دوره بازاریابی رشد ریفورج

مفهوم رشد و مدل رشد در همه سازمان‌ها وجود دارد. برای اینکه بتوانید در مدل رشد سازمان به نتایج اثربخشی برسید، باید استراتژی‌های بازاریابی رشد را بشناسید و آن‌ها را در کانال‌های مختلف اجرایی کنید. «دوره بازاریابی رشد ریفورج» با هدف یادگیری بازاریابی رشد و استراتژی‌های آن تنظیم شده است. شما با خرید و گذراندن این دوره می‌توانید مدل رشد سازمان را متحول کنید.

آن‌چه در «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت

بسیاری از بازاریاب‌های رشد کارشان را با نقش‌های کوچک در سازمان‌‌ها و استارتاپ‌های ناشناخته شروع می‌کنند. معمولا کار آن‌ها فقط شامل ایمیل است یا رهبری استراتژی‌های پرداختی چند کاناله را به عهده دارند.  آن‌ها روی یک هدف خاص مثل جذب مشتری یا کاربر تمرکز می‌کنند. اما برای اینکه بتوانید بیشترین تاثیر را روی مدل رشد سازمان بگذارید، باید راهکارهای تقویت و رشد کانال‌ها، کمپین‌ها و استراتژی‌های مختلف را بشناسید و به تاکتیک‌های رشد آگاه باشید. «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی به شما یاد می‌دهد که استراتژی بازاریابی رشد را تنظیم کنید و کسب‌وکارتان را به جایگاه بالاتری برسانید.  جهت مطالعه بیشتر
توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه بازاریابی رشد است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره بازاریابی رشد شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .

«دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی به ساخت و تغییر استراتژی‌ بازاریابی رشد چندکاناله می‌پردازد و منجر به جذب و نگهداشت کاربرها و مشتری‌ها و افزایش تعامل می‌شود. موضوع‌های اصلی دوره به شرح زیر هستند:

ارزیابی‌ کانال‌ها
شما در «دوره بازاریابی رشد ریفورج» به مجموعه‌ای از چارچوب‌ها و الگوها دسترسی دارید. با استفاده از این چارچوب‌ها می‌توانید کانال‌های اصلی بازاریابی رشد را ارزیابی کنید. همچنین، در این دوره درباره ویژگی‌های کانال‌ها، کانال‌های نوظهور و مقیاس‌بندی کانال‌های جدید هم صحبت می‌شود. 

اولویت‌بندی و سرمایه‌گذاری
یکی از موضوع‌های مهم در بحث بازاریابی رشد، اولویت‌بندی فعالیت‌ها و تلاش‌ها است. در دوره بازاریابی رشد ریفورج، جمع‌آوری راهکارهای مختلف و اولویت‌بندی پورتفولیوی بازاریابی را یاد می‌گیرید و در نهایت، استراتژی سرمایه‌گذاری را تنظیم می‌کنید. 

معیارها و سنجش
«دوره بازاریابی رشد ریفورج» به تعریف معیارهای درست برای بهینه‌سازی نتایج رشد می‌پردازد. بنابراین، شما نحوه تعریف این معیارها و ساخت برنامه ارزیابی عملکرد استراتژی‌های بازاریابی را یاد می‌گیرید. 

استراتژی و بهینه‌سازی
یکی از سرفصل‌های اصلی دوره بازاریابی رشد ریفورج، ساخت چرخه حیات استراتژی و بهینه‌سازی پورتفولیوی جذب کاربر از طریق روش‌های پولی است. یادگیری این موضوع‌‌ها به شما کمک می‌کند که به نتایج بهتری در مدل رشد سازمان برسید. 

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
▼ Introduction to Growth Marketing
 
● Driving Growth Outcomes
— The Rise of Growth Marketing
— Drive Growth Outcomes
 
● Growth Marketing Foundations
— Intro to Growth Marketing Foundations
— Use Case Maps
— Loops Not Funnels
— Define Habit Loops
— Define Acquisition Loops & Linear Sources
— Identify Monetization Friction
— Revisiting Foundations
 
 
▼ Evaluating Channels
 
● From One to Many
— From One to Many
 
● Assessing Established Channels
— Introduction
— Assessing Channel Fit
— Assessing Channel Behaviors & Controls
 
● Emerging Channels
— The Challenge of Emerging Channels
— Emerging Channel Types
— Evaluating Emerging Channels
 
● Scaling New Channels
— The Challenge of Scaling New Channels
— Foundations to Scale New Channels
— Leverage the Right Inputs
 
● BONUS: Constraints and Offsets
— Identify Constraints
— How Constraints Constrain
— Offsetting Constraints
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Evaluating Channels
 
 
▼ Prioritize & Invest
 
● Introduction
— Intro to Prioritization and Investment
 
● Prioritizing Levers
— The How and When of Prioritization
— Building a Priority List
 
● Investment Thesis and Resource Allocation
— Intro to Investing in Growth Marketing Levers
— Refine Investment Thesis
— Strategic Allocation
 
● BONUS: Audience Strategies
— Opportunity of Audience Strategies
— Strategies for New Customers
— Strategies for Existing Customers
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Prioritize And Invest
 
 
▼ Metrics & Measurement
 
● Introduction to Metrics & Measurement
— Introduction to Metrics and Measurement
 
● Constellation of Metrics
— What Is a Constellation of Metrics?
— Define North Star Metrics
— Define Input Metrics
— Vanity Metrics and Unintended Consequences
 
● Measuring Incrementality
— Introduction to Incrementality
— Evaluating Potential Upside
— Selecting an Incrementality Measurement Approach
— Setting Up Parameters
— Operationalizing Incrementality
 
● Measuring Marginal Performance
— Opportunity from Marginal Performance
— Defining Your Marginal Performance Metrics
— Measuring Marginal Performance
— Estimating Marginal Performance for Lifecycle Strategies
 
● BONUS: Hypotheses and Testing
— Marketing Testing
— A/B Tests
— Multi-Armed Bandit Testing
— Interviews
— Surveys
 
● BONUS: SEO Strategy
— High-Volume Keywords Are Not the Answer
— Choosing the Right Topics to Target
— Where Do You Have Topical Authority?
— Determine Where to Focus Your SEO Energy
— Creating Growth Content That Wins
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Metrics & Measurement
 
 
▼ Strategy & Optimization
 
● Intro to Strategy & Optimization
— Intro to Lifecycle Strategy & Paid Acquisition Optimization
 
● Lifecycle Strategies
— Building Your Lifecycle Strategic Plan
— Defining Key Moments
— Defining Your Core Action & Reward
— Completing Your Manufactured Loop
— Completing Your Environmental Loop
 
● Paid Acquisition Optimizations
— Paid Optimization Challenges
— Defining CAC Assumptions
— Defining LTV Assumptions
— CAC & LTV
— Opportunity Analysis
 
● BONUS: Lead Qualification
— Intro to Lead Qualification
— Outcomes and Data
— Analyzing Lead Potential
— Scoring and Aligning Outreach
— Improving Lead Qualification
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Strategy & Optimization
 
 
▼ Templates
 
● Templates
— Reforge Growth Marketing Foundations Template
— Reforge Evaluating Channels Template
— Reforge Prioritize and Invest Template
— Reforge Metrics and Measurement Template
— Reforge Strategy and Optimization Template
— Reforge Growth Marketing Bonus Material Template
— Reforge SEO Topic Prioritization Bonus Material Template
 
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول مقدمه‌ای بر بازاریابی رشد
فصل دوم ارزیابی کانال‌ها
فصل سوم اولویت‌بندی و سرمایه‌گذاری
فصل چهارم معیارها و اندازه‌گیری‌ها
فصل پنجم استراتژی و بهینه‌سازی
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

یادگیری کاربردی

مطالب دوره‌های ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شده‌اند و راهکارهای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را به شما آموزش می‌دهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایل‌های «دوره بازاریابی رشد ریفورج» می‌توانید مهارت‌های لازم برای رشد برند شخصی و سازمانی را یاد بگیرید. 

تدریس بی‌حاشیه

ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش می‌دهند. علاوه‌بر ویدئوهای آموزشی، شما به مقاله‌های علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.

تدریس توسط متخصصان مجرب

اساتید دوره‌های ریفورج از بین متخصص‌های باتجربه انتخاب شده‌اند. آن‌ها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آن‌ها می‌توانید مباحث مربوط به بازاریابی رشد را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسب‌وکارتان پیاده سازی کنید.

ویژگی های دوره

«دوره بازاریابی رشد ریفورج» براساس راهکارها و استراتژی‌های بین‌المللی تعریف شده است و به شما کمک می‌کند که با استفاده از راهکارها و استراتژی‌های شرکت‌های برتر مدل رشد سازمان را تقویت کنید و به نتایج بهتری برسید. به‌علاوه، الگوهای موجود در این دوره به شما کمک می‌کنند که استراتژی‌های رشد سازمان را ارزیابی کنید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

 

دوره بازاریابی رشد ریفورج
سوالات متداول

این دوره برای مالک‌های کانال ارتباطات بین‌المللی، مدیرها و رهبرهای تازه‌کار طراحی شده است. این افراد می‌توانند با استفاده از «دوره بازاریابی رشد ریفورج» مهارت‌های مربوط به بازاریابی رشد را یاد بگیرند.

دوره «بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی به پیش‌نیاز خاصی احتیاج ندارد، ولی بهتر است برای تکمیل دانش و افزایش آگاهی در حوزه بازاریابی، دوره رهبری بازاریابی ریفورج را هم یاد بگیرید.

خیر، همه دوره‌های ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوه‌بر مطالب و مفاهیم بنیادی با راهکارهای عملی مدرس‌ها هم آشنا می‌شوید.

بله، «دوره بازاریابی رشد ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش می‌دهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایل‌های متنی و قالب‌های آماده است.

 

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره بازاریابی رشد ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیرنویس فارسی دارند .  بهتر است بدانید که زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

 

بعد از خرید «دوره بازاریابی رشد ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کنندگان دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و منصفانه، بهترین دوره‌های فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره بازاریابی رشد ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.

دوره های مرتبط
15%تخفیف
Advanced Growth Strategy
22%تخفیف
reforge growth leadership course
500,000 390,000 تومان

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی 900,000 تومان بود.قیمت فعلی 790,000 تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره بازاریابی رشد ریفورج (Reforge) با زیر نویس فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید