دوره سری‌های رشد ریفورج

دوره سری‌های رشد ریفورج در سایت گرولی یکی از کامل‌ترین دوره‌های رشد است و مجموعه‌ای از سیستم‌ها و چارچوب‌های لازم برای رسیدن به رشد موفق را معرفی می‌کند.

آن‌چه در «دوره سری‌های رشد ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت

«دوره سری‌های رشد» کامل‌ترین دوره آموزشی رشد است. اگر دنبال یک دوره جامع هستید و می‌خواهید همه نکته‌های مربوط به رشد و استراتژی‌های رشد موفق سازمان را یاد بگیرید، دوره سری‌های رشد برای شما مناسب است. در این دوره مجموعه‌ای از اطلاعات، چارچوب‌ها و سیستم‌های موفق رهبرهای فناوری جهان جمع‌آوری شده‌اند و شما می‌توانید تجربه بیش از ده سال کار در زمینه رشد کسب‌وکار را در یک دوره ۶ هفته‌ای مشاهده کنید. «دوره سری‌های رشد ریفورج» درباره جذب و بازگشت مشتری، رفتارشناسی و روان‌شناسی کاربر و ایجاد عادت صحبت می‌کند و از شرکت‌های برتر جهان مثال می‌زند. بنابراین، شما با مطالعه مثال‌های واقعی می‌توانید مشکلات رشد شرکت خودتان را برطرف کنید و به نتایج موفقیت‌آمیز و ماندگار برسید.

توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه دوره سری های رشد است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره سری های رشد شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .

هدف «دوره سری‌های رشد ریفورج» ارائه یک دوره جامع درباره سیستم‌ها و چارچوب‌های موفقیت و رشد سازمانی است. شما در این دوره با موفقیت‌های رشد، تعامل و بازگشت، جذب مشتری و درآمدزایی، مدل‌های رشد، روان‌شناسی کاربر، آزمایش و  آشنا می‌شوید. 

پیروزی‌های رشد

اولین بخش «دوره سری‌های رشد» درباره بهترین فناوری و بهترین محصول است. با دیدن ویدئوهای این بخش متوجه می‌شوید که با داشتن بهترین محصول و بهترین فناوری نمی‌توانید یک شرکت فوق‌العاده داشته باشید. بلکه به ۴ تغییر اساسی و ۷ عضو سیستم رشد احتیاج دارید.

بازگشت و تعامل

تنها راه درآمدزایی و جذب کاربر، ایجاد تعامل و بازگشت است. در «دوره سری‌های رشد ریفورج» یاد می‌گیرید که باید با کاربرها ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را دوباره به چرخه خرید و تعامل با محصول برگردانید. در غیر این صورت، تلاش‌های شما با شکست مواجه می‌شوند. اساتید این دوره در بخش بازگشت و تعامل درباره بازاریابی بازگشتی یا Retention صحبت می‌کنند و توضیح می‌دهند که چگونه ریتنشن باعث رشد سیستم می‌شود. مطالب مربوط به تحلیل ریتنشن و تفکیک مفهوم بازگشت به فازهای فعال‌سازی، تعامل و احیا هم در این بخش بررسی می‌شوند.

درآمدزایی

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز «دوره سری‌های رشد ریفورج» درآمدزایی است. زمانی‌که کانال‌های جذب رقابتی‌تر می‌شوند، کسب‌وکارهایی که استراتژی‌های درآمدزایی بهتری دارند، برنده بازی هستند. شما در این ماژول از دوره با چهار بخش مدل درآمدزایی آشنا می‌شوید و نحوه تحلیل و سنجش این استراتژی از طریق ۳ سطح درآمدزایی را یاد می‌گیرید. در نهایت، بعد از مطالعه این بخش، می‌توانید بین کانال و مدل رشد کسب‌وکارتان، تناسب برقرار کنید.

جذب کاربر

هر کدام از مدل‌های رشد با توجه به پلت‌فرم بزرگ‌تری ساخته می‌شوند، اما رشد موفق به شناسایی و افزایش کانال‌ها و پلت‌فرم‌های جدید بستگی دارد. اساتید «دوره سری‌های رشد ریفورج» در این بخش درباره چرخه‌های جذب و ۴ دسته چرخه جذب صحبت می‌کنند. انواع چرخه‌های جذب، نحوه سنجش و تحلیل هر کدام از چرخه‌ها از مطالب این بخش هستند. در پایان این بخش، شما نحوه ساخت یک استراتژی متعادل را یاد می‌گیرید. در نهایت، استراتژی نهایی از بهینه‌سازی محلی و اشباع جلوگیری می‌کند.

مدل‌های رشد

مدل رشد کسب‌وکار شما یکی از ابزارهای کلیدی است که فرایند رشد محصول شما را شکل می‌دهد. این مدل نحوه رشد محصول را به صورت کیفی و کمی نشان می‌دهد. شما در این ماژول با انواع مدل‌های رشد آشنا می‌شوید و فرایند مرحله به مرحله ساخت یک مدل کمی برای محصول را یاد می‌گیرید. به‌علاوه، با نحوه استفاده از مدل رشد به عنوان پایه استراتژی و رشد محصول هم آشنا می‌شوید. آخرین نکته اینکه ماژول مدل‌های رشد به شما یاد می‌دهد که مدل رشد محصول یک ابزار ارتباطی داخلی و خارجی است.

روان‌شناسی کاربر

روان‌شناسی کاربر دومین ابزار کلیدی سازنده فرایند رشد محصول است. اساتید «دوره سری‌های رشد ریفورج» در این بخش درباره ارزیابی و اندازه‌گیری رفتار کاربر و نقشه روان‌شناسی کاربر صحبت می‌کنند. شما با استفاده از این نقشه می‌توانید فعالیت‌های کاربر را بررسی کنید و روش رشد کسب‌وکارتان را کشف کنید. در نهایت، ماژول روان‌شناسی کاربر به اجرای اصول روان‌شناسی کاربر و تقویت رشد محصول می‌پردازد.

آزمایش

در بحث رشد محصول، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود. اما مسئله مهم اولویت‌بندی این فعالیت‌ها و سنجش تاثیر آن‌ها روی رشد محصول است. برای اینکه بتوانید به فرایند رشد مسلط شوید، باید اجرای تست و آزمایش را یاد بگیرید. تست سومین ابزار کلیدی در ساخت فرایند رشد محصول است. ماژول آزمایش در «دوره سری‌های رشد ریفورج» به اولویت‌بندی فعالیت‌های رشد، اجرای آزمایش، سنجش و بهینه‌سازی فرایند تست می‌پردازد.

توجیه‌پذیری

اگر از کانال‌ها و تاکتیک‌های خطی و کلی استفاده کنید، محصول و فرایند رشد شکست می‌خورد، ولی ساخت شبکه‌های فعال به طور مستقیم روی محصول شما تاثیر می‌گذارد و باعث توجیه‌پذیری و رشد ترکیبی محصول می‌شود. ماژول توجیه‌پذیری در «دوره سری‌های رشد ریفورج» به چهار شکل توجیه‌پذیری می‌پردازد. این چهار شکل، تاثیرهای شبکه، برند، تجسم، معرفی محصول و ثبت کردن آن در ذهن مخاطب و مقیاس‌ هستند. انواع توجیه‌پذیری محصول با به‌کارگیری عملیات بازگشت، جذب و درآمدزایی روی ورودی‌های بنیادین مدل رشد محصول تاثیر می‌گذارند.

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Growth Wins
 
● Changing Times
— Why Growth Wins
— The Game Has Changed
 
● Building A System
— Sustainable, Repeatable, Predictable
— Program Outcomes
 
 
Retention + Engagement
 
● Retention Is The Core
— Retention Separates The Top 1%
— Retention Drives Acquisition
— Retention Drives Monetization
— Retention Is The Silent Killer
— Preview Of The Module
 
● Defining Retention For Your Product
— Retention Is The Output
— Problem, Persona, Why
— Alternative + Natural Frequency
— Multiple Use Cases
 
● Measuring + Analyzing
— Impact Of An Incorrect Retention Metric
— Defining Your Metric
— Evaluating Cohorts
— Visualizing With Retention Curves
 
● Engagement
— Defining Your Organic Habit Loop
— Manufactured Loops
— Environment Loops
— Combining Loops
 
● Activation
— Activation's Three Moments
— Habit Moment
— Aha Moment
— Setup Moment
 
● Resurrection
— When To Focus On Resurrection
— Resurrecting Involuntary Dormant
— Resurrecting Voluntary Dormant
 
● Retention + Engagement Bonus Materials
— Creative Resurrection Strategies from Grubhub
— The Evolution of Pinterest's Retention Metric
— Qualitative Research in Activation
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Retention + Engagement
 
 
Acquisition
 
● Acquisition Introduction
— Systems Not Silos
— Acquisition Module Preview
 
● Acquisition Loops
— Loops Not Funnels
— The Four Categories of Acquisition Loops
— Measuring Your Loops
— Loops Vs. Linear
 
● Viral Loops
— The Different Types of Viral Loops
— Organic Viral Loops
— Casual Contact Viral Loops
— Incentivized Viral Loops
 
● Content Loops
— The Different Types Of Content Loops
— User Generated Content Loops
— Company Generated Content Loops
 
● Paid Loops
— How Paid Loops Differ
— Using Paid Loops
 
● Sales Loops
— The Different Types of Sales Loops
— Keys To Sales Loops
 
● Acquisition Strategy
— Strategy Introduction
— The Three Strategic Levers
— Balancing Investments
 
● Acquisition Bonus Materials
— Constructing an Acquisition Strategy
— Building Your First 100 Day Plan
— Framework for Building Viral Loops
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Acquisition
 
 
Monetization
 
● Introduction to Monetization
— Monetization Introduction
— The Monetization Pyramid
 
● Monetization Strategy
— The Four Fits Framework
— Model Channel Fit
— Model Product Fit
— Model Market Fit
 
● Measuring Monetization
— Monetization Metrics
— Revenue Creation + Payback Period
— Revenue Retention + 1 Year ARPPU
 
● Pricing
— Three Parts of Pricing
— Pricing Analysis – Value Metric
— Pricing Analysis – Price Structure
— Pricing Analysis – Price Amount
 
● Optimization
— Perceived Value > Perceived Price + Friction
— Perceived Value
— Perceived Price
— Friction
 
● Monetization Bonus Materials
— Monetization Strategies from SurveyMonkey
— Leveraging Psychology in Pricing Pages
 
● BONUS: Marketplace Liquidity
— Why Marketplace Liquidity Matters
— Define the Tipping Point
— Measure Liquidity
— Strategies to Drive Liquidity I
— Strategies to Drive Liquidity II
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Monetization
 
 
Growth Models
 
● Growth Models Introduction
— The Growth Process
— The Purpose of a Growth Model
 
● Qualitative Growth Model
— Qualitative Model Introduction
— Adding Your Output + Habit Loops
— Adding Your Acquisition Loops + Linear Channels
— Double Loops, Split Models, and Other Variations
 
● Single Loop Quant Model
— Single Loop Quant Model Introduction
— Loop Steps + Outputs
— Conversion Formula + Variables
— Putting It All Together
 
● End to End Quant Model
— End-to-End Quant Model Introduction
— Key Outputs + Inputs
— Baselines + Projecting Out
— Key Actions, Segmentation, Habit Loops
 
● Apply Your Models
— Apply Your Models Introduction
— Predictions and Projections
— Prioritization, Communicating, Updating
 
● Growth Models Bonus Materials
— Growth Models at Zynga
— The Danger of a Solely Quantitative Approach
— How to Build a Growth Model from Scratch
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Growth Models
 
 
User Psychology
 
● User Psychology Introduction
— What History Tells Us
— Module Preview
 
● The ELMR Framework
— The Decision Hill
— Emotion
— Logic
— Motivation
— Reward
 
● Psych! Framework
— Psych! Framework Introduction
— Positive + Negative Psych
— Using Psych to Evaluate a Key Flow
 
● Applying User Psych to Improve Growth
— Apply User Psych Introduction
— How to Tap Into Emotion
— How to Improve Logical Appeal and Motivation
— How to Improve Rewards
— BONUS: Applying Psychological Principles at Duolingo
 
● User Psychology Bonus Materials
— Inspiration Menus For Emotion, Logic, Motivational Boosts, Rewards
— Going Beyond User Persona
— User Psych In B2B, How To Identify Emotions, And More
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: User Psychology
 
 
Experimentation
 
● Experiments Introduction
— Seeking the Truth
— Experiments Module Preview
 
● Developing Hypotheses
— Hypothesis Introduction
— Creating and Structuring Hypotheses
 
● Defining and Prioritizing MVT’s
— What is a MVT
— Defining a Good MVT
— Prioritizing and Balancing Bets
 
● Analyzing Experiments
— Analyzing Introduction
— When to Call an Experiment Result
— Analyzing the Results
— Applying + Communicating Experiment Learnings
 
● Experimentation Bonus Materials
— Common Experimentation Mistakes with Gina Gotthilf
— Structuring the Experiment Portfolio Mix at Duolingo
— Building An Experiment Process with Fareed Mosavat
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Experimentation
 
 
▼ BONUS: Defensibility
 
● Defensibility Introduction
— The Role of Defensibility
— Defensibility Module Preview
 
● Network Effects
— What Are Network Effects
— The Different Types of Network Effects
— How NFX Drives Growth
— How to Build a Network Effect
 
● Brand, Embedding, Scale
— Three Other Forms of Defensibility
— Brand
— Embedding
— Scale
 
● Defensibility Bonus Materials
— Interview w/ James Currier on Network Effects – Managing Partner @ NFX Guild
— How to optimize NFX in a local marketplace
— Which side of the market to focus on?
 
 
Templates
 
● Templates
— Reforge Retention + Engagement Diagnosis Sheet
— Reforge Acquisition Loop Map
— Reforge Monetization Diagnosis Sheet
— Reforge Qualitative and Quantitative Models
— Reforge User Psychology Maps
— Reforge Experimentation Map
سرفصل های فارسی
فصل اول رشد برنده است
فصل دوم نگه‌داری + مشارکت
فصل سوم جذب
فصل چهارم پول‌سازی
فصل پنجم مدل‌های رشد
فصل ششم روان‌شناسی کاربر
فصل هفتم آزمایش‌ها
فصل هشتم هدیه: دفاع‌پذیری
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

یادگیری کاربردی

مطالب دوره‌های ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شده‌اند و راهکارهای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را به شما آموزش می‌دهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایل‌های «دوره سری‌های رشد» می‌توانید مهارت‌های لازم برای جذب و بازگشت مشتری یا مخاطب‌های کسب‌وکارتان را یاد بگیرید و به درآمد بیشتری برسید. 

تدریس بی‌حاشیه

ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش می‌دهند. علاوه‌بر ویدئوهای آموزشی، شما به مقاله‌های علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.

تدریس توسط متخصص‌های مجرب

اساتید دوره‌های ریفورج از بین متخصص‌های باتجربه انتخاب شده‌اند. آن‌ها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آن‌ها می‌توانید مباحث مربوط به رشد را به طور کامل یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسب‌وکارتان پیاده‌سازی کنید.

ویژگی های دوره

دوره سری‌های رشد ریفورج در سایت گرولی یک دوره کامل است و شما را از هر کلاس آموزشی دیگری در زمینه رشد بی‌نیاز می‌کند. در این دوره شما با مفاهیم اولیه رشد و اجزای آن آشنا می‌شوید، با مثال‌های عملی مفاهیم را به صورت کاربردی یاد می‌گیرید و مراحل رشد را با استفاده از الگوهای موفق جهانی در کسب‌وکارتان پیاده‌سازی می‌کنید. 
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

 

growth series course
  • قالب ها و تمپلیت های آماده

همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.

سوالات متداول

«دوره سری‌های رشد ریفورج» برای مدیران محصول، بازاریاب‌ها، طراحان، مهندس‌ها و تحلیل‌گرهای داده طراحی شده است. همچنین، کسانی که هیچ شناختی از مفهوم رشد ندارند، می‌توانند «دوره‌ سری‌های رشد» را تهیه کنند. 

خیر، «دوره سری‌های رشد ریفورج» یک دوره کامل است و پیش‌نیاز خاصی ندارد، ولی برای ارتقای شغلی و موفقیت در جایگاه مدیر رشد می‌توانید «دوره آزمایش و تست ریفورج» را هم تهیه کنید. 

خیر، «دوره سری‌های رشد ریفورج» مجموعه‌ای از راهکارها و استراتژی‌های عملی اساتید مطرح دنیا است. شما با گذراندن این دوره با مشکلات مدیرهای رشد شرکت‌های برتر دنیا آشنا می‌شوید و راهکارهای آن‌ها را یاد می‌گیرید. 

بله، دوره سری‌های رشد ریفورج در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش می‌دهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایل‌های متنی و قالب‌های آماده است.

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره سری های رشد ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیرنویس فارسی دارند .  بهتر است بدانید که زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید دوره سری‌های رشد ریفورج از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کنندگان دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و منصفانه، بهترین دوره‌های فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید دوره سری‌های رشد ریفورج از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید. 

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی 1,300,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,090,000 تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره سری‌های رشد ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید