دوره آزمایش و تست ریفورج

هر محصولی قبل از انتشار به آزمایش و تست احتیاج دارد. در «دوره آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی، این مفاهیم به طور عمیق بررسی می‌شوند و یک سیستم آزمایش استراتژیک برای ایده‌های نوین خلق می‌شوند.

آن‌چه در دوره آزمایش و تست در سایت گرولی فرا خواهید گرفت

«دوره آزمایش و تست ریفورج» فراتر از آموزش تست A/B است و شامل یک سیستم آزمایشی برنده برای شماست. این سیستم براساس روش‌های پایدار و بین‌المللی ساخته شده است و فقط شامل داده‌های تصادفی نیست. در دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی با رویکردها و روش‌های شرکت‌هایی مثل Slack، Instacart، SurveyMonkey، MongoDB و دیگر شرکت‌های معروف جهان آشنا می‌شوید و سیستم تست آن‌ها را یاد می‌گیرید. شناسایی فرصت‌های استراتژیک، ساخت ایده‌های مرحله‌ به مرحله و آزمایش آن‌ها با دقت و سرعت بالا از مطالب اصلی این دوره هستند. جهت مطالعه بیشتر
توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه آزمایش و تست است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره آزمایش و تست  شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .

هدف از «دوره آزمایش و تست ریفورج» ارائه یک سیستم آزمایش استراتژیک برای ایده‌های نوین و اجرای آزمایش‌های باکیفیت است. بنابراین، شما با خرید و گذراندن این دوره می‌توانید محصول سازمان را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید و به نتیجه مطلوب برسید. مطالب دوره «آزمایش و تست ریفورج» شرح زیر هستند:

  • استراتژی آزمایش
    آزمایش‌های عالی با شناسایی یک فرصت استراتژیک شروع می‌شوند. شما در طول دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی می‌توانید یک فرصت را به طور دقیق تعریف کرده و مقیاس آن را ارزیابی کنید. خلق یک فرصت استراتژیک با کنار هم گذاشتن اطلاعات کاربر، داده‌ها و اطلاعات کسب‌وکار انجام می‌شود.
  • ارائه راهکار
    بعد از ساخت یک فرصت استراتژیک، به ایده‌های مختلف احتیاج دارید. در دوره «آزمایش و تست ریفورج» نحوه ارائه ایده‌ها، بهینه‌سازی، ارزیابی و اولویت‌بندی آن‌ها را یاد می‌گیرید.
  • علم ارزیابی و آماده کردن تست‌ها
    تحقیق و تست براساس آمار و اطلاعات انجام می‌شود. یکی از مطالب اصلی «دوره تحقیق و تست ریفورج» نحوه کار با آمارهای کاربردی، اولویت‌بندی و تحلیل نتایج تست‌ها برای تست‌های A/B و تست بیزین (Bayesian) است. شما در این دوره ساخت تست، ارائه فرضیه، ساده‌سازی اطلاعات پیچیده، تخصیص کاربران و اجرای یک آزمایش همزمان و مقایسه آن با یک آزمایش متوالی را یاد می‌گیرید.
  • تحلیل نتایج تست
    تست‌های خوب بدون تحلیل درست نتایج خوبی به شما نمی‌دهند. دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی بر اساس این جمله شکل گرفته است و نظارت بر داده‌های تست، روش‌های نتیجه‌گیری و تحلیل نتایج تست را به شما یاد می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید براساس تحلیل نتایج تست و رسیدن به یک نتیجه نهایی، به یک برنامه مشخص برسید.
سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی

▼ Strategic Experimentation

  • The Value of Experimentation

                — Why Experimentation is Critical

                — Cultural Barriers to Experimentation

                — Five Myths of Experimentation

                — Strategic vs. Ad Hoc Experimentation

▼ Identifying A Strategic Opportunity

  • Building a Strategic Foundation

                — When To Use Experimentation

                — Three Components of a Strategic Opportunity

  • Understanding Your Strategy

                — Defining Your Strategy

                — Growth Model: Acquisition and Retention

                — Growth Model: Monetization and Defensibility

  • Customer Problem

                — Defining a Customer Problem

                — User Insight to Customer Problem

                — Data Insight to Customer Problem

                — Mistakes in Defining Customer Problems

  • Business Outcome

                — Outcome Metrics

                — Acquisition Outcome Metrics

                — Retention Outcome Metrics

                — Monetization Outcome Metrics

  • Prioritizing and Communicating

                — Prioritizing Your Strategic Opportunities

                — Creating a Narrative

  • BONUS: Module Recap

                — Recap: Identifying a Strategic Opportunity

▼ Solution Ideation

  • Intro to Solution Ideation

                — Introduction

  • Generating Solutions

                — Good vs. Great Solution Development

                — Design Modifications

                — User Psych

                — Solution Pitch Workshop

                — Alternative Worlds Workshop

  • Building an Experimentation Roadmap

                — Solution Evaluation Metrics

                — Initial Solution Evaluation

                — Provisional Solutions

                — Experimentation Roadmap

  • BONUS: Module Recap

                — Recap: Solution Ideation

▼ Test & Learn 1: Test Preparation

  • Introduction to Test Preparation

                — Test Preparation Preview

  • Experimentation Statistics

                — True vs. Observed Probabilities

                — A/B Test Outcomes

                — Statistical Significance

                — Sample Size

  • Prioritizing Solutions

                — Test Prioritization

                — Time to Get Results

                — Sizing Opportunity + Time to Build

                — Simultaneous vs. Sequential Testing

  • Building Tests

                — Minimizing Build Complexity

                — User Assignment

                — Client-Side vs. Server-Side Tests

  • BONUS: Test & Learn 1

                — Continuous Variables

                — One-Tail A/B Tests

                — Multivariate Testing

                — Multi-Armed Bandit Testing

                — Avoiding Solution-Control Interference

  • BONUS: Module Recap

                — Recap: Test Preparation

▼ BONUS: The Bayesian Approach

  • Bayesian Statistics

                — What is the Bayesian Approach?

                — Bayesian vs. Frequentist Outcomes

                — Bayes Theorem

                — Beta Distributions

  • Bayesian A/B Testing

                — Defining Priors

                — Analyzing Data

                — Applying Decision Criteria

▼ Test & Learn 2: Analyzing Test Results

  • Module Preview

                — Intro to Analyzing Test Results

  • Test Launch

                — Launch Timing

                — Launch Authority

                — Ramping a Test

                — Use of A:A Tests

  • Calling a Test Complete

                — Monitoring Test Data

                — Calling a Test Early

                — Extending Tests Longer

  • Evaluating Test Results

                — Turning Outcomes Into Action

                — Segmenting Test Results

                — Conflicting User Segments

                — Simpson's Paradox

  • Iterating

                — Learning From Test Results

                — Iterating on Losses

                — Iterating on Wins

  • BONUS: Module Recap

                — Recap: Analyzing Test Results

▼ Productizing Wins

  • Introduction to Productizing Wins

                — Intro to Productizing Wins

  • Implementing Test Wins

                — Decision Maker Buy-In

                — Full vs. Partial Implementation

                — Implementation Plan

  • Measuring Value

                — Test Impact vs. Actual Impact

                — Holdout Tests

                — Alternatives to Holdout Groups

  • Communicating Results

                — The Value of Communication

                — Institutionalizing Education

                — Evangelizing Experimentation

  • BONUS: Module Recap

                — Recap: Productizing Wins

  • Productizing Wins

                — BONUS: Slack Case Study Analysis

▼ Managing An Experimentation Program

  • Module Preview

                — Intro to Managing an Experimentation Program

  • Starting and Expanding Experimentation

                — Common Mistakes of Early Experimentation

                — Running Early Experiments

                — 3 Phases of Experimentation Maturity

  • Expanding Scope

                — Leveraging the Experience Curve

                — Diversifying the Experiment Portfolio

                — Experimentation at Scale

 

  • Measuring Success

                — Perverse Incentives

                — Quantitative Evaluation

                — Qualitative Evaluation

  • Creating an Experimentation Culture

                — Achieving an Experimentation Culture

  • BONUS: Module Recap

                — Recap: Managing an Experimentation Program

▼ Templates

  • Templates

                — Strategic Opportunity Planning Map

                — Example Planning Map: SurveyMonkey & Credit Karma

                — Reforge EVELYN Template

                — MongoDB Test Data

                — Bayesian A/B Test Template

سرفصل های فارسی
فصل اول رهبری استراتژی محصول (Leading a Product Strategy)
فصل دوم شناسایی یک فرصت استراتژیک
فصل سوم ایده‌پردازی راه‌حل
فصل چهارم آزمون و یادگیری ۱: آماده‌سازی آزمون
فصل پنجم هدیه: رویکرد بیزی
فصل ششم آزمون و یادگیری ۲: تجزیه و تحلیل نتایج آزمون
فصل هفتم محصول‌سازی پیروزی‌ها
فصل هشتم مدیریت یک برنامه آزمایشی
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

یادگیری کاربردی
مطالب دوره‌های ریفورج براساس آزمایش‌ها و تست‌های واقعی سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ طراحی شده‌اند. بنابراین شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایل‌های «دوره آزمایش و تست ریفورج» می‌توانید محصول خودتان را از جنبه‌های مختلف ارزیابی کنید.

تدریس بی‌حاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش می‌دهند. علاوه‌بر ویدئوهای آموزشی، شما به مقاله‌های علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید راهکارها را به صورت مرحله‌ به مرحله اجرا کنید.

تدریس توسط متخصصان مجرب
اساتید دوره‌های ریفورج از بین متخصص‌های باتجربه انتخاب شده‌اند. آن‌ها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آن‌ها می‌توانید مباحث مربوط به آزمایش و تست محصول را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسب‌وکارتان پیاده‌سازی کنید.

ویژگی های دوره

دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی با هدف آموزش مراحل آزمایش محصول و روش‌های تست طراحی شده است و قدرت تحلیل شما را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید محصولی بدون ایراد داشته باشید، دوره «آزمایش و تست ریفورج» برای شماست.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

دوره آزمایش و تست ریفورج
سوالات متداول

دوره «آزمایش و تست ریفورج» برای مدیران محصول، بازاریاب‌ها، طراح‌ها، مهندس‌ها، تحلیل‌گرهای داده و اعضای تیم رشد سازمان مناسب است. به‌علاوه، کسانی که به دنبال ساخت سیستم‌های سریع تست هستند، می‌توانند از محتوای این دوره استفاده کنند.

خیر، «دوره آزمایش و تست ریفورج» به پیش‌نیاز احتیاج ندارد. اما بهتر است مفاهیم اولیه رشد را بشناسید.

خیر، دوره‌های ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوه‌بر مطالب و مفاهیم بنیادی با راهکارهای عملی مدرس‌ها هم آشنا می‌شوید.

بله، «دوره آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش می‌دهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایل‌های متنی و قالب‌های آماده است.

بله ،ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره آزمایش و تست ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید «دوره آزمایش و تست ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کنندگان دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و منصفانه، بهترین دوره‌های مدیریت محصول را از سایت گرولی خریداری کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره آزمایش و تست ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید. 

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی 900,000 تومان بود.قیمت فعلی 790,000 تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آزمایش و تست ریفورج (Reforge) با زیر نویس فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید