دوره سریهای رشد ریفورج
دوره سریهای رشد ریفورج در سایت گرولی یکی از کاملترین دورههای رشد است و مجموعهای از سیستمها و چارچوبهای لازم برای رسیدن به رشد موفق را معرفی میکند.
آنچه در «دوره سریهای رشد ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
«دوره سریهای رشد» کاملترین دوره آموزشی رشد است. اگر دنبال یک دوره جامع هستید و میخواهید همه نکتههای مربوط به رشد و استراتژیهای رشد موفق سازمان را یاد بگیرید، دوره سریهای رشد برای شما مناسب است. در این دوره مجموعهای از اطلاعات، چارچوبها و سیستمهای موفق رهبرهای فناوری جهان جمعآوری شدهاند و شما میتوانید تجربه بیش از ده سال کار در زمینه رشد کسبوکار را در یک دوره ۶ هفتهای مشاهده کنید. «دوره سریهای رشد ریفورج» درباره جذب و بازگشت مشتری، رفتارشناسی و روانشناسی کاربر و ایجاد عادت صحبت میکند و از شرکتهای برتر جهان مثال میزند. بنابراین، شما با مطالعه مثالهای واقعی میتوانید مشکلات رشد شرکت خودتان را برطرف کنید و به نتایج موفقیتآمیز و ماندگار برسید.
سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه دوره سری های رشد است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره سری های رشد شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
هدف «دوره سریهای رشد ریفورج» ارائه یک دوره جامع درباره سیستمها و چارچوبهای موفقیت و رشد سازمانی است. شما در این دوره با موفقیتهای رشد، تعامل و بازگشت، جذب مشتری و درآمدزایی، مدلهای رشد، روانشناسی کاربر، آزمایش و آشنا میشوید.
پیروزیهای رشد
اولین بخش «دوره سریهای رشد» درباره بهترین فناوری و بهترین محصول است. با دیدن ویدئوهای این بخش متوجه میشوید که با داشتن بهترین محصول و بهترین فناوری نمیتوانید یک شرکت فوقالعاده داشته باشید. بلکه به ۴ تغییر اساسی و ۷ عضو سیستم رشد احتیاج دارید.
بازگشت و تعامل
تنها راه درآمدزایی و جذب کاربر، ایجاد تعامل و بازگشت است. در «دوره سریهای رشد ریفورج» یاد میگیرید که باید با کاربرها ارتباط برقرار کنید و آنها را دوباره به چرخه خرید و تعامل با محصول برگردانید. در غیر این صورت، تلاشهای شما با شکست مواجه میشوند. اساتید این دوره در بخش بازگشت و تعامل درباره بازاریابی بازگشتی یا Retention صحبت میکنند و توضیح میدهند که چگونه ریتنشن باعث رشد سیستم میشود. مطالب مربوط به تحلیل ریتنشن و تفکیک مفهوم بازگشت به فازهای فعالسازی، تعامل و احیا هم در این بخش بررسی میشوند.
درآمدزایی
یکی از بخشهای هیجانانگیز «دوره سریهای رشد ریفورج» درآمدزایی است. زمانیکه کانالهای جذب رقابتیتر میشوند، کسبوکارهایی که استراتژیهای درآمدزایی بهتری دارند، برنده بازی هستند. شما در این ماژول از دوره با چهار بخش مدل درآمدزایی آشنا میشوید و نحوه تحلیل و سنجش این استراتژی از طریق ۳ سطح درآمدزایی را یاد میگیرید. در نهایت، بعد از مطالعه این بخش، میتوانید بین کانال و مدل رشد کسبوکارتان، تناسب برقرار کنید.
جذب کاربر
هر کدام از مدلهای رشد با توجه به پلتفرم بزرگتری ساخته میشوند، اما رشد موفق به شناسایی و افزایش کانالها و پلتفرمهای جدید بستگی دارد. اساتید «دوره سریهای رشد ریفورج» در این بخش درباره چرخههای جذب و ۴ دسته چرخه جذب صحبت میکنند. انواع چرخههای جذب، نحوه سنجش و تحلیل هر کدام از چرخهها از مطالب این بخش هستند. در پایان این بخش، شما نحوه ساخت یک استراتژی متعادل را یاد میگیرید. در نهایت، استراتژی نهایی از بهینهسازی محلی و اشباع جلوگیری میکند.
مدلهای رشد
مدل رشد کسبوکار شما یکی از ابزارهای کلیدی است که فرایند رشد محصول شما را شکل میدهد. این مدل نحوه رشد محصول را به صورت کیفی و کمی نشان میدهد. شما در این ماژول با انواع مدلهای رشد آشنا میشوید و فرایند مرحله به مرحله ساخت یک مدل کمی برای محصول را یاد میگیرید. بهعلاوه، با نحوه استفاده از مدل رشد به عنوان پایه استراتژی و رشد محصول هم آشنا میشوید. آخرین نکته اینکه ماژول مدلهای رشد به شما یاد میدهد که مدل رشد محصول یک ابزار ارتباطی داخلی و خارجی است.
روانشناسی کاربر
روانشناسی کاربر دومین ابزار کلیدی سازنده فرایند رشد محصول است. اساتید «دوره سریهای رشد ریفورج» در این بخش درباره ارزیابی و اندازهگیری رفتار کاربر و نقشه روانشناسی کاربر صحبت میکنند. شما با استفاده از این نقشه میتوانید فعالیتهای کاربر را بررسی کنید و روش رشد کسبوکارتان را کشف کنید. در نهایت، ماژول روانشناسی کاربر به اجرای اصول روانشناسی کاربر و تقویت رشد محصول میپردازد.
آزمایش
در بحث رشد محصول، فعالیتهای مختلفی انجام میشود. اما مسئله مهم اولویتبندی این فعالیتها و سنجش تاثیر آنها روی رشد محصول است. برای اینکه بتوانید به فرایند رشد مسلط شوید، باید اجرای تست و آزمایش را یاد بگیرید. تست سومین ابزار کلیدی در ساخت فرایند رشد محصول است. ماژول آزمایش در «دوره سریهای رشد ریفورج» به اولویتبندی فعالیتهای رشد، اجرای آزمایش، سنجش و بهینهسازی فرایند تست میپردازد.
توجیهپذیری
اگر از کانالها و تاکتیکهای خطی و کلی استفاده کنید، محصول و فرایند رشد شکست میخورد، ولی ساخت شبکههای فعال به طور مستقیم روی محصول شما تاثیر میگذارد و باعث توجیهپذیری و رشد ترکیبی محصول میشود. ماژول توجیهپذیری در «دوره سریهای رشد ریفورج» به چهار شکل توجیهپذیری میپردازد. این چهار شکل، تاثیرهای شبکه، برند، تجسم، معرفی محصول و ثبت کردن آن در ذهن مخاطب و مقیاس هستند. انواع توجیهپذیری محصول با بهکارگیری عملیات بازگشت، جذب و درآمدزایی روی ورودیهای بنیادین مدل رشد محصول تاثیر میگذارند.
فصل اول رشد برنده است
تغییرات زمان رایگان
Changing Times
- ویدئو اول: چرا رشد برنده است؟
توزیع نامناسب، نه محصول، عامل اصلی شکست است. چرا؟
ویدئو معرفی دوره - ویدئو دوم: بازی تغییر کرده است
چهار تغییر اساسی وجود دارد که تأثیری بر روی نحوه نگرش به رشد دارد.
ساختن یک سیستم
Building A System
- ویدئو اول: پایدار، تکرارپذیر، قابل پیشبینی
در درس قبلی، در مورد اینکه چگونه رشد با ایجاد قابلیت دفاعی، یادگیری سریعتر و بیشتر، برنده می شود، بحث کردیم. - ویدئو دوم: نتایج برنامه
هدف ما این است که تمام مفاهیم متفرقه در مورد رشد را ترکیب کنیم و از حواشی عبور کنیم.
فصل دوم نگهداری + مشارکت
نگهداری هسته اصلی است رایگان
Retention Is The Core
- ویدئو اول: نگهداری، ۱٪ برتر را جدا میکند
در مورد این صحبت کنیم که چرا نگهداری و مشارکت هستهی سیستم رشد ماست. - ویدئو دوم: نگهداری، جذب را پیش میبرد
نگهداری حلقههای جذب را میراند، عضلات رقابتی را ایجاد میکند و دوره بازگشت سرمایه را شتاب میدهد. - ویدئو سوم: نگهداری، پولسازی را پیش میبرد
نگهداری و مشارکت به چندین روش، پولسازی و درآمد را میرانند. - ویدئو چهارم: نگهداری، قاتل ساکت است
نگهداری و مشارکت محصولات برتر 1% را از هم جدا میکنند - اما ممکن است همچنین قاتل ساکتی باشند. - ویدئو پنجم: پیشنمایش بخش
ما به شما کمک خواهیم کرد تا نگهداری و مشارکت را برای محصول خود درک کنید و فرصتهای کلیدی را تجزیه و تحلیل کنیم.
تعریف نگهداری برای محصول شما
Defining Retention For Your Product
- ویدئو اول: نگهداری خروجی است
برای بهبود نگهداری، باید فعالسازی، مشارکت و احیا را بهبود دهیم. - ویدئو دوم: مسئله، پرسونا، چرایی
ابتدا باید مولفههای طبیعت را تعریف کنیم تا بتوانیم مولفههای تغذیه را ایجاد کنیم. - ویدئو سوم: جایگزین + فرکانس طبیعی
چه گزینههای ممکن کاربر هستند و چقدر باید مشکل خود را حل کنند؟ - ویدئو چهارم: چندین مورد کاربری
ما تاکنون بر روی موارد استفاده تکی تمرکز داشتهایم، اما بیشتر محصولات به موارد استفاده چندگانه تکامل مییابند.
اندازهگیری + تجزیه و تحلیل
Measuring + Analyzing
- ویدئو اول: تأثیر معیار نگهداری نادرست
یک معیار نگهداری خوب برای درک KPIهای هدف، اندازهگیری رشد و ارائه ارزش بسیار حیاتی است. - ویدئو دوم: تعریف معیار خود
ما شما را از طریق سه مرحله کلیدی که باید برای تعریف معیار نگهداری خود طی کنیم، همراهی میکنیم. - ویدئو سوم: ارزیابی کوهورتها
کلید تجزیه و تحلیل نگهداری از طریق گروهها است و ما از معیار نگهداری خود برای این کار استفاده میکنیم. - ویدئو چهارم: مصورسازی با منحنیهای نگهداری
ما نمودارهای گروه را به منظور تجزیه و تحلیل آسانتر به منحنیهای نگهداری ترجمه میکنیم.
مشارکت
Engagement
- ویدئو اول: تعریف حلقههای عادت ارگانیک خود
حال میخواهیم با ورود به ورودی اول، یعنی فعالسازی، نگهداری را بهبود دهیم. - ویدئو دوم: حلقههای ساختهشده
ما باید استراتژیهایی در داخل محصول ایجاد کنیم تا عادتها را به مرور زمان تقویت کنیم. - ویدئو سوم: حلقههای محیطی
محرکهای محیطی نشانههایی هستند که در مسیری قرار دارند که محرک طبیعی در آنجا رخ میدهد. - ویدئو چهارم: ترکیب حلقهها
اکنون میتوانید در مورد ترکیب حلقهها و افزودن حلقههای تکمیلی به حلقه اصلی خود فکر کنید.
فعالسازی
Activation
- ویدئو اول: سه لحظه فعالسازی
فعالسازی پل ارتباطی بین سرمایهگذاریهای محصول ما و سرمایهگذاریهای بازاریابی ماست. - ویدئو دوم: لحظه عادت (Habit)
ما با استفاده از تعریف مشکل، فرکانس طبیعی و عملیات اصلی تعریف میکنیم. - ویدئو سوم: لحظه آها (Aha)
لحظه آها، لحظهای است که کاربر برای اولین بار تجربه ارزش اصلی را داشته است. - ویدئو چهارم: لحظه تنظیم (Setup)
لحظه تنظیم، جایی است که کاربر عملیاتها را برای تنظیم ارزش اصلی انجام داده است.
احیا
Resurrection
- ویدئو اول: کی باید بر روی احیا تمرکز کنید
حالا، باید بر روی احیا تمرکز کنیم. چگونه میتوانیم کاربرانی که یکبار عادت داشتهاند اما آن را از دست دادهاند، بازیابی کنیم؟ - ویدئو دوم: احیای غیرارادی خاموش
برای کاربران غیرارادی خاموش، مزایای تلاش برای بازیابی آنها هزینهها را پوشش میدهد. - ویدئو سوم: احیای ارادی خاموش
کاربران ارادی خاموش از محصول استفاده نمیکنند، اما این به این معنی نیست که نمیتوانند بازیابی شوند.
مطالب هدیه نگهداری + مشارکت
Retention + Engagement Bonus Materials
- ویدئو اول: استراتژیهای احیای خلاق از Grubhub
کیسی وینترز (CPO @ Eventbrite - سابقا در Pinterest، Grubhub) استراتژیهای بازیابی خلاقانه را توصیف میکند. - ویدئو دوم: تکامل معیار نگهداری Pinterest
کیسی وینترز (CPO @ Eventbrite، و سابقا در Pinterest) در مورد تکامل Pinterest صحبت میکند. - ویدئو سوم: تحقیق کیفی در فعالسازی
شان کلوز (Mulesoft) فرآیند ارزیابی نگهداری و جذب را توصیف میکند.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: نگهداری + مشارکت
اینجا خلاصهای از مواد پوشش داده شده در این بخش آمده است.
فصل سوم جذب
معرفی جذب رایگان
Acquisition Introduction
- ویدئو اول: سیستمها، نه سیلوها
ما نمیتوانیم محصول، کانالها و مدلهای خود را به صورت جداگانه در نظر بگیریم. ما باید به صورت کلی با آنها برخورد کنیم. - ویدئو دوم: پیشنمایش بخش جذب
اکنون داریم به دومین قسمت از سیستم رشد خود میرویم، که استراتژی جذب ماست.
حلقههای جذب
Acquisition Loops
- ویدئو اول: حلقهها نه قیفها
سه مشکل با چارچوب قیف؛ نگاه به جذب به عنوان یک قیف مشکلات عمدهای ایجاد میکند. - ویدئو دوم: چهار دسته حلقههای جذب
چهار دسته اصلی حلقههای جذب وجود دارد. حالا باید به آنها به تفصیل بپردازیم. - ویدئو سوم: اندازهگیری حلقههای خود
هر حلقهای که طراحی میکنید، تأثیرگذار نیست. ما به یک روش برای اندازهگیری و مقایسه آن نیاز داریم. - ویدئو چهارم: حلقهها در مقابل خطی
کانالهای خطی اصولی را فراهم میکنند و حلقهها رشد را ایجاد میکنند. اما چگونه تفاوت آنها را بدانیم؟
حلقههای ویروسی
Viral Loops
- ویدئو اول: انواع مختلف حلقههای ویروسی
حلقههای ویروسی مختلف وجود دارند و ما باید آنها را برای بهینهسازی حلقههای خود درک کنیم. - ویدئو دوم: حلقههای ویروسی ارگانیک
حلقه ویروسی طبیعی زمانی رخ میدهد که یک کاربر از طریق استفاده طبیعی از محصول، کاربر دیگری را جذب میکند. - ویدئو سوم: حلقه های ویروسی تماس گاهبهگاه
تماس عادی جایی است که یک کاربر به طور غیرمستقیم کاربران دیگر را از طریق استفاده طبیعی از محصول جذب میکند. - ویدئو چهارم: حلقههای ویروسی انگیزشی
این جاست که یک کاربر دیگر را به دلیل تحریک مصنوعیای که برای آنها ایجاد میکنیم، جذب میکند.
حلقههای محتوا
Content Loops
- ویدئو اول: انواع مختلف حلقههای محتوا
حلقههای محتوا جایی هستند که ما محتوا را به گونهای ایجاد و توزیع میکنیم که کاربران بیشتری را جذب کند. - ویدئو دوم: حلقههای محتوای تولید شده توسط کاربر
حلقههای محتوای تولید شده توسط کاربر زمانی رخ میدهد که کاربران محتوا ایجاد میکنند که کاربران بیشتری را جذب کند. - ویدئو سوم: حلقههای محتوای تولید شده توسط شرکت
ما به نوع دیگری از حلقههای محتوا میپردازیم - حلقه محتوای تولید شده توسط شرکت.
حلقههای پرداختی
Paid Loops
- ویدئو اول: تفاوتهای حلقههای پرداختی
حلقه پرداخت زمانی رخ میدهد که یک شرکت تبلیغات پرداختی را توزیع میکند که کاربران و مشتریان بیشتری را جذب میکند. - ویدئو دوم: استفاده از حلقههای پرداختی
حلقههای پرداختی دارای مزایای زیادی هستند، اما همچنین یکی از کمپایدارترین حلقهها در طول زمان هستند.
حلقههای فروش
Sales Loops
- ویدئو اول: انواع مختلف حلقههای فروش
حلقه فروش ارزش اصلی را با استفاده از نیروی فروش برای جذب مشتریان بیشتر توزیع میکند. - ویدئو دوم: کلیدهای حلقههای فروش
کلید این است که حلقههای فروش همیشه با نوع دیگری از حلقهها که منجر به تولید سرنخها میشود، ترکیب میشوند.
استراتژی جذب
Acquisition Strategy
- ویدئو اول: معرفی استراتژی
شرکتهای با سرعت رشد، در طول زمان حلقههای لایهبندی شده را ایجاد میکنند تا یک ماشین رشد ترکیبی ایجاد کنند. - ویدئو دوم: سه دسته اهرامهای استراتژیک
بیایید در مورد چگونگی تشکیل یک استراتژی جذب و سپس مدیریت آن در طول زمان صحبت کنیم. - ویدئو سوم: تعادل سرمایهگذاریها
برای درک سرمایهگذاریهای خود، باید مرحله فعلی چرخه عمر حلقههای کنونی را بدانیم.
مطالب هدیه جذب
Acquisition Bonus Materials
- ویدئو اول: ساخت یک استراتژی جذب
فرآیند سه مرحلهای کیسی وینترز (CPO @ Eventbrite) برای ساخت حلقهها. - ویدئو دوم: ایجاد برنامه ۱۰۰ روزه اول خود
چگونه گیوم کابان (معاون سابق رشد در Segment) صد روز اول خود را برای کسب پیروزیهای کوچک برنامهریزی میکند. - ویدئو سوم: چارچوبی برای ساخت حلقه های ویروسی
نیک سومان (موسس / مدیرعامل در Decent) چارچوب خود را برای ساخت حلقه ویروسی به اشتراک میگذارد.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: جذب
در این بخش، خلاصهای از مطالب پوشش داده شده آمده است.
فصل چهارم پولسازی
مقدمهای بر پولسازی رایگان
Introduction to Monetization
- ویدئو اول: معرفی پولسازی
ما نمیتوانیم پولسازی را به صورت جداگانه در نظر بگیریم. باید آن را به عنوان یک سیستم یکپارچه مشاهده کنیم. - ویدئو دوم: هرم پولسازی
پولسازی شامل چهار مولفه مختلف است که ما آنها را با هم ترکیب کرده و مدل پولسازی خود را تشکیل میدهیم
استراتژی پولسازی
Monetization Strategy
- ویدئو اول: چهارچوب Four Fits
برای ساخت یک محصول عالی، باید در مورد اینکه چگونه تمام این قطعات با یکدیگر ترکیب میشوند، فکر کنیم. - ویدئو دوم: تناسب مدل و کانال
میخواهیم در مورد تعادل مدل خود با کانالهای مختلف پولسازی فکر کنیم. - ویدئو سوم: تناسب مدل و محصول
مدل ما قادر به فعالسازی یا غیرفعالسازی انواع خاصی از حلقههای عادت و استراتژیهای محصول است. - ویدئو چهارم: تناسب مدل و بازار
چگونه میتوانیم اصطکاک را متعادل کنیم و آن را با اندازه و تمایل به پرداخت بازار مطابقت دهیم؟
اندازهگیری پولسازی
Measuring Monetization
- ویدئو اول: معیارهای پولسازی
در این بخش، به لایه بعدی از هرم پولسازی، یعنی اندازهگیری پولسازی، نگاه میکنیم. - ویدئو دوم: ایجاد درآمد + دوره بازگشت سرمایه
در این درس، یاد میگیریم که چگونه گروهها را برای بررسی ایجاد درآمد و دوره بازگشت طراحی کنیم. - ویدئو سوم: نگهداری درآمد + ARPPU یک ساله
در این درس، در مورد نگهداری درآمد صحبت میکنیم.
قیمتگذاری
Pricing
- ویدئو اول: سه بخش قیمتگذاری
در این بخش، در مورد تعریف و تغییر قطعات مدل پولسازی خود صحبت میکنیم. - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل قیمتگذاری - معیار ارزش
در این درس، یک فرآیند چهار مرحلهای برای تعریف قطعات مختلف مدل خود یاد میگیریم. - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل قیمتگذاری - ساختار قیمت
در این درس، در مورد ساختار قیمت و مدل خود صحبت میکنیم. - ویدئو چهارم: تجزیه و تحلیل قیمتگذاری - مقدار قیمت
در این درس، بیشتر در مورد قیمت و میزان شارژ صحبت میکنیم.
بهینهسازی
Optimization
- ویدئو اول: ارزش ادراکشده > قیمت ادراکشده + مقاومت
چه دستههای مختلفی از دستهها را میتوانیم بکشیم تا ارزش را تحت تأثیر قرار دهیم، بدون تغییر قیمت؟ - ویدئو دوم: ارزش ادراکشده
ارزش ادراکشده نحوه تفسیر و ادراک کاربر را نسبت به دیگر موارد نشان میدهد. - ویدئو سوم: قیمت ادراکشده
قیمت ادراکشده نحوه فکر کاربر را در مورد قیمت نسبت به دیگر موارد نشان میدهد. این هزینه نیست. - ویدئو چهارم: مقاومت
اصطکاک نیروی مقاومت در برابر حرکت نسبی سطوح جامد، لایههای مایع و عناصر موادی که به یکدیگر لغزش میدهند.
مطالب هدیه پولسازی
Monetization Bonus Materials
- ویدئو اول: استراتژیهای پولسازی از SurveyMonkey
بریتنی بینگام (معاون بازاریابی در Guru، مدیر سابق رشد در SurveyMonkey) بینشها را به اشتراک میگذارد. - ویدئو دوم: بهرهبرداری از روانشناسی در صفحات قیمتگذاری
بریتنی بینگام (معاون بازاریابی در Guru) در مورد روانشناسی صفحات قیمت صحبت میکند.
هدیه: نقدینگی بازار
BONUS: Marketplace Liquidity
- ویدئو اول: چرا نقدینگی بازار مهم است
- ویدئو دوم: تعریف نقطه تعادل
- ویدئو سوم: اندازهگیری نقدینگی
- ویدئو چهارم: استراتژیها برای افزایش نقدی I
- ویدئو پنجم: استراتژیها برای افزایش نقدی II
هدیه: خلاصه فصل
BONUS: Module Recap
خلاصه: پولسازی
خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این بخش.
فصل پنجم مدلهای رشد
معرفی مدلهای رشد رایگان
Growth Models Introduction
- ویدئو اول: فرآیند رشد
مدل رشد، نمایش کیفی یا کمی از نحوه رشد محصول شما است. - ویدئو دوم: هدف یک مدل رشد
«چگونه محصول شما رشد میکند؟»، سوال اولی است که باید بتوانید به آن پاسخ دهید.
مدل رشد کیفی
Qualitative Growth Model
- ویدئو اول: معرفی مدل کیفی
در این بخش، بیایید در مورد ساخت یک مدل کمی سرتاسری صحبت کنیم. - ویدئو دوم: افزودن خروجی + حلقههای عادت
بیایید دو مرحله اول را پوشش دهیم: تعریف یک خروجی و اضافه کردن حلقههای عادت. - ویدئو سوم: افزودن حلقههای جذب + کانالهای خطی
در این درس، بیایید در مورد دو مرحله آخر ساخت مدل کیفی رشد خود صحبت کنیم. - ویدئو چهارم: حلقههای دوتایی، مدلهای تقسیمشده و دیگر نسخهها
سه نوع مختلف مدل کیفی رشد وجود دارد و ما در اینجا به آنها میپردازیم.
مدل رشد کمی حلقهای
Single Loop Quant Model
- ویدئو اول: معرفی مدل کمی حلقهای
در این بخش، بیایید در مورد ساخت یک مدل کمی سرتاسری صحبت کنیم. - ویدئو دوم: مراحل حلقه + خروجیها
پنج مرحله ساخت یک مدل کمی مخصوص حلقه وجود دارد. - ویدئو سوم: فرمول تبدیل + متغیرها
در این مرحله، باید فرمولهای تبدیل بین هر مرحله از حلقه را تعریف کنیم. - ویدئو چهارم: ترکیب یکجای همه موارد
بیایید مدل کمی خود را برای حلقهها تکمیل کنیم و قطعاتی که تاکنون ایجاد کردهایم را ترکیب کنیم.
مدل رشد کمی از ابتدا تا انتها
End to End Quant Model
- ویدئو اول: معرفی مدل کمی سرتاسری
در این بخش، بیایید در مورد ساخت یک مدل کمی سرتاسری صحبت کنیم. - ویدئو دوم: خروجیهای کلیدی + ورودیها
با مدل کیفی خود که طراحی کردهایم، میخواهیم مدل کمی خود را مرحله به مرحله ایجاد کنیم. - ویدئو سوم: خط پایه + خط پیشبینی خروجی
بیایید دو مرحله آخر ساخت پایه مدل کمی خود را تکمیل کنیم. - ویدئو چهارم: اقدامات کلیدی، تقسیمبندی، حلقههای عادت
هنگامی که میخواهید مدل خود را جزئیتر کنید، میتوانید به سه حوزه مختلف عمق بیشتری بدهید.
اعمال مدلهای خود
Apply Your Models
- ویدئو اول: معرفی اعمال مدلها
در این بخش، بیایید در مورد ساخت یک مدل کمی سرتاسری صحبت کنیم. - ویدئو دوم: پیشبینیها و آیندهنگریها
اینجا اولین استفاده از مدل ماست: پیشبینی، آیندهنگری و نگاهی به احتمالات پیش رو. - ویدئو سوم: اولویتبندی، تعامل، بهروزرسانی
در این درس، به بحث در مورد روشهای مختلفی که میتوانیم مدلهای کمی خود را به کار ببریم، ادامه میدهیم.
مواد پاداش مدلهای رشد
Growth Models Bonus Materials
- ویدئو اول: مدلهای رشد در Zynga
فرید مساوات (EIR در Reforge، سابقا Growth Lead در Slack) در مورد 3 دسته از مدلها صحبت میکند. - ویدئو دوم: خطر یک رویکرد صرفا کمی
فرید مساوات (EIR در Reforge، سابقا Growth Lead در Slack) در مورد خطر رویکرد کمی صحبت میکند. - ویدئو سوم: چگونه یک مدل رشد را از ابتدا بسازیم
فرید مساوات (EIR در Reforge، سابقا Growth Lead در Slack) نحوه ساخت مدل را به اشتراک میگذارد.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: مدلهای رشد
در این بخش، خلاصهای از مطالب پوشش داده شده آمده است.
فصل ششم روانشناسی کاربر
معرفی روانشناسی کاربر رایگان
User Psychology Introduction
- ویدئو اول: تاریخ به ما چه میگوید
بیایید به تاریخ نگاهی بیندازیم و درک کنیم که چرا روانشناسی کاربر به این اندازه مهم است. - ویدئو دوم: پیشنمایش بخش
در اینجا یک پیشنمایش بخشبهبخش از آنچه در این بخش روانشناسی کاربر پوشش خواهیم داد، آورده شده است.
چارچوب ELMR
The ELMR Framework
- ویدئو اول: تپهی تصمیمگیری
در این بخش، به عمق چارچوب ELMR میپردازیم و با تصمیمگیری تپه آغاز میکنیم. - ویدئو دوم: احساس
در این درس، نگاهی عمیقتر به اولین قدم تپه تصمیم، یعنی احساس خواهیم داشت. - ویدئو سوم: منطق
منطق به اتصال احساس به چیزی ملموس کمک میکند و به تأیید تصمیم مبتنی بر احساس کمک میکند. - ویدئو چهارم: انگیزه
هر چه اقدام سختتر باشد، تپه تصمیمگیری شیبدارتر و انگیزه بیشتری لازم است. - ویدئو پنجم: پاداش
هنگامی که از تپه تصمیم عبور کردید، پاداش تأیید این است که تصمیم خوبی گرفته اید.
چارچوب Psych!
Psych! Framework
- ویدئو اول: معرفی چارچوب Psych!
بیایید یک چارچوب برای ارزیابی سطح انرژی مشتری به صورت مشخصتر و قابل لمس یاد بگیریم. - ویدئو دوم: روانشناسی مثبت + منفی
در مرکز چارچوب روان، واحد اندازهگیری است که ما آن را «روان» مینامیم. - ویدئو سوم: ارزیابی یک جریان کلیدی با استفاده از روانشناسی
در این درس، میخواهیم به هر عنصر روانشناسی مقادیر خاصی را اختصاص دهیم.
استفاده از روانشناسی کاربر برای بهبود رشد
Applying User Psych to Improve Growth
- ویدئو اول: معرفی اعمال روانشناسی کاربر
بیایید مناطق مختلفی را که سوخت روانی زیادی مصرف میکنند یا اضافه میکنند شناسایی کنیم و مناطقی را برای بهبود پیدا کنیم. - ویدئو دوم: چگونه به احساس دست پیدا کنیم
چگونه میتوانیم عمیقتر از احساسات برای بهبود عملکرد یک متغیر در مدل خود استفاده کنیم؟ - ویدئو سوم: چگونه جذابیت منطقی و انگیزه را بهبود دهیم
ما یاد گرفته ایم که چگونه از احساسات استفاده کنیم. اکنون بیایید کشف کنیم که چگونه می توانیم جذابیت های منطقی خود را بهبود بخشیم. - ویدئو چهارم: چگونه پاداشها را بهبود دهیم
حالا بیایید به برخی از راهبردهای بهبود و تقویت پاداشهای خود نگاه کنیم. جذابیت های منطقی خود را بهبود بخشیم. - ویدئو پنجم: هدیه: اصول روانشناسی در Duolingo
جینا گوتیلف (معاون رشد و اجتماع در Quartz) در مورد اعمال روانشناسی در کاربران، درسهایی را به اشتراک میگذارد.
مطالب هدیه روانشناسی کاربر
User Psychology Bonus Materials
- ویدئو اول: منوهای الهامبخش برای احساس، منطق، افزایش انگیزه، پاداشها
در زیر منوهای احساسات، استدلالهای منطقی، تقویتهای تحریکانگیز و پاداشها را گردآوری کردهایم. - ویدئو دوم: فراتر از شخصیت کاربر
کلیپ از داریوس کانتراکتور (رئیس رشد در Airtable، سابقا در Facebook Messenger و Dropbox) - ویدئو سوم: روانشناسی کاربر در B2B، چگونه احساسات را شناسایی کنیم و…
پرسشها و تغییرات متداول در مورد مفاهیم موجود در روانشناسی کاربر
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: روانشناسی کاربر
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این بخش آمده است.
فصل هفتم آزمایشها
معرفی آزمایشها رایگان
Experiments Introduction
- ویدئو اول: جستجوی حقیقت
در این بخش، ما قصد داریم به عمق استفاده از آزمایشها در فرآیند رشد بپردازیم. - ویدئو دوم: پیشنمایش بخش آزمایشها
در این بخش، ما عمیقاً به بخش سوم فرآیند رشد خود یعنی آزمایشها میپردازیم.
توسعه فرضیهها
Developing Hypotheses
- ویدئو اول: معرفی فرضیهها
فرضیات واضح منجر به یادگیریهای واضح میشوند، به همین دلیل اساس آزمایشها، فرضیهها هستند. - ویدئو دوم: ایجاد و ساختاردهی فرضیهها
برای تعریف یک فرضیه عالی برای آزمایش خود، باید یک فرآیند چهار مرحلهای را دنبال کنید.
تعریف و اولویتبندی آزمایشهای پذیرفتنی اولیه (MVT)
Defining and Prioritizing MVT’s
- ویدئو اول: کمینه آزمایش پذیرفتنی (MVT) چیست؟
یک آزمایش MVT به این سوال پاسخ میدهد: چه راهی موثرترین و معتبرترین است که میتوانیم فرضیه را آزمایش کنیم؟ - ویدئو دوم: تعریف یک MVT خوب
در این درس، کمی عمیقتر به تعریف یک MVT مناسب و معتبر میپردازیم. - ویدئو سوم: اولویتبندی و تعادل شرطها
ما همیشه بیشتر از تعداد MVTهایی که میتوانیم اجرا کنیم، داریم. پس چگونه انتخاب میکنیم کدام را اجرا کنیم؟
تجزیه و تحلیل آزمایشها
Analyzing Experiments
- ویدئو اول: معرفی تجزیه و تحلیل
اگر نتوانیم از آزمایشهای خود یاد بگیریم، کل فرآیند بیفایده میشود. - ویدئو دوم: زمان فراخوانی نتیجه آزمایش
سوال کلیدی این است که زمان مناسب برای پایان یک آزمایش و تجزیه و تحلیل آن چیست؟ - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل نتایج
سوال کلیدی در اینجا این است که چگونه میتوانیم بیشترین یادگیریها را از هر آزمایش استخراج کنیم؟ - ویدئو چهارم: اعمال + تعامل یادگیریهای آزمایش
یادگیری کافی نیست. ما نیاز داریم که این یادگیریها را به کار بگیریم تا به سمت رشد بیشتر حرکت کنیم.
مطالب هدیه آزمایشها
Experimentation Bonus Materials
- ویدئو اول: اشتباهات متداول در آزمایشها با Gina Gotthilf
در این گفتگو، اشتباهات آزمایشها با جینا گوتیلف را پوشش میدهیم. - ویدئو دوم: ساختاردهی ترکیب پرتفوی آزمایش در Duolingo
در این گفتگو، ساختاردهی به آزمایشها با جینا گوتیلف را پوشش میدهیم. - ویدئو سوم: ساخت فرآیند آزمایش با Fareed Mosavat
فرید مساوات (EIR در Reforge، سابقا Growth Lead در Slack) چهار مرحلهای برای آزمایشها را به اشتراک میگذارد.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: آزمایشها
در این بخش، خلاصهای از مطالب پوشش داده شده آمده است.
فصل هشتم هدیه: دفاعپذیری
معرفی دفاعپذیری رایگان
Defensibility Introduction
- ویدئو اول: نقش دفاعپذیری
در این بخش، به عمق دفاعپذیری و تأثیر آن بر مدل رشد شما میپردازیم. - ویدئو دوم: پیشنمایش بخش دفاعپذیری
در اینجا یک پیشنمایش بخش به بخش از آنچه در این بخش دفاعپذیری پوشش خواهیم داد، آورده شده است.
اثرات شبکهای
Network Effects
- ویدئو اول: اثرات شبکهای چیست؟
در این بخش، اولین نوع دفاع را معرفی می کنیم: اثرات شبکه. - ویدئو دوم: انواع مختلف اثرات شبکهای
در این درس قصد داریم انواع مختلف افکت های شبکه را معرفی کنیم. - ویدئو سوم: چگونه NFX را در رشد استفاده کنیم؟
افزودن اثرات شبکه به مدلهای رشد ما، تمامی سه مؤلفه را افزایش میدهد. - ویدئو دوم: چگونه یک اثر شبکهای بسازیم؟
در این درس، به صورت مرحله به مرحله به ساخت اثرات شبکه میپردازیم.
برند، جاسازی، مقیاس
Brand, Embedding, Scale
- ویدئو اول: سه نوع دیگر از دفاعپذیری
ما سه نوع دیگر از دفاعپذیری را معرفی میکنیم: برند، تعبیه و مقیاس. - ویدئو دوم: برند
برند یک حلقه تقویتکننده در اطراف محدودیت احساسی اصلی است. - ویدئو سوم: جاسازی
سومین نوع دفاعپذیری تعبیه است. - ویدئو چهارم: مقیاس
چهارمین و آخرین نوع دفاعپذیری مقیاس است.
مطالب هدیه دفاعپذیری
Defensibility Bonus Materials
- ویدئو اول: مصاحبه با James Currier در مورد اثرات شبکه - مدیر مشارکت در NFX Guild
مصاحبه با جیمز کوریر، چهار بار موسس و مدیرعامل چهار شرکت با سرمایهگذاری ریسکپذیر - ویدئو دوم: چگونه NFX را در بازار محلی بهینهسازی کنیم؟
برایان روتنبرگ (VP و GM در Eventbrite) طرز فکر خود را در مورد بهینه سازی جلوه های شبکه به اشتراک می گذارد. - ویدئو سوم: روی کدام قسمت از بازار تمرکز کنیم؟
گوستاف السترومر (سابقا Product Growth Lead در Airbnb) در مورد اینکه چگونه تصمیم میگیرد کجا تمرکز کند، صحبت میکند.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
Templates
- برگه تشخیص نگهداری و جذب ریفورج (رایگان) دانلود
- نقشه حلقههای جذب ریفورج
- برگه تشخیص پولسازی ریفورج
- مدلهای کیفی و کمی ریفورج
- نقشههای روانشناسی کاربر ریفورج
- نقشه آزمایشها ریفورج
یادگیری کاربردی
مطالب دورههای ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شدهاند و راهکارهای شرکتهای بزرگ بینالمللی را به شما آموزش میدهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایلهای «دوره سریهای رشد» میتوانید مهارتهای لازم برای جذب و بازگشت مشتری یا مخاطبهای کسبوکارتان را یاد بگیرید و به درآمد بیشتری برسید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش میدهند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصهای مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آنها میتوانید مباحث مربوط به رشد را به طور کامل یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسبوکارتان پیادهسازی کنید.
دوره سریهای رشد ریفورج در سایت گرولی یک دوره کامل است و شما را از هر کلاس آموزشی دیگری در زمینه رشد بینیاز میکند. در این دوره شما با مفاهیم اولیه رشد و اجزای آن آشنا میشوید، با مثالهای عملی مفاهیم را به صورت کاربردی یاد میگیرید و مراحل رشد را با استفاده از الگوهای موفق جهانی در کسبوکارتان پیادهسازی میکنید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
- قالب ها و تمپلیت های آماده
همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.
«دوره سریهای رشد ریفورج» برای مدیران محصول، بازاریابها، طراحان، مهندسها و تحلیلگرهای داده طراحی شده است. همچنین، کسانی که هیچ شناختی از مفهوم رشد ندارند، میتوانند «دوره سریهای رشد» را تهیه کنند.
خیر، «دوره سریهای رشد ریفورج» یک دوره کامل است و پیشنیاز خاصی ندارد، ولی برای ارتقای شغلی و موفقیت در جایگاه مدیر رشد میتوانید «دوره آزمایش و تست ریفورج» را هم تهیه کنید.
خیر، «دوره سریهای رشد ریفورج» مجموعهای از راهکارها و استراتژیهای عملی اساتید مطرح دنیا است. شما با گذراندن این دوره با مشکلات مدیرهای رشد شرکتهای برتر دنیا آشنا میشوید و راهکارهای آنها را یاد میگیرید.
بله، دوره سریهای رشد ریفورج در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش میدهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایلهای متنی و قالبهای آماده است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره سری های رشد ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیرنویس فارسی دارند . بهتر است بدانید که زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید دوره سریهای رشد ریفورج از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید دوره سریهای رشد ریفورج از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.