بگیرید. «دوره تعامل و بازگشت ریفورج» در سایت گرولی به درک، سنجش و ارتقا بازگشت مشتری یا Retention میپردازد و این مفهوم را از طریق فعالسازی، تعامل و احیای کاربر یاد میدهد.
آنچه در دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
«دوره تعامل و بازگشت ریفورج» در سایت گرولی، مفهوم Retention یا بازگشت کاربر را با توجه به اصول اولیه محصول شما تعریف، اندازهگیری و تحلیل میکند. بنابراین، شما میتوانید زمان فعالسازی مشتری و معیارهای محصول را تعریف کنید، مسیر فعالسازی مشتری را تحلیل کنید و نقطههای مانع اصلی مشتری را شناسایی کنید.
بهعلاوه، شما با گذراندن این دوره میتوانید استراتژیهای مختلف برای شناسایی و تعریف عادتهای کاربرها را درک و تحلیل کنید. تعریف استراتژیهای مناسب، شناسایی سنجشهای متناسب با استراتژی محصول و تحلیل تعامل با هدف یافتن فرصتهای جدید از مطالب «دوره تعامل و بازگشت» هستند. در نهایت، شما متوجه میشوید که چگونه کاربرهایی با تعامل کم را به کاربرهایی با تعامل بالا تبدیل کنید.
سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه تعامل و بازگشت است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره تعامل و بازگشت شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
دوره تعامل و بازگشت از ویدئوهای آموزشی، فایلهای نوشتاری و الگوهای آماده تشکیل شده است. شما با دیدن ویدئوهای آموزشی میتوانید مفاهیم کلیدی مثل بازگشت، فعالسازی و تعامل را یاد بگیرید. بهعلاوه، در انتهای مطالب آموزشی، مجموعهای از فایلهای آماده، سوالها، گوگلشیت و نقشههای فعالسازی وجود دارد. شما میتوانید از این الگوهای آماده برای کسبوکار خودتان استفاده کنید.
فصل اول چگونه نگهداری، تعیینکنندهی 1% برتر است؟
چگونه نگهداری، تعیینکنندهی 1% برتر است؟ رایگان
How Retention Determines The Top 1%
- ویدئو اول: نگهداری، شرکتها را میسازد.
یاد بگیرید که چه چیزهایی 1% برتر محصولات را از دیگر محصولات متمایز میکند و چرا نگهداری، "پادشاه رشد" است.
ویدئو معرفی دوره - ویدئو دوم: نگهداری، شرکتها را خراب میکند.
نگهداری از اولویت خارج میشود، نگهداری ضعیف به راحتی قابل پوشاندن است، و ما وسعت را میبینیم، اما عمق را نمیبینیم. - ویدئو سوم: نگهداری، دارد سختتر میشود.
رقابت شدید. افزایش خستگی کانال و روند رو به افزایش انحصارها و کپی برداری ها. - ویدئو چهارم: پیشنمایش برنامه
ما به نگهداری، فعالسازی، مشارکت، احیا و استراتژیهای هرکدام نگاه خواهیم کرد.
فصل دوم نگهداری
نگهداری رایگان
Retention
- ویدئو اول: مقدمهای بر نگهداری
نگهداری، خروجی است و فعالسازی، مشارکت و احیا، ورودیها هستند. - ویدئو دوم: موارد کاربری رفتار طبیعی
ما باید به این سؤال پاسخ دهیم: "رفتار و الگوی استفاده طبیعی مخاطب هدف من چیست؟" - ویدئو سوم: انتخاب معیاری برای نگهداری
سه مرحله برای انتخاب یک معیار وجود دارد: فرکانس، رفتار اصلی، و کسانی که در معیار هستند. - ویدئو چهارم: مصوّرسازی نگهداری
سه روش برای مصوّرسازی نگهداری: نمودار میلهای چرخه زندگی، نمودار کوهورت و منحنی نگهداری. - ویدئو پنجم: تجزیه و تحلیل نگهداری
سه روش: تشخیص در سطح بالا، روندهای کوهورت فردی، تقسیمبندیهای فردی. - ویدئو ششم: بهبود نگهداری
حالا میخواهیم بخش نگهداری را با بحث درمورد استراتژیهای بهبود نگهداری به پایان برسانیم. - ویدئو هفتم: هدیه: پرسشنامههای تحقیقی کیفی
ما به پرسشنامهها، مصاحبههای تلفنی و مصاحبههای حضوری یا تمرینهای مشاهده نگاه خواهیم کرد. - ویدئو هشتم: هدیه: خلاصه بخش
ما به مرور کوتاهی از مطالب پوشش داده شده در این بخش میپردازیم.
فصل سوم فعالسازی: تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل
فعالسازی: تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل رایگان
Activation: Defining, Measuring, And Analyzing
- ویدئو اول: مقدمهای بر فعالسازی
در این بخش، درمورد چگونگی ساخت یک مدل کمّی سرتاسری صحبت خواهیم کرد. - ویدئو دوم: تعریف لحظه عادت خود
ما فرکانس طبیعی و عمل اصلی خود را با استفاده از حل مسئله تعریف میکنیم. - ویدئو سوم: تعریف لحظهی آها
لحظهی آها، لحظهای است که کاربر برای اولین بار تجربهی ارزش اصلی را داشته است. - ویدئو چهارم: تعریف لحظه راهاندازی خود
لحظهی راهاندازی، جایی است که کاربر، عملیاتها را برای راهاندازی ارزش اصلی انجام داده است. - ویدئو پنجم: تجزیه و تحلیل جریان فعالسازی شما
ما میخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم: "کاربران موفق چه تجربههایی دارند که کاربران ناموفق ندارند؟" - ویدئو ششم: هدیه: مقدمهای بر تجزیه و تحلیل معیار فعالسازی
در این درسهای هدیه، ابتدا مزایا و معایب انواع مختلف تجزیه و تحلیل را بررسی خواهیم کرد. - ویدئو هفتم: هدیه: تنظیم دادههایتان برای تجزیه و تحلیل معیار فعالسازی
ما در این بخش، دادهها را راهاندازی میکنیم و سپس به صورت جداگانه هر تجزیه و تحلیل را انجام خواهیم داد. - ویدئو هشتم: هدیه: تجزیه و تحلیل نمودار ون
تجزیه و تحلیل نمودار ون، نسبت به تقسیمبندی منحنی نگهداری دشوارتر است، اما کامل کردن آن آسانتر است. - ویدئو نهم: هدیه: تجزیه و تحلیل همبستگی
تجزیه و تحلیل همبستگی نسبت به تجزیه و تحلیل نمودار ون دشوارتر است و نیاز به زمان بیشتری دارد. - ویدئو دهم: هدیه: برگه تشخیص فعالسازی ریفورج
یک نسخه از برگه تشخیص فعالسازی خود را دانلود کنید. - ویدئو یازدهم: هدیه: خلاصه بخش
ما به مرور کوتاهی از مطالب پوشش داده شده در این بخش میپردازیم.
فصل چهارم استراتژیهای فعالسازی
استراتژیهای فعالسازی رایگان
Activation Strategies
- ویدئو اول: مقدمهای بر استراتژیهای فعالسازی
بیایید به 3 دلیلِ اینکه چرا استراتژیهای فعالسازی شکست میخورند و چه چیزهای متفاوتی انجام میدهیم، بپردازیم. - ویدئو دوم: چهار فعالسازی متناسب
در بخش اولِ استراتژیهای فعالسازی، به بحث درمورد مفهومی به نام چهار فعالسازی متناسب میپردازیم. - ویدئو سوم: هرم PNIP
محصول، اعلانها، مشوقها و افراد، هرم PNIP را تشکیل میدهند. بیایید به آن بپردازیم. - ویدئو چهارم: ساخت تجربه لحظه عادت خود
Four Fits و PNIP Pyramid به ما کمک می کنند تا تجربه لحظه عادت را تجزیه کنیم. - ویدئو پنجم: ساخت تجربه لحظه آهای خود
برای تعریف تجربه لحظه آها، به این موارد نیاز داریم: لحظه آها، معیار آها و استراتژی تجربه عادت. - ویدئو ششم: ساخت تجربه لحظه تنظیم خود
سپس به این موارد نیاز داریم: لحظه راهاندازی، معیار راهاندازی، تجربه آها و تجربه عادت. - ویدئو هفتم: ارزیابی تجربه فعالسازی سرتاسری خود
ما همه چیز را در کنار هم قرار میدهیم تا تجربه فعالسازی شما را به صورت سراسری ارزیابی کنیم. - ویدئو هشتم: هدیه: نقشه فعالسازی ریفورج
یک نسخه از نقشه فعالسازی ریفورج را از اینجا دانلود کنید. - ویدئو نهم: هدیه: خلاصهی بخش
در اینجا، خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این بخش آمده است.
فصل پنجم مشارکت: تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل
مشارکت: تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل رایگان
Engagement: Defining, Measuring, And Analyzing
- ویدئو اول: مقدمهای بر مشارکت
در این درس مقدماتی، ابتدا تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل مشارکت شما را انجام میدهیم. - ویدئو دوم: چهار استراتژی برای تقویت مشارکت
بیایید به چهار استراتژی برای عمقدهی به مشارکت برای محصولمان نگاهی دقیقتر بیندازیم. - ویدئو سوم: اندازهگیری سطح بالای استراتژی مشارکت شما
در این بخش، بر چگونگی اندازهگیری سطح بالایی از استراتژی مشارکت تمرکز خواهیم کرد. - ویدئو چهارم: چگونه وضعیتهای مشارکت خود را تعریف کنید
در اینجا به چگونگی تعریف وضعیتهای مشارکت شما نگاه میکنیم. به یاد داشته باشید که مشارکت، یک طیف است. - ویدئو پنجم: تجزیه و تحلیل وضعیتهای مشارکت شما - قسمت اول
گام اول ما تکمیل یک تجزیه و تحلیل سطح بالا از مشارکت با پاسخ دادن به سه سؤال است. - ویدئو ششم: تجزیه و تحلیل وضعیتهای مشارکت شما - قسمت دوم
چرا مردم احوالات خاصی دارند؟ چرا از یک حال به حال دیگر تغییر میکنند؟ - ویدئو هفتم: هدیه: خلاصهی بخش
در اینجا، خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این بخش آمده است.
فصل ششم استراتژیهای مشارکت
استراتژیهای مشارکت رایگان
Engagement Strategies
- ویدئو اول: مقدمهای بر استراتژیهای مشارکت
ما به تفصیل به هریک از چهار استراتژی، بیش از آنچه در بخش قبلی انجام دادیم، خواهیم پرداخت. - ویدئو دوم: شناسایی فرصتهای مشارکت
چهار مرحله برای ارزیابی انواع مختلف فرصتها: نگرشها، مسیرها، سیگنالهای داده، ارزش. - ویدئو سوم: استفاده از مورد کاربری و استراتژی ویژگی
چگونه کاربران را به موارد کاربری پراستفادهتر، اضافه و منتقل کنیم تا در دورههای مختلف به یادشان بمانیم؟ - ویدئو چهارم: استفاده از استراتژی فرکانس
ابتدا باید بپرسیم: آیا فرکانس یک استراتژی معنادار برای محصول و کاربر ما است؟ - ویدئو پنجم: استفاده از استراتژی شدت
ما سه شکل افزایش شدت برای بررسی داریم: زمان، پول، اقدامات. - ویدئو ششم: ساخت یک ماشین مشارکت
یک سیستم خود-تقویتکننده، بر پایه افرادی که میخواهیم با آنها مشارکت داشته باشیم، و شایستگی آنها برای مسیرهای مختلف. - ویدئو هفتم: هدیه: خلاصهی بخش
در اینجا، خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این بخش آمده است.
فصل هفتم احیا: تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل
احیا: تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل رایگان
Resurrection: Defining, Measuring, And Analyzing
- ویدئو اول: مقدمهای بر احیا
این هفته میخواهیم در مورد تعریف، اندازهگیری و تجزیه و تحلیل احیا صحبت کنیم. - ویدئو دوم: زمانی که باید بر روی احیا تمرکز کنید
بیایید به این بپردازیم که چه زمانی باید بر احیا به عنوان بخشی معنادار از تلاشهای نگهداری شما تمرکز کنیم. - ویدئو سوم: تعریف کاربرانِ در معرض خطر برای پیشبینی خروج
بیایید ببینیم چگونه میتوانیم کاربرانی را که هنوز درگیر هستند و مشارکت دارند اما در معرض خطر هستند، تعریف و شناسایی کنیم. - ویدئو چهارم: تعریف وضعیت مشارکت خاموش
در این بخش، میخواهیم درمورد چگونگی تعریف وضعیت مشارکت خاموش خود صحبت کنیم. - ویدئو پنجم: تعریف وضعیت مشارکت خارجشده
در این بخش نهایی، درمورد تعریف وضعیت خروج در نگهداری و مشارکت خود صحبت خواهیم کرد.
فصل هشتم استراتژیهای احیا
استراتژیهای احیا رایگان
Resurrection Strategies
- ویدئو اول: مقدمهای بر احیا
بیایید درمورد استراتژیهایی برای بهبود احیا صحبت کنیم و انتظاراتی را درمورد تأثیر تعیین کنیم. - ویدئو دوم: استراتژیهایی برای کاربرانِ در معرض خطر
سه استراتژی: تقویتِ عادت، انتقال مورد کاربری، و ضد تبدیل.ی شما تمرکز کنیم. - ویدئو سوم: استراتژیهای خاموشی ناخواسته
استراتژی به کار گرفته شده، به دلیل آن بستگی دارد: مشکل محصول، ترک کردن، یا پرداخت ناموفق. - ویدئو چهارم: احیا کاربران خاموش داوطلب
احیا یک فرآیند 5 مرحلهای است: چرایی، پیام، زمانبندی، کانال، و فعالسازی مجدد. - ویدئو پنجم: هدیه: خلاصهی بخش
در اینجا، خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این بخش آمده است.
فصل نهم هدیه: مدیریت محصولات کمتکرار
مقدمهای بر مدیریت محصولات کمتکرار رایگان
Introduction to Managing Infrequent Products
ویدئو اول: مقدمهای بر تئوری ICED
یک راهنمای مرحله به مرحله برای توسعه یک رویکرد محصول برای رشد یک محصول کمتکرار.
تئوری ICED
ICED Theory
- ویدئو اول: چهار بُعد محصولات کمتکرار
محتوای مدیریت سنتی محصول، کمتکرار بودن را به عنوان یک باگ میشناسد، نه یک ویژگی. - ویدئو دوم: مدیریت کمتکرار بودن
در اینجا 3 استراتژی برای افزایش دفعات تعامل با مشتری آورده شده است. - ویدئو سوم: کنترل بر تجربه
به دست آوردن کنترل بر کل سفر کاربر، توانایی ما را برای بهبود محصول افزایش می دهد. - ویدئو چهارم: مدیریت درجه مشارکت
پیچیدگی، میزان تماس و پیشبینیپذیری نگهداری، همگی بر مشارکت تأثیر میگذارند. - ویدئو پنجم: کاهش پیچیدگی
کاهش پیچیدگی یک محصول، مشارکت را افزایش میدهد و مشتری را وفادار میکند. - ویدئو ششم: گسترش نقاط تماس
تبدیل محصول از حالت یکباره به حالت استفادهی مداوم باعث افزایش مشارکت میشود. - ویدئو هفتم: متمایز کردن محصولات کمتکرار
در اینجا 3 استراتژی برای متمایزتر کردن یک محصول به منظور افزایش جذب آورده شده است. - ویدئو هشتم: بوم تئوری ICED
مسیر رشد خود را با ترسیم هر چهار بعد ICED بر روی یک بوم مشخص کنید.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
Templates
- برگه تشخیص نگهداری ریفورج (رایگان) دانلود قالب تشخیص نگهداری ریفورج
- بوم مشتری ریفورج
- برگه تشخیص فعالسازی ریفورج
- کاربرگ تجزیه و تحلیل معیار فعالسازی ریفورج
- نقشه فعالسازی ریفورج
- برگه تشخیص مشارکت ریفورج
- نقشه استراتژی مشارکت ریفورج
- برگه تشخیص احیا ریفورج
- کاربرگ قالب نگهداری و مشارکت ریفورج
- سوالات ارزیابی تئوری ICED ریفورج
یادگیری کاربردی
مطالب دورههای ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شدهاند و راهکارهای شرکتهای بزرگ بینالمللی را به شما آموزش میدهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایلهای «دوره جذب و بازگشت مشتری» میتوانید مهارتهای لازم برای جذب و بازگشت مشتری یا مخاطبهای کسبوکارتان را یاد بگیرید و به درآمد بیشتری برسید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش میدهند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصهای مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آنها میتوانید مباحث مربوط به جذب و بازگشت مشتری را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسبوکارتان پیاده سازی کنید.
دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی کاملا متناسب با نیازهای کسبوکار شما تنظیم شده است. شما میتوانید راهکارها و استراتژیهای کسبوکارهای بزرگ دنیا را یاد بگیرید و آنها را متناسب با اهداف و اولویتهای سازمانتان تغییر دهید. بهعلاوه، این دوره برای همه شرکتها و سازمانها مناسب است. بنابراین، شرکتها و کسبوکارهای بزرگ و کوچک میتوانند از مطالب دوره تعامل و بازگشت ریفورج استفاده کنند.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
- قالب ها و تمپلیت های آماده
همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.
دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی برای مدیران محصول، بازاریابها و اعضای تیم رشد طراحی شده است. اگر تجربه فروش دارید و میخواهید در زمینه Retention Marketing متخصص شوید، این دوره برای شما مناسب است.
دوره تعامل و بازگشت ریفورج پیشنیاز خاصی ندارد. با این حال، برای اینکه بتوانید مطالب دوره را به درستی اجرا کنید، بهتر است «دوره بازاریابی محصول» و «دوره آزمایش و تست ریفورج» را هم تهیه کنید.
خیر، «دوره تعامل و بازگشت» مجموعهای از راهکارها و استراتژیهای عملی اساتید مطرح دنیا است. شما میتوانید با پیادهسازی این راهکارها کاربرهای فعلی را حفظ کنید و تعداد فالوورها یا کاربرها را افزایش دهید.
بله،دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش میدهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایلهای متنی و قالبهای آماده است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره تعامل و بازگشت ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید دوره تعامل و بازگشت از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید دوره تعامل و بازگشت از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.