دوره استراتژی بازاریابی ریفورج
یکی از مهمترین مسائل در هر کسبوکاری، تعیین و اجرای استراتژیهای مناسب در حوزه محصول، رشد و برند مارکتینگ است. دورههای بسیاری در خصوص دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی وجود دارد، ولی دورههای کمی در خصوص تنظیم استراتژی بازاریابی طراحی شدهاند. «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» با توجه به این نیاز طراحی شده است و به شما یاد میدهد که چگونه با توجه به اولویتهای سازمان، استراتژیهای سازمانی را تنظیم کنید.آنچه در «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» در سایت گرولی فرا خواهید گرفت
در «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» بحثهای راهاندازی محصول و ارائه آن به بازار، توسعه معیارهای کلیدی و اجرای بازاریابی رشد برای جذب مشتری و کاربر را یاد میگیرید. بهعلاوه، اساتید این دوره درباره بحثهای درآمدزایی، ساخت یک استراتژی برند منسجم و برنامه توزیع محصول هم صحبت میکنند. جهت مطالعه بیشترسایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه استراتژی بازاریابی است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره استراتژی بازاریابی شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
«دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» یکی از کاربردیترین دورههای ریفورج در سایت گرولی است. در این دوره شما استراتژی بازاریابی، استراتژی برند، بازاریابی برند و استراتژیهای جذب کاربر را یاد میگیرید. بهعلاوه، دوره استراتژی بازاریابی ریفورج فقط به موضوعهای تئوری نمیپردازد، بلکه با استفاده از قالبها و الگوهای کاربردی به شما در تنظیم یک استراتژی موفق کمک میکند.
فصل اول مقدمه ای بر استراتژی بازاریابی
مقدمهای بر استراتژی بازاریابی رایگان
Introduction to Marketing Strategy
مقدمهای بر استراتژی بازاریابی
یک درس مقدماتی کوتاه که مفاهیم اصلی را در استراتژی بازاریابی بررسی میکنیم.
فصل دوم بازاریابی برند
مقدمهای به بازاریابی برند رایگان
Introduction to Brand Marketing
- ویدئو اول: چیستی بازاریابی برند؟
چرخ بازاریابی برند شامل استراتژی، هویت، توزیع و حاکمیت است. - ویدئو دوم:بازاریابی برند رشد را تحریک میکند
سه دلیل کلیدی برای اولویتبندی سرمایهگذاریهای برند برای ایجاد رشد پایدار. - ویدئو سوم: توسعهی استراتژی برند
استراتژی برند خود را با استفاده از ۱۲ عنصر شبکه استراتژی برند Reforge توسعه دهید.
فعالسازی بازاریابی برند
Activating Brand Marketing
- ویدئو اول: هویت برند
هویت برند بر روی عناصر قابل لمس تمرکز میکند که در هر نقطه تقویت کننده برند هستند. - ویدئو دوم: توزیع برند
وزیع برند از چارچوبهای مناسب کانال برای بهینهسازی کانالها برای ساخت برند استفاده میکند. - ویدئو سوم: حاکمیت برند
یاد بگیرید چگونه بازرسیهای برند را برای ارزیابی توانایی حاکمیت برند در ایجاد هماهنگی استفاده کنید.
اندازهگیری و مدیریت بازاریابی برند
Measuring & Managing Brand Marketing
- ویدئو اول: صورت فلکی از معیارها
مجموعه معیارها را برای اندازهگیری رشد و ایجاد هماهنگی کسبوکار اندازهگیری کنید. - ویدئو دوم: معیارهای ستاره شمالی
شناسایی معیارهای ستاره شمالی به شما امکان اندازهگیری و موفقیت در رشد را میدهد. - ویدئو سوم: معیارهای ورودی برند
بازاریابی برند باید بر روی شش معیار ورودی با سه رویکرد کلیدی اندازهگیری تمرکز کند.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه بخش: بازاریابی برند
پایههای استراتژی دامنه یکپارچه را با بازاریابی برند برای ایجاد رشد پایدار توسعه دهید.
فصل سوم بازاریابی محصول
مقدمهای بر بازاریابی محصول رایگان
Introduction to Product Marketing
- ویدئو اول: تعریف بازاریابی محصول
چهار مرحله بازاریابی محصول شامل تجزیه و تحلیل بازار، مرچندایزینگ، راهاندازی و تجزیه و تحلیل پس از راهاندازی هستند. - ویدئو دوم:پیچیدگی بازاریابی محصول
از چارچوب پیچیدگی ما برای تعیین میزان زمان و منابع مورد نیاز برای هر مرحله استفاده کنید.
تجزیه و تحلیل بازار
Market Analysis
- ویدئو اول: مقدمهای بر تجزیه و تحلیل بازار
از بزرگترین مشکلات در دستیابی به تجزیه و تحلیل بازار با تمرکز بر کاربران نادرست و تحقیقات گسترده خودداری کنید. - ویدئو دوم: درک مشتری: نقشههای مورد کاربری
نقشههای مورد کاربرد به شما اجازه میدهد برای کشف و بهرهبرداری از بینشها در مورد مشتریان هدف و ارزشهای آنها استفاده کنید - ویدئو سوم: ایجاد یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد
استفاده از این چارچوب برای تعیین ارزشهای پیشنهادی عالی که مرتبط، تأثیرگذار و تفاوتآفرین هستند
مرچندایز، ورود به بازار و اندازهگیری
Merchandising, GTM, and Measurement
- ویدئو اول:موقعیتیابی
استراتژیهای موقعیتیابی باید کاربران را هدایت کنند که چه کسی، چه چیزی، چرا و چگونه استراتژی بازاریابی محصول را تعیین میکند. - ویدئو دوم: قیمتگذاری
تصمیمگیریهای قیمتگذاری که تأثیری بر میزان پرداخت کاربران و ویژگیهایی که آنها در مقابل آن دریافت میکنند، دارند - ویدئو سوم: بستهبندی
بستهبندی قوی، ارزش درکشده را بیشتر از قیمت درکشده و اصطکاک بهبود میدهد. - ویدئو چهارم:برنامهریزی ورود به بازار
برنامهریزی ورود به بازار، استراتژیهای استقرار را بهینهسازی کرده و کمپینها را فعال میکند. - ویدئو پنجم: اندازهگیری
تجزیه و تحلیل پس از راهاندازی قوی، به معیارهای انفرادی و عملکردی مشخص میپردازد تا راهاندازیها را بهینهسازی کند.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه بخش: بازاریابی محصول
با استفاده از ابزار بازاریابی محصول، به تعیین مسیر محصول و راهاندازی کمپینهای موفق کمک کنید.
فصل چهارم بازاریابی رشد
تعریف بازاریابی رشد رایگان
Defining Growth Marketing
- ویدئو اول: بازاریابی رشد چیست؟
بازاریابی رشد، رشد را تغذیه میکند، شتاب میدهد و مدل رشد را مجدداً آغاز میکند. - ویدئو دوم: تعریف موفقیت با تعریف حلقهها
معیارهای موفقیت را با تعریف اولیه مدل رشد تعریف کنید. - ویدئو سوم: تعریف معیارهای ورودی بازاریابی رشد
معیارهای عملی بازاریابی رشدی را تعریف کنید که تیم شما میتواند به طور مستقیم روی آنها تأثیر بگذارد.
استراتژیهای ایجاد مخاطب
Building Audience Strategies
- ویدئو اول: فرصتهای استراتژیهای مخاطب
از یادگیری مخاطب هدف برای سفارشیسازی استراتژی خود استفاده کنید - ویدئو دوم:استراتژیهایی برای مشتریان جدید
مدل رشد خود را با ساخت استراتژیهایی مخاطب برای مشتریان جدید تغذیه کنید. - ویدئو سوم:استراتژیهایی برای مشتریان موجود
مدل رشد خود را با استراتژیهایی برای مشتریان موجود شتاب دهید و مجدداً آغاز کنید.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصهی بخش: بازاریابی رشد
مدل رشد خود را با به دست گرفتن بازاریابی رشد تغذیه کنید، شتاب دهید و مجدداً آغاز کنید.
فصل پنجم اجرای استراتژی در دامنههای مختلف
تخصیص و استراتژی برای رشد تقویتشده رایگان
Allocation and Strategy for Amplified Growth
- تخصیص سرمایه
تخصیص منابع بین برند، محصول و بازاریابی رشد بر اساس اهداف برای شتاب دادن به رشد شرکت. - ویدئو دوم: تخصیص سرمایه، قسمت دوم
راهاندازی تخصیص سرمایهگذاری RisingStar بر اساس اهداف خرید و پولسازی آنها. - ویدئو سوم: عملی کردن استراتژی بازاریابی
ارزیابی، تعیین اهداف، برنامهریزی و بهبود استراتژی برای همکاری و هماهنگی با همکاران چندوظیفهای.
تیمتان را رهبری کنید
Leading Your Team
- ویدئو اول: اولین ۹۰ روز
ایجاد روابط، درک استراتژی و کاربران، و ارزیابی تیمها در اولین ۹۰ روز نقش جدید. - ویدئو دوم: ایجاد هماهنگی
چهار عنصر ارتباطی برای ایجاد هماهنگی: مخاطب، هدف، رویکرد و مسیریابی. - ویدئو سوم: طراحی سازمان شما
طراحی، ساختاردهی و مدیریت سازمان با چهار وظیفه ارزیابی کلیدی.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه بخش: اجرای استراتژی در دامنههای مختلف
ترکیب برند، محصول و بازاریابی رشد در یک استراتژی ترکیبی برای تأثیر تقویتشده.
فصل آخر قالبها
قالبها رایگان
Templates
- شبکه استراتژی برند دانلود جدول استراتژی برند خود از اینجا
- شناسایی معیارهای ستاره شمالی
- قالب بازی کلمات
- نقشه مورد کاربری و آزمایش ارزشهای پیشنهادی
- قالب ورود به بازار
- استراتژی و بیانیه موقعیتیابی
- معیارهای بازاریابی محصول
- قالب بازاریابی رشد
- طرح تخصیص و استراتژی
- قالب هماهنگی ساختاری
یادگیری کاربردی
مطالب دورههای ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شدهاند و راهکارهای شرکتهای بزرگ بینالمللی را به شما آموزش میدهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایلهای «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» میتوانید استراتژیهای پایداری برای سازمان خودتان تنظیم کنید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش میدهند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصان مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آنها میتوانید مباحث مربوط به مدیریت مهندسی را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسبوکارتان پیاده سازی کنید.
دوره «استراتژی بازاریابی ریفورج» در سایت گرولی کاملا کاربرمحور است و با توجه به نیاز بازاریابهای دنیا شکل گرفته است. نمونهها و درسهای این دوره با توجه به چالشهای شرکتهای بزرگ دنیا مثل گوگل، اسلک و نوشن تعریف شدهاند. بنابراین، شما با خرید «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» میتوانید به یک استراتژیست بازاریابی موفق تبدیل شوید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
دوره «استراتژی بازاریابی ریفورج» برای بازاریابهای باتجربه و رهبرهای بازاریابی طراحی شده است. اگر جزو این گروه هستید، میتوانید از ابزارها، چارچوبها و قالبهای دوره در حوزههای محصول، رشد و برند مارکتینگ استفاده کنید.
برای خرید و گذراندن «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» بهتر است به مبانی بازاریابی مسلط باشید. اگر میخواهید به عنوان مدیر بازاریابی یا استراتژیست بازاریابی استخدام شوید، میتوانید از مطالب دوره استفاده کنید. برای عمیقتر شدن در بحثهای بازاریابی میتوانید دوره رهبری بازاریابی ریفورج را تهیه کنید.
خیر، همه دورههای ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوهبر مطالب و مفاهیم بنیادی با راهکارهای عملی مدرسها هم آشنا میشوید.
بله، «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش میدهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایلهای متنی و قالب آماده است.
بله،ویدئوها و فایلهای آموزشی دوره استراتژی بازاریابی برای تصمیمهای محصول ریفورج به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند .بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره استراتژی بازاریابی ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای فنی را از سایت گرولی خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره استراتژی بازاریابی» از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.