دوره درآمدزایی و قیمت‌‌گذاری ریفورج

یکی از چالش‌های اصلی مدیران محصول و مدیرهای بازاریابی، تعیین استراتژی مشخص برای افزایش درآمد و قیمت‌گذاری محصول است. «دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» برای پاسخ به این چالش طراحی شده است و با معرفی استراتژی شرکت‌های برتر فناوری به شما کمک می‌کند که درآمدتان را افزایش دهید به راهکار مناسبی در قیمت‌گذاری برسید.

آنچه در دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج در سایت گرولی فراخواهید گرفت

«دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» در سایت گرولی به شما کمک می‌کند که استراتژی‌های درآمدزایی شرکت را تنظیم کنید و میزان فروش شرکت را افزایش دهید. اگر می‌خواهید مدیریت افزایش فروش را به عهده بگیرید یا میزان درآمد کسب‌وکارتان را مدیریت کنید، این دوره راهنمای شما خواهد بود. مطالب «دوره درآمد و قیمت‌گذاری ریفورج» اندازه‌گیری، ارزیابی و افزایش درآمد را به شما آموزش می‌دهند و به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.  جهت مطالعه بیشتر
توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه درآمدزایی و قیمت گذاری است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره درآمدزایی و قیمت گذاری شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .

هدف از «دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» یادگیری ارزیابی، اندازه‌گیری و افزایش میزان درآمد شرکت شما است. با خرید این دوره می‌توانید موضوع‌های زیر را به صورت کاربردی یاد بگیرید.

  • تعریف و ارزیابی استراتژی درآمدزایی
    مهم‌ترین مطلب این دوره تعریف جزئیات استراتژی درآمدزایی سازمان شما است. شما در دوره «درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» یاد می‌گیرید که چگونه استراتژی درآمدزایی را طبق اصول اولیه سازمان تعریف کنید و این استراتژی را با مدل رشد، نمونه‌های موردی و مدل کسب‌وکار هماهنگ کنید. 
  • تحلیل و شناسایی فرصت‌های نمونه
    اگر در بخش فروش و درآمدزایی کار می‌کنید، احتمالا می‌دانید که معیارهای مشتری‌های شما دائما تغییر می‌کنند و این تغییرها روی مدل درآمدزایی هم اثر می‌گذارند. شما در دوره «درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» نحوه تحلیل‌ و شناسایی فرصت‌های درآمدزایی را یاد می‌گیرید و نوع قیمت‌گذاری و بسته‌بندی را ارتقا می‌دهید. به علاوه، با عوامل تاثیرگذار بر استراتژی درآمدزایی آشنا می‌شوید و نحوه تقویت آن‌ها را می‌آموزید. 
  • مدل‌سازی استراتژی‌ها
    برای تقویت مدل درآمدزایی، باید استراتژی‌های مختلف را با توجه به معیارهای جدید قیمت‌گذاری، استراتژی‌های بسته‌بندی، نمونه‌های موردی جدید، استراتژی‌های افقی و عمودی تقویت کنید. مدرسان دوره «درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» این موارد را به شما می‌آموزند. 
  • تحلیل و شناسایی فرصت‌های بهینه‌سازی
    شما در دوره «درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» یاد می‌گیرید که چگونه معیارهای مهم را تحلیل کنید و فرصت‌های بهینه‌سازی را شناسایی کنید. به‌علاوه، جست‌وجوی بهترین روش‌ها برای اولویت‌بندی روش‌ها، جریان Conversion و بهینه‌سازی ارزیابی مدل درآمدزایی هم از جمله مطالب این دوره هستند. 
  • راه‌حل‌های بهینه‌سازی
    یکی از بخش‌های این دوره ساخت نقشه‌ای از راه‌حل‌های بهینه‌سازی است. شما کاربرهای جدید به نمونه‌های موردی اضافه می‌کنید، سطح نمونه‌های موردی را ارتقا می‌دهید و فلوهای anti-conversion تعریف می‌کنید. به‌علاوه، با استفاده از محرک‌های مختلف سعی می‌کنید میزان درآمد سازمان را افزایش دهید. 
  • اجرای استراتژی‌های قیمت‌گذاری و درآمدزایی و مشاهده تغییر
    بعد از یادگیری نحوه تغییر استراتژی و اجرای استراتژی‌های جدید احتمالا با تغییرهای زیادی روبه‌رو خواهید داشت. دوره «درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» به شما یاد می‌دهد که چگونه بهترین شرکت‌های فناوری دنیا فرضیه‌هایشان را ارزیابی و آزمایش می‌کنند و فرآیند تغییر را مدیریت می‌کنند. 
سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Introduction To Monetization And Pricing
 
● Why Monetization Matters
— The Monetization Challenge
— The Six Monetization Mistakes
— Preview of the Program
 
 
Define And Measure Monetization Strategy
 
● Monetization Strategy
— Use Cases
— Monetization Model
— Model Friction
 
● Monetization Outputs
— Output Metrics
— Analyzing Revenue
— The Revenue Equation
 
● New Revenue
— New vs. Repeat Revenue
— Building Revenue Creation Cohorts
— Analyzing Revenue Creation Cohorts
 
● Repeat Revenue
— Building Revenue Retention Cohorts
— Analyzing Revenue Retention Cohorts
— Analyzing Repeat Revenue States
 
● Cost of Revenue
— Introduction to Cost
— Cost to Serve
— Cost to Acquire
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Define and Measure Monetization Strategy
 
 
Identify Model Opportunities
 
● Preview
— Module Preview
 
● Introduction to Model Opportunities
— Intro to Model Opportunities
— The Consumer View
— Growth Loops
— Cost of Revenue
 
● Value Metrics
— Intro to Value Metrics
— Analyzing Value Metrics I
— Analyzing Value Metrics II
 
● Feature Value
— Intro to Feature Value
— Analyzing Feature Value
 
● Willingness to Pay
— Intro to Willingness to Pay
— Analyzing Willingness to Pay
 
● Timing
— When They Want to Pay
— Analyzing Transaction vs. Recurring
— Analyzing Term of Recurrence
 
● BONUS: How And When To Conduct A Pricing Survey
— Considering Pricing Research Options
— Intro To The Pricing Research Spectrum
— Using MaxDiff And Van Westendorp Surveys
— Audience Size And Makeup
— Essential Questions About Pricing Surveys
— Survey Results And Next Steps
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Identify Model Opportunities
 
 
Model Strategies
 
● Preview
— Module Preview
 
● Introduction to Model Strategies
— Changing an Existing Use Case
— Introducing a New Use Case
 
● Value Metric Strategies
— Intro to Value Metric Strategies
— Defining Your Value Metric Strategy
 
● Packaging Strategies
— Intro to Packaging Strategies
— Defining Your Packaging Strategy
 
● Pricing Strategies
— Intro to Pricing Strategies
— Setting Your Price
 
● When Strategies
— Intro to When Strategies
— Defining When You Charge
 
● Adding New Use Cases
— Intro to Adding New Use Cases
— Vertical Strategies
— Horizontal Strategies
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Model Strategies
 
 
Identifying Optimization Opportunities
 
● Preview
— Module Preview
 
● Introduction to Customer States
— Intro to Customer States
— Target States
 
● Define and Analyze Existing Healthy Customers
— Existing Healthy Customers + Expansion Paths
— Identify Expansion Candidates
— Why They Don't Expand
 
● Define and Analyze Potential Customers
— Identify Potential Customers
— Why They Didn't Convert
 
● Define and Analyze At-Risk Customers
— Identify At-Risk Customers
— Why They Are At-Risk
 
● Define and Analyze Churned Customers
— Define Churned Customers
— Identify Candidates for Resurrection
— Why They Churned
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Identifying Optimization Opportunities
 
 
Optimization Strategies
 
● Preview
— Module Preview
 
● Introduction to Optimization Strategies
— The Optimization Equation
— Stages of Optimization: Educate
— Stages of Optimization: Convert
— Stages of Optimization: Activate
 
● Strategies for Potential Customers
— Educate Potential Customers
— Convert and Activate Potential Customers
 
● Strategies for Existing Healthy Customers
— Increase Depth of Existing Use Cases
— Moving or Adding On Use Cases
 
● Strategies For At-Risk Customers
— Habit Reinforcement
— Anti-Conversion Flow
— Use Case Transition
 
● Strategies for Churned Customers
— Resurrect to New Use Case
— Involuntary Churn Mitigation
— Reactivation
 
● Incentives
— When We Use Incentives
— Optimize Revenue
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Optimization Strategies
 
 
Implement Monetization Strategies
 
● Intro to Implementing Monetization Strategies
— Intro to Implementing Monetization Strategies
 
● Why Test Monetization Strategies
— Challenges of Testing Monetization
— The Testing Process
 
● How to Test Monetization Strategies
— Define Test Scope
— Build the Test
— Launch the Test
— Evaluate Results
 
● Implement Strategies and Manage Change
— Roll Out to Existing Customers
— Grandfather Existing Customers
— Manage Changes
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Implement Monetization Strategies
 
 
Templates
 
● Templates
— Reforge Monetization Map
— Monetization Outputs Map
— Optimization Opportunities Template
— Pricing Surveys Bonus Template
 
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول مقدمه ای برای کسب درآمد و قیمت گذاری
فصل دوم استراتژی کسب درآمد را تعریف و اندازه گیری کنید
فصل سوم فرصت های مدل را شناسایی کنید
فصل چهارم استراتژی های مدل
فصل پنجم شناسایی فرصت های بهینه سازی
فصل ششم استراتژی های بهینه سازی
فصل هفتم استراتژی های کسب درآمد را پیاده کنید
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟
  • یادگیری کاربردی
    دوره‌های سایت ریفورج براساس نمونه‌های واقعی طراحی شده‌اند و به شما یاد می‌دهند که چگونه استراتژی‌ها و راه‌حل‌های کاربردی را در سازمانتان به کار بگیرید. 
  • تدریس بی‌حاشیه
    مطالب و ویدئوهای آموزشی دوره‌های سایت ریفورج به طور کامل به مباحث آموزشی می‌پردازند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوها و مطالعه فایل‌های نوشتاری به دوره دیگری احتیاج نخواهید داشت. 
  • تدریس توسط متخصصان مجرب
    مدرس‌های «دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» همگی در شرکت‌های معتبر دنیا مثل گوگل کار کرده‌اند و تجربه‌های منحصربه‌فردی دارند. با خرید این دوره از راهکارها و ایده‌های دست اول آن‌ها در کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید. 
ویژگی های دوره

«دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» به شما کمک می‌کند که قیمت محصولات و خدمات سازمان را با توجه به اصول کسب‌وکار و سازمان تنظیم کنید. این دوره یک راهنمای جامع برای افزایش درآمد در حوزه‌های بازاریابی، طراحی و مدیریت محصول است. همچنین، رویکردها و راه‌حل‌های عملی این دوره به شما کمک می‌کند که کسب‌وکارتان همیشه در مسیر پیشرفت باشد.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

دوره درآمدزایی و قیمت‌‌گذاری ریفورج
سوالات متداول

دوره «درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» در سایت گرولی برای بازاریاب‌ها، مدیران محصول، طراح‌ها، مهندس‌ها، تحلیل‌گرهای داده و هر کسی که در بخش عملیات کسب‌وکار و سرمایه استراتژیک سازمان کار می‌کند، مناسب است. 

خیر، برای استفاده از مطالب آموزشی «دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» به پیش‌نیاز خاصی احتیاج ندارید. شما می‌توانید مطالب دوره را به راحتی دنبال کرده و آن‌ها را به صورت عملی در کسب‌وکار و سازمانتان اجرا کنید. 

خیر، همه دوره‌های سایت ریفورج با هدف ارتقای سطح دانش شما و رشد سازمان طراحی شده‌اند و نکات را با مثال‌های عملی و واقعی آموزش می‌دهند.

بله، ما در سایت گرولی «دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» را به صورت کامل ارائه می‌کنیم. شما با خرید این دوره می‌توانید به مجموعه‌ای از فایل‌های نوشتاری، ویدئوها و ابزارهای مفید دسترسی داشته باشید.

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره درآمدزایی و قیمت‌‌گذاری ریفورج » به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید «دوره درآمدزایی و قیمت‌گذاری ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کننده‌های دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های سایت ریفورج در گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. بنابراین شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی به محتوای آموزشی دسته اول دسترسی داشته باشید. 

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره درآمدزایی و قیمت گذاری ریفورج » نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 3 رای
قیمت اصلی 1,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 890,000 تومان است.
3 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
3
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

3 دیدگاه برای دوره درآمدزایی و قیمت‌‌گذاری ریفورج (Reforge) با زیر نویس فارسی

  1. علی

    دوره بسیار کاربردی برای مدیریت محصول بود و خیلی به دانشم در این زمینه اضافه شد. ممنون

    پاسخ
  2. سعید

    انصافا قیمت‌گذاری خیلی کار سختیه. این دوره یکم موضوع رو با پارامترهای موثرش شکافت برام.

    پاسخ
  3. بهاره صفوی

    گذروندن دوره قیمت‌گذاری برای همه صاحبانشان کسب‌وکار ضروریه.

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید