دوره استراتژی رشد پیشرفته

شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» به صورت مرحله به مرحله، فرایند ساخت، تحلیل و برقراری ارتباط با استراتژی رشد ترکیبی را یاد می‌گیرید.

آن‌چه در «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت

«دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» یک راهنمای مرحله به مرحله است و شما را در مسیر ساخت یک حلقه رشد پیچیده راهنمایی می‌کند. شما با گذراندن این دوره می‌توانید حلقه‌های رشد سازمان را تفکیک کنید و محدودیت‌های سازمان را شناسایی کنید. در نهایت، با یادگیری و انتخاب روش‌ مناسب، می‌توانید فرایند رشد جدیدی را در شرکت ایجاد کنید. «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» برای رهبرهای آینده، مدیرها و مدیرعامل‌های آینده است. اگر می‌خواهید مدیریت بخشی از سازمان را به عهده بگیرید یا کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید، گذراندن این دوره برای شما ضروری است.
توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه استراتژی رشد پیشرفته است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره استراتژی رشد پیشرفته شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
هدف از «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» ساخت یک استراتژی رشد جامع و شناسایی فرصت‌ها برای تکمیل مدل رشد سازمان شماست. شما در این دوره با انواع حلقه‌های رشد آشنا می‌شوید و مدل رشد خودتان را می‌سازید. به‌علاوه، محدودیت‌های رشد، تقویت حلقه‌های رشد، اجرای استراتژی رشد و تقویت آن از سرفصل‌های این دوره هستند. 

آشنایی با انواع حلقه‌های رشد

شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» در سایت گرولی با بیش از ۲۰ نوع حلقه رشد آشنا می‌شوید و تفاوت‌ها و عوامل اجرایی کلیدی آن‌ها را یاد می‌گیرید. به‌علاوه، شناسایی انواع محصول با استفاده از مثال‌ها و نمونه‌های واقعی هم بخشی از مطالب دوره هستند. 

ساخت مدل رشد

معمولا مدیران محصول و رهبرهای سازمان اولین سوالی که از خودشان می‌پرسند این است که محصول ما چگونه رشد می‌کند؟ شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته» به این سوال پاسخ می‌دهید و مدل رشد کیفی سازمان را با استفاده از حلقه‌های رشد حال و آینده می‌سازید. 

شناسایی محدودیت‌های رشد

مرحله بعد از ساخت مدل کیفی رشد، شناسایی محدودیت‌های رشد است. بنابراین بعد از گذراندن مرحله ساخت، تحلیل انواع حلقه‌های رشد، سناریوها و اهداف مختلف را هم یاد می‌گیرید. 

تقویت حلقه‌های رشد

برای شناسایی مشکلات در هر کدام از مرحله‌های رشد، باید به روش‌های تشخیص چالش آگاه باشید و اصلی‌ترین موانع را بشناسید. شما در «دوره استراتژی رشد پیشرفته»،  با کمک رهبرهای رشد جهان فرایند مرحله به مرحله بهینه‌سازی استراتژی رشد را یاد می‌گیرید و از روش‌های توسعه حلقه رشد استفاده می‌کنید. 

اجرای استراتژی رشد

در مرحله بعد از تقویت حلقه‌های رشد، باید استراتژی رشد خودتان را بسط دهید و در مقیاس بزرگ‌تری از کسب‌وکار اجرا کنید. در این بخش از «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» بهترین تاکتیک‌ها برای تنظیم انتظارها و هماهنگی با سهام‌دارها را یاد می‌گیرید و از نکته‌های برترین رهبرهای جهان برای ساخت مدل‌های کیفی و تنظیم فایل ارائه استراتژی استفاده می‌کنید. 

تقویت استراتژی رشد 

همه کسب‌وکارها در مراحل مختلفی از رشد، تغییر می‌کنند. به‌علاوه، انتظارها و نیازهای مشتری‌ها هم ثابت نیستند. بنابراین، استراتژی رشد سازمان شما باید طبق نیازهای مشتری و اولویت‌های سازمان تغییر کند. شما در بخش تقویت استراتژی رشد، سیستم‌ها و فعالیت‌های مناسب برای شناسایی موانع را یاد می‌گیرید و فرصت‌های تغییر استراتژی رشد را شناسایی می‌کنید. 

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Creating A Compounding Growth Strategy
 
● How Does Your Product Grow
— The Missing Link Between Strategy and Tactics
— Great vs Good vs Bad Strategy
— Reforge Growth Strategy System
— Preview of the Program
 
 
Micro Growth Loops
 
● Micro Growth Loops Preview
— Micro Growth Loops Preview
 
● Introduction to Growth Loops
— What Are Growth Loops?
— The Different Types of Growth Loops
— Why Growth Loops Are the Key
 
● Properties of Micro Growth Loops
— Qualitative Properties
— The Why
— Quantitative Properties
 
● Viral Loops
— Introduction to Viral Loops
— Personal Viral Loops
— Financial Viral Loops
— Social Viral Loops
 
● Content Loops
— Introduction to Content Loops
— Company Generated Content Loops
— CGC Loop Variations
— User Generated Content Loops
— UGC Loop Variations
— Supply Generated Content Loops
 
● Paid Loops
— Introduction to Paid Loops
— Ad Loops
— Partner and Supply Ad Loops
— Sales Loops
— Sales Loop Variations
— Integration Loops
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Micro Growth Loops
 
 
Macro Growth Loops
 
● Macro Growth Loops Preview
— Macro Growth Loops Preview
 
● Intro to Macro Growth Loops
— Introduction to Macro Loops
— Macro Growth Loop Properties
 
● Network Effects
— Direct Network Effects
— Cross Side Network Effects
— Data Network Effects
 
● Brand + Economies of Scale
— Economies of Scale
— Brand
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Macro Growth Loops
 
 
Defining Your Growth Model
 
● Preview of Defining Your Growth Model
— Preview of Defining Your Growth Model
 
● Intro to Growth Models
— Growth Model is the Foundation of Your Strategy
— The Different Types of Growth Models
 
● Building a Qualitative Model
— Intro to Building a Qualitative Model
— Building Loop Property Map
— Identifying Your Growth Loops
— Mapping Your Micro Growth Loops
— Mapping Your Macro Growth Loops
 
● Using Your Qualitative Model
— Variations of Your Qualitative Model
— Evaluating Your Qualitative Model
— Aligning Your Team Around Your Model
 
● Additional Qualitative Model Examples
— HubSpot Qualitative Model
— Grubhub Qualitative Model
— Dropbox Qualitative Model
— Airbnb Qualitative Model
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Defining Your Growth Model
 
 
Identifying Your Growth Constraints + Horizon
 
● Preview of Growth Constraints + Horizon
— Preview
 
● Intro to Growth Constraints + Horizon
— Growth Constraints
— Growth Horizon
 
● How to Build a Quantitative Loop Model
— Intro to Loop Quant Models
— Defining Loop Steps + Outputs
— Defining Conversion Formulas
— Evaluating Conversion Variables
— Building The Model
 
● Using Your Loop Quant Model
— Identifying the Constraints
— Analyzing the Constraints
— Estimating the Growth Horizon
 
● Additional Examples of Quantitative Loop Models
— Slack Personal Viral Loop Quant Model
— GrubHub Sales Loop Quant Model
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Identifying Your Growth Constraints + Horizon
 
 
Choosing Your Growth Methods
 
● Preview of Growth Methods
— Preview of Growth Methods
 
● Intro to Growth Methods
— What Are Growth Methods?
— Mapping Methods To Constraints
 
● Getting Past Minimum Scope
— Intro to Minimum Scope Growth Methods
— Narrowing Scope
— Non-Scalable Spikes
— Leveraging Others' Loops
 
● Accelerating Your Loop
— Intro to Methods for Accelerating Your Loop
— Removing Bad Friction
— Adding Good Friction
— Increasing Throughput
— Aligning Value Creation and Capture
 
● Expanding Your Loop
— Intro to Loop Expansion
— Expanding Value Generator
— Expanding Value Distributor
— Expanding Value Receiver
 
● Adding New Loops
— Intro to Adding New Loops
— Sequencing the Value Receiver
— Sequencing the Value Generator
— Sequencing the Value Distributor
— Sequencing the Value Promise
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Choosing Your Growth Method
 
 
Communicating Your Growth Strategy
 
● Preview of Communicating Your Growth Strategy
— Preview of Communicating Your Growth Strategy
 
● Growth Principles
— Intro to Growth Principles
— Why You Need Growth Principles
— Deconstruct Your Method
— Codify Analysis
— Understand Roadmap Drivers + Align With Values and Mission
 
● Evaluating Growth Principles
— Differentiation
— Team Fit
— Focus
 
● Communicating Your Strategy
— Great vs. Good vs. Bad Communication
— Creating Your Strategy Narrative
— Adapting Your Communication
— Navigating Feedback
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Communicating Your Growth Strategy
 
 
Observing Changes And Evolving Your Strategy
 
● Preview of Observing + Evolving Your Growth Strategy
— Observing + Evolving Your Growth Strategy
 
● Growth Catalysts
— Intro to Growth Catalysts
 
● Internal Growth Catalysts
— Execution Processes
— Using Our Growth Model
— Business Changes
 
● External Growth Catalysts
— Competition
— Channels
— Macro Market
 
● Applying Growth Catalysts
— Capturing and Applying Catalysts
— Communicating Changes
— Managing Ownership
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Observing Changes and Evolving Your Strategy
 
 
BONUS: How To Build A Quantitative Growth Model
 
● Intro to Product Quant Model
— Module Preview
 
● Dropbox Quantitative Model
— Base Model
— Adding Retention/Engagement Details
— Adding Moving Variables
— Adding Cohorts
— Adding Macro Loops
— Adding More Detail
 
● Uber Quantitative Model
— Base Model
— Adding Retention/Engagement Details
— Adding Moving Variables
— Adding Cohorts
— Adding Macro Loops
— Adding More Detail – Geographies
 
 
▼ Templates
 
● Templates
— Reforge Loop Property Map Template
— Reforge Loop Map Template
— Reforge Loop Maps
— Reforge Macro Loop Map
— Reforge Qualitative + Quantitative Loop Maps
— Reforge Loop Analysis + Diagnosis
— Reforge Strategy Change Log Template
 
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول ایجاد یک استراتژی رشد ترکیبی
فصل دوم حلقه‌های رشد کوچک
فصل سوم حلقه‌های رشد بزرگ
فصل چهارم تعریف مدل رشد خود
فصل پنجم شناسایی محدودیت‌ها و افق رشد
فصل ششم انتخاب روش‌های رشد خود
فصل هفتم تعامل استراتژی رشد خود
فصل هشتم مشاهده تغییرات و تکامل استراتژی رشد خود
فصل نهم هدیه: چگونه یک مدل رشد کمی بسازید
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

یادگیری کاربردی

مطالب دوره‌های ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شده‌اند و راهکارهای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی را به شما آموزش می‌دهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایل‌های «دوره پیشرفته استراتژی‌های رشد» می‌توانید مهارت‌های پیشرفته استراتژی رشد را یاد بگیرید و به موفقیت بیشتری برسید. 

تدریس بی‌حاشیه

ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش می‌دهند. علاوه‌بر ویدئوهای آموزشی، شما به مقاله‌های علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.

تدریس توسط متخصصان مجرب

اساتید دوره‌های ریفورج از بین متخصص‌های باتجربه انتخاب شده‌اند. آن‌ها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آن‌ها می‌توانید مباحث پیشرفته استراتژی رشد را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسب‌وکارتان پیاده‌سازی کنید.

ویژگی های دوره

«دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» یک دوره عملی و کاربردی است و از ویدئوهای آموزشی کوتاه و فایل‌های متنی تشکیل شده است. شما در این دوره با مدل رشد شرکت‌های برتر دنیا مثل DropBox آشنا می‌شوید و می‌توانید از الگوهای آماده برای تنظیم استراتژی رشد سازمان استفاده کنید. 
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

 

دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج
سوالات متداول

رهبرهای رشد و تیم‌هایی که به دنبال ساخت سیستم‌های پیچیده و اجرای استراتژی‌های ترکیبی هستند، می‌توانند از مطالب «دوره استراتژی رشد پیشرفته» ریفورج استفاده کنند.

دوره استراتژی رشد ریفورج یک دوره پیشرفته است. بنابراین، بهتر است علاوه‌بر خرید آن، دوره سری‌های رشد را هم تهیه کنید. مطالعه مطالب این کلاس‌ها، شما را به یک رهبر رشد موفق تبدیل می‌کند.

خیر، «دوره استراتژی رشد پیشرفته» مجموعه‌ای از راهکارها و استراتژی‌های عملی اساتید مطرح دنیا است. شما با گذراندن این دوره با مشکلات مدیرهای رشد شرکت‌های برتر دنیا آشنا می‌شوید و راهکارهای آن‌ها را یاد می‌گیرید.

بله! این دوره دقیقا همان آموزش مبانی مدیریت محصول ریفورج است با این تفاوت که برای دریافت دوره هزینه ای بسیار کمتر از آنaبله، «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش می‌دهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایل‌های متنی و قالب‌های آماده است.چه در سایت ریفورج است پرداخت می کنید.
هزینه پرداختی شما برای این دوره در گرولی فقط و فقط 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است در حالی که همین دوره در ریفورج با قیمت حدود $1500 قابل خریداری است.

بله، ویدئوها و فایل‌های آموزشی «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیرنویس فارسی دارند .  بهتر است بدانید که زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کنندگان دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و منصفانه، بهترین دوره‌های فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید. 

دوره های مرتبط
12%تخفیف
22%تخفیف
reforge growth leadership course
500,000 390,000 تومان
16%تخفیف
growth series
1,300,000 1,090,000 تومان

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی 1,400,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,190,000 تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره استراتژی رشد پیشرفته ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید