سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه مقیاس دهی تحویل محصول است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره مقیاس دهی تحویل محصول شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
دوره مقیاسدهی تحویل محصول به ساخت اعتماد، تعیین مقیاس برنامه پویا، همسوسازی و اجرای فرایند و راهاندازی و مقیاسدهی محصول میپردازد. در ادامه، هر کدام از این بخشها را به طور خلاصه توضیح میدهیم.
جلب اعتماد مشتریها
برای اینکه بتوانید مشکلات کاربرهای محصول را رفع کنید، به راهکارهای قانعکننده و قابلاعتماد احتیاج دارید. در دوره «مقیاسدهی تحویل محصول» نحوه ساخت راهکارهای قانعکننده را یاد میگیرید و میتوانید نمونههای اولیه را با سرعت زیادی بسازید و بررسی کنید. فراموش نکنید که کاربرهای محصول و تیم شما باید به ایده استراتژیک باور داشته باشند.
مقیاسبندی یک برنامه پویا
یکی از مراحل مهم قبل از سرمایهگذاری در پروژه، ارزیابی تاثیر کسبوکار و امکانسنجی آن برای ایدههای نوآورانه است. در «دوره مقیاسدهی تحویل محصول ریفورج» در سایت گرولی نحوه تنظیم برنامه برای پروژههای بزرگ را یاد میگیرید و برای اینکه خطر را به حداقل برسانید، یک سیستم راهاندازی میکنید.
فرایند همسوسازی و اجرا
در هر پروژهای، سهامدارها و افراد کلیدی تیم محصول باید با یکدیگر هماهنگ باشند. برای رسیدن به این هماهنگی باید جلسه برگزار کنید و سهم افراد ذینفع را مشخص کنید. وظیفه شما این است که با اجرای مراحل از پایین به بالا، انگیزه افراد را حفظ کنید.
اجرا و مقیاسبندی محصولها
یکی از مباحث مهم «دوره مقیاسدهی تحویل محصول ریفورج»، نحوه ارزیابی آمادگی محصول و بررسی ریسک قبل از راهاندازی است. در این بخش یاد میگیرید که چگونه هیجانهای اولیه مربوط به ارائه محصول را مدیریت کنید و بدهیهای تیم را اولویتبندی کنید.
فصل اول سیستمهای تحویل در مقیاس بزرگ
معرفی برنامه رایگان
Program Introduction
سیستمهای تحویل در مقیاس بزرگ
این برنامه درباره سیستمهایی است که توانایی شما را برای ارسال محصولات نوآورانه در مقیاس بزرگ بهبود میبخشد.
ویدئو معرفی دوره
فصل دوم اعتقاد به محصول
مقدمه
Introduction
ویدئو: اعتقاد به محصول
بیایید با صحبت کردن درباره اولین قرقره در سیستم ما شروع کنیم: ایجاد اطمینان از محصول.
اعتقاد به ارزش مشتری
Customer Value Conviction
- ویدئو اول: مستندسازی فرضیهها
شما به بیش از فقط “حس محصول” برای تولید فرضیههای دقیق نیاز دارید. - ویدئو دوم: پالایش پروفایل کاربر و مشکل: بخش ۱
شما به یک رویکرد استراتژیک برای تعیین اینکه با چه کسی صحبت کنید و چگونه آنها را مشغول کنید، نیاز دارید. - ویدئو سوم: پالایش پروفایل کاربر و مشکل: بخش ۲
ما بخش دوم فرآیند مشارکت مشتری را پوشش خواهیم داد: گفتگوی برداشت. - ویدئو چهارم: ساخت و آزمایش راهحل
آخرین گام در ایجاد اطمینان از ارزش مشتری، نمونهسازی و آزمایش است.
ساخت اعتقاد به تأثیر
Building Impact Conviction
- ویدئو اول: ساختن یک مدل کموضوح: بخش ۱
یاد بگیرید چگونه یک مدل تأثیرگذاری بسازید که حداکثر سود را با حداقل سرمایهگذاری داشته باشد. - ویدئو دوم: ساختن یک مدل کموضوح: بخش ۲
در این درس، ما به دو گام نهایی ساخت یک مدل کموضوح خواهیم پرداخت.
ایجاد همراستایی
Building Alignment
ویدئو: تلاش و همراستایی
زمانی که استراتژی محصول و فنی در هم تنیده میشوند، جادو اتفاق میافتد.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: اعتقاد به محصول
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل سوم برنامههای تحویل پویا
برداشت اشتباه از دامنه کلان رایگان
Fallacy of High-Level Scoping
برداشت اشتباه از دامنه کلان
برای شرطبندیهای بزرگ، نمیتوانید به سادگی از روشهای چابک یا آبشار استفاده کنید.
تدوین برنامههای تحویل پویا
Building Dynamic Delivery Plans
- ویدئو اول: برآورد تلاش
اینجا یک سیستم برای تخمین زحمت برای برنامههایی که محصولات نوآورانه را در مقیاس بزرگ ارائه میدهند، است. - ویدئو دوم: ترتیب کار
این بخش از برنامهریزی تحویل بسیار شبیه به آمادهسازی یک وعده غذایی بزرگ شکرگزاری است. - ویدئو سوم: واگذاری و مدیریت
رهبران محصول و مهندسی باید روی جایی که بیشترین ارزش را اضافه میکنند تمرکز کنند. - ویدئو جهارم: کاهش ریسک بخش ۱: انواع ریسک
شناسایی خطرات احتمالی مرتبط با فرضیات در برنامه تحویل ما مهم است. - ویدئو پنجم: کاهش ریسک بخش ۲: تأیید کار
کار اعتبارسنجی این است که چگونه با تأیید فرضیات در برنامه تحویل خود، خطرات را کاهش میدهید. - ویدئو ششم: کاهش ریسک بخش ۳: تزاحمها
ما باید تصمیمگیریهای دشوار معامله را در ابتدای فرآیند برنامهریزی تحویل انجام دهیم.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: برنامههای تحویل پویا
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل چهارم اجرا و سازگاری
مقدمه رایگان
Introduction
- ویدئو اول: مقدمه اجرا و سازگاری
ما کارهای پیشنیاز را انجام دادهایم. حالا، کار قابل مشاهده ساخت و راهاندازی محصول شروع میشود. - ویدئو دوم: نظریه بُرداری همراستایی
حفظ همراستایی، پایه و اساس هر سیستم اجرایی است.
آغاز
Kick-Off
- ویدئو اول: انفجار در مرحله پایانی
ما در مورد نحوه جلوگیری از این شکل رایج و دردناک از اختلال توسعه بحث خواهیم کرد. - ویدئو دوم: محتوای آغازین
یک شروع مؤثر، محتوای درست را پوشش میدهد و داستان چرایی را با بینش قدرتمند پشتیبانی میکند. - ویدئو دوم: حمایت از داستان چرایی
ما میخواهیم در مورد نحوه یکپارچهسازی بینشها در داستان چرایی، دقیق باشیم.
بررسیهای محصول
Product Reviews
- ویدئو اول: ورودی، نه نظارت
بدون نقاط تماس مکرر، انتظارات و واقعیت با گذشت زمان شروع به انحراف میکنند. - ویدئو دوم: طراحی بررسیهای محصول
شما میتوانید بررسیهای محصول را برای ورودی و بازخورد، یا نتایج حل و آگاهی سازماندهی کنید. - ویدئو سوم: اجرای مؤثر بررسیهای محصول
تنظیم رویکرد شما احتمال اینکه آنچه نیاز دارید را از هر نقطه تماس دریافت کنید، افزایش میدهد.
نقاط تماس تیمی
Team Touchpoints
- ویدئو اول: اجرای نقاط تماس تیمی قسمت ۱
نقاط تماس تیمهای عملکردی و وابستگی به ساخت همراستایی اجرایی کمک میکنند. - ویدئو دوم: اجرای نقاط تماس تیمی قسمت ۲
ما در مورد دو چالش رایج آخر نقاط تماس اجرایی بحث خواهیم کرد.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: اجرا و سازگاری
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل پنجم استراتژی راهاندازی
معرفی استراتژیهای راهاندازی رایگان
Launch Strategies Introduction
مقدمه استراتژیهای راهاندازی
شما سرانجام به آخرین مرحله رسیدهاید: راهاندازی محصول.
آمادهسازی برای راهاندازی
Launch Prep
- ویدئو اول: استراتژیهای استیجینگ
آمادهسازی راهاندازی شما را برای روزی که هدف راهاندازی دارید، آماده میکند. - ویدئو دوم: لیستهای برنداون، اولویتبندی و مدیریت ظرفیت
در این درس ما به این سؤال پاسخ خواهیم داد: چه چیزی را راهاندازی میکنیم؟ - ویدئو سوم: دفترچهها، چکلیستها و آزمایش
برای نوآوریهای شرطبندی بزرگ، فرآیندهای شل و ول کافی نیستند.
آمادهسازی پس از راهاندازی
Post-Launch Prep
- ویدئو اول: معیارها و ابزارسنجی
هنگام راهاندازی شرطبندیهای بزرگ، اندازهگیری موفقیت میتواند بسیار دشوار باشد. - ویدئو دوم: برنامه ارتباطات
ارتباطات نیاز به درک سه حوزه دارد: مخاطب، هدف، و رویکرد. - ویدئو سوم: برنامهریزی برای فاجعه
محصولات بلافاصله پس از راهاندازی با چندین حالت شکست متداول مواجه میشوند.
مدیریت پس از راهاندازی
Post-Launch Management
- ویدئو اول: حرکت دندهها
همانطور که وارد مدیریت پس از راهاندازی میشوید، “چرخدندهها” شروع به تغییر میکنند. - ویدئو دوم: ریترو در مقیاس بزرگ
بازنگریها میتوانند به ما کمک کنند تا با گذشت زمان فرآیندهای توسعه را یاد بگیریم و بهبود ببخشیم.
هدیه: خلاصه بخش
BONUS: Module Recap
خلاصه: استراتژی راهاندازی
اینجا خلاصهای از مطالب پوشش داده شده در این ماژول است.
فصل آخر قالبها
قالبها
Templates
- قالب ساخت اعتقاد (رایگان)
این برگه کار همراه با ماژول اطمینان از محصول است. دانلود قالب - قالب ساخت اعتقاد Blue Apron
اینجا یک الگوی اطمینان سازی تکمیل شده برای بلو اپرون است. - قالب برنامه تحویل پویا
از این الگو برای برنامهریزی و مدیریت پروژههای پیچیده استفاده کنید. - نمونه وایتبرد برنامه تحویل پویا - Slack
این نمونه همراه با ماژول برنامههای تحویل پویا است. - قالب آغازین
الگوی محتوای شروع به کار - نقشه تأثیرگذاری ذینفعان
این الگو همراه با درس پشتیبانی از داستان چرایی است. - قالب بررسی محصول ورودی و بازخورد
این الگو همراه با درس طراحی بررسیهای محصول است. - قالب بررسی محصول تصمیمگیری و آگاهی
- قالب یادداشتها و تغییرات
این الگو همراه با درس اجرای بررسیهای محصول است. - قالب نقاط تماس تیمی
- قالب استراتژی راهاندازی
یادگیری کاربردی
مطالب دورههای ریفورج به صورت کاملا کاربردی و عملی طراحی شدهاند و راهکارهای شرکتهای بزرگ بینالمللی را به شما آموزش میدهند. بنابراین، شما با مشاهده ویدئوهای آموزشی و مطالعه فایلهای «دوره مقیاسدهی تحویل محصول» میتوانید محصولتان را تا حد زیادی ارتقا دهید.
تدریس بیحاشیه
ویدئوهای آموزشی ریفورج ۵ تا ۲۰ دقیقه هستند و مطالب را به صورت خلاصه و مفید آموزش میدهند. علاوهبر ویدئوهای آموزشی، شما به مقالههای علمی و الگوهای کاربردی هم دسترسی خواهید داشت و میتوانید راهکارها را به صورت مرحله به مرحله اجرا کنید.
تدریس توسط متخصصهای مجرب
اساتید دورههای ریفورج از بین متخصصهای باتجربه انتخاب شدهاند. آنها تجربه و دانش چندین ساله خودشان را با شما به اشتراک میگذارند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوهای آنها میتوانید مباحث مربوط به مقیاسدهی توزیع محصول را یاد بگیرید و راهکارهای اساتید را در کسبوکارتان پیاده سازی کنید.
برای اینکه بتوانید محصول را وارد بازار کنید، به مهارتهای هماهنگی و مدیریت سیستم احتیاج دارید. دوره مقیاسدهی تحویل محصول ریفورج در گرولی با ارائه الگوهای آماده برای هماهنگی سیستم و ارزیابی ایدهها، شما را در این مسیر همراهی میکند. مطالب این دوره براساس تجربهها و علم اساتید برجسته مدیریت محصول هستند و به شما کمک میکنند که محصول سازمان را به بهترین شکل آماده کنید.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
- قالب ها و تمپلیت های آماده
همچنین تمپلیت ها و قالب های آماده ای هم به صورت جدا در هر فصل برای شما در نظر گرفته شده که توسط آن ها می توانید هر آنچه فرا گرفته اید را با صورت عملی پیاده سازی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را مشاهده کنید.
«دوره مقیاسدهی تحویل محصول ریفورج» برای مدیرهای محصول، مهندسها، مدیران بخش مهندسی و کسانی که در بخش توسعه محصول فعالیت میکنند، طراحی شده است.
مطالب دوره مقیاسدهی تحویل محصول ریفورج در سایت گرولی با تمرکز بر مراحل آمادهسازی و تحویل محصول آماده شدهاند، بنابراین برای اینکه بتوانید به خوبی از جلسههای دوره استفاده کنید، بهتر است به مبانی مدیریت محصول مسلط باشید.
خیر، همه دورههای ریفورج کاربردی و عملی هستند. بنابراین، شما علاوهبر مطالب و مفاهیم بنیادی با راهکارهای عملی مدرسها هم آشنا میشوید.
بله دوره مقیاسدهی تحویل ریفورج در سایت گرولی همه مطالب آموزشی سایت ریفورج را پوشش میدهد و شامل ویدئوهای آموزشی، فایلهای متنی و قالب آماده است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره مقیاسدهی تحویل محصول ریفورج» به زبان انگلیسی روان هستند و بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید دوره مقیاسدهی تحویل محصول از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی به مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ۳ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندگان دورههای سایت ریفورج است. دورههای ریفورج در سایت گرولی با تخفیف و با قیمتی استثنایی به فروش میرسند. شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی و منصفانه، بهترین دورههای مدیریت محصول را از سایت گرولی خریداری کنید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید دوره مقیاسدهی تحویل محصول ریفورج از سایت گرولی، نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
قیمت
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.