دوره آزمایش و تست ریفورج
هر محصولی قبل از انتشار به آزمایش و تست احتیاج دارد. در «دوره آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی، این مفاهیم به طور عمیق بررسی میشوند و یک سیستم آزمایش استراتژیک برای ایدههای نوین خلق میشوند.آنچه در دوره آزمایش و تست در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
«دوره آزمایش و تست ریفورج» فراتر از آموزش تست A/B است و شامل یک سیستم آزمایشی برنده برای شماست. این سیستم براساس روشهای پایدار و بینالمللی ساخته شده است و فقط شامل دادههای تصادفی نیست. در دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی با رویکردها و روشهای شرکتهایی مثل Slack، Instacart، SurveyMonkey، MongoDB و دیگر شرکتهای معروف جهان آشنا میشوید و سیستم تست آنها را یاد میگیرید. شناسایی فرصتهای استراتژیک، ساخت ایدههای مرحله به مرحله و آزمایش آنها با دقت و سرعت بالا از مطالب اصلی این دوره هستند. جهت مطالعه بیشترسایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه آزمایش و تست است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره آزمایش و تست شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
هدف از «دوره آزمایش و تست ریفورج» ارائه یک سیستم آزمایش استراتژیک برای ایدههای نوین و اجرای آزمایشهای باکیفیت است. بنابراین، شما با خرید و گذراندن این دوره میتوانید محصول سازمان را از جنبههای مختلف بررسی کنید و به نتیجه مطلوب برسید. مطالب دوره «آزمایش و تست ریفورج» شرح زیر هستند:
- استراتژی آزمایش
آزمایشهای عالی با شناسایی یک فرصت استراتژیک شروع میشوند. شما در طول دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی میتوانید یک فرصت را به طور دقیق تعریف کرده و مقیاس آن را ارزیابی کنید. خلق یک فرصت استراتژیک با کنار هم گذاشتن اطلاعات کاربر، دادهها و اطلاعات کسبوکار انجام میشود. - ارائه راهکار
بعد از ساخت یک فرصت استراتژیک، به ایدههای مختلف احتیاج دارید. در دوره «آزمایش و تست ریفورج» نحوه ارائه ایدهها، بهینهسازی، ارزیابی و اولویتبندی آنها را یاد میگیرید. - علم ارزیابی و آماده کردن تستها
تحقیق و تست براساس آمار و اطلاعات انجام میشود. یکی از مطالب اصلی «دوره تحقیق و تست ریفورج» نحوه کار با آمارهای کاربردی، اولویتبندی و تحلیل نتایج تستها برای تستهای A/B و تست بیزین (Bayesian) است. شما در این دوره ساخت تست، ارائه فرضیه، سادهسازی اطلاعات پیچیده، تخصیص کاربران و اجرای یک آزمایش همزمان و مقایسه آن با یک آزمایش متوالی را یاد میگیرید. - تحلیل نتایج تست
تستهای خوب بدون تحلیل درست نتایج خوبی به شما نمیدهند. دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی بر اساس این جمله شکل گرفته است و نظارت بر دادههای تست، روشهای نتیجهگیری و تحلیل نتایج تست را به شما یاد میدهد. بنابراین، شما میتوانید براساس تحلیل نتایج تست و رسیدن به یک نتیجه نهایی، به یک برنامه مشخص برسید.
فصل اول رهبری استراتژی محصول (Leading a Product Strategy)
ارزش آزمایش رایگان
- ویدئو اول: چرا آزمایش بحرانی است
چگونه یک برنامه آزمایش به تصمیمگیرندگان کمک میکند تا از دامهای تکیه بر شهود خود اجتناب کنند
ویدئو معرفی دوره - ویدئو دوم: موانع فرهنگی برای آزمایش
چرا تغییر به فرهنگ مبتنی بر آزمایش اغلب مانند یک سفر سخت به نظر میرسد - ویدئو سوم: پنج افسانه آزمایش
در این درس ما پنج تصور رایج نادرست درباره آزمایش را بررسی خواهیم کرد - ویدئو چهارم: آزمایش استراتژیک در مقابل آزمایش سریع
برنامههای آزمایش استراتژیک پیشگیرانه هستند نه واکنشی، و با اهداف کسبوکار همراستا هستند
فصل دوم شناسایی یک فرصت استراتژیک
ساختن یک بنیاد استراتژیک رایگان
- ویدئو اول: چه زمانی باید از آزمایش استفاده کرد
بررسی اجمالی از زمانی که آزمایش بیشترین ارزش را اضافه میکند و زمانی که اینطور نیست - ویدئو دوم: سه جزء یک فرصت استراتژیک
آزمایشهای عالی با یک هدف خاص شروع میشوند که ما آن را فرصت استراتژیک مینامیم
درک استراتژی شما
- ویدئو اول: تعریف استراتژی شما
قبل از اینکه بتوانید یک فرصت استراتژیک را شناسایی کنید، باید استراتژی شرکت خود را بدانید - ویدئو دوم: مدل رشد: جذب و نگهداری
بررسی اجمالی از دو جزء اول مدل رشد شما: جذب و نگهداری - ویدئو سوم: مدل رشد: کسب درآمد و دفاعپذیری
بررسی اجمالی از دو جزء دوم مدل رشد شما: کسب درآمد و دفاعپذیری
مشکل مشتری
- ویدئو اول: تعریف مشکل مشتری
بهترین آزمایشها برای حل مشکلات خاص مشتری طراحی شدهاند. از اینجا شروع میکنیم - ویدئو دوم: بینش کاربر به مشکل مشتری
چگونه مشکلات مشتری را از طریق بازخورد بینشهای کاربر شناسایی کنیم - ویدئو سوم: بینش داده به مشکل مشتری
بعد، یاد میگیریم چگونه مشکلات مشتری را در دادههای خود شناسایی کنیم - ویدئو چهارم:اشتباهات در تعریف مشکلات مشتری
چگونه انواع مختلف
دادههای کیفی و کمی میتوانند گمراهکننده باشند
نتیجه کسبوکار
- ویدئو اول: معیارهای نتیجه
چگونه اطمینان حاصل کنیم که آزمایشهای شما ارزش ایجاد میکنند، نه فقط معیارها را جابجا میکنند - ویدئو دوم: معیارهای نتیجه جذب
بررسی اجمالی از معیارهای نتیجه رایج برای بهبود جذب - ویدئو سوم: معیارهای نتیجه نگهداری
بررسی اجمالی از معیارهای نتیجه رایج برای بهبود نگهداری - ویدئو چهارم: معیارهای نتیجه کسب درآمد
بررسی اجمالی از معیارهای نتیجه رایج برای بهبود کسب درآمد
اولویتبندی و ارتباطات
- ویدئو اول: اولویتبندی فرصتهای استراتژیک شما
چگونه روی مشکلات مشتری با بیشترین تأثیر برای حل کردن تمرکز کنیم - ویدئو دوم: ایجاد یک روایت
ارتباط دادن فرصت استراتژیک به تیم و ذینفعان مرتبط
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: شناسایی یک فرصت استراتژیک
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است
فصل سوم ایدهپردازی راهحل
مقدمهای بر ایدهپردازی راهحل رایگان
مقدمه
ما قصد داریم نگاهی بیندازیم به چگونگی تبدیل فرصت استراتژیک ما به یک راهحل قابل آزمایش
تولید راهحلها
- ویدئو اول: توسعه راهحل خوب در مقابل عالی
در این درس ما شش ویژگی یک فرآیند ایدهپردازی راهحل عالی را پوشش خواهیم داد - ویدئو دوم: اصلاحات طراحی
چگونه چهار تمرین طراحی فکری را برای طوفان فکری راهحلها اعمال کنیم - ویدئو سوم:روانشناسی کاربر
یاد بگیرید چگونه جریانهای کاربر را از طریق عدسی روانشناسی کاربر تجزیه و تحلیل کنید تا بهبودهای بالقوه را شناسایی کنید - ویدئو چهارم: کارگاه ارائه راهحل
چگونه یک کارگاه را اجرا کنیم که در آن افراد بتوانند ایدههای یکدیگر را به اشتراک بگذارند و روی آنها بسازند - ویدئو پنجم: کارگاه جهانهای جایگزین
چگونه یک کارگاه را اجرا کنیم که در آن افراد از دیدگاههای جدید به ایدهپردازی نزدیک شوند
ساختن نقشه راه آزمایش
- ویدئو اول: معیارهای ارزیابی راهحل
شناسایی معیارهای نتیجهای که اثربخشی راهحلهای شما را اندازهگیری میکنند - ویدئو دوم: ارزیابی اولیه راهحل
بیایید فرآیند ارزیابی اینکه کدام راهحلها ارزش اولویتبندی دارند را بگذرانیم - ویدئو سوم: راهحلهای موقت
در این درس، ما در مورد نحوه تقسیم راهحلهای بزرگ به آزمایشهای کوچکتر و قابل تکرار بحث خواهیم کرد - ویدئو چهارم: نقشه راه آزمایش
بعد، ما تمام جزئیات کلیدی آزمایشهای خود را در یک نقشه راه پوشش خواهیم داد
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: ایدهپردازی راهحل
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است
فصل چهارم آزمون و یادگیری ۱: آمادهسازی آزمون
مقدمهای بر آمادهسازی آزمون رایگان
- ویدئو اول: پیشنمایش آمادهسازی آزمون
ابتدا، بیایید پیشنمایشی از آنچه در ماژول آمادهسازی آزمون پوشش خواهیم داد را ببینیم
آمار آزمایش
- ویدئو اول: احتمالات واقعی در مقابل مشاهده شده
در این درس، ما پوشش خواهیم داد که چگونه نتایج آزمایش A/B سعی میکنند واقعیت را از طریق نمونهبرداری اندازهگیری کنند - ویدئو دوم: نتایج آزمایش A/B
بعد، ما به نگاهی به نتایج مختلفی که میتوانید از اجرای یک آزمایش A/B بدست آورید خواهیم پرداخت - ویدئو سوم: اهمیت آماری
شما توضیحی در مورد زمانی که نتایج آزمون به اندازه کافی قابل اعتماد هستند (و زمانی که نیستند) خواهید شنید. - ویدئو چهارم: اندازه نمونه
چگونه تعداد نمونههایی که برای رسیدن به نتایج قابل اعتماد نیاز دارید را محاسبه کنید.
اولویتبندی راهحلها
- ویدئو اول: اولویتبندی آزمون
بررسی اجمالی از نحوه اولویتبندی آزمونها که ترکیبی از زمان و فرصت است. - ویدئو دوم: زمان لازم برای دریافت نتایج
محاسبه زمانی که برای رسیدن به نتایج معنیدار آماری طول خواهد کشید. - ویدئو سوم: اندازهگیری فرصت + زمان ساخت
معرفی “بازگشت بر زمان سرمایهگذاری شده”، رویکرد ما برای اندازهگیری هزینه به نفع آزمونها. - ویدئو چهارم:آزمایشهای همزمان در مقابل متوالی
آیا باید چندین آزمون را به طور همزمان راهاندازی کنید یا به ترتیب انجام دهید؟
ساخت آزمونها
- ویدئو اول: تکمینه کردن پیچیدگی ساخت
چگونه آزمونها را به سرعت و ارزان بسازید تا از سرمایهگذاری بیش از حد در ایدههای بد جلوگیری کنید - ویدئو دوم: اختصاص کاربر
نکات کلیدی برای نحوه اختصاص دادن کاربران به نسخههای مختلف آزمون. - ویدئو سوم: آزمونهای سمت کاربر در مقابل سمت سرور
بررسی اجمالی از نحوهای که زیرساخت آزمایش شما میتواند نوع آزمونی که میتوانید اجرا کنید را محدود کند.
هدیه: آزمون و یادگیری ۱
- ویدئو اول: متغیرهای پیوسته
محاسبه اندازه نمونه متغیرهای پیوسته کمی پیچیده است. - ویدئو دوم:آزمایشهای A/B یکطرفه
بررسی اجمالی از یک تغییر رایج در آزمونهای A/B: آزمونهای A/B یکطرفه. - ویدئو سوم:آزمایشهای چندمتغیره
بررسی اجمالی از یک تغییر رایج در آزمونهای AB: آزمونهای چندمتغیره - ویدئو چهارم:آزمایشهای چند بازویی
بررسی اجمالی از یک تغییر رایج در آزمونهای A/B: آزمونهای چند بازویی. - ویدئو پنجم: جلوگیری از تداخل کنترل-راهحل
چگونه اطمینان حاصل کنید که تغییرات آزمون شما تداخل ایجاد نکرده و دادههای شما را مغرضانه نکند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: آمادهسازی آزمون
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل پنجم هدیه: رویکرد بیزی
آمار بیزی رایگان
- ویدئو اول:رویکرد بیزی چیست؟
بررسی اجمالی از رویکرد پیشرفتهتر، کمی پیچیدهتر به آمار آزمایش. - ویدئو دوم: نتایج بیزی در مقابل فرکانسی
زمانی که معنا دارد از رویکرد بیزی استفاده کنید در مقابل رویکرد سنتیتر فرکانسی. - ویدئو سوم: قضیه بیز
تصویرسازی از فلسفه پایهای رویکرد بیزی: قضیه بیز. - ویدئو چهارم: توزیعهای بتا
این درس به بررسی نحوه تصویرسازی دادههای بیزی خواهد پرداخت.
آزمایش A/B بیزی
- ویدئو اول: تعریف اولویتها
چگونه چیزهایی را که از قبل در مورد یک آزمون میدانیم در نظر بگیریم. - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل دادهها
نحوه نمایش دادههای بیزی همانطور که از طریق آزمایش دادههای بیشتری جمعآوری میکنید. - ویدئو سوم: اعمال معیارهای تصمیمگیری
زمانی که باید یک آزمون بیزی را کامل اعلام کنید و چگونه نتیجه را تعیین کنید
فصل ششم آزمون و یادگیری ۲: تجزیه و تحلیل نتایج آزمون
پیشنمایش بخش رایگان
- ویدئو اول: مقدمهای بر تجزیه و تحلیل نتایج آزمون
ابتدا، بیایید با پیشنمایش ماژول ما در مورد تجزیه و تحلیل نتایج آزمون شروع کنیم.
راهاندازی آزمون
- ویدئو اول: زمانبندی راهاندازی
چگونه تصمیمگیری در مورد زمان راهاندازی یک آزمون میتواند بر نتایج تأثیر بگذارد. - ویدئو دوم: مقام راهاندازی
چه کسی تصمیم نهایی در مورد زمان راهاندازی یک آزمون را دارد؟ - ویدئو سوم: افزایش یک آزمون
چگونه آزمونها را به گونهای که امکان بررسی هرگونه خطا را فراهم میکند، به جمعیت نمونه کامل افزایش دهید. - ویدئو چهارم: استفاده از آزمونهای A:A
زمانی که معنا دارد آزمونهای A/A را برای آزمایش فشار فرآیندهای خود اجرا کنید.
اعلام پایان یک آزمون
- ویدئو اول: نظارت بر دادههای آزمون چه چیزهایی باید و نباید هنگام اجرای آزمون خود نگاه کنید.
- ویدئو دوم: پایان دادن زودهنگام به یک آزمون چگونه پایان دادن زودهنگام به یک آزمون میتواند منجر به دادههای بد شود و یک روش برای غلبه بر این مشکل.
- ویدئو سوم: تمدید آزمونها برای مدت طولانیتر چه کاری انجام دهید وقتی آزمایشهای خود را به پایان رساندهاید اما هنوز دادههای نهایی ندارید.
ارزیابی نتایج آزمون
- ویدئو اول: تبدیل نتایج به اقدام
بررسی اجمالی از عوامل مختلفی که باید هنگام نگاه کردن به نتایج آزمون در نظر بگیرید. - ویدئو دوم: تقسیمبندی نتایج آزمون
چگونه تقسیمبندی دادههای شما میتواند بینشهای جدیدی را آشکار کند و چگونه به درستی انجام دهید. - ویدئو سوم: تضاد بین بخشهای کاربری
چگونه در مورد پیادهسازی راهحلها فکر کنید وقتی که بر بخشهای مختلف کاربر به طور متفاوتی تأثیر میگذارند. - ویدئو چهارم: پارادوکس سیمپسون
چگونه میانگینگیری از بخشهای کاربری میتواند دادهها را گمراهکننده کند.
تکرار
- ویدئو اول: یادگیری از نتایج آزمون
بررسی اجمالی از چیزهای مختلفی که باید از هر آزمون یاد بگیرید. - ویدئو دوم: تکرار بر روی شکستها
شما یک شکست در آزمایش دارید. بعدی چه کاری باید انجام دهید؟ - ویدئو سوم: تکرار بر روی پیروزیها
هر راهحل برندهای باید به اطلاعرسانی موج بعدی از مشکلات مشتری کمک کند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: تجزیه و تحلیل نتایج آزمون
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل هفتم محصولسازی پیروزیها
مقدمهای بر تبدیل پیروزیها به محصول رایگان
مقدمهای بر تبدیل پیروزیها به محصول
ابتدا، بیایید با پیشنمایش ماژول ما در مورد تبدیل پیروزیها به محصول شروع کنیم.
پیادهسازی پیروزیهای آزمون
- ویدئو اول: جلب نظر تصمیمگیرنده چگونه موافقت سازمانی را برای پیادهسازی آزمونهای برنده به دست آورید.
- ویدئو دوم: پیادهسازی کامل در مقابل جزئی چیزهایی که باید هنگام تعادل بین سرعت پیادهسازی و کامل بودن در نظر بگیرید.
- ویدئو سوم:برنامه پیادهسازی ایجاد یک برنامه برای پیادهسازی کامل یک پیروزی در طول زمان.
اندازهگیری ارزش
- ویدئو اول: تأثیر آزمون در مقابل تأثیر واقعی
راههایی که ارزش واقعی ایجاد شده توسط یک پیروزی آزمون میتواند متفاوت از آنچه نتایج شما نشان میدهد باشد. - ویدئو دوم: آزمونهای حفظ
چگونه تأثیر واقعی را با استفاده از آزمونهای حفظ اندازهگیری کنید - ویدئو سوم:جایگزینهایی برای گروههای حفظ
زمانی که آزمونهای حفظ دشوار هستند و جایگزینهایی که میتوانید به جای آن استفاده کنید.
ارتباط دادن نتایج
- ویدئو اول: ارزش ارتباطات
چرا ارتباط دادن نتایج یک جنبه حیاتی از ساختن یک فرهنگ آزمایش است. - ویدئو دوم: نهادینه کردن آموزش
ایجاد یک فرآیند مستمر از پخش یادگیریهای آزمون در سراسر یک سازمان. - ویدئو سوم:تبلیغ آزمایش
اطمینان از اینکه مردم ارزش یک برنامه آزمایش را میدانند و به آن اعتماد دارند.
پاداش: خلاصه ماژول
خلاصه: تبدیل پیروزیها به محصول
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
پاداش: تحلیل موردی اسلک
تحلیل کامل مورد مطالعه اسلک که در رویداد زنده این هفته ارائه شد را بخوانید.
فصل هشتم مدیریت یک برنامه آزمایشی
پیشنمایش بخش رایگان
مقدمهای بر مدیریت یک برنامه آزمایش
پیشنمایش ماژول ما در مورد مدیریت یک برنامه آزمایش.
شروع و گسترش آزمایش
- ویدئو اول: اشتباهات رایج در آزمایشهای اولیه چندین راه وجود دارد که برنامههای آزمایش جدیدتر بیشتر مستعد اشتباه هستند.
- ویدئو دوم: اجرای آزمایشهای اولیه اینجا چگونگی فکر کردن در مورد اجرای چند آزمایش اولیه شما است.
- ویدئو سوم: سه فاز بلوغ آزمایش توصیفی از نحوه تکامل برنامههای آزمایش در سه فاز اصلی.
گسترش دامنه
- ویدئو اول:بهرهبرداری از منحنی تجربه
چگونه تجربه میتواند به افزایش اثربخشی یک برنامه آزمایش کمک کند. - ویدئو دوم: تنوعبخشی به سبد آزمایش
چگونه نوع آزمایشهایی که اجرا میکنید را با گذشت زمان برای حداکثر کردن ارزش تغییر دهید. - ویدئو سوم:آزمایش در مقیاس
بحث در مورد نحوه تفاوت آزمایش برای شرکتهایی با پایگاه کاربری عظیم.
اندازهگیری موفقیت
- ویدئو اول: انگیزههای معکوس
چگونه از عواقب ناخواسته در ارزیابی موفقیت آزمایش جلوگیری کنید. - ویدئو دوم: ارزیابی کمی
چندین راه برای اندازهگیری کمی اثربخشی یک برنامه آزمایش وجود دارد. - ویدئو سوم:ارزیابی کیفی
چندین راه برای اندازهگیری کیفی اثربخشی یک برنامه آزمایش وجود دارد
ایجاد فرهنگ آزمایش
دستیابی به فرهنگ آزمایش
بررسی اجمالی از پنج P یک برنامه آزمایش مؤثر.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: مدیریت یک برنامه آزمایش
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
- نقشه برنامهریزی فرصت استراتژیک
نقشه برنامهریزی فرصت استراتژیک خود را از اینجا دانلود کنید.
دانلود نقشه برنامهریزی فرصت استراتژیک - نمونه نقشه برنامهریزی: SurveyMonkey & Credit Karma
- الگوی EVELYN Reforge
- دادههای آزمایش MongoDB
- الگوی آزمایش A/B بیزی
یادگیری کاربردی
مطالب دورههای ریفورج براساس آزمایشها و تستهای واقعی سازمانها و شرکتهای بزرگ طراحی شدهاند. بنابراین شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایلهای «دوره آزمایش و تست ریفورج» میتوانید محصول خودتان را از جنبههای مختلف ارزیابی کنید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش میدهند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصان مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آنها میتوانید مباحث مربوط به آزمایش و تست محصول را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسبوکارتان پیادهسازی کنید.
دوره «آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی با هدف آموزش مراحل آزمایش محصول و روشهای تست طراحی شده است و قدرت تحلیل شما را افزایش میدهد. اگر میخواهید محصولی بدون ایراد داشته باشید، دوره «آزمایش و تست ریفورج» برای شماست.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
دوره «آزمایش و تست ریفورج» برای مدیران محصول، بازاریابها، طراحها، مهندسها، تحلیلگرهای داده و اعضای تیم رشد سازمان مناسب است. بهعلاوه، کسانی که به دنبال ساخت سیستمهای سریع تست هستند، میتوانند از محتوای این دوره استفاده کنند.
خیر، «دوره آزمایش و تست ریفورج» به پیشنیاز احتیاج ندارد. اما بهتر است مفاهیم اولیه رشد را بشناسید.
خیر، دورههای ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوهبر مطالب و مفاهیم بنیادی با راهکارهای عملی مدرسها هم آشنا میشوید.
بله، «دوره آزمایش و تست ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش میدهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایلهای متنی و قالبهای آماده است.
بله ،ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره آزمایش و تست ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره آزمایش و تست ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای مدیریت محصول را از سایت گرولی خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره آزمایش و تست ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.