دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج
در دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge Mastering Product Management) با تسلط بر ابزارهای اساسی مدیریت محصول، تواناییهای خودتان را ارتقاء بدهید. آنچه در آموزش تسلط بر مدیریت محصول فرا خواهید گرفت:- استراتژی و بینش محصول: شما در این دوره مرحله به مرحله فرایند را یاد میگیرید و به درک عمیقی از استراتژی محصول میرسید. با درک استراتژی محصول، میتوانید قدمهای اساسی برای رسیدن به هدف را شناسایی کنید. بهعلاوه، سرفصلهای دوره تسلط بر مدیریت محصول به شما کمک میکنند که با استفاده از چهارچوب Stakeholder-Forum-Style به چشمانداز شفافی دست پیدا کنید.
- معیارها و داشبورد محصول: یکی از مباحث دوره تسلط بر مدیریت محصول، ساخت داشبورد ارتقای محصول است. بنابراین شما یاد میگیرید که بالاترین معیارهای رشد خودتان را شناسایی کنید.
- نقشه راه و مشخصات محصول: شما در این دوره یاد میگیرید که چگونه یک نقشه راه ۴ بعدی تاثیرگذار بسازید و استراتژی محصول، چشمانداز، بازخوردها و داشبوردهای اهرمی را کنار یکدیگر قرار دهید.
- هدفیابی: در مباحث پیشرفته مدیریت محصول، ساخت اهداف و نتایج کلیدی (OKR) را یاد میگیرید. این اهداف و نتایج به درک خروجی محصول کمک میکنند.
سایت ریفورج و دورههای آموزشی آن یکی از شناختهشدهترین سایتهای آموزشی در حوزه مدیریت محصول است. ارزش واقعی دوره تسلط بر مدیریت محصول ۱.۴۹۵ دلار است. اما شما میتوانید این دوره را با هزینهای استثنایی و تخفیفی چشمگیر و با زیر نویس فارسی تهیه کنید.
دوره تسلط بر مدیریت محصول براساس نمونههای واقعی طراحی شده است. شما با خرید این دوره در کلاس اساتید برتر دانشگاههای سرشناس دنیا مینشینید و از تجربههای آنها بهره میبرید. این افراد در شرکتهای مطرح جهان فعالیت میکنند و جایگاه ویژهای دارند. شما با فراگیری دوره تسلط بر مدیریت محصول میتوانید به عنوان مدیر محصول ارشد استخدام شوید و به عنوان یک مدیر محصول حرفهای شناخته شوید.
فصل اول مقدمهی تسلط بر مدیریت محصول
معرفی رایگان
- ویدئو اول: پنج نوع اهرم نفوذ مدیریت محصول
قدرت نفوذی که مدیران محصول عالی در برابر چالشها به ارمغان میآورند.
ویدئو معرفی دوره: - ویدئو دوم: ایجاد اهرم نفوذ
مدیران محصول عالی از طریق هشت ابزار مهم اهرم نفوذ ایجاد میکنند.
- ویدئو اول: پنج نوع اهرم نفوذ مدیریت محصول
فصل دوم نقشه استراتژی محصول
معرفی رایگان
ایجاد مبانی استراتژیک
ایجاد استراتژی شما را قادر می سازد تا ابتکارات واقعا موثر را بهتر شناسایی کنید.
ویدئو:
۶ بُعد استراتژی محصول
- ویدئو اول: مخاطب هدف
درک مخاطبانتان به شما امکان میدهد تا با کاربران اصلی خود یکی شوید. - ویدئو دوم: مسئلهای که حل میکنید
آنچه اکثر مدیران محصول از خاطر میبرند، نتیجه نهاییای است که واقعاً برای به دست آوردن آن تلاش میکنند. - ویدئو سوم: گزاره ارزش
یک گزاره ارزش توضیح میدهد که چگونه محصول شما ارزش افزوده به مشتریان هدف خود میدهد. - ویدئو چهارم: تمایز استراتژیک
تمایز استراتژیک برای درک نحوه ساخت یک محصول قانعکننده مهم است. - ویدئو پنجم: استراتژی کانال
بیشتر مدیران محصول میتوانند مشخص کنند که کدام کانال بیشتر رشد آنها را هدایت میکند. - ویدئو ششم: استراتژی درآمدزایی
استراتژی کسبوکار محصول شما را برای منظور به دست آوردن اهرم نفوذ تنظیم میکند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: استراتژی محصول
جمعبندی استراتژی محصول
هدیه: قالب رایگان
قالب نقشه استراتژی محصول
دسترسی رایگان به قالب:
دانلود قالب نقشه استراتژی محصول
فصل سوم روایات چشمانداز
مقدمه: چشم انداز دامنه رایگان
آشنایی با چشم انداز دامنه
روایتهای چشمانداز ظریف هستند و به توانمندسازی تیم شما کمک میکنند.
ویدئو:
ایجاد و استفاده از چشمانداز خود
- ویدئو اول: چشماندازهای عالی
چشماندازهای عالی به توانمندسازی تیمها و به دست آوردن حمایت از رهبری کمک میکند. - ویدئو دوم: روایتهای چشمانداز به جای بیانیهها
روایتهای چشمانداز کلید ایجاد اهرمهای نفوذ هستند. - ویدئو سوم: چگونه میتوان از دید خود خرید کرد
روایت خود را به دیگران ارائه کنید تا خریدار داشته باشد.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: روایتهای چشمانداز
هدیه: نقشه ها و قالب ها
- قالب اول: قالب نفوذ به سبک ذینفع
قالب تأثیر SFS - قالب دوم: ایجاد یک قالب روایت چشمانداز
قالب ساخت یک روایت چشمانداز - قالب سوم: نمونه چشمانداز روایتگر: Lyft
- قالب چهارم: نمونه چشمانداز روایتگر: Notejoy
فصل چهارم سیستمهای مدیریت بازخورد
معرفی رایگان
آشنایی با سیستمهای مدیریت بازخورد
سیستمهای مدیریت بازخورد به شما در توسعه شهود محصول کمک میکنند.
ویدئو:
رودخانههای بازخورد و سیستمهای بازخورد ضبط
- ویدئو اول: رودخانه های بازخورد
رودخانه بازخورد سیستمی است که اطلاعات را در یک کانال تجمیع میکند. - ویدئو دوم: تنظیم رودخانه بازخورد خود
ادغام منابع بازخورد شما اولین قدم عالی به سمت شهود محصول است. - ویدئو سوم: سیستمهای بازخورد ضبط
سوابق چیست و چگونه آنها را مدیریت کنیم؟ - ویدئو چهارم: استفاده از سیستمهای مدیریت بازخورد
سیستم های مدیریت بازخورد شما کلید درک کاربران شما هستند.
هدیه: خلاصه بخش
- خلاصه: سیستمهای مدیریت بازخورد
هدیه: نقشه ها و قالب ها
- قالب اول: قالب رودخانه بازخورد
قالب رودخانه بازخورد - قالب دوم: قالب سیستمهای بازخورد ضبط
قالب FSOR
فصل پنجم داشبورد اهرمهای نفوذ
معرفی
چرا بیشتر داشبوردها کیفیت پایینی دارند؟
داشبوردهای بسیار ساده فقط روی مهمترین و عملیترین معیارها متمرکز هستند.
ویدئو
ایجاد اهرم نفوذ از داشبوردها
- ویدئو اول: تنظیم داشبورد اهرم نفوذ خود
هنگامی که داشبورد به اندازه کافی متمرکز نیست، اغلب به این دلیل است که آنها معیارهای ورودی زیادی را ردیابی میکنند. - ویدئو دوم: مراسم داشبورد اهرم نفوذ
مدیران محصول عالی با بازبینی منظم داشبوردها، داشبوردهای اهرمی موفقی راه اندازی میکنند. - ویدئو سوم: KPI و نقشه راه
با یافتن شرکتهای مربوطه برای مقایسه عملکرد خود با آنان، در اولویت بندی KPI مؤثرتر عمل کنید.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: داشبورد اهرم نفوذها
جمعبندی داشبورد اهرمهای نفوذ
هدیه: نقشه ها و قالب ها
قالب داشبورد اهرم نفوذها
فصل ششم نقشهی راههای ۴ بعدی
معرفی رایگان
مقدمه: مشکل RICE
مدیران محصول عالی یک رویکرد استراتژیک و متمرکزتر برای اولویتبندی نقشهی راه را در پیش میگیرند.
ویدئو
روند نوشتن نقشهی راه
- ویدئو اول: ۴ لنز
نقشههای راه چهاربعدی لنز استراتژی را با لنزهای کسبوکار و مشتری منطبق میکنند. - ویدئو دوم: اهداف و ابتکارات طوفان فکری
این درس به شما کمک می کند تا از طریق هر یک از ۴ لنز، طوفان فکری انجام دهید. - ویدئو سوم: اولویتبندی اهداف و ابتکارات
اولویتبندی اهداف و ابتکارات منجر به نقشهراهی استوار میشود.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: نقشهی راههای ۴ بُعدی
جمعبندی بخش نقشهی راههای ۴ بُعدی
هدیه: نقشه ها و قالب ها
قالب پردازش نقشهی راه ۴ بُعدی
قالب اولویتبندی ۴ لنزی: استراتژی، چشم انداز، مشتری و کسبوکار.
فصل هفتم حلقههای OKR
معرفی رایگان
آشنایی با OKR های با کیفیت بالا
OKR ها ابزاری قدرتمند برای مدیران محصول و تیمهای آنها هستند.
ویدئو
توسعه OKR ها
- ویدئو اول: توسعه OKR های نتیجه گرا
مدیران محصول عالی از ترکیبی از خروجیهای کاربردی (Output) و نتیجههای کلیدی (Outcome) استفاده میکنند. - ویدئو دوم: نوشتن و معاشرت OKR های با کیفیت بالا
OKR های عالی حاوی ترکیبی متعادل از سه نوع نتایج کلیدی هستند. - ویدئو سوم: بررسی های OKR و بازنگریها
یک بازنگری (post-mortem) مؤثر در مرکز فرایند یادگیری قرار دارد. - ویدئو چهارم: اجتناب از مشکلات OKR ها
یک فرآیند OKR منضبط می تواند تراز در تیم شما ایجاد کند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: حلقههای OKR
یک فرآیند OKR به خوبی تثبیت شده، موفقیت را برای مدیران محصول و تیمهای آنها ایجاد میکند.
هدیه: نقشه ها و قالب ها
- قالب اول: قالب OKR: مثال LinkedIn Sales Navigator
قر - قالب دوم: قالب ردیابی OKR
قالب ردیابی OKR
فصل هشتم توانمندسازی مشخصات محصول
معرفی رایگان
مقدمه ای برای توانمندسازی مشخصات محصول
مدیران محصول عالی مالکیت پیاده سازی را فقط برای مهمترین جزئیات حفظ میکنند.
ویدئو
نوشتن مشخصات
- ویدئو اول: زمینه توانمند سازی
نوشتن مشخصات با ارائه اطلاعات مورد نیاز به تیم خود برای تصمیمگیریهای عالی، اهرم نفوذ ایجاد میکند. - ویدئو دوم: توانمندسازی
مدیران محصول عالی مشخصات محصول خود را به گونهای مینویسند که به تیم خود اجازه میدهد تا تصمیمگیری کنند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: توانمندسازی مشخصات محصول
جمعبندی مشخصات محصول
هدیه: نقشه ها و قالب ها
- قالب اول: قالب مشخصات محصول
قالب مشخصات محصول - قالب دوم: مشخصات محصول مثال: Notejoy
نمونه مشخصات محصول برای NoteJoy
فصل نهم معماری تصمیمگیری
معرفی رایگان
معرفی معماری تصمیمگیری
سه موضوع با هدف کمک به شما در تبدیل شدن به یک معمار تصمیمگیری بهتر وجود دارد.
ویدئو
بودجه و محافل تصمیمگیری
- ویدئو اول: بودجه تصمیم خود را تعیین کنید
مدیران محصول عالی قادر به طبقهبندی هر تصمیم به روشی هستند که به تعیین رویکرد مناسب کمک میکند. - ویدئو دوم: محافل تصمیم گیری
این مدل ساده میتواند در کنار بودجه تصمیمگیری از انعطافپذیری نیز استفاده کند. - ویدئو سوم: تکمیل حلقه تصمیمگیری
مدیران محصول عالی حلقههای تصمیم خود را برای بهبود شهود محصول خود تکمیل میکنند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: معماری تصمیمگیری
جمعبندی معماری تصمیمگیری
هدیه: نقشه ها و قالب ها
- قالب اول: بودجه و مجلهی تصمیمگیری
قالب مجله بودجه تصمیمگیری - قالب دوم: بودجه تصمیم و محافل تصمیم: مثال LinkedIn Sales Navigator
بودجه و محافل تصمیمگیری: مثال LinkedIn Sales Navigator
فصل آخر قالبها
قالبها
- قالب نقشه استراتژی محصول
برای ساختن شش بعد نقشه استراتژی محصول خود از این قالب استفاده کنید.
دانلود قالب نقشه استراتژی محصول - قالب نفوذ به سبک ذینفع
این قالب نفوذ به سبک ذینفعان-به سبک است. - نمونه چشمانداز روایتگر: Lyft
این یک نمونه روایت چشمانداز برای Lyft است. - نمونه چشمانداز روایتگر: Notejoy
این یک نمونه روایت چشمانداز برای Notejoy است. - ایجاد یک قالب روایت چشمانداز
این قالب نقشه روایت چشمانداز است. - قالب رودخانه بازخورد
این قالب رودخانه بازخورد Reforge است. - سیستم بازخورد قالب ضبط
این قالب بازخورد SOR است. - قالب داشبورد اهرم نفوذها
این قالب داشبورد اهرم نفوذ شما است. - قالب فرآیند نقشهی راه ۴ بُعدی
این قالب فرآیند نقشه برداری ۴ بُعدی است. - قالب ردیابی OKR
از این قالب برای مستندسازی، پیگیری و تعامل OKR های تیم خود استفاده کنید. - قالب OKR: مثال پلتفرم فروش LinkedIn
این قالب OKR برای مثال Navigator Sales Linkedin است. - قالب مشخصات محصول
این قالب مشخصات محصول است. - مشخصات محصول مثال: Notejoy
این نمونه مشخصات محصول برای NoteJoy است. - بودجه و مجلهی تصمیمگیری
این قالب مجلهی بودجه تصمیم گیری است. - بودجه تصمیم و محافل تصمیمگیری: مثال پلتفرم فروش LinkedIn
این بودجه و محافل تصمیمگیری برای مثال Navigator Sales LinkedIn است.
مبانی تسلط بر مدیریت محصول بسیار تخصصی و کاربردی هستند. بهعلاوه، شما در این دورهها باید اساسیترین ابزارها و رویکردها را یاد بگیرید. دورههای ریفورج از جمله دورههای منحصربهفردی هستند که این مطالب را به کمک اساتید مجرب و سرشناس مدیریت محصول به شما یاد میدهند.
مزیتهای اصلی دورههای ریفورج به شرح زیر هستند:
یادگیری کاربری: وقتی در یک دوره آموزشی تخصصی شرکت میکنید، احتمالاً اولین دغدغه شما کاربردی بودن مطالب است. مطالب دوره تسلط بر مدیریت محصول همگی در بستر محصولهای واقعی اجرا میشوند. شما میتوانید این مطالب را بعد از دیدن ویدئو به صورت عملی اجرا کنید.
تدریس بیحاشیه: معمولا در کلاسهای آموزشی آنلاین یا حضوری، بخشی از زمان کلاس صرف موضوعهای حاشیهای میشود. این مشکل در کلاسهای ویدئویی ریفورج وجود ندارد. شما میتوانید مطالب علمی کلاس بدون توضیحهای اضافی تماشا کنید و یاد بگیرید.
استفاده از متخصصان مجرب: دوره مدیریت محصول پیشرفته توسط استادهای متخصص و باتجربه این حوزه ضبط شده است.
دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج مجموعهای از تمپلیتهای آماده، دانش تئوری و کاربردی است. بنابراین شما میتوانید قالبهای آماده را در کسبوکار خودتان پیادهسازی کنید و به موفقیت بیشتری برسید. این قالبها همگی قابل دانلود هستند.
همچنین ما در سایت گرولی، این دوره را با زیرنویس فارسی برای شما آماده کردهایم.
میشل سیپی (Michael Sippy)
میشل سالهاست که در زمینه رهبر محصول فعالیت میکند و یکی از برگزارکنندگان باتجربه دورههای ریفرج است. او قبل از حضور در تیم ریفرج، سازنده و رهبر تیمهای محصول و طراحی محصول بسیاری از شرکتهای فناوری بوده است. از جمله این شرکتها میتوان به توییتر و مدیوم اشاره کرد.
این دوره برای مدیران محصول، طراحها، مدیران بازاریابی محصول و همه افرادی که به طور نزدیک با تیم محصول کار میکنند، مفید است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج» به زبان انگلیسی هستند و زیرنویس فارسی دارند. بهتر است بدانید که زیرنویسها با هوش مصنوعی تولید شدهاند.
بعد از خرید «دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی جزو اولین ارائهدهندگان دورههای ریفورج در ایران است. شما میتوانید این دورهها را تخفیف و با قیمتی مناسب از سایت گرولی تهیه کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره تسلط بر مدیریت محصول» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
4 دیدگاه برای دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی
قیمت
این دوره واقعا خیلی به درد بخوره
مرسی که فراهم کردید
واقعا دوره خوبیه
این دوره با مثالهای واقعی دنیا بهتون میگه برگ برندهی یه مدیر محصول عالی چیه.
با توجه به توضیحات دوره بنظرم میتونه دوره جامع و کاملی باشه. مرسی که سر فصل ها و توضیحات رو کامل قرار دادین
ای کاش دوره هارو با زیر نویس فارسی هم بذارین