دوره داده برای مدیران محصول

بحث داده در مدیریت محصول موضوع بسیار پیچیده و تخصصی است. اگر به تازگی وارد حوزه مدیریت محصول شده‌اید و شناختی از داده‌ها ندارید، دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی برای شما مناسب است. با خرید این دوره می‌توانید تمام توانمندی‌های خودتان در نقش مدیر محصول را نشان دهید و تاثیر ماندگاری در محصول بگذارید.

 

آنچه در دوره داده برای مدیران محصول ریفورج (reforge data for product managers) فراخواهید گرفت:

هدف از دوره آموزش داده برای مدیران محصول ارتقای تصمیم‌گیری استراتژیک‌محور است. شما به عنوان یک مدیر محصول باید بتوانید براساس داده‌ها تصمیم بگیرید و ایده‌های خودتان را بیان کنید.  این دوره به شما کمک می‌کند که دیدگاه داده‌محور کسب کنید و با نمایش داده‌‌های مدون به موفقیت بیشتری برسید. دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی چهار موضوع مهم را پوشش می‌دهد. این موضوع‌ها به شرح زیر هستند:
  • نقشه‌های اوج: شما در دوره داده برای مدیران محصول طراحی نقشه اوج برای محصولتان را یاد می‌گیرد و با استفاده موثر از داده‌ها آشنا می‌شوبد. مطالب این دوره نحوه شناسایی و به‌کارگیری درست از معیارها را به شما یاد می‌دهند و در نهایت شما می‌توانید روی محصول تاثیر ماندگاری بگذارید.
  • ابزارسازی و استخراج اطلاعات از داده‌ها: یکی از مطالب مهم در دوره داده برای مدیران محصول ریفورج، ساخت یک راهنمای ردیابی رویداد است. بنابراین، برای اینکه بتوانید از داده‌های موجود، اطلاعات لازم را استخراج کنید، طبق یک فرایند مشخص و ثابت‌شده جلو می‌روید. راهنمای ردیابی رویداد مجموعه‌ای از اطلاعات مشترک در همه فرایندهای استخراج اطلاعات است و می‌توانید از این راهنما برای هر محصولی استفاده کنید.
  • ابزارهای تحلیل کلیدی: در بحث مدیریت محصول و داده، ابزارهای تحلیلی نقش مهمی دارند. بعد از گذراندن دوره داده برای مدیران محصول به درک عمیقی از دسته‌بندی داده‌ها، تاثیر نسبی، تحلیل هم‌بستگی و تحلیل کلیدی می‌رسید. به‌علاوه، می‌توانید نحوه کار با همه ابزارهای تحلیلی را به صورت عملی تمرین کنید.
  • ارتباط متقاعدکننده و ارتقای داده‌ها: مدیریت محصول دنیای تصمیم‌گیری است و در این دنیا داده‌ها حرف اول را می‌زنند. شما در دوره آموزش داده برای مدیران محصول یاد می‌گیرید که چگونه با کمک داده‌ها در سازمان اعتبار کسب کنید و ایده‌ها، راهکارها و راه‌حل‌های خودتان را همراه با داده‌ها نشان دهید. به بیان دیگر، اگر می‌خواهید به جایگاه مدیر محصول ارشد دست پیدا کنید، باید کار با داده را یاد بگیرید.
جهت مطالعه بیشتر
توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج در بحث مدیریت محصول یکی از سایت‌های آموزشی برتر است و علاوه‌بر دوره داده، دوره‌های دیگری هم برگزار می‌کند. اشتراک دسترسی به دوره‌ها در سایت ریفورج ۱۰۰۰ دلار است، ولی شما می‌توانید این دوره را در سایت گرولی با تخفیف چشمگیر و با زیر نویس فارسی خریداری کنید و در نهایت از قالب‌های آماده، ویدئوهای آموزشی و فایل کتبی ویدئوها استفاده کنید.

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Introduction to Data for Product Managers
 
● Introduction to Data for Product Managers
— Why Data Matters
 
 
Altitude Maps
 
● Introduction to Altitude Maps
— Introduction to Altitude Maps
 
● Building Your Altitude Map
— Identifying the Altitudes and Outcome Metrics
— Describe Your Altitude Qualitatively
— Building Your Altitude Scorecard
 
● Using the Altitude Map
— Introduction to Using the Altitude Map
— Defining the Solution Space
— Solution Scorecard
— Recognizing Local and Global Maxima
— Determining Where to Go Next
— BONUS: Using the Altitude Map to Inform Goal-Setting
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recaps: Altitude Maps
 
 
Instrumentation And Generating Data Insights
 
● Taking Control With Instrumentation
— Effective Analysis Requires Effective Instrumentation
— Building a Structured Event Dictionary
— Designing Current Solution Instrumentation
— Progressing Instrumentation for New Features
— Instrumentation Best Practices
 
● Generating Data Insights
— Consistent Insight Generation Is a Loop
— Defining Conjectures Correctly
— Planning Effective Analysis
— Pressure Testing Your Own Findings
— Identifying Great Insights
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Instrumentation and Generating Data Insights
 
 
Key Analytical Tools
 
● Analysis for Insights
— The Two Key Analytical Tools
 
● Segmentation Analysis Deep Dive
— Why Segmentation Analysis Matters
— Basic Segmentation
— Advanced Segmentation
— Cohort Analysis
 
● Relationship Between Variables Deep Dive
— Analyzing the Relationship Between Variables
— Odds Ratio Analysis
— Correlation Analysis
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Key Analytical Tools
 
● Key Analytical Tools
— Analysis for Insights Case Study
 
 
Communicating Persuasively And Leveraging Data
 
● Communicating Persuasively With Data
— Communicating With Convinction
— Building an Effective Narrative
— Calibrating Our Communications
— Communicating Data Visually
 
● Leveraging Your Data Resources
— Relationships, Not Transactions
— DIY Data Onboarding Part One: Evaluating Data Sets
— DIY Data Onboarding Part Two: Assessing Relevance and Building the Repository
— Working With Flawed Data
 
● BONUS: Module Recap
— Module Recap: Communicating Persuasively and Leveraging Data
 
 
Templates
 
● Templates
— Altitude Map Template
— Altitude Map Example: Jira
— Altitude Map Example: kumu
— Event Dictionary Overview
— Generating Data Insights Framework & Examples
— Cohort Analysis Template
— Relationship Between Variables Template & Examples
— GoFood Search Optimization Example
— Communicating with Data: Narrative Examples
— Reforge Data Request Checklist Template
 
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول آشنایی با داده‌ها برای مدیران محصول (Introduction to Data for Product Managers)
فصل دوم نقشه‌های ارتفاع (Altitude Maps)
فصل سوم راه‌اندازی ابزارهای سنجش و تولید بینش از داده‌ها
فصل چهارم ابزارهای تحلیلی کلیدی
فصل پنجم ارتباط موثر و استفاده از داده‌ها
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

تفاوت ریفورج با دیگر دوره ها این است که با طراحی منحصر به فرد اساسی‌ترین ابزارها و رویکردها را برای تبدیل شدن به مدیر محصولی حرفه‌ای، در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که گفتیم این دوره ها توسط اساتید مجرب و سرشناس در حوزه کاری خود، تولید شده و آنچه باعث موفقیت شان شده را به شما نیز آموزش داده اند.

نکات ویژه ای که ریفورج برای دوره ها در نظر گرفته است:

  1. یادگیری کاربردی
     
    دوره‌های آموزشی ریفورج براساس نیاز مدیران محصول طراحی شده‌اند و فقط ارائه اطلاعات نیستند. هر کدام از ویدئوها و فایل‌های آموزشی دوره داده برای مدیران محصول براساس تجربه و راهکارهای عملی مدرس‌ها هستند و شما می‌توانید راهکارهای تاثیرگذار و نتیجه‌بخش آن‌ها را در سازمانتان اجرا کنید.
  2. تدریس بی حاشیه
    اگر تا به حال در دوره‌های آموزشی متعددی شرکت کرده‌اید و تحمل بحث‌های حاشیه‌ای حین کلاس را ندارید، دوره‌های Reforge دقیقا برای شما هستند. همه مطالب مطرح‌شده در ویدئوهای دوره داده برای مدیران محصول جنبه آموزشی و کاربردی دارند و وقت شما را تلف نمی‌کنند.
  3. تدریس توسط متخصصان مجرب
    مدر‌س‌های دوره‌های ریفورج مدیران محصول ارشد در سازمان‌های معروف هستند و جزو مدیران محصول موفق و تاثیرگذار معرفی می‌شوند. با شرکت در دوره‌های این اساتید می‌توانید از نکته‌های کاربردی و تجربه‌ ارزشمند آن‌ها استفاده کنید.
ویژگی های دوره
  • مهم‌ترین ویژگی دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی، کاربردی بودن آن است. شما در این دوره به ابزارها و استراتژی‌های مناسب دسترسی دارید و می‌توانید با استفاده از این ابزارها، یک سیستم داده‌محور طراحی کنید. این دوره داده‌محور است و براساس استراتژی‌های داده‌ تولید شده است.

  • با خرید دوره آموزش داده برای مدیران می‌توانید به درستی از اطلاعات استفاده کرده و آن‌ها را تحلیل کنید. در نهایت، با کمک مطالب این دوره می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید.
    همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

دوره داده برای مدیران محصول
  • قالب ها و تمپلیت های آماده

همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.

سوالات متداول

دوره داده ریفورج برای مدیران محصول طراحی شده است. اگر شما در سازمانتان به داده‌های محصول و بازار محصول دسترسی دارید و می‌خواهید عملکرد استراتژیک‌تری داشته باشید، این دوره برای شما است.

خیر، برای استفاده از مطالب آموزشی دوره “داده برای مدیران محصول” به پیش‌نیاز علمی و تجربی نیاز ندارید. شما می‌توانید مطالب دوره را دنبال کرده و آن‌ها را در سازمان اجرا کنید.

خیر دوره داده برای مدیران محصول براساس نتایج کاربردی طراحی شده است و مطالب آموزشی را در بستر تجربه و آزمایش نشان می‌دهد.

بله، ما در سایت گرولی دوره داده برای مدیران محصول را به صورت کامل ارائه می‌کنیم. شما با خرید این دوره به مطالب کامل سایت ریفورج دسترسی خواهید داشت.

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره داده برای مدیران محصول ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید «دوره داده برای مدیران محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی یکی از اولین ارائه‌کننده‌های مطالب آموزشی سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با قیمتی استثنایی و با تخفیف به فروش می‌رسند. بنابراین با صرف هزینه‌ای منطقی به محتوای آموزشی دسته اول دسترسی پیدا می‌کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره داده برای مدیران محصول» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 2 رای
قیمت اصلی 700,000 تومان بود.قیمت فعلی 590,000 تومان است.
2 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
2
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

2 دیدگاه برای دوره داده برای مدیران محصول (Reforge) با زیر نویس فارسی

  1. zeinab heidari

    ریفورج عالیه

    پاسخ
  2. شایان مرتضوی

    به نظر من هر مدیر محصولی باید یه دوره مثل این رو گذرونده باشه. تو دنیای امروز دیتا حرف اول و آخرو می‌زنه

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید