دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج

در دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge Mastering Product Management) با تسلط بر ابزارهای اساسی مدیریت محصول، توانایی‌های خودتان را ارتقاء بدهید. آن‌چه در آموزش تسلط بر مدیریت محصول فرا خواهید گرفت:
  1. استراتژی و بینش محصول: شما در این دوره مرحله به مرحله فرایند را یاد می‌گیرید و به درک عمیقی از استراتژی محصول می‌رسید. با درک استراتژی محصول، می‌توانید قدم‌های اساسی برای رسیدن به هدف را شناسایی کنید. به‌علاوه، سرفصل‌های دوره تسلط بر مدیریت محصول به شما کمک می‌کنند که با استفاده از چهارچوب‌ Stakeholder-Forum-Style به چشم‌انداز شفافی دست پیدا کنید. 
  2. معیارها و داشبورد محصول: یکی از مباحث دوره تسلط بر مدیریت محصول، ساخت داشبورد ارتقای محصول است. بنابراین شما یاد می‌گیرید که بالاترین معیارهای رشد خودتان را شناسایی کنید. 
  3. نقشه راه و مشخصات محصول: شما در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه یک نقشه راه ۴ بعدی تاثیرگذار بسازید و استراتژی محصول، چشم‌انداز، بازخوردها و داشبوردهای اهرمی را کنار یکدیگر قرار دهید.
  4. هدف‌یابی: در مباحث پیشرفته مدیریت محصول، ساخت اهداف و نتایج کلیدی (OKR) را یاد می‌گیرید. این اهداف و نتایج به درک خروجی محصول کمک می‌کنند. 
توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج و دوره‌های آموزشی آن یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت‌های آموزشی در حوزه مدیریت محصول است. ارزش واقعی دوره تسلط بر مدیریت محصول ۱.۴۹۵ دلار است. اما شما می‌توانید این دوره را با هزینه‌ای استثنایی و تخفیفی چشم‌گیر و با زیر نویس فارسی تهیه کنید.

دوره تسلط بر مدیریت محصول براساس نمونه‌های واقعی طراحی شده است. شما با خرید این دوره در کلاس اساتید برتر دانشگاه‌های سرشناس دنیا می‌نشینید و از تجربه‌های آن‌ها بهره می‌برید. این افراد در شرکت‌های مطرح جهان فعالیت می‌کنند و جایگاه ویژه‌ای دارند. شما با فراگیری دوره تسلط بر مدیریت محصول می‌توانید به عنوان مدیر محصول ارشد استخدام شوید و به عنوان یک مدیر محصول حرفه‌ای شناخته شوید. 

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Intro To Mastering Product Management
 
● Introduction
— Five Types of PM Leverage
— Creating Leverage
 
 
Product Strategy Map
 
● Introduction
— Creating Strategic Foundations
 
● The 6 Dimensions of Product Strategy
— Target Audience
— Problem You're Solving
— Value Proposition
— Strategic Differentiation
— Channel Strategy
— Monetization Strategy
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Product Strategy
 
● BONUS: Maps and Templates
— The Product Strategy Map Template
 
 
Vision Narratives
 
● Intro: The Scope Vision
— Introduction to Scope Vision
 
● Creating and Using Your Vision
— High-Leverage Visions
— Vision Narratives, Not Statements
— How to Get Buy-In on Your Vision
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Vision Narratives
 
● BONUS: Maps and Templates
— The Stakeholder-Forum-Style Influence Template
— Creating a Vision Narrative Template
— Vision Narrative Example: Lyft
— Vision Narrative Example: Notejoy
 
 
Feedback Management Systems
 
● Introduction
— Introduction to Feedback Management Systems
 
● Feedback Rivers and Feedback Systems of Record
— Feedback Rivers
— Setting Up Your Feedback River
— Feedback Systems of Record
— Using Feedback Management Systems
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Feedback Management Systems
 
● BONUS: Maps and Templates
— The Feedback River Template
— The Feedback Systems of Record Template
 
 
Lever Dashboards
 
● Introduction
— Why Most Dashboards Are Low-Leverage
 
● Creating Leverage from Dashboards
— Setting Up Your Lever Dashboard
— Lever Dashboard Rituals
— KPIs and Roadmaps
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Lever Dashboards
 
● BONUS: Maps and Templates
— The Lever Dashboard Template
 
 
4D Roadmaps
 
● Introduction
— Introduction: The Problem with RICE
 
● The Roadmapping Process
— The 4 Lenses
— Brainstorming Objectives and Initiatives
— Prioritizing Objectives and Initiatives
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: 4D Roadmaps
 
● BONUS: Maps and Templates
— The 4D Roadmap Processing Template
 
 
OKR Loops
 
● Introduction
— Introduction to High-Leverage OKRs
 
● Developing OKRs
— Developing Outcome-Oriented OKRs
— Writing and Socializing High-Leverage OKRs
— OKR Reviews and Post-Mortems
— Avoiding the Pitfalls of OKRs
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: OKR Loops
 
● BONUS: Maps and Templates
— OKR Template: LinkedIn Sales Navigator Example
— The OKR Tracking Template
 
 
Empowering Product Specs
 
● Introduction
— Intro to Empowering Product Specs
 
● Writing the Spec
— Empowering Context
— Empowering Implementation
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Empowering Product Specs
 
● BONUS: Maps and Templates
— The Product Specs Template
— Product Specs Example: Notejoy
 
 
Decision Architecture
 
● Introduction
— Intro to Decision Architecture
 
● Decision Budget & Circles
— Determine Your Decision Budget
— Decision Making Circles
— Completing the Decision Loop
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Decision Architecture
 
● BONUS: Maps and Templates
— Decision Budget and Decision Journal
— The Decision Budget and Decision Circles: LinkedIn Sales Navigator Example
 
 
Templates
 
● Templates
— The Product Strategy Map Template
— Stakeholder-Forum-Style Influence Template
— Vision Narrative Example: Lyft
— Vision Narrative Example: Notejoy
— Creating a Vision Narrative Template
— Feedback River Template
— Feedback System of Record Template
— Lever Dashboard Template
— 4D Roadmapping Process Template
— OKR Tracking Template
— OKR Template: LinkedIn Sales Navigator Example
— Product Specs Template
— Product Specs Example: Notejoy
— Decision Budget and Decision Journal
— Decision Budget and Decision Circles: LinkedIn Sales Navigator Example
 
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول مقدمه‌ی تسلط بر مدیریت محصول
فصل دوم نقشه استراتژی محصول
فصل سوم روایات چشم‌انداز
فصل چهارم سیستم‌های مدیریت بازخورد
فصل پنجم داشبورد اهرم‌های نفوذ
فصل ششم نقشه‌ی راه‌های ۴ بعدی
فصل هفتم حلقه‌های OKR
فصل هشتم توانمندسازی مشخصات محصول
فصل نهم معماری تصمیم‌گیری
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

مبانی تسلط بر مدیریت محصول بسیار تخصصی و کاربردی هستند. به‌علاوه، شما در این دوره‌ها باید اساسی‌ترین ابزارها و رویکردها را یاد بگیرید. دوره‌های ریفورج از جمله‌ دوره‌های منحصربه‌فردی هستند که این مطالب را به کمک اساتید مجرب و سرشناس مدیریت محصول به شما یاد می‌دهند.
 مزیت‌های اصلی دوره‌های ریفورج به شرح زیر هستند:

یادگیری کاربری: وقتی در یک دوره آموزشی تخصصی شرکت می‌کنید، احتمالاً اولین دغدغه شما کاربردی بودن مطالب است. مطالب دوره تسلط بر مدیریت محصول همگی در بستر محصول‌های واقعی اجرا می‌شوند. شما می‌توانید این مطالب را بعد از دیدن ویدئو به صورت عملی اجرا کنید. 

تدریس بی‌حاشیه: معمولا در کلاس‌های آموزشی آنلاین یا حضوری، بخشی از زمان کلاس صرف موضوع‌های حاشیه‌ای می‌شود. این مشکل در کلاس‌های ویدئویی ریفورج وجود ندارد. شما می‌توانید مطالب علمی کلاس بدون توضیح‌های اضافی تماشا کنید و یاد بگیرید.

استفاده از متخصصان مجرب: دوره مدیریت محصول پیشرفته توسط استادهای متخصص و باتجربه این حوزه ضبط شده است. 

ویژگی های دوره

دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج مجموعه‌ای از تمپلیت‌های آماده، دانش تئوری و کاربردی است. بنابراین شما می‌توانید قالب‌های آماده را در کسب‌وکار خودتان پیاده‌سازی کنید و به موفقیت بیشتری برسید. این قالب‌ها همگی قابل دانلود هستند. 
همچنین ما در سایت گرولی، این دوره را با زیرنویس فارسی برای شما آماده کرده‌ایم.

دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج
میزبان دوره

میشل سیپی (Michael Sippy)

میشل سال‌هاست که در زمینه رهبر محصول فعالیت می‌کند و یکی از برگزارکنندگان باتجربه دوره‌های ریفرج است. او قبل از حضور در تیم ریفرج، سازنده و رهبر تیم‌های محصول و طراحی محصول بسیاری از شرکت‌های فناوری بوده است. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به توییتر و مدیوم اشاره کرد. 

سوالات متداول

این دوره برای مدیران محصول، طراح‌ها، مدیران بازاریابی محصول و همه افرادی که به طور نزدیک با تیم محصول کار می‌کنند، مفید است. 

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج» به زبان انگلیسی هستند و زیرنویس فارسی دارند. بهتر است بدانید که زیرنویس‌ها با هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

بعد از خرید «دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی جزو اولین ارائه‌دهندگان دوره‌های ریفورج در ایران است. شما می‌توانید این دوره‌ها را تخفیف و با قیمتی مناسب از سایت گرولی تهیه کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره تسلط بر مدیریت محصول» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 3 رای
قیمت اصلی 600,000 تومان بود.قیمت فعلی 490,000 تومان است.
3 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
3
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

3 دیدگاه برای دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی

  1. zeinab heidari

    این دوره واقعا خیلی به درد بخوره
    مرسی که فراهم کردید

    پاسخ
  2. mohammadsafarii1999(خریدار محصول)

    واقعا دوره خوبیه

    پاسخ
  3. علیرضا

    این دوره با مثال‌های واقعی دنیا بهتون می‌گه برگ برنده‌ی یه مدیر محصول عالی چیه.

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید