دوره داده برای مدیران محصول
بحث داده در مدیریت محصول موضوع بسیار پیچیده و تخصصی است. اگر به تازگی وارد حوزه مدیریت محصول شدهاید و شناختی از دادهها ندارید، دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی برای شما مناسب است. با خرید این دوره میتوانید تمام توانمندیهای خودتان در نقش مدیر محصول را نشان دهید و تاثیر ماندگاری در محصول بگذارید.
آنچه در دوره داده برای مدیران محصول ریفورج (reforge data for product managers) فراخواهید گرفت:
هدف از دوره آموزش داده برای مدیران محصول ارتقای تصمیمگیری استراتژیکمحور است. شما به عنوان یک مدیر محصول باید بتوانید براساس دادهها تصمیم بگیرید و ایدههای خودتان را بیان کنید. این دوره به شما کمک میکند که دیدگاه دادهمحور کسب کنید و با نمایش دادههای مدون به موفقیت بیشتری برسید. دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی چهار موضوع مهم را پوشش میدهد. این موضوعها به شرح زیر هستند:- نقشههای اوج: شما در دوره داده برای مدیران محصول طراحی نقشه اوج برای محصولتان را یاد میگیرد و با استفاده موثر از دادهها آشنا میشوبد. مطالب این دوره نحوه شناسایی و بهکارگیری درست از معیارها را به شما یاد میدهند و در نهایت شما میتوانید روی محصول تاثیر ماندگاری بگذارید.
- ابزارسازی و استخراج اطلاعات از دادهها: یکی از مطالب مهم در دوره داده برای مدیران محصول ریفورج، ساخت یک راهنمای ردیابی رویداد است. بنابراین، برای اینکه بتوانید از دادههای موجود، اطلاعات لازم را استخراج کنید، طبق یک فرایند مشخص و ثابتشده جلو میروید. راهنمای ردیابی رویداد مجموعهای از اطلاعات مشترک در همه فرایندهای استخراج اطلاعات است و میتوانید از این راهنما برای هر محصولی استفاده کنید.
- ابزارهای تحلیل کلیدی: در بحث مدیریت محصول و داده، ابزارهای تحلیلی نقش مهمی دارند. بعد از گذراندن دوره داده برای مدیران محصول به درک عمیقی از دستهبندی دادهها، تاثیر نسبی، تحلیل همبستگی و تحلیل کلیدی میرسید. بهعلاوه، میتوانید نحوه کار با همه ابزارهای تحلیلی را به صورت عملی تمرین کنید.
- ارتباط متقاعدکننده و ارتقای دادهها: مدیریت محصول دنیای تصمیمگیری است و در این دنیا دادهها حرف اول را میزنند. شما در دوره آموزش داده برای مدیران محصول یاد میگیرید که چگونه با کمک دادهها در سازمان اعتبار کسب کنید و ایدهها، راهکارها و راهحلهای خودتان را همراه با دادهها نشان دهید. به بیان دیگر، اگر میخواهید به جایگاه مدیر محصول ارشد دست پیدا کنید، باید کار با داده را یاد بگیرید.
سایت ریفورج در بحث مدیریت محصول یکی از سایتهای آموزشی برتر است و علاوهبر دوره داده، دورههای دیگری هم برگزار میکند. اشتراک دسترسی به دورهها در سایت ریفورج ۱۰۰۰ دلار است، ولی شما میتوانید این دوره را در سایت گرولی با تخفیف چشمگیر و با زیر نویس فارسی خریداری کنید و در نهایت از قالبهای آماده، ویدئوهای آموزشی و فایل کتبی ویدئوها استفاده کنید.
فصل اول آشنایی با دادهها برای مدیران محصول (Introduction to Data for Product Managers)
آشنایی با داده ها برای مدیران محصول رایگان
فصل دوم نقشههای ارتفاع (Altitude Maps)
آشنایی با نقشههای ارتفاع رایگان
آشنایی با نقشههای ارتفاع
نقشههای ارتفاع به شناسایی معیارهای مناسب برای تمرکز بر روی نتایج مورد نظر کمک میکند.
ساختن نقشه ارتفاع خود (Building Your Altitude Map)
- ویدئو اول: شناسایی ارتفاعات و معیارهای نتیجه
اول، ما شاخصهای کلیدی و ارتفاعات حوزههای محصول سرپرستانمان را شناسایی خواهیم کرد. - ویدئو دوم: ارتفاع خود را به صورت کیفی توصیف کنید
حال، بیایید حوزه محصول، مخاطبان، ارزش کاربر و ارزش تجاری خود را شناسایی کنیم. - ویدئو سوم: ساختن کارت امتیازی ارتفاع خود
یک کارت امتیازی ارتفاع معیارهای اصلی ما را روشن می کند و پیشرفت ما را به صورت کمی ردیابی می کند.
استفاده از نقشه ارتفاع (Using the Altitude Map)
- ویدئو اول: مقدمهای برای استفاده از نقشه ارتفاع
اکنون که ارتفاع خود را شناسایی کردیم، بیایید از این دانش برای نقشه برداری از فضای راه حل خود استفاده کنیم. - ویدئو دوم: تعریف فضای راه حل
راهحلهایی که ما تعریف میکنیم باید جامع، مانع و قابل کنترل باشند. - ویدئو سوم: کارت امتیازی راه حل
ما میتوانیم با ساختن کارت امتیازات راهحل به صورت معیار-محور، روی آینده تمرکز کنیم. - ویدئو چهارم: شناخت قلههای محلی و جهانی
دانستن چگونگی شناخت قلههای محلی و جهانی به ما برای بهینهسازی محصول دید میدهد. - ویدئو پنجم: تعیین گام بعدی
تجزیه و تحلیل معیارهای موجود در کارت امتیازی راه حل، به ما کمک میکند تا مراحل استراتژیک رو به جلو را شناسایی کنیم. - ویدئو ششم:
جایزه: استفاده از نقشه ارتفاع برای اطلاع رسانی هدف
بیایید از نقشه های ارتفاع خود برای ساخت OKR استفاده کنیم که مستقیماً بر اولویت های بزرگتر شرکت تأثیر می گذارد.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: نقشههای ارتفاع
نقشههای ارتفاع معیارهای کلیدی را شناسایی میکنند، امتیازات راه حل ایجاد میکنند و اهداف شرکت را هدایت میکنند.
فصل سوم راهاندازی ابزارهای سنجش و تولید بینش از دادهها
کنترل با ابزارهای دقیق رایگان
- ویدئو اول: تجزیه و تحلیل مؤثر نیاز به ابزار دقیق دارد
پایه و اساس تجزیه و تحلیل مؤثر، تنظیم ابزارهای سنجش دقیق دادههای متفکرانه است. - ویدئو دوم: ساخت یک دیکشنری رویداد ساختارمند
یک فرهنگ لغت رویداد، امکان ردیابی واضح رویدادها، خصوصیات رویداد و محرکهای رویداد را فراهم میکند. - ویدئو سوم: طراحی سنجش دقیق راه حل کنونی
برای ایجاد ابزار عملیاتی سنجش پایه، از چارچوب واگرا-همگرا استفاده کنید. - ویدئو چهارم: سنجش دقیق برای فیچرهای جدید
ابزارهای دقیق سنجش راه حل، جمعآوری دادهها را برای راهحلهای آینده تنظیم میکنند. - ویدئو پنجم: ابزار سنجش بهترین روشها
با گذشت زمان، سنجش دقیق به اطمینان از درک عمیقتر از دادههای بهتر کمک میکند.
ایجاد بینش دادهمحور
- ویدئو اول: ایجاد بینش مداوم یک چرخه است
برای ایجاد مداوم بینش با کیفیت بالا، به چرخه ایجاد بینش تکیه کنید. - ویدئو دوم: تعریف صحیح حدس
ایجاد حدسهای با کیفیت تضمین میکند که یافتههای حلقه بینش ارزشمند است. - ویدئو سوم: برنامه ریزی تجزیه و تحلیل مؤثر
برنامهریزی تجزیه و تحلیل دادههای خود، قبل از شیرجه در تجزیه و تحلیل، از بروز مسائل پاییندستی جلوگیری میکند. - ویدئو چهارم: آزمون فشار روی یافتهها
قبل از پذیرش یافتهها به عنوان بینش، آنها را با دقت آزمایش کنید. - ویدئو پنجم: شناسایی بینشهای عالی
تعیین کنید که آیا میخواهید جهت بازنگری و عملیاتی کردن بینشهایتان مجدد آنها را بررسی کنید؟
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: ابزار دقیق سنجش و تولید بینش از دادهها
ردیابی دادههای مؤثر با ابزار دقیق سنجش و حلقههای بینش شروع میشود.
فصل چهارم ابزارهای تحلیلی کلیدی
تجزیه و تحلیل برای بینش رایگان
دو ابزار تحلیلی کلیدی
برای تجزیه و تحلیل دادهها، ما از تقسیمبندی و تحلیل روابط میان متغیرها استفاده میکنیم.
ابزارهای تحلیلی کلیدی
مطالعه موردی تجزیه و تحلیل برای بینش
از طریق یک مطالعه موردی، چرخه تولید بینش را به پایان برسانید.
تحلیل عمیق تقسیمبندی ( Segmentation Analysis Deep Dive)
- ویدئو اول: اهمیت تجزیه و تحلیل تقسیمبندی
با جدا کردن کاربران به بخشها، مدیران محصول میتوانند فرصتهای تجاری با تأثیر بالا را شناسایی کند. - ویدئو دوم: تقسیمبندی ابتدایی
تقسیم بندی ابتدایی، درک کارآمد از مبدأ انواع مختلف کاربران را ایجاد میکند. - ویدئو سوم: تقسیمبندی پیشرفته
تقسیمبندی پیشرفته اقدامات کاربر را در نظر میگیرد - آنچه کاربران از آن استفاده میکنند و در چه مدت زمانی. - ویدئو چهارم: تجزیه و تحلیل کوهورت
تجزیه و تحلیل کوهورت به ما امکان میدهد تفاوتهای معنیدار در رفتار کاربر را درک کنیم.
تحلیل عمیق رابطهی میان متغیرها
- ویدئو اول: تجزیه و تحلیل رابطه بین متغیرها
رابطهی میان متغیرها را عددی کنید تا قضاوت محصولی بهتری داشته باشید. - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل نسبت شانس
با یادگیری نحوه انجام تجزیه و تحلیل نسبت شانس، شانس یک نتیجه مطلوب را محاسبه کنید. - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل همبستگی
تجزیه و تحلیل همبستگی تأثیر یک متغیر مستقل بر نتیجه مورد نظر را ردیابی میکند.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: ابزارهای تحلیلی کلیدی
تجزیه و تحلیل داده ها با تقسیم بندی و تجزیه و تحلیل روابط بین متغیرها آغاز می شود.
فصل پنجم ارتباط موثر و استفاده از دادهها
برقراری ارتباط اقناعی با دادهها رایگان
- ویدئو اول: برقراری ارتباط با اعتقاد
مدیران محصول با در نظر گرفتن روایت، مخاطب، شواهد، و تصاویر، اعتقاد را ایجاد میکنند. - ویدئو دوم: ساختن یک روایت مؤثر
با استفاده از چارچوب SCQA که برای مدیران محصول تطبیق داده شده است، یک روایت قانع کننده بسازید. - ویدئو سوم: کالیبراسیون ارتباطات ما
ما ارتباطات خود را با تنظیم آنها برای مخاطبان خود و ارائه شواهد کالیبره میکنیم. - ویدئو چهارم: برقراری ارتباط بصری
ترسیم خوب دادهها برای تقویت روایت ما مهم است، بنابراین ما باید به فکر آن باشیم.
استفاده از دادهها
- ویدئو اول: روابط به جای معاملهگری
سه نوع اهرم ترکیبی به مدیران محصول کمک می کند تا با تحلیلگران داده ارتباط برقرار کنند. - ویدئو دوم: تسلط بر دادهها: ارزیابی مجموعه دادهها
دو یا سه مرحله را در فرآیند جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل طی می کنیم - ویدئو سوم: تسلط بر دادهها: ارزیابی ارتباط و ساخت مخزن
در مرحله سوم و پایانی قدم می زنیم، که اهمیت آن را ارزیابی می کند. - ویدئو چهارم: کار با داده های ناقص
در مورد انواع متداول دادههای ناقص و گزینههای ما برای رسیدگی به آنها بحث میکنیم.
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه بخش: ارتباط موثر و استفاده از دادهها
ما باید به وضوح ارتباط برقرار کنیم و دانش عمیقی از داده ها برای موفقیت در محصول داشته باشیم.
فصل آخر قالبها
قالبها
- الگوی نقشه ارتفاع
الگوی نقشه ارتفاع خود را دریافت کنید و نمونههای آن را مرور کنید.
دانلود الگوی نقشه ارتفاع - نمونه نقشه ارتفاع Jira :
یک نمونه نقشه ارتفاع را برای Jira در اینجا مرور کنید. - نمونه نقشه ارتفاع Kumu :
در اینجا یک نقشه ارتفاع برای Kumu را مرور کنید. - نمای کلی دیکشنری رویداد
نمای کلی و قالب دیکشنری رویداد خود را از اینجا دریافت کنید. - چارچوب تولید بینش از دادهها و مثال های آن
چارچوب تولید بینش دادهها را از اینجا دریافت
کنید. - الگوی تجزیه و تحلیل کوهورت
قالب تجزیه و تحلیل کوهورت خود را از اینجا دریافت کنید. - رابطه بین متغیرها، قالب و مثالها
قالب تحلیل رابطه بین متغیرها از اینجا دریافت کنید. - مثال بهینه سازی جستجوی Gofood
یک مثال بهینه سازی جستجو را برای Gofood اینجا مرور کنید. - برقراری ارتباط با دادهها: مثال روایتها
برقراری ارتباط با داده ها: نمونه های روایت. - قالب چک لیست درخواست دادهها
الگوی چک لیست درخواست داده ریفورج را دریافت کنید.
تفاوت ریفورج با دیگر دوره ها این است که با طراحی منحصر به فرد اساسیترین ابزارها و رویکردها را برای تبدیل شدن به مدیر محصولی حرفهای، در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که گفتیم این دوره ها توسط اساتید مجرب و سرشناس در حوزه کاری خود، تولید شده و آنچه باعث موفقیت شان شده را به شما نیز آموزش داده اند.
نکات ویژه ای که ریفورج برای دوره ها در نظر گرفته است:
- یادگیری کاربردی
دورههای آموزشی ریفورج براساس نیاز مدیران محصول طراحی شدهاند و فقط ارائه اطلاعات نیستند. هر کدام از ویدئوها و فایلهای آموزشی دوره داده برای مدیران محصول براساس تجربه و راهکارهای عملی مدرسها هستند و شما میتوانید راهکارهای تاثیرگذار و نتیجهبخش آنها را در سازمانتان اجرا کنید. - تدریس بی حاشیه
اگر تا به حال در دورههای آموزشی متعددی شرکت کردهاید و تحمل بحثهای حاشیهای حین کلاس را ندارید، دورههای Reforge دقیقا برای شما هستند. همه مطالب مطرحشده در ویدئوهای دوره داده برای مدیران محصول جنبه آموزشی و کاربردی دارند و وقت شما را تلف نمیکنند. - تدریس توسط متخصصان مجرب
مدرسهای دورههای ریفورج مدیران محصول ارشد در سازمانهای معروف هستند و جزو مدیران محصول موفق و تاثیرگذار معرفی میشوند. با شرکت در دورههای این اساتید میتوانید از نکتههای کاربردی و تجربه ارزشمند آنها استفاده کنید.
مهمترین ویژگی دوره داده برای مدیران محصول ریفورج در سایت گرولی، کاربردی بودن آن است. شما در این دوره به ابزارها و استراتژیهای مناسب دسترسی دارید و میتوانید با استفاده از این ابزارها، یک سیستم دادهمحور طراحی کنید. این دوره دادهمحور است و براساس استراتژیهای داده تولید شده است.
با خرید دوره آموزش داده برای مدیران میتوانید به درستی از اطلاعات استفاده کرده و آنها را تحلیل کنید. در نهایت، با کمک مطالب این دوره میتوانید به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کنید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
- قالب ها و تمپلیت های آماده
همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.
دوره داده ریفورج برای مدیران محصول طراحی شده است. اگر شما در سازمانتان به دادههای محصول و بازار محصول دسترسی دارید و میخواهید عملکرد استراتژیکتری داشته باشید، این دوره برای شما است.
خیر، برای استفاده از مطالب آموزشی دوره “داده برای مدیران محصول” به پیشنیاز علمی و تجربی نیاز ندارید. شما میتوانید مطالب دوره را دنبال کرده و آنها را در سازمان اجرا کنید.
خیر دوره داده برای مدیران محصول براساس نتایج کاربردی طراحی شده است و مطالب آموزشی را در بستر تجربه و آزمایش نشان میدهد.
بله، ما در سایت گرولی دوره داده برای مدیران محصول را به صورت کامل ارائه میکنیم. شما با خرید این دوره به مطالب کامل سایت ریفورج دسترسی خواهید داشت.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره داده برای مدیران محصول ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره داده برای مدیران محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی یکی از اولین ارائهکنندههای مطالب آموزشی سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با قیمتی استثنایی و با تخفیف به فروش میرسند. بنابراین با صرف هزینهای منطقی به محتوای آموزشی دسته اول دسترسی پیدا میکنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره داده برای مدیران محصول» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
3 دیدگاه برای دوره داده برای مدیران محصول (Reforge) با زیرنویس فارسی
قیمت
ریفورج عالیه
به نظر من هر مدیر محصولی باید یه دوره مثل این رو گذرونده باشه. تو دنیای امروز دیتا حرف اول و آخرو میزنه
خیلی دوره کاربردی ای هست بنظرم دید عمیق تری به مدیران محصول میده