20:00
چهارشنبه - 1403/06/21
21:00
یکشنبه - 1408/06/26
ایسمینار
در این رویداد میزبان مهندس امیرحسین رهنمافرد خواهیم بود
درباره امیرحسین
مدیر محصول و مشاور رشد کسبوکار، مطالعهگر حوزه محصول، هک رشد و توصیههای شغلی
در این رویداد میزبان مهندس ارغوان سعیدان خواهیم بود
درباره ارغوان
محقق تجربه کاربری در اسنپفود
ویدئوی معرفی رویداد
سرفصلهای وبینار
مقدمات و کلیات:
- آشنایی با شغل پژوهش کاربر
- تعریف شغل پژوهش کاربر
مسیر شغلی و فرصتها:
- مسیر شغلی
- فرصتهای شغلی
- بازار کار و مهاجرت
مهارتها و ویژگیهای لازم:
- مهارتهای فنی
- مهارتهای نرم
- ویژگیهای شخصی
تحصیلات و آموزش:
- رشتههای تحصیلی مرتبط
- دورههای آموزشی رایج
چالشها و مزایا:
- چالشهای رایج
- سوالات شما
- معرفی منابع آموزشی
وبینار آشنایی با شغل پژوهش کاربری (User Research)
من (ارغوان سعیدان) سالها نمیدونستم به چی علاقه دارم و رشته دانشگاهیم (مهندسی متالوژی) رو هم دوست نداشتم. سالها مطالعه در زمینههای مختلف، یک تغییر رشته و تجربههای کاری کوچک منو به شغل مورد علاقهام رسوند که هماهنگی زیادی با استعدادها و علاقهمندیهام داشت. این رشته مثل خیلی از رشتههای دیگه رشته دانشگاهی اختصاصی نداره و بیشتر افرادی که در اون مشغول کار هستن مهارتهای بین رشتهای دارن.
دلیل اینکه من در ۲۲ سالگیم نمیتونستم شغل مورد علاقمو پیدا کنم آگاهی نداشتن از فضای بین رشتهای و تواناییهای خودم بود. امروز نسبت به اون سالها ، تعداد شغلهای بین رشتهای زیادتر شده و با شناختن این فرصتها ممکنه بتونین خیلی زود راه خودتونو در زندگی حرفهای مشخص کنید.
من میتونم به شما درمورد شغل کاربرپژوهی، مهارتهای مورد نیازش و منابعی که باید بخونین اطلاعات بدم تا زودتر مسیر حرفهای خودتون رو شفاف کنین.
مخاطبین
مطالب این وبینار، مطالب پایهای کاربرپژوهی هستند که میتواند برای ۲ دسته از افراد کاربردی باشد:
– دانشجویانی که قصد آشنایی با حوزه پژوهش کاربری و انتخاب مسیر حرفهای خود را دارند.
– طراحان محصول، مدیران محصول و پژوهشگرانی که میخواهند مهارتهای خود را ارتقا دهند.
دوره سفر به دنیای کاربرپژوهی
علاوه بر این وبینار، دوره سفر به دنیای وب پژوهی هم توسط خانم سعیدان در گرولی برگزار میشه.
مطالب این دوره، مطالب پایهای کاربرپژوهی هستند که میتوانند برای طراحان محصول، مدیران محصول و پژوهشگران کاربردی باشه.
دوره سفر به دنیای کاربرپژوهی
گرولی آکادمی آنلاین کسبوکار است و بهترین منابع و دورههای آموزشی را در زمینههای رشد کسبوکار، کشف مسیر شغلی و رشد محصول ارائه میکند.
خیر، شرکت در این وبینار پیشنیازی ندارد. کافیست به موقعیت شغلی پژوهش کاربری علاقهمند یا در مورد آن کنجکاو باشید.
سرکار خانم ارغوان سعیدان، محقق تجربه کاربری در اسنپفود که در شاخههای «طراحی خدمات»، «روانشناسی»، «مفاهیم آماری و ریاضی» صاحب دانش و تجربیات بسیار ارزشمندی هستند، در این وبینار با شما همراه خواهند بود.
با عضو شدن در کانال تلگرامی گرولی به آدرس @growly_ir میتوانید از وبینار های پیشرو باخبر باشید.
بله، شما میتوانید رویداد را از سایت گرولی خریداری کنید و ویدیوی آن را به صورت آفلاین مشاهده کنید
برای ثبت نام در رویداد، وارد سایت شوید