دوره تعامل و بازگشت ریفورج 

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در هر کسب‌وکاری، جذب و حفظ مشتری یا کاربر است. فرقی نمی‌کند کسب‌وکار شما چه محصول یا خدماتی را ارائه می‌کند، در هر صورت شما باید نحوه جذب و حفظ کاربر را یاد بگیرید. «دوره تعامل و بازگشت ریفورج» در سایت گرولی به درک، سنجش و ارتقا بازگشت مشتری یا Retention می‌پردازد و این مفهوم را از طریق فعال‌سازی، تعامل و احیای کاربر یاد می‌دهد.

آن‌چه در دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت

«دوره تعامل و بازگشت ریفورج» در سایت گرولی، مفهوم Retention یا بازگشت کاربر را با توجه به اصول اولیه محصول شما تعریف، اندازه‌گیری و تحلیل می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید زمان فعال‌سازی مشتری و معیارهای محصول را تعریف کنید، مسیر فعال‌سازی مشتری را تحلیل کنید و نقطه‌های مانع اصلی مشتری را شناسایی کنید.

به‌علاوه، شما با گذراندن این دوره می‌توانید استراتژی‌های مختلف برای شناسایی و تعریف عادت‌های کاربرها را درک و تحلیل کنید. تعریف استراتژی‌های مناسب، شناسایی سنجش‌های متناسب با استراتژی محصول و تحلیل تعامل با هدف یافتن فرصت‌های جدید از مطالب «دوره تعامل و بازگشت» هستند. در نهایت، شما متوجه می‌شوید که چگونه کاربرهایی با تعامل کم را به کاربرهایی با تعامل بالا تبدیل کنید.

توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه تعامل و بازگشت  است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره تعامل و بازگشت شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .

دوره تعامل و بازگشت از ویدئوهای آموزشی، فایل‌های نوشتاری و الگوهای آماده تشکیل شده است. شما با دیدن ویدئوهای آموزشی می‌توانید مفاهیم کلیدی مثل بازگشت، فعال‌سازی و تعامل را یاد بگیرید. به‌علاوه، در انتهای مطالب آموزشی، مجموعه‌ای از فایل‌های آماده، سوال‌ها، گوگل‌شیت و نقشه‌های فعال‌سازی وجود دارد. شما می‌توانید از این الگوهای آماده برای کسب‌وکار خودتان استفاده کنید. 

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
How Retention Determines The Top 1%
 
● How Retention Determines The Top 1%
— Retention Makes Companies
— Retention Breaks Companies
— Retention Is Getting Harder
— Preview Of The Program
 
 
Retention
 
● Retention
— Introduction To Retention
— Natural Behavior Use Cases
— Choosing A Retention Metric
— Visualizing Retention
— Analyzing Retention
— Improving Retention
— BONUS: Qualitative Research Surveys
— BONUS: Module Recap
 
 
Activation: Defining, Measuring, And Analyzing
 
● Activation: Defining, Measuring, And Analyzing
— Introduction To Activation
— Defining Your Habit Moment
— Defining Your Aha Moment
— Defining Your Setup Moment
— Analyzing Your Activation Flow
— BONUS: Introduction to Activation Metric Analysis
— BONUS: Setting Up Your Data for Activation Metric Analysis
— BONUS: Venn Diagram Analysis
— BONUS: Correlation Analysis
— BONUS: Reforge Activation Diagnosis Sheet
— BONUS: Module Recap
 
 
Activation Strategies
 
● Activation Strategies
— Introduction To Activation Strategies
— The Four Activation Fits
— PNIP Pyramid
— Creating Your Habit Moment Experience
— Creating Your Aha Moment Experience
— Creating Your Setup Moment Experience
— Evaluating Your Activation Experience End To End
— BONUS: Reforge Activation Map
— BONUS: Module Recap
 
 
Engagement: Defining, Measuring, And Analyzing
 
● Engagement: Defining, Measuring, And Analyzing
— Introduction to Engagement
— The Four Strategies To Deepen Engagement
— High Level Measurement Of Your Engagement Strategy
— How To Define Your Engagement States
— Analyzing Your Engagement States Part One
— Analyzing Your Engagement States Part Two
— BONUS: Module Recap
 
 
Engagement Strategies
 
● Engagement Strategies
— Introduction To Engagement Strategies
— Identifying Engagement Opportunities
— Using Use Case and Feature Strategy
— Using Frequency Strategy
— Using Intensity Strategy
— Building An Engagement Machine
— BONUS: Module Recap
 
 
Resurrection: Defining, Measuring, And Analyzing
 
● Resurrection: Defining, Measuring, And Analyzing
— Introduction To Resurrection
— When You Should Focus On Resurrection
— Defining At Risk Users For Churn Prediction
— Defining Dormant Engagement State
— Defining Churned Engagement State
 
 
Resurrection Strategies
 
● Resurrection Strategies
— Introduction to Resurrection Strategies
— Strategies For At Risk Users
— Involuntary Dormant Strategies
— Resurrecting Voluntary Dormant Users
— BONUS: Module Recap
 
 
BONUS: Managing Infrequent Products
 
● Introduction to Managing Infrequent Products
— Introduction to ICED Theory
 
● ICED Theory
— The 4 Dimensions of Infrequent Products
— Managing Infrequency
— Control Over Experience
— Managing Degree of Engagement
— Mitigating Complexity
— Expanding Touchpoints
— Distinguishing Infrequent Products
— The ICED Theory Canvas
 
 
Templates
 
● Templates
— Reforge Retention Diagnosis Sheet
— Reforge Customer Canvas
— Reforge Activation Diagnosis Sheet
— Reforge Activation Metric Analysis Workbook
— Reforge Activation Map
— Reforge Engagement Diagnosis Sheet
— Reforge Engagement Strategy Map
— Reforge Resurrection Diagnosis Sheet
— Reforge Retention + Engagement Template Workbook
— Reforge ICED Theory Assessment Questions
سرفصل های فارسی
فصل اول چگونه نگهداری، تعیین‌کننده‌ی 1% برتر است؟
فصل دوم نگهداری
فصل سوم فعال‌سازی: تعریف، اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل
فصل چهارم استراتژی‌های فعال‌سازی
فصل پنجم مشارکت: تعریف، اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل
فصل ششم استراتژی‌های مشارکت
فصل هفتم احیا: تعریف، اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل
فصل هشتم استراتژی‌های احیا
فصل نهم هدیه: مدیریت محصولات کم‌تکرار
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

یادگیری کاربردی

مطالب دوره‌های ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شده‌اند و راهکارهای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را به شما آموزش می‌دهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایل‌های «دوره جذب و بازگشت مشتری» می‌توانید مهارت‌های لازم برای جذب و بازگشت مشتری یا مخاطب‌های کسب‌وکارتان را یاد بگیرید و به درآمد بیشتری برسید. 

تدریس بی‌حاشیه

ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش می‌دهند. علاوه‌بر ویدئوهای آموزشی، شما به مقاله‌های علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.

تدریس توسط متخصص‌های مجرب

اساتید دوره‌های ریفورج از بین متخصص‌های باتجربه انتخاب شده‌اند. آن‌ها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آن‌ها می‌توانید مباحث مربوط به جذب و بازگشت مشتری را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسب‌وکارتان پیاده سازی کنید.

ویژگی های دوره

دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی کاملا متناسب با نیازهای کسب‌وکار شما تنظیم شده است. شما می‌توانید راهکارها و استراتژی‌های کسب‌وکارهای بزرگ دنیا را یاد بگیرید و آن‌ها را متناسب با اهداف و اولویت‌های سازمانتان تغییر دهید. به‌علاوه، این دوره برای همه شرکت‌ها و سازمان‌ها مناسب است. بنابراین، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک می‌توانند از مطالب دوره تعامل و بازگشت ریفورج استفاده کنند. 
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

retention & engagement
  • قالب ها و تمپلیت های آماده

همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.

سوالات متداول

دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی برای مدیران محصول، بازاریاب‌ها و اعضای تیم رشد طراحی شده است. اگر تجربه فروش دارید و می‌خواهید در زمینه Retention Marketing متخصص شوید، این دوره برای شما مناسب است. 

دوره تعامل و بازگشت ریفورج پیش‌نیاز خاصی ندارد. با این حال، برای اینکه بتوانید مطالب دوره را به درستی اجرا کنید، بهتر است «دوره بازاریابی محصول» و «دوره آزمایش و تست ریفورج» را هم تهیه کنید. 

خیر، «دوره تعامل و بازگشت» مجموعه‌ای از راهکارها و استراتژی‌های عملی اساتید مطرح دنیا است. شما می‌توانید با پیاده‌سازی این راهکارها کاربرهای فعلی را حفظ کنید و تعداد فالوورها یا کاربرها را افزایش دهید. 

بله،دوره تعامل و بازگشت ریفورج در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش می‌دهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایل‌های متنی و قالب‌های آماده است.

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره تعامل و بازگشت ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید دوره تعامل و بازگشت از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کنندگان دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و منصفانه، بهترین دوره‌های فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید دوره تعامل و بازگشت از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید. 

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی 800,000 تومان بود.قیمت فعلی 690,000 تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تعامل و بازگشت ریفورج (reforge) با زیرنویس فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید