دوره رهبری بازاریابی ریفورج
اگر شرکت شما در مراحل scale up است و میخواهد کارش را گسترش بدهد، بهتر است مطالب کلیدی رهبری بازاریابی را یاد بگیرید و به نتایجی فوقالعاده در مارکتینگ برسید. دوره رهبری بازاریابی ریفورج به شما کمک میکند که توسعه تیم، فرآیند و روابط بازاریابی را یاد بگیرید و به سمت موفقیت شخصی و تیمی گام بردارید. بهعلاوه، یکی از ویژگیهای منحصربهفرد دوره رهبری بازاریابی، ابزارها و قالبهای آماده است. شما به کمک این قالبها و ابزارها میتوانید پروژههای بازاریابی را مدیریت کنید، سازمان خودتان را بسازید، تیم تشکیل دهید و برند خودتان را خلق کنید.
آنچه در آموزش رهبری بازاریابی ریفورج در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
هدف اصلی دوره رهبری بازاریابی ریفورج انتشار ابزارهای مفید، فرآیند و چهارچوبهاست. شما با استفاده از این ابزارها میتوانید به خوبی تیم را مدیریت کنید و به سمت برندسازی شخصی حرکت کنید. مطالب این دوره آموزشی به شما کمک میکنند که تیمی از بازاریابها را مدیریت کنید و به موفقیت تیمی و فردی برسید.
سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه رهبری بازاریابی است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره رهبری بازاریابی شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
دوره بازاریابی رهبری ریفورج در سایت گرولی روی چهار موضوع مهم تمرکز میکند.
مدیریت فعالیتهای بازاریابی
شما برای اینکه بتوانید تیمتان را به بهترین شکل مدیریت کنید، به تمرین احتیاج دارید. مطالب و تمرینهای آموزشی دوره رهبری بازاریابی نحوه مدیریت و اولویتبندی صحیح را به شما یاد میدهند و به شما کمک میکنند که با تعریف اهداف و نتایج کلیدی بازاریابی، سطح مدیریتی خودتان را ارتقا دهید.مدیریت سرمایه بازاریابی
یکی از مشکلات اصلی مدیرهای بازاریابی، مدیریت بودجه و سرمایه است. آنها در تقسیمبندی بودجه برای کانالهای بازاریابی مختلف با چالش مواجه میشوند. اساتید دوره رهبری بازاریابی مدیریت موثر بودجه بازاریابی را به شما یاد میدهند. در نتیجه، دیگر با کمبود بودجه مواجه نخواهید شد.ایجاد و تقویت سازمان
اگر یکی از آرزوهای شما خلق یک تیم بازاریابی موفق و سرآمد است، دوره رهبری بازاریابی میتواند در رسیدن به این هدف به شما کمک کند. در نهایت، با گذراندن این دوره تواناییها و مهارتهای لازم برای مدیریت تیم را یاد میگیرید و میتوانید برنامه استخدامی تنظیم کنید.پرورش استعداد
دوره رهبری بازاریابی ریفورج حتی بعد از مرحله تیمسازی هم شما را تنها نمیگذارد و به شما کمک میکند که استعدادها را شناسایی کنید و در تیمتان به کار بگیرید. در نهایت، شما میتوانید منابع و سرمایههای داخلی و خارجی تیم را توسعه دهید و به رشد اعضای تیم کمک کنید. همچنین، چهارچوبهای مدیریتی دوره رهبری بازاریابی مثل یک راهنما عمل میکنند. بنابراین، شما در ساخت فرهنگ تیمی و ساخت مسیر شغلی اعضای تیم هم تنها نخواهید بود.
فصل اول مقدمهای بر رهبری بازاریابی
معرفی رهبری بازاریابی رایگان
ارائهی استراتژی بازاریابی
۴ مهارت رهبری بازاریابی را بهخوبی فراگیرید تا استراتژی بازاریابی خود را اجرا کنید.
ویدئو معرفی دوره
فصل دوم مدیریت کار بازاریابی
مدیریت کار بازاریابی رایگان
- ویدئو اول: معضل بازاریابی: لیوان همیشه پر است
ظرفیت سازمان خود را مانند یک لیوان شیشهای در نظر بگیرید. وظیفهتان این است که تعیین کنید چه چیزی جای میگیرد. - ویدئو دوم: بهترین شیوههای OKR
با یک سیستم قوی تعیین اهداف، اقدامات پیشبینیشده را به جلو ببرید. - ویدئو سوم: پیگیری OKR ها در طول زمان
پیشرفت اهداف کلیدی و نتایج کلیدی (OKRs) را با استفاده از قالب پیگیری OKR بهدرستی رصد، ارزیابی و تغییر دهید. - ویدئو چهارم: کارهای واکنشی را مرتب کنید
ظرفیت تیم خود را حفظ کنید تا در مسیر درست باقی بماند و بر روی کارهای مهم تمرکز کند. - ویدئو پنجم: نه گفتن
با تعیین مرزهای مشخص، زمان تیم خود را حفظ کنید و با گفتن «خیر» از تعهدات غیرضروری اجتناب کنید. - ویدئو ششم: مدیریت درخواستهای فوری
همه درخواستهای فوری همان چیزی نیستند که به نظر میآیند.
ریتم عملیاتی خود را بسازید
- ویدئو اول: چالشهای ریتم عملیاتی
سه چالش اصلی ریتمهای عملیاتی یا سیستمهای ارتباط داخلی را کشف کنید. - ویدئو دوم: تعریف ریتم عملیاتی شما
با استفاده از راهنمای ریتم عملیاتی بازاریابی، نقاط ارتباطی مؤثر را تعیین کنید. - ویدئو سوم: فرهنگ شناسایی مشکلات
در ریتم عملیاتی خود فضا ایجاد کنید تا بهصورت فعالانه مشکلات اورژانسی را شناسایی کنید. - ویدئو چهارم: تنظیم مجدد ریتم
بر اساس سیگنالهای کلیدی، نقاط ارتباطی را به ریتم عملیاتی خود اضافه یا حذف کنید.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه فصل: خلاصه بخش: مدیریت کار بازاریابی
با استفاده از OKRs و ریتمهای عملیاتی، کارهای بازاریابی را با اولویتبندی، تریاژ و ارتباط برنامهریزی کنید.
فصل سوم مدیریت مالی بازاریابی
موارد سرمایهگذاری را ایجاد کنید رایگان
- ویدئو اول: تنش بین بازاریابی و مالی
سه سناریوی اصلی که تنشها بین مالی و بازاریابی ایجاد میکنند را مورد بررسی قرار دهید. - ویدئو دوم: پیشنهاد سرمایهگذاری قسمت بالایی فانل (بخش اول)
برآورد تأثیر واقعگرایانه سرمایهگذاری در بخش بالایی (upper funnel) را برای تأیید مالی انجام دهید. - ویدئو سوم: پیشنهاد سرمایهگذاری قسمت بالایی فانل (بخش دوم)
سرمایهگذاری را ترتیب دهید و زمان تأثیر را مشخص کنید تا اعتماد مالی را ایجاد کنید. - ویدئو چهارم: ارتقای معیارهای کارآیی مارتک
ارتقاءهای مارتک را با برآورد کارایی هزینه و به اشتراک گذاری پیشبینیهای تأثیر خالص توجیه کنید. - ویدئو پنجم: ارتقای معیارهای تأثیر مارتک
تأثیر خط بالای سرمایهگذاریهای مارتک را با برآورد دقیق تأثیر نشان دهید.
- ویدئو اول: تنش بین بازاریابی و مالی
تأیید طراحی و ایجاد تطابق
- ویدئو اول: سهم مشارکت
برای افزایش درآمد، سودآوری محصولات یا فروشهای فردی را درک کنید. - ویدئو اول: تشخیص درآمد و انباشت هزینه
پیشنهادهای تبلیغاتی خود را بر اساس زمانی که درآمد و هزینهها در دستور کار قرار میگیرند، زمانبندی کنید. - ویدئو سوم: درآمد خالص در مقابل هزینههای عملیاتی
با درک اینکه هزینههای تبلیغاتی کجا قرار دارند، در محدوده بودجه خود بمانید. - ویدئو چهارم: هماهنگ کردن تبلیغات با مالی
تعیین مرزهای واضح سندباکس و درگیر کردن مالی در مراحل ابتدایی.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: مدیریت مالی بازاریابی
پلسازی بین بازاریابی و مالی برای تأیید سرمایهگذاریهای استراتژیک.
فصل چهارم تقویت سازمان شما
سازمان خود را تکامل بخشید رایگان
- ویدئو اول: نگاشت سازمان بازاریابی خود به استراتژی
سازمان بازاریابی خود را با توسعه تیم، استراتژی و شرکت متحول کنید. - ویدئو دوم: زمانی که باید تغییر کنید را بشناسید
نشانههای اولیهای که نشان میدهد ساختار سازمانی شما باید تغییر کند، را شناسایی کنید. - ویدئو سوم: تکامل سازمان: تیمهای جداگانه
تعیین کنید چگونه سازمان خود را تغییر دهید هنگامی که هسته استراتژی شما تغییر میکند. - ویدئو چهارم: تکامل سازمان: مدل هیبرید
تعیین کنید چگونه سازمان خود را تغییر دهید هنگامی که مخاطبان یا محصول شما تغییر میکند. - ویدئو پنجم: تکامل سازمان: شروع کوچک و مقیاسدهی
تعیین کنید چگونه سازمان خود را با تغییرات مکرر در استراتژی تغییر دهید. - ویدئو ششم: کاوش در مقابل کارآیی
تیمها را ترکیب کنید تا سازمانی با جریان کاری بهتر و کارآمدتر داشته باشید.
نیازها را شناسایی کنید و استخدام کنید
- ویدئو اول: سه اشتباه متداول در استخدام
استخدام کردن کلیدی است در تحول تیم و استراتژی ما. - ویدئو دوم: دامنه کار را تعیین کنید
قبل از جستجوی کاندیدها، تعیین کنید چه نیازهایی دارید و چرا. - ویدئو سوم: ماتریس مهارتهای بازاریابی - بخش اول
فعالیتهای کاری و تخصص دامنه با هم تلاقی کرده و مهارتهای کلیدی را شکل میدهند. - ویدئو چهارم: ماتریس مهارتهای بازاریابی - بخش دوم
مهارتها را در مرکز معیارهای ارزیابی خود قرار دهید. - ویدئو پنجم: تعریف و ارزیابی مهارتهای نرم
مهارتهای نرم تفاوت بین استخدام خوب و استخدام عالی را ایجاد میکنند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: تقویت سازمان شما
مستمرا ساختار سازمانی خود را طراحی کنید و تغییر دهید و برای آن استخدام کنید همانطور که شرکت شما در حال مقیاسبزرگی است.
فصل پنجم تقویت استعداد شما
حمایت از رشد شغلی رایگان
- ویدئو اول: تسهیل پیشرفت حرفهای
با ارائه مسیرهای واضح و واقعگرایانه، به پیشرفت حرفهای تیم خود کمک کنید. - ویدئو دوم: تعریف مسیرهای حرفهای - بخش اول
با تعیین مسیرهای حرفهای با چهار بعد خاص، استعدادهای برتر را حفظ کنید. - ویدئو سوم: تعریف مسیرهای حرفهای - بخش دوم
مهارتهای کلیدی را برای هر نقش در مسیر حرفهای شناسایی کنید تا مسیرهای حرفهای را هدایت کنید. - ویدئو چهارم: تجزیه و تحلیل ارزش تجاری
با این بهترین شیوه ها، با موانع صلاحیت، نقش، زمان بندی و جبران خسارت مقابله کنید.
ایجاد هنجارهای بازخورد
- ویدئو اول: بازخورد به عنوان نیروی پیشرفت
استانداردهای بازخورد را تعیین کنید تا پیشرفت تیم خود را در طول مسیر حرفهای هدایت کنید. - ویدئو دوم: تزریق بازخورد مداوم
با انتشار راهنماهای واضح برای تنظیمات و برنامهها، فرهنگ بازخورد سالمی ایجاد کنید. - ویدئو سوم: ارائه بازخورد عالی
یاد بگیرید که بازخوردهای خاص، مرتبط و صادق را ارائه دهید تا استعدادهای برتر را تقویت و حفظ کنید.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: تقویت استعداد شما
با تعیین مسیرهای حرفهای و ایجاد فرهنگ بازخورد، رشد تیم خود را فعال کنید.
فصل ششم هدیه: سازمان بازاریابی خود را بازاریابی کنید
بازاریابی خود را تبلیغ کنید رایگان
- ویدئو اول: اهمیت ادراک
دیدگاه شرکت نسبت به سازمان بازاریابی شما برای موفقیت تیم شما بسیار مهم است. - ویدئو دوم: تعریف هدف شما
برند خود را به عنوان یک سازمان بازاریابی ایجاد کنید و با یک بیانیه هدف قوی همراستایی ایجاد کنید. - ویدئو سوم: ساخت داستان
با توسعه و به اشتراک گذاری داستانها، اعتماد را ایجاد کنید و منابع را به دست آورید. - ویدئو چهارم: توزیع پیام
با به اشتراک گذاشتن بهخوبی بیانیه هدف و داستانها، یک پایگاه طرفدار داخلی ایجاد کنید.
فصل هفتم هدیه: مارتک
یک زبان مشترک مارتک رایگان
- ویدئو اول: مقدمهای بر مارتک
مزایا و پیچیدگیهای مبنای یک مجموعه مارتک مؤثر را درک کنید. - ویدئو دوم: منابع و ذخیرهسازی داده
مروری بر دو عنصر اولیه و اساسی مجموعه مارتک ما. - ویدئو سوم: قابلیتهای داده و اتحاد
عناصر نهایی را که زبان مارتک یکپارچه را ایجاد میکنند، بررسی کنید.
تدوین یک استراتژی مارتک
- ویدئو اول: نگاشت مشکلات به قابلیتها
مشکلات کلیدی بازاریابی را تعریف کنید تا قابلیتهای مجموعه مارتک را تعیین کنید. - ویدئو دوم: طراحی نمودارها و دیاگرامها
یک نمایش تصویری از استراتژی مارتک خود ایجاد کنید تا همراستایی ایجاد شود. - ویدئو سوم: هدایت انتخاب فروشنده
با یک فرآیند انتخاب هدفمند، سازگاری فروشندگان مارتک را ارزیابی کنید. - ویدئو چهارم: تعریف «عظمت» در مارتک
چهار ویژگی را کشف کنید که بهترینها در دسته مارتک دارند.
مطالعه موردی Ramp
مرور تخصصی: مطالعه موردی Ramp
یک توضیح ویدیویی زنده از مجموعه مارتک Ramp توسط Austin Hay.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
- قالب پیگیری OKR ریفورج (رایگان) دانلود قالب پیگیری OKR ریفورج
- قالب سرمایهگذاریهای مارتک ریفورج
- قالب دامنه کاری و مهارتها ریفورج
- قالب مسیرهای حرفهای ریفورج
- قالب همراستایی مشکلات مارتک با قابلیتها ریفورج
یادگیری کاربردی
مطالب «دوره رهبری بازاریابی ریفورج» کاملا کاربردی طراحی شدهاند و فقط مجموعهای از نظریهها و مطالب آموزشی نیستند. بنابراین، شما با فراگیری این دوره میتوانید مرحله به مرحله در مسیر شغلیتان رشد کنید و آموختهها را به کار بگیرید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوها و فایلهای آموزشی «آموزش رهبری بازاریابی ریفورج» به طور متمرکز به آموزش و ارتقای سطح مدیریتی شما میپردازند. شما میتوانید از همه مطالب این دوره استفاده کنید و نکات را در کسبوکارتان اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصان مجرب
مدرسین «دوره رهبری بازاریابی ریفورج» در سایت گرولی متخصصهای بازاریابی و مدیریت هستند و در حال حاضر به استارتاپها و شرکتهای مختلف مشاوره میدهند.
دوره رهبری بازاریابی ریفورج راهنمای شما در مسیر ساخت یک تیم بازاریابی موفق است. اگر مدیریت بخش بازاریابی یک سازمان را به عهده دارید یا میخواهید تیم خودتان را تشکیل دهید، این دوره به شما کمک میکند. علاوهبر این، با خرید آموزش رهبری بازاریابی ریفورج از سایت گرولی میتوانید به ابزارها و چهارچوبهای مدیریتی آماده دسترسی داشته باشید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
- قالب ها و تمپلیت های آماده
همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.
دوره رهبری بازاریابی ریفورج برای مدیرها و رهبرانی مناسب است که وظیفه مدیریت تیمی از بازاریابها را به عهده دارند.
خیر، برای استفاده از «دوره رهبری بازاریابی ریفورج» به پیشنیازی لازم ندارید. اگر کمی به مبانی علم بازاریابی مسلط باشید، میتوانید مطالب دوره را دنبال کنید و آنها را به صورت عملی در سازمان اجرا کنید.
خیر، همه دورههای ریفورج کاربردی هستند و با ارائه مثالهای عملی و واقعی، مطالب را به شما آموزش میدهند.
بله، ما در سایت گرولی دوره رهبری بازاریابی ریفورج را به صورت کامل ارائه میکنیم. شما با خرید این دوره میتوانید به مجموعهای از فایلهای نوشتاری، ویدئوها و ابزارهای مفید دسترسی داشته باشید.
بله،ویدئوها و فایلهای آموزشی دوره رهبری بازاریابی برای تصمیمهای محصول ریفورج به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند .بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره رهبری بازاریابی ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندههای دورههای سایت ریفورج است. دورههای سایت ریفورج در گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش میرسند. بنابراین، شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی به محتوای آموزشی دسته اول دسترسی داشته باشید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره رهبری بازاریابی ریفورج» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
4 دیدگاه برای دوره رهبری بازاریابی ریفورج (reforge) با زیرنویس فارسی
قیمت
این دوره واقعا کاربردیه
درسته که برای دیدن این دوره باید اول مبانی کلی بازاریابی و محصول رو دونست. اما این دوره یه جوری این حوزهها رو به هم وصل میکنه که حقیقتا ایدههای جدیدی به آدم میده.
لطفا در مورد بخش مارتک و تکنولوژیهای فضای مارکتینگ دورههای بیشتری منتشر کنید. خیلی جذاب بود!
ممنون. لطفا درمورد بازاريابی محصول با هوش مصنوعی هم دوره بگذارید.