دوره بینش کاربر برای تصمیم‌های محصول

یکی از کلیدی‌ترین مسائل در تصمیم‌گیری محصول، اطلاعات یا رفتار کاربر است. کاربران با محصول شما در ارتباط هستند و با آن کار می‌کنند. نتیجه تعامل کاربر با محصول، اطلاعات مهمی است که به آن بینش کاربر یا User insights می‌گوییم. دوره بینش کاربر برای تصمیم‌‌های محصول به نحوه تصمیم‌گیری محصول بر اساس درک عمیق کاربرها و مشتری‌ها می‌پردازد.

آن‌چه در دوره بینش کاربر برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت

شما در جایگاه رهبر محصول با توجه به رفتار کاربر و نیازهای او تصمیم‌های زیادی می‌گیرید. برای این‌که بتوانید بهترین تصمیم‌ها را بگیرید، نباید فقط به کاربرها متکی باشید؛ بلکه باید فرایند تصمیم‌گیری کسب‌وکار را تعریف کنید و شواهد موردنیاز را درک کنید.

مرحله بعد استفاده از روش‌های تحقیقاتی است. با استفاده از روش‌های تحقیقاتی دوره User Insights برای تصمیم‌های محصول می‌توانید شواهد موردنیاز را جمع‌آوری کنید و اطلاعات تعاملی کاربرها (Insights) را به یک خط داستانی جذاب تبدیل کنید. بنابراین، دوره User Insights برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج یک دوره مقدماتی و تحقیقاتی نیست، بلکه از تحقیقات برای تصمیم‌گیری‌های بزرگ و اجرای نوآوری‌های خارق‌العاده استفاده می‌کند.

توضیحات و معرفی دوره

سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه بینش کاربر برای تصمیم های  محصول است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی  دوره بینش کاربر برای تصمیم های  محصول شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .

دوره User Insights برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج حول تحقیقات و تصمیم‌گیری‌های عالی تعریف شده است. هدف از طراحی این کلاس آموزشی این است که شما بتوانید نوآوری‌ها را در سازمانتان پیاده‌سازی کنید. مطالب دوره به شرح زیر هستند.

تحقیق گفت‌وگو محور

در بحث مدیریت محصول، تصمیم‌های مختلفی گرفته می‌شود. فرقی نمی‌کند چه تصمیمی می‌گیرید و به چه نتیجه‌ای می‌رسید، در هر صورت باید با کاربرها صحبت کنید. اما نحوه صحبت کردن شما با کاربرهای محصول به نوع محصول و نوع تصمیم شما بستگی دارد. این بخش از «دوره User Insights برای تصمیم‌‌های محصول» به روش‌های تحقیق گفت‌وگو محور می‌پردازد و در نهایت شما یاد می‌گیرید که هر کدام از این روش‌ها را در سازمانتان اجرا کنید.

نظرسنجی‌ و آزمون

برای اینکه بتوانید تصمیم‌های آگاهانه بگیرید، به شواهد کیفی و کمی احتیاج دارید. شما در دوره «بینش کاربر برای تصمیم‌‌های محصول» در سایت گرولی نحوه اجرای آزمون‌های کاربردپذیری و نظرسنجی‌ها را یاد می‌گیرید و با انواع روش‌های نظرسنجی آشنا می‌شوید. همچنین، در نهایت یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از نتایج نظرسنجی و آزمون‌ها، تصمیم‌های مختلف بگیرید.

ترکیب و تصمیم‌گیری

آخرین مرحله از تصمیم‌گیری محصول، جمع‌آوری اطلاعات خام و استفاده از آن‌ها برای خلق روایتی جذاب و متقاعدکننده است. شما در دوره User insights ریفورج در سایت گرولی نحوه ترکیب اطلاعات، تنظیم سند و ارتباط‌سازی‌های مختلف را یاد می‌گیرید و در نهایت به بهترین تصمیم‌ها می‌رسید.

برنامه‌ریزی تصمیم‌محور

اگر می‌خواهید تصمیم‌های هوشمندانه بگیرید، باید از اطلاعات مشتری‌ها به شکل هوشمندانه‌ای استفاده کنید. «دوره بینش کاربر برای تصمیم‌‌های محصول» با تعریف تصمیم‌گیری محصول شروع می‌شود و انواع مدارک و شواهد لازم را تعریف می‌کند. بعد از جمع‌آوری اطلاعات، برنامه‌ریزی رویکرد تحقیقاتی شروع می‌شود.

سرفصل ها
سرفصل های انگلیسی
Introduction To User Insights
 
● Intro to User Insights
— The Three Inputs of Great Decisions
— A Decision-First Approach to User Insights
— The User Insights Process
 
 
Decision-First Planning
 
● Define Decisions
— Intro to the Decision Matrix
— Stage of Development
— Splash Zone
 
● Building Your Research Plan
— Decision-Evidence Fit
— Mapping Methods to Decision
— Research Fidelity
— Research Design Choices
 
● Research Audience
— Identifying the Right Audience
— Recruiting Your Research Audience
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Decision-First Planning
 
 
Conversational Research
 
● Intro to Conversational Research
— Introduction to Conversational Research
 
● Executing Interviews
— Preparing for Interviews
— Conducting Interviews
— Debriefing Interviews
— Chime Case Study
 
● Executing Design Methods
— Introduction to Design Methods
— Spectrum of Design Methods
— Preparing Design Methods
— Conducting Design Methods
— Debriefing Design Methods
 
● BONUS: Design Methods Case Study
— Decision-First Planning
— Preparing for Design Methods
— Conducting Design Methods
— Debriefing Design Methods
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Conversational Research
 
 
Testing & Surveys
 
● Usability Testing
— Intro to Usability Testing
— Defining Usability Tasks
— Analyzing Task Performance
— Moderated Usability Tests
 
● Surveys
— Using Surveys to Generate Insights
— Designing Surveys
— Survey Data Quality
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Testing & Surveys
 
 
Synthesis And Decision-Making
 
● Introduction
— Intro to Synthesis and Decision-Making
 
● Synthesis
— Synthesis Traps
— The Hybrid Approach to Synthesis
 
● Decision-Making
— Collaborative Decision-Making
— Craft Narrative Blueprint
— Develop Deliverable to Share Narrative
— Close the Loop
 
● BONUS: Module Recap
— Recap: Synthesis and Decision Making
 
 
Templates
 
● Templates
— Decision-First Planning Template
— Define Your Decision Template
— Planning Research Approach Template
— Interviews Template
— Design Methods Execution Template
— Design Methods Case Study
— Synthesis Template
— Deliverable Template
— Usability Testing Template
 
 
سرفصل های فارسی
فصل اول مقدمه‌ای بر بینش کاربران
فصل دوم برنامه‌ریزی مبتنی بر تصمیم
فصل سوم تحقیق گفت‌گو محور
فصل چهارم آزمایش‌ها و نظرسنجی‌ها
فصل پنجم ترکیب و تصمیم‌گیری
فصل ششم برنامه عملی بینش کاربر خود را بسازید
فصل آخر قالب‌ها
چرا Reforge را انتخاب کنیم؟

یادگیری کاربردی

مطالب دوره «بینش کاربر برای تصمیم‌های محصول» براساس نمونه‌های واقعی طراحی شده‌اند و با بررسی مشکلات و چالش‌های سازمان‌های بزرگ جهان، نحوه تصمیم‌گیری را به شما یاد می‌دهند. به‌علاوه، همه راهکارهای پیشنهادی در بستر سازمان ارزیابی شده‌اند. بنابراین، لازم نیست نگران قابلیت اجرای آن‌ها در سازمان‌های ایرانی باشید.

تدریس بی‌حاشیه

ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۱۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید بیان می‌کنند. علاوه‌بر ویدئوهای آموزشی، شما به مقاله‌های اساتید دوره هم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آن‌ها را به صورت مرحله به مرحله مطالعه کنید.

تدریس توسط متخصص‌های مجرب

اساتید دوره‌های ریفورج از بین متخصص‌های باتجربه انتخاب شده‌اند. آن‌ها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، شما با نشستن در کلاس درس این افراد، می‌توانید به یکی از مدیران محصول موفق در سازمان تبدیل شوید.

ویژگی های دوره

دوره User insights برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج در سایت گرولی با هدف ارتقای سطح تصمیم‌های مرتبط با محصول طراحی شده است و باعث افزایش قدرت تصمیم‌گیری شما می‌شود. این دوره مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی، مقاله‌ و الگوهای آماده است که روند تصمیم‌گیری محصول را ساده‌تر می‌کند.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .

دوره بینش کاربر برای تصمیم‌های محصول
  • قالب ها و تمپلیت های آماده

همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.

سوالات متداول

دوره User insights برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج در سایت گرولی برای مدیران محصول، مهندس‌ها، طراحان و تحلیل‌گرهای داده طراحی شده است.

برای خرید و یادگیری مطالب «دوره بینش کاربر برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج» باید به مبانی مدیریت محصول آشنا باشید. در صورتی‌که می‌خواهید علم مدیریت محصول را از پایه شروع کنید، ما دوره «مبانی مدیریت محصول ریفورج» در سایت گرولی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خیر، دوره‌های ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوه‌بر مطالب و مفاهیم بنیادی، با راهکارهای عملی مدرس‌ها هم آشنا می‌شوید.

بله، دوره User Insights برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش می‌دهد و شامل ویدئوهای آموزشی و فایل‌های متنی است.

بله،ویدئوها و فایل‌های آموزشی دوره User Insights برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند .بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .

بعد از خرید «دوره بینش کاربر برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناس‌های ما با شما تماس می‌گیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دوره‌ها دسترسی داشته باشید.

گرولی از اولین ارائه‌کنندگان دوره‌های سایت ریفورج است. دوره‌های ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی و منصفانه، بهترین دوره‌های مدیریت محصول را خریداری کنید.

بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دوره‌های ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، می‌توانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.

بله، اگر بعد از خرید «دوره User Insights برای تصمیم‌‌های محصول ریفورج» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، تا ۱ هفته بعد از خرید دوره، می‌توانید وجه پرداختی را از گرولی دریافت کنید. 

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
قیمت اصلی 700,000 تومان بود.قیمت فعلی 590,000 تومان است.
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره بینش کاربر برای تصمیم‌های محصول ریفورج با زیر نویس فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید