دوره بازاریابی محصول ریفورج
- بسیاری از مدیرهای محصول دغدغه بازاریابی و تبلیغ محصول را دارند. گروهی از بازاریابها و دیجیتال مارکترها هم دوست دارند به طور تخصصی بازاریابی محصول را یاد بگیرند. دوره بازاریابی محصول ریفورج در گرولی دقیقا برای این هدف طراحی شده است. شما در این دوره یاد میگیرید که چگونه محصولهای عالی را به بازار معرفی کنید و تاثیرگذار باشید.
- مهمترین ویژگی دوره آموزش بازاریابی محصول ریفورج در گرولی، ارائه یک استراتژی مدون است. این استراتژی با توجه به تحقیق و بررسی تجربی به دست آمده است و نگاه شما را نسبت به ویژگیهای منحصربهفرد محصول تغییر میدهد. با استفاده از مطالب دوره آموزشی بازاریابی محصول میتوانید منابع شرکت را بین پروژههای ورود به بازار تقسیم کنید و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری کنید.
- بهعلاوه، این دوره به شما کمک میکند که در بحث قیمتگذاری و بستهبندی محصول هم بهترین باشید و به رشد کسبوکار کمک کنید. در نهایت، با بهکارگیری مطالب دوره بازاریابی محصول میتوانید استراتژی ورود به بازار را بنویسید و باعث رشد ماندگار شرکت شوید. استراتژیهایی که در طول دوره مینویسید، قابل اندازهگیری هستند و با توجه به معیارهای کسبوکار و استراتژیهای رقبا نوشته میشوند. بنابراین، دوره جامع بازاریابی محصول باعث رشد ماندگار کسبوکار شما میشود.
سایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه بازاریابی محصول است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره بازاریابی محصول شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
سایت ریفورج سابقه فوقالعادهای در خصوص آموزش بازاریابی محصول دارد و دورههای مختلفی در زمینه محصول برگزار میکند. ارزش واقعی دوره بازاریابی محصول ریفورج ۱۴۹۵ دلار است که شما در سایت گرولی این دوره را با تخفیف و زیر نویس فارسی خریداری میکنید. بهعلاوه، با خرید دوره آموزش بازاریابی محصول در سایت گرولی میتوانید از قالبهای آماده استفاده کنید و فایل کتبی ویدئوها را هم مشاهده کنید.
فصل اول آشنایی با بازاریابی محصول
پیش نمایش دوره رایگان
تحویل محصول و تاثیرگذاری
ارائه موفقیت آمیز محصولات به بازار بیش از یک راه اندازی عالی نیاز دارد.
ویدئو معرفی دوره
فصل دوم جانمایی و پیامرسانی
موقعیت یابی محصول رایگان
- ویدئو اول: جانمایی خوب در مقابل جانمایی عالی
یک تأکید استراتژیک، استراتژی جانمایی شما را از خوب به عالی تبدیل میکند. - ویدئو دوم: انجام تحقیقات مؤثر
از ملاحظات و شیوههای تحقیق برای ایجاد موقعیت عالی استفاده کنید. - ویدئو سوم: ترکیب تحقیقات خود
یک نقشه جانمایی به شما کمک میکند تا بر کیفیت تحقیقات خود تأیید کنید. - ویدئو چهارم: شناسایی یک تأکید استراتژیک
چهار آرکتایپ تأکید استراتژیک و نحوه استفاده از آنها را در عمل کشف کنید.
پیام رسانی
- ویدئو اول: تعریف توضیحات کوتاه، خلاقانه و مؤثر
خلاصه خلاق ، پل بین استراتژی موقعیت یابی و دارایی های خلاق است. - ویدئو دوم: تهیه اطلاعات پس زمینه و گاردریلها
تیمهای خلاق نیاز به درک عمیقی از راه حل مشتری و محصول دارند. - ویدئو سوم: پیدا کردن یک خوراک اصلی
یکی از مهمترین چیزها ، ستاره شمالی برای همه تلاش های پیام رسانی شماست. - ویدئو چهارم: ایجاد ارکان نکات اثباتی
ارکان اثباتی، پشتیبان و تقویتکنندهی خوراک اصلی شما هستند. - ویدئو پنجم: پیدا کردن یک خوراک اصلی
ارائه استراتژی پیامرسانی با بیانی خلاقانه و مختصر تمام نمیشود.
موقعیت یابی و پیام رسانی
هدیه: خلاصه بخش:
یک استراتژی جانمایی ایجاد کنید که شما را قادر به پیشروی و برنده شدن در بازار میکند.
فصل سوم ورودیهای مالی ورود به بازار
تخصیص بودجه رایگان
- ویدئو اول: راهی برای موفقیت بودجه
بودجهبندی بازاریابی مؤثر محصول نیاز به یک رویکرد متفکرانه و منظم دارد. - ویدئو ذوم: ایجاد درخواستهای قابل دفاع بودجه
داده ها را برای کسب بودجه مورد نیاز خود به دست می آورید. - ویدئو سوم: تخصیص بودجه
یک رویکرد استراتژیک برای استفاده از بودجه، تضمین میکند که هر محصول بودجه راه اندازی مناسب را دریافت میکند. - ویدئو چهارم: هزینه زمانی راهاندازی
با استفاده از بودجه در طول هر راهاندازی، به طور مؤثری از خطرات خودداری کرده و موفقیت را هدایت کنید. - ویدئو پنجم: به دست آوردن منابع از طریق تاثیرگذاری
برای اطمینان از یک استراتژی موفق بازاریابی محصول، سراغ روابط مشارکتی کلیدی بروید.
قیمت گذاری و بسته بندی
- ویدئو اول: آشنایی با قیمت گذاری و بسته بندی
مدیران بازاریابی محصول (PMMs) به طور منحصربهفرد برگزیده شده آند تا در مودر قیمتگذاری و بستهبندی تصمیمات موفقیتآمیز بگیرند. - ویدئو دوم: درک استراتژی کسب درآمد
رویکرد شرکت شما برای کسب درآمد، بینشهای کلیدی را برای تصمیمات محصول باز میکند. - ویدئو سوم: سه گانه درآمدزایی
یک چارچوب کسب درآمد جامع که تضمین میکند که محصول شما اهداف تجاری را نیز دنبال میکند. - ویدئو چهارم: شناسایی موارد استفاده در بخش ها
فرآیند بستهبندی را برای یک محصول جدید با درک مشتریان بالقوه آن شروع کنید. - ویدئو پنجم: نگاشت بخشها به ویژگیها و اعتبارسنجی آنها
ویژگیهای ایدهآل برای هر بخش را مشخص کرده و ردیفهای بستهبندی را بسازید. - ویدئو ششم: بستهبندی فیچر برای محصولات موجود
برای تعیین نحوه بسته بندی یک ویژگی جدید برای یک محصول موجود ، یک رویکرد سیستماتیک انجام دهید.
ورودیهای مالی ورود به بازار
هدیه: خلاصه بخش
بودجه را تأمین کنید ، آن را در راه اندازی ها اختصاص دهید و تصمیمات کلیدی قیمت گذاری و بسته بندی را بگیرید.
فصل چهارم استراتژی ورود به بازار
استراتژی ورود به بازار رایگان
- ویدئو اول: مؤلفه های یک استراتژی ورود به بازار
با اهداف تجاری هماهنگ شوید ، معیارهای مناسب را هدف قرار دهید و محصولات را برای موفقیت طولانی مدت تنظیم کنید. - ویدئو دوم: ساخت نقشه راه ورود به بازار
برای به حداکثر رساندن موفقیت همه راهاندازیهای خود، یک نقشهی راه سالانه ایجاد کنید. - ویدئو سوم: ساخت یک طرح راه اندازی
برنامه ریزی استراتژیک تضمین می کند که شما منابع و فعالیت هایی را برای تحقق اهداف خود در اختیار دارید. - ویدئو چهارم: ساخت یک طرح اندازه گیری
یک رویکرد فعال برای تجزیه و تحلیل پس از راه اندازی برای ارائه محصولات شما به بازار بسیار مهم است. - هدیه: خلاصه بخش
یک استراتژی جامع ورود به بازار ایجاد کنید که برای کسب و کار موثر باشد.
فصل پنجم اندازه گیری پس از راه اندازی
اندازه گیری پس از راه اندازی رایگان
- ویدئو اول: سفری به پس از راه اندازی
ارزیابی عملکرد ، تشخیص مسائل و اقدامات برای اطمینان از راه اندازی موفقیت آمیز. - ویدئو دوم: ارزیابی عملکرد راه اندازی
سیگنال را از نویز جدا کنید تا عملکرد محصول را بهتر درک کنید. - ویدئو سوم: شناسایی نگرانیها و فرصتها
تجزیه و تحلیل قیف به شما اجازه میدهد تا نقاط نگرانی را شناسایی کرده و در مراحل اولیه اصلاح کنید. - ویدئو چهارم: مسئلهی «افراد درست»
وقتی هنوز به مخاطبان هدف نرسیدهاید، مشکلات راه اندازی را تشخیص داده و حل کنید. - ویدئو پنجم: مسئلهی «افراد کافی»
روشهای اصلاح مسیر برای وقتی که راهاندازی شما نتواند به تعداد کافی از مردم برای رسیدن به اهداف شما برسد. - ویدئو ششم: عیبیابی کانورشن و انگیجمنت
مسائل را در پایین قیف خود شناسایی و حل کنید. - هدیه: مطالعه موردی جاسپر
از طریق یک مطالعه موردی از جاسپر ، روند اندازه گیری پس از راه اندازی را در عمل مشاهده کنید. - هدیه: مطالعه موردی SocialChorus
از طریق یک مطالعه موردی از SocialChorus، روند اندازهگیری پس از راهاندازی را در عمل مشاهده کنید. - هدیه: خلاصه بخش
شناسایی و رسیدگی به موضوعات مؤثر بر عملکرد راه اندازی.
فصل آخر قالبها
قالبها
- قالب جانمایی محصول
برای تعیین تأکید استراتژیک خود یک نقشه موقعیت یابی بسازید.
دانلود قالب جانمایی محصول - قالب مختصر خلاق
یک خلاصه خلاق مؤثر ایجاد کنید که باعث توسعه دارایی های خلاق می شود. - قالب دستورالعمل پیامرسانی
طوفان مغزی یکی از مهمترین راه های محصول و ستون های اثبات کننده نقطه اثبات. - قالب ارائه مختصر خلاق
برای کمک به زنده کردن پیام رسانی ، خلاصه خلاقیت خود را معاشرت کنید. - پرسشنامه پیامرسانی ذینفعان
برای اطلاع از دستورالعمل های پیام رسانی خود ، ورودی ذینفعان ارزشمند را جمع کنید. - قالب درخواست بودجه سالانه
یک درخواست بودجه قابل دفاع برای پرتاب و سایر ابتکارات GTM ایجاد کنید. - قالب تخصیص بودجه
بودجه سالانه خود را هم در راه اندازی و هم در هر پرتاب اختصاص دهید. - قالب هزینه زمانی راهاندازی
تعیین کنید که چگونه هزینه های راه اندازی را برای به حداکثر رساندن نتایج انجام دهید. - قالب نقشه کسب درآمد
موارد استفاده و مدل کسب درآمد را تعیین کنید. - بسته بندی برای یک فیچر جدید
بسته بندی یک ویژگی جدید را در یک محصول موجود تعیین کنید. - قالب نقشه راه ورود به بازار
یک نقشه راه سالانه GTM را برای زمان استراتژیک فعالیت های GTM خود ایجاد کنید. - قالب طرح راه اندازی
برای اطمینان از تحقق اهداف پرتاب ، یک طرح پرتاب با معیارها ایجاد کنید. - قالب طرح اندازه گیری
برای اطمینان از اندازه گیری مؤثر پس از راه اندازی ، یک برنامه اندازه گیری ایجاد کنید. - قالب ارزیابی عملکرد راه اندازی
سنبله های دور افتاده را برای عملکرد عملکرد راه اندازی حالت پایدار حذف کنید. - قالب معیارهای تقسیمبندی پیشنهادی
معیارهای تقسیم بندی را برای منزوی کردن سنبله های دورتر مشخص کنید. - قالب تجزیه و تحلیل قیف
داده های پس از راه اندازی را اندازه گیری کرده و در مواردی که مسائل ایجاد می شود ، مشخص کنید.
معمولا دورههای آموزشی در سایتهای مختلف مجموعهای از ویدئوهای ضبطشده و تئوری هستند و نمیتوانند مطالب کاربردی و به روز را به مخاطب عرضه کنند، اما دوره بازاریابی محصول ریفورج با استفاده از ابزارها و رویکردهای کاربردی مطالب تخصصی را به شما یاد میدهد. دورههای Reforge همگی از ویژگیهای زیر برخوردار هستند:
یادگیری کاربردی
اگر شما مدیر محصول هستید و میخواهید مطالب بازاریابی محصول را به صورت کاربردی یاد بگیرید، دوره Reforge دقیقا برای شماست. شما میتوانید علم بازاریابی محصول را در بستر کسبوکارها و محصولهای واقعی یاد بگیرید و با مثالهای واقعی جلو بروید. بهعلاوه، قالبهای آماده سایت Reforge شما را تا حد زیادی در کار جلو میاندازند.
تدریس بیحاشیه
دوره آموزش بازاریابی محصول ریفورج در سایت گرولی هیچ حاشیهای ندارد و همه مطالب ویدئوها آموزشی و کاربردی هستند. بنابراین، لازم نیست نگران هدر رفتن زمان باشید. مثلا اگر جلسههای ویدئویی ١٠ تا ٢٠ دقیقه باشند، تمام زمان این ویدئو برای شما مفید است و مثل یک کلاس درس عمل میکند.
متخصصان مجرب
سایت آموزشی ریفورج از متخصصهای برتر و باتجربه حوزه بازاریابی محصول استفاده کرده است و با تکیه بر دانش آنها مطالب تخصصی بازاریابی محصول را آموزش میدهد.
دوره آموزش بازاریابی محصول مطالب تخصصی مارکتینگ را به صورت کاربردی به شما نشان میدهد و از مثالها، راهکارها و راهحلهای واقعی استفاده میکند. مثالهای ذکرشده در این دوره از سایت هاب اسپات، Jasper، استراوا و فیگما هستند. احتمالا با سایتهای هاب اسپات، فیگما و اپلیکیشن استراوا آشنا هستید، بنابراین میتوانید با درک بهتری از مثالها استفاده کنید.
همچنین ما در سایت گرولی، این دوره را با زیرنویس فارسی برای شما آماده کردهایم.
میزبان دوره آموزشی بازاریابی محصول ریفورج، سارینا ویرک ترندل (Sarina Virk Torrendell)، مدیر بخش Global Creator Partnerships Amazon
سارینا ترندل در زمینه استراتژی ورود به بازار، برندسازی و ایجاد فرصتهای درآمدزایی بیش از ده سال سابقه دارد. او با استارتاپهای بزرگی مثل اپل و متا همکاری کرده است و بنیانگذار موسسه مشاور شغلی WithSarina است و در پادکست Career Memos هم صحبت میکند.
دوره آموزش بازاریابی محصول برای مدیرهای بازاریابی محصول، بازاریابها و مدیرهای محصول طراحی شده است.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره بازاریابی محصول ریفورج» به زبان انگلیسی هستند و زیرنویس فارسی دارند. بهتر است بدانید که زیرنویسها با هوش مصنوعی تولید شدهاند.
بعد از خرید «دوره بازاریابی محصول ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی جزو اولین ارائهدهندگان دورههای آموزشی ریفورج در ایران است. این دورهها بسیار تخصصی هستند و با قیمت بالایی هم ارائه میشوند، اما ما در گرولی این دورهها را با قیمتی مناسب در اختیار شما میگذاریم.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «بازاریابی محصول ریفورج» نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
4 دیدگاه برای دوره بازاریابی محصول ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی
قیمت
این دوره مخصوص همه افراد چه مبتدی و چه حرفه ای هست؟
بله این دوره برای هر دو دسته قابل استفاده هست، برای استفاده بهتر از مطالب این دوره بهتر است دانش عمومی و اولیه در حوزههای بازاریابی و محصول داشته باشید.
وای من خیلی دنبال این دوره با زیرنویس بودم، از ویدیوهای خام هیچی نمیشه فهمید.
اینجور دوره های کاربردی رو فقط ریفورج با این کیفیت ارائه میده . مرسی که این دوره هارو به اشتراک میگذارین که ما با قیمت کمتر بتونیم تهیه کنیم.
سلام و وقت بخیر بابت محتوای بسیار ارزشمند شما ممنونم، جسارتا نوع ترجمه و زیر نویس مانند ویدیو نمونه هستش؟ چون من بخشی رو نگاه کردم کمی بهم ریخته بود انگار فقط واژه ها ترجمه شدن؟
سلام
وقتتون بخیر
سلامت باشید، با توجه به حجم بالای ویدیوها، زیرنویسها با کمک هوش مصنوعی ترجمه شدن و ممکنه بعضی جاها مشکلاتی دیده بشه.
هدف اصلی این بوده که دانشپذیر از ترنسلیت مدام و لحظه به لحظه زیرنویس انگلیسی بینیاز بشه.