دوره تناسب محصول و بازار ریفورج

برای اینکه بتوانید بین محصول و بازار به تناسب برسید، باید فرایندها را به طور سیستماتیک تکرار کنید و ایده‌ها را ارزیابی کنید. «دوره تناسب محصول و بازار ریفورج» (Product Market Fit) یا PMF تکرار سیستماتیک فرایندها را به شما یاد می‌دهد و با مثال‌هایی از شرکت‌های لینکدین، Opendoor و Lyft شما را با مسیر رسیدن به PMF آشنا می‌کند. مسیر PMF یک راه مستقیم نیست و به رویکرد سیستماتیک احتیاج دارد. با گذراندن این دوره شما با روش سیستماتیک آشنا می‌شوید و به هدفتان می‌رسید.

آن‌چه در دوره تناسب محصول و بازار ریفورج در سایت گرولی فراخواهید گرفت

دوره «تناسب محصول و بازار ریفورج» به مهم‌ترین بخش مدیریت محصول می‌پردازد. همه کسانی که در زمینه مدیریت و توسعه محصول فعالیت می‌کنند، می‌دانند ایجاد تناسب بین بازار و محصول کار دشواری است.  متاسفانه، روش‌های متداولی که در بسیاری از استارتاپ‌های موفق اجرا می‌شوند، بعضی از جزئیات بحرانی فرایند تناسب بازار و محصول را نادیده می‌گیرند. ساچین رخی در دوره «تناسب بازار و محصول ریفورج» روش دقیق و هدفمندی را معرفی می‌کند.  در این دوره، مدرس‌ها روی مراحل اصلی و مهم PMF تمرکز می‌کنند و شما با اجرای نکته‌ها و استفاده از الگوهای آماده می‌توانید یک محصول موفق بسازید. نکته مهم این است که آموزه‌های این دوره تضمینی برای خلق یک ایده جدید یا موفقیت محصول نیست. بلکه، اساتید ریفورج به شما کمک می‌کنند که در ایجاد تطابق بین بازار و محصول به بالاترین سطح عملکرد برسید. جهت مطالعه بیشتر
توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه تناسب محصول وبازار  است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره تناسب محصول و بازار شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .

دوره «تناسب محصول و بازار ریفورج» یک دوره تخصصی برای مدیران محصول و طراحان محصول است و شما را به قلب شرکت‌های فناوری بزرگ در جهان مثل لینکدین، Opendoor و Lyfy می‌برد. مثال‌های عملی و الگوهای آماده این دوره آموزشی نکته‌های مهمی را برای شما باز می‌کند. در نهایت، با مشاهده ویدئوها و مطالعه فایل‌های متنی، همه سوال‌های شما در خصوص تناسب بازار و محصول پاسخ داده می‌شوند.

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Introduction to Finding PMF
 
● Introduction to Finding PMF
— The Deliberate Startup Methodology
 
 
Defining the PMF Narrative
 
● Developing the PMF Narrative
— Creating Your Initial PMF Narrative
— Building an Initial Insight
— Problem to Solve
— Target Audience
— Value Proposition
— Competitive Advantage
— Growth Strategy
— Business Model and PMF Narrative Synthesis
 
● Defining the PMF Narrative
— BONUS: Module Recap
 
 
Validating Riskiest Hypotheses
 
● Introduction to Risk Validation Techniques
— Risk Validation Techniques
 
● Risk Validation Using Market Research and Expert Advice
— Objective Risk Evaluation
— Identifying and Prioritizing Risks
— Updating Our PMF Narrative
 
● Leading Effective PMF Interviews
— The Value of PMF Interviews
— Preparing for PMF Interviews
— Conducting PMF Interviews
— Debriefing PMF Interviews
— Outcomes of Great PMF Interviews
 
● Targeted Risk Validation Techniques
— The Targeted Risk Validation Menu
— Surveys, Smoke Tests, and Prototypes
— Pre-Sales, Product Tests, and Growth Tests
— Risk Validation Journey Case Study
 
● Validating Riskiest Hypotheses
— BONUS: Module Recap
 
 
Measuring PMF
 
● How to Measure PMF
— Measuring PMF Deliberately
— Measuring and Evaluating Growth
— Measuring and Evaluating Retention
— Measuring and Evaluating Engagement
— BONUS: Leveraging NPS Surveys
 
● Measuring PMF
— BONUS: Module Recap
 
 
Growing Users
 
● Developing a Growth Strategy
— The Two-Prong Growth Strategy
 
● Getting Traction
— The Traction Development Loop
— Defining Traction Goals
— Leveraging Personal Networks
— Tapping Into Existing Communities
— Building an Audience
— Getting Press
— Targeting Influencers
— Testing Traction Channels
 
● Building the First Growth Loop
— Fewer, Better Growth Loops
— Determining Our First Growth Loop
 
● Growing Users
— BONUS: Module Recap
 
 
BONUS: Finding PMF Program Snapshot
 
● BONUS: Finding PMF Program Snapshot
— BONUS: Finding PMF Program Snapshot
 
 
Templates
 
● Templates
— Reforge Defining Your PMF Narrative Template
— Reforge Risk Validation Using Market Research & Expert Advice Template
— Reforge Leading Effective PMF Interviews Template
— Reforge Leading Effective PMF Interviews Script
— Reforge Targeted Validation Techniques Template
— Reforge Measuring PMF Template
— Reforge Getting Traction Template
— Reforge Building the First Growth Loop Template
 
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول مقدمه‌ای بر یافتن تناسب بین محصول و بازار
فصل دوم تعریف روایت تناسب بازار و محصول (Product-Market Fit)
فصل سوم ارزیابی بحرانی‌ترین فرضیه‌ها
فصل چهارم سنجش PMF
فصل پنجم رشد کاربران
فصل ششم هدیه: یافتن تناسب محصول و بازار در یک نگاه
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

یادگیری کاربردی

مطالب دوره «تناسب محصول و بازار ریفورج» براساس نمونه‌های واقعی طراحی شده‌اند و با بررسی مشکلات و چالش‌های سازمان‌های بزرگ جهان، نکته‌های بازار و محصول را به شما یاد می‌دهند. به‌علاوه، همه راهکارهای پیشنهادی در بستر سازمان بررسی و ارزیابی شده‌اند. بنابراین، لازم نیست نگران قابلیت اجرای آن‌ها در سازمان‌های ایرانی باشید.

تدریس بی‌حاشیه

ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۱۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید بیان می‌کنند. علاوه‌بر ویدئوهای آموزشی، شما به مقاله‌های اساتید دوره هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آن‌ها را به صورت مرحله به مرحله مطالعه کنید.

تدریس توسط متخصص‌های مجرب

اساتید دوره‌های ریفورج از بین متخصص‌های باتجربه انتخاب شده‌اند. آن‌ها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، شما با نشستن در کلاس درس این افراد، می‌توانید به یکی از مدیران محصول موفق در سازمان تبدیل شوید.

ویژگی های دوره

مدرس‌های دوره «تناسب محصول و بازار ریفورج» همگی از بهترین استادهای فناوری هستند و تجربه زیادی در خصوص راه‌اندازی و مقیاس‌‌بندی محصولات دارند. آن‌ها در شرکت‌هایی مثل گوگل، Slack، Notion، Jasper و غیره کار می‌کنند. درس‌های این دوره با بررسی نمونه‌های واقعی در سازمان‌ها شروع می‌شوند. بنابراین، شما می‌توانید مفاهیم و چهارچوب‌ها را در بستر مشکلات و چالش‌های سازمان یاد بگیرید و در صورتی‌که چالش مشابهی در سازمان شما وجود داشته باشد، می‌توانید از راهکارهای پیشنهادی اساتید ریفورج استفاده کنید. ساختار همه دوره‌های آموزشی ریفورج مبتنی بر خودآموزی هستند. شما به ویدئوهای دوره دسترسی دارید و می‌توانید توضیحات آموزشی را در قالب متن مطالعه کنید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

دوره تناسب محصول و بازار ریفورج
سوالات متداول

دوره «تناسب بازار و محصول ریفورج» برای مدیران محصول، مهندس‌ها، بازاریاب‌ها و طراحان در تیم‌های محصول طراحی شده است. اگر تیم شما روی نسخه جدیدی از محصول کار می‌کند یا در مراحل اولیه استارتاپ است، دوره «تناسب بازار و محصول ریفورج» برای شما مناسب است.

برای خرید و یادگیری مطالب «دوره تناسب بازار محصول ریفورج» باید به مبانی مدیریت محصول آشنا باشید. در صورتی‌که می‌خواهید علم مدیریت محصول را از پایه شروع کنید، ما دوره «مبانی مدیریت محصول ریفورج» در سایت گرولی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خیر، ویژگی اصلی دوره‌های ریفورج مطالب کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوه‌بر مفاهیم تئوری و تعریف مفاهیم بنیادی، می‌توانید با راهکارهای عملی مدرس‌ها هم آشنا شوید.

بله، دوره «تناسب محصول و بازار ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش می‌دهند و شامل ویدئوهای آموزشی و فایل‌های متنی هستند.

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره تناسب محصول و بازار  ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید «دوره تناسب محصول و بازار ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کنندگان دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و منصفانه، بهترین دوره‌های مدیریت محصول را خریداری کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره تناسب محصول و بازار ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، تا یک هفته بعد از خرید دوره، می‌توانید وجه پرداختی را از گرولی دریافت کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی 300,000 تومان بود.قیمت فعلی 190,000 تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره تناسب محصول و بازار ریفورج (Reforge) با زیر نویس فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید