دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج
یکی از چالشهای اصلی مدیران محصول و مدیرهای بازاریابی، تعیین استراتژی مشخص برای افزایش درآمد و قیمتگذاری محصول است. «دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» برای پاسخ به این چالش طراحی شده است و با معرفی استراتژی شرکتهای برتر فناوری به شما کمک میکند که درآمدتان را افزایش دهید به راهکار مناسبی در قیمتگذاری برسید.آنچه در دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج در سایت گرولی فراخواهید گرفت
«دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» در سایت گرولی به شما کمک میکند که استراتژیهای درآمدزایی شرکت را تنظیم کنید و میزان فروش شرکت را افزایش دهید. اگر میخواهید مدیریت افزایش فروش را به عهده بگیرید یا میزان درآمد کسبوکارتان را مدیریت کنید، این دوره راهنمای شما خواهد بود. مطالب «دوره درآمد و قیمتگذاری ریفورج» اندازهگیری، ارزیابی و افزایش درآمد را به شما آموزش میدهند و به رشد کسبوکار شما کمک میکنند. جهت مطالعه بیشترسایت ریفورج یکی ازمنابع آموزشی برتر در حوزه درآمدزایی و قیمت گذاری است وکامل ترین دوره را برگذار می کند . محتوای آموزشی دوره درآمدزایی و قیمت گذاری شامل ویدئوهای آموزشی ،قالب های آماده ، فایل های متنی و تجربه های دست اول مدیران و صاحبان کسب کار در دنیا است .شما میتوانید این دوره را با تخفیف و زیرنویس فارسی از سایت گرولی تهیه کنید .
هدف از «دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» یادگیری ارزیابی، اندازهگیری و افزایش میزان درآمد شرکت شما است. با خرید این دوره میتوانید موضوعهای زیر را به صورت کاربردی یاد بگیرید.
- تعریف و ارزیابی استراتژی درآمدزایی
مهمترین مطلب این دوره تعریف جزئیات استراتژی درآمدزایی سازمان شما است. شما در دوره «درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» یاد میگیرید که چگونه استراتژی درآمدزایی را طبق اصول اولیه سازمان تعریف کنید و این استراتژی را با مدل رشد، نمونههای موردی و مدل کسبوکار هماهنگ کنید. - تحلیل و شناسایی فرصتهای نمونه
اگر در بخش فروش و درآمدزایی کار میکنید، احتمالا میدانید که معیارهای مشتریهای شما دائما تغییر میکنند و این تغییرها روی مدل درآمدزایی هم اثر میگذارند. شما در دوره «درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» نحوه تحلیل و شناسایی فرصتهای درآمدزایی را یاد میگیرید و نوع قیمتگذاری و بستهبندی را ارتقا میدهید. به علاوه، با عوامل تاثیرگذار بر استراتژی درآمدزایی آشنا میشوید و نحوه تقویت آنها را میآموزید. - مدلسازی استراتژیها
برای تقویت مدل درآمدزایی، باید استراتژیهای مختلف را با توجه به معیارهای جدید قیمتگذاری، استراتژیهای بستهبندی، نمونههای موردی جدید، استراتژیهای افقی و عمودی تقویت کنید. مدرسان دوره «درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» این موارد را به شما میآموزند. - تحلیل و شناسایی فرصتهای بهینهسازی
شما در دوره «درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» یاد میگیرید که چگونه معیارهای مهم را تحلیل کنید و فرصتهای بهینهسازی را شناسایی کنید. بهعلاوه، جستوجوی بهترین روشها برای اولویتبندی روشها، جریان Conversion و بهینهسازی ارزیابی مدل درآمدزایی هم از جمله مطالب این دوره هستند. - راهحلهای بهینهسازی
یکی از بخشهای این دوره ساخت نقشهای از راهحلهای بهینهسازی است. شما کاربرهای جدید به نمونههای موردی اضافه میکنید، سطح نمونههای موردی را ارتقا میدهید و فلوهای anti-conversion تعریف میکنید. بهعلاوه، با استفاده از محرکهای مختلف سعی میکنید میزان درآمد سازمان را افزایش دهید. - اجرای استراتژیهای قیمتگذاری و درآمدزایی و مشاهده تغییر
بعد از یادگیری نحوه تغییر استراتژی و اجرای استراتژیهای جدید احتمالا با تغییرهای زیادی روبهرو خواهید داشت. دوره «درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» به شما یاد میدهد که چگونه بهترین شرکتهای فناوری دنیا فرضیههایشان را ارزیابی و آزمایش میکنند و فرآیند تغییر را مدیریت میکنند.
فصل اول مقدمه ای برای کسب درآمد و قیمت گذاری
چرا درآمدزایی مهم است رایگان
- ویدئو اول: چالش درآمدزایی
درآمدزایی میتواند مشکلی چالش برانگیز به نظر برسد، اما همچنین فرصتی برای رشد است. - ویدئو دوم: شش خطای درآمدزایی
شش خطایی که باید در هنگام رویکرد به استراتژی درآمدزایی و قیمت گذاری اجتناب کنید. - ویدئو سوم: پیش نمایش دوره
بررسی و پیش نمایش دوره درآمدزایی + قیمت گذاری
فصل دوم استراتژی کسب درآمد را تعریف و اندازه گیری کنید
استراتژی درآمدزایی رایگان
- ویدئو اول: موارد استفاده
ما باید پاسخ دهیم: “رفتار و الگوی طبیعی استفاده از مخاطب من چیست؟” - ویدئو دوم: مدل درآمدزایی
تعریف چهار عنصر از مدل درآمدزایی شما - مقیاس، چه، مقدار و زمان - ویدئو سوم: اصطکاک مدل
ارزیابی اینکه چگونه استراتژی درآمدزایی شما اصطکاکی در حلقه های جذب و حفظ شما قرار می دهد
خروجی های درآمدزایی
- ویدئو اول: معیارهای خروجی
مقدمه ای بر تعریف و اندازه گیری عملکرد استراتژی درآمدزایی شما - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل درآمد
تجسم و تقسیم بندی درآمد برای درک عملکرد مدل درآمدزایی شما - ویدئو سوم: معادله درآمد
پوسته پازل درآمد را برای تجزیه و تحلیل ورودی های معیارهای درآمدزایی شما بردارید
درآمد جدید
- ویدئو اول: درآمد جدید در مقابل درآمد تکراری
بررسی درآمد جدید و تکراری، و چرا مهم است که هر دو را اندازه گیری کنیم - ویدئو دوم: ساخت کوهورت های ایجاد درآمد
راهنمای گام به گام ساخت نمودارهای کوهورت برای تجزیه و تحلیل درآمد جدید و ایجاد درآمد - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل کوهورت های ایجاد درآمد
راهنمای گام به گام تجزیه و تحلیل و تقسیم بندی کوهورت های ایجاد درآمد
درآمد تکراری
- ویدئو اول: ساخت کوهورت های حفظ درآمد
راهنمای گام به گام ساخت نمودارهای کوهورت برای تجزیه و تحلیل درآمد تکراری و حفظ درآمد - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل کوهورت های حفظ درآمد
راهنمای گام به گام تجزیه و تحلیل و تقسیم بندی کوهورت های حفظ درآمد - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل حالات درآمد تکراری
چگونگی تجزیه درآمد تکراری به حالت های درآمد و تجزیه و تحلیل درآمد تکراری با نمودارهای کوهورت
هزینه درآمد
- ویدئو اول: مقدمه ای بر هزینه
درک هزینه هایی که برای ایجاد درآمد پیش می آید، و سوء تفاهم های رایج در مورد LTV و CAC - ویدئو دوم: هزینه خدمت
شناسایی و تجزیه و تحلیل هزینه هایی که برای تولید درآمد و خدمت به مشتریان ایجاد می شود - ویدئو سوم: هزینه جذب
شناسایی هزینه های جذب و تجزیه و تحلیل حاشیه سود خالص و دوره های بازپرداخت
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: تعریف و اندازه گیری استراتژی درآمدزایی
این یک خلاصه مختصر از موادی است که در این بخش پوشش داده شده است.
فصل سوم فرصت های مدل را شناسایی کنید
پیش نمایش رایگان
پیش نمایش بخش
این یک پیش نمایش از آنچه ما در این بخش شناسایی فرصت های مدل پوشش خواهیم داد
آشنایی با فرصتهای مدل
- ویدئو اول: مقدمه ای بر فرصت های مدل
بیایید به تغییرات در سه گانه درآمدزایی ما نگاه کنیم، و فاصله های بین آن و فرضیه کسب و کار - ویدئو دوم: دیدگاه مصرف کننده
بررسی مهمترین عنصر سه گانه درآمدزایی - چگونگی دید مصرف کنندگان به ارزش - ویدئو سوم: حلقه های رشد
درک اینکه چگونه مدل درآمدزایی شما بر حلقه های جذب و حفظ شما تأثیر می گذارد - ویدئو چهارم: هزینه درآمد
درک اینکه چگونه مدل درآمدزایی شما بر ساختار هزینه شما و در نتیجه رشد تأثیر می گذارد
معیارهای ارزش
- ویدئو اول: مقدمه ای بر معیارهای ارزش
بررسی معیارهای ارزش و چرا آنها یک اهرم مهم استراتژی درآمدزایی هستند - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل معیارهای ارزش I
راهنمای گام به گام برای اجرای نظرسنجی max-diff برای درک ارزش مصرف کنندگان - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل معیارهای ارزش II
تجزیه و تحلیل نتایج نظرسنجی max-diff برای شناسایی انتخاب های معیارهای ارزش شما
ارزش ویژگی
- ویدئو اول: مقدمه ای بر ارزش ویژگی
بررسی ارزش ویژگی، و درک اینکه چه ویژگی هایی برای شارژ کردن وجود دارد - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل ارزش ویژگی
راهنمای گام به گام برای اجرای نظرسنجی max-diff برای درک اینکه چه ویژگی هایی برای شارژ کردن وجود دارد
تمایل به پرداخت
- ویدئو اول: مقدمه ای بر تمایل به پرداخت
درک تمایل به پرداخت و روش های نظرسنجی برای کشف تمایل کاربران به پرداخت - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل تمایل به پرداخت
راهنمای گام به گام برای استفاده از نظرسنجی Van Westendorp برای درک تمایل مصرف کنندگان به پرداخت
زمانبندی
- ویدئو اول: زمانی که آنها می خواهند پرداخت کنند
مقدمه ای بر زمانی که کاربران می خواهند پرداخت کنند و چگونگی تأثیر آن بر مدل درآمدزایی شما - ویدئو دوم: تجزیه و تحلیل معامله در مقابل تکراری
تعریف اینکه آیا مدل معاملاتی یا اشتراکی بر اساس فرکانس طبیعی کار می کند - ویدئو سوم: تجزیه و تحلیل مدت تجدید
درک عواملی که بر مدت زمان مناسب تجدید اشتراک برای مدل های اشتراکی تأثیر می گذارد
هدیه: چگونگی و زمان انجام یک نظرسنجی قیمت گذاری
- ویدئو اول: در نظر گرفتن گزینه های تحقیق قیمت گذاری
قبل از اجرای یک نظرسنجی قیمت گذاری، مطمئن شوید که بهترین گزینه تحقیق قیمت گذاری شما است - ویدئو دوم: مقدمه ای بر طیف تحقیق قیمت گذاری
پنج عامل کلیدی به یک شرکت کمک می کند تا تصمیم بگیرد آیا باید یک نظرسنجی قیمت گذاری اجرا کنند - ویدئو سوم: استفاده از نظرسنجی های MaxDiff و Van Westendorp
ما به نزدیکی نگاه می کنیم به نظرسنجی های قیمت گذاری محبوب تر در صورتی که شما یک یا هر دو را استفاده کنید - ویدئو چهارم: اندازه و ترکیب مخاطب
دریافت کنندگان درست و یک نمونه کافی کلید موفقیت نظرسنجی هستند - ویدئو پنجم: سوالات ضروری درباره نظرسنجی های قیمت گذاری
ما به چهار سوال رایجی که زمانی که سازمان ها نظرسنجی قیمت گذاری ایجاد می کنند برخورد می کنیم - ویدئو ششم: نتایج نظرسنجی و مراحل بعدی
نتایج نظرسنجی اطلاع می دهد که آیا ما آماده اجرای یک ساختار قیمت گذاری جدید هستیم یا خیر
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: شناسایی فرصت های مدل
این یک خلاصه مختصر از موادی است که در این بخش پوشش داده شده است.
فصل چهارم استراتژی های مدل
پیش نمایش رایگان
پیش نمایش بخش
در این بخش، ما بر روی دسته اول استراتژی ها تمرکز خواهیم کرد: استراتژی های مدل
مقدمهای بر استراتژیهای مدل
- ویدئو اول: تغییر یک مورد استفاده موجود
بررسی دسته اول استراتژی های مدل - تغییر مدل برای یک مورد استفاده موجود - ویدئو دوم: معرفی یک مورد استفاده جدید
بررسی دسته دوم استراتژی های مدل - ایجاد و درآمدزایی یک مورد استفاده جدید
استراتژی های معیار ارزش
- ویدئو اول: مقدمه ای بر استراتژی های معیار ارزش
مقدمه ای بر انواع مختلف معیارهای ارزش و مزایا و معایب هر یک - ویدئو دوم: تعریف استراتژی معیار ارزش
استفاده از دیدگاه مصرف کننده، حلقه های رشد و هزینه های درآمد برای انتخاب معیار ارزش مناسب
استراتژی های بستهبندی
- ویدئو اول: مقدمه ای بر استراتژی های بسته بندی
مقدمه ای بر بسته بندی و چگونگی اینکه استراتژی بسته بندی مناسب درآمد و رشد را افزایش می دهد - ویدئو دوم: تعریف استراتژی بسته بندی
استفاده از دیدگاه مصرف کننده، حلقه های رشد و هزینه های درآمد برای تعریف استراتژی بسته بندی شما
استراتژی های قیمت گذاری
- ویدئو اول: مقدمه ای بر استراتژی های قیمت گذاری
مقدمه ای بر استراتژی قیمت گذاری و چگونگی تأثیر تصمیمات قیمت گذاری بر درآمد و رشد - ویدئو دوم: تعیین قیمت
استفاده از دیدگاه مصرف کننده، حلقه های رشد و هزینه های درآمد برای قیمت گذاری ویژگی ها و موارد استفاده شما
استراتژیهای زمان
- ویدئو اول: مقدمه ای بر استراتژی های زمان
مقدمه ای بر استراتژی های اطراف زمانی که شما شارژ می کنید و چگونگی تأثیر آنها بر درآمد و رشد - ویدئو دوم: تعریف زمانی که شما شارژ می کنید
استفاده از دیدگاه مصرف کننده، حلقه های رشد و هزینه های درآمد برای تعیین زمان شارژ
اضافه کردن موارد استفاده جدید
- ویدئو اول: مقدمه ای بر اضافه کردن موارد استفاده جدید
مقدمه ای بر دو راه برای معرفی موارد استفاده جدید - استراتژی های عمودی و افقی - ویدئو دوم: استراتژی های عمودی
یک تجزیه و تحلیل عمیق در مورد زمان و چگونگی استفاده تیم ها از استراتژی های عمودی برای راندمان درآمدزایی - ویدئو سوم: استراتژی های افقی
یک تجزیه و تحلیل عمیق در مورد زمان و چگونگی استفاده تیم ها از استراتژی های افقی برای راندمان درآمدزایی
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: استراتژی های مدل
این یک خلاصه مختصر از موادی است که در این بخش پوشش داده شده است.
فصل پنجم شناسایی فرصت های بهینه سازی
پیش نمایش رایگان
پیش نمایش بخش
این یک پیش نمایش است از آنچه ما در این بخش پوشش خواهیم داد.
حالتهای مشتری
- ویدئو اول: مقدمهای بر حالت های مشتری
بررسی چهار حالت مشتری - جدید، موجود سالم، در معرض خطر و کنار گذاشته شده - ویدئو دوم: حالت های مشتری هدف
چگونگی بهینه سازی درآمد با انتقال مشتریان به حالت های سالم موجود و گسترش
مشتریان سالم موجود
- ویدئو اول: مشتریان سالم موجود + مسیرهای گسترش
بررسی مشتریان سالم موجود و مسیرهای گسترش مختلف موجود برای آنها - ویدئو دوم: شناسایی نامزدهای گسترش مشتریان
تجزیه و تحلیل های کمی برای شناسایی کدام مشتریان سالم موجود نامزد گسترش هستند - ویدئو سوم: چرا مشتریان گسترش نمی یابند
تجزیه و تحلیل های کیفی و کمی برای کشف چرایی اینکه مشتریان سالم موجود گسترش نمی یابند
مشتریان بالقوه
- ویدئو اول: شناسایی مشتریان بالقوه
بررسی مشتریان بالقوه و تجزیه و تحلیل ها برای شناسایی که چه کسی یک مشتری بالقوه است - ویدئو دوم: چرا کاربران تبدیل نشدند
تجزیه و تحلیل های کیفی و کمی برای کشف چرایی اینکه مشتریان بالقوه تبدیل نمی شوند
مشتریان در معرض خطر
- ویدئو اول: شناسایی مشتریان در معرض خطر
بررسی مشتریان در معرض خطر و تجزیه و تحلیل ها برای شناسایی که چه کسی یک مشتری در معرض خطر است - ویدئو دوم: چرا کاربران در معرض خطر هستند
تجزیه و تحلیل های کیفی و کمی برای کشف چرایی اینکه چرا یک مشتری در معرض خطر است
مشتریان کنار گذاشته شده
- ویدئو اول: تعریف مشتریان کنار گذاشته شده
بررسی مشتریان کنار گذاشته شده و تجزیه و تحلیل های کمی برای تعریف حالت مشتری کنار گذاشته شده - ویدئو دوم: شناسایی نامزدهای احیا
تجزیه و تحلیل کدام مشتریان کنار گذاشته شده می توانند از طریق استراتژی های بهینه سازی بازگردند - ویدئو سوم: چرا آنها کنار گذاشته شدند
تجزیه و تحلیل عمیق کیفی و کمی برای شناسایی چرایی اینکه چرا یک مشتری کنار گذاشته شده است
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: شناسایی فرصت های بهینه سازی
این یک خلاصه مختصر از موادی است که در این بخش پوشش داده شده است.
فصل ششم استراتژی های بهینه سازی
پیش نمایش رایگان
پیش نمایش بخش
این یک پیش نمایش است از آنچه ما در این بخش پوشش خواهیم داد.
استراتژی های بهینهسازی
- ویدئو اول: معادله بهینه سازی
بررسی معادله بهینه سازی که تبدیل و گسترش مشتریان را دربر می گیرد - ویدئو دوم: مراحل بهینه سازی: آموزش
مقدمه ای بر مرحله اول بهینه سازی، آموزش مشتریان در مورد حالت هدف - ویدئو سوم: مراحل بهینه سازی: تبدیل
مقدمه ای بر مرحله دوم بهینه سازی، تبدیل مشتریان به حالت هدف - ویدئو چهارم: مراحل بهینه سازی: فعال سازی
مقدمه ای بر مرحله سوم بهینه سازی، فعال سازی مشتریان در حالت هدف
استراتژیها برای مشتریان بالقوه
- ویدئو اول: آموزش مشتریان بالقوه
استراتژی هایی که تیم ها می توانند برای آموزش مشتریان بالقوه در مورد حالت سالم موجود استفاده کنند - ویدئو دوم: تبدیل و فعال سازی مشتریان بالقوه
استراتژی هایی که تیم ها می توانند برای تبدیل مشتریان بالقوه و فعال کردن آنها در حالت هدف استفاده کنند
استراتژیها برای مشتریان سالم موجود
- ویدئو اول: افزایش عمق موارد استفاده موجود
عمیق کردن درآمد در یک مورد استفاده موجود برای گسترش درآمد از مشتریان سالم موجود - ویدئو دوم: انتقال یا اضافه کردن موارد استفاده
انتقال یا اضافه کردن موارد استفاده جدید برای گسترش درآمد از مشتریان سالم موجود
استراتژیها برای مشتریان در معرض خطر
- ویدئو اول: تقویت عادت
تقویت عادت مشتریان در معرض خطر برای نجات آنها از کنار گذاشته شدن به عنوان مشتری - ویدئو دوم: جریان ضد تبدیل
بهینه سازی جریان ضد تبدیل و لغو برای نجات مشتریان در معرض خطر از کنار گذاشته شدن - ویدئو سوم: انتقال مورد استفاده
نجات مشتریان در معرض خطر از کنار گذاشته شدن با انتقال و فعال کردن آنها در یک مورد استفاده جدید
استراتژیها برای مشتریان کنار گذاشته شده
- ویدئو اول: احیای مشتری به یک مورد استفاده جدید
احیای مشتریان کنار گذاشته شده به یک مورد استفاده جدید بر اساس دلایل کنار گذاشته شدن آنها - ویدئو دوم: کاهش کنار گذاشته شدن غیر ارادی
کاهش کنار گذاشته شدن غیر ارادی با کاهش اصطکاک و بهینه سازی جریان های پرداخت - ویدئو سوم: فعال سازی مجدد
فعال سازی مجدد کاربران کنار گذاشته شده به همان مورد استفاده با هدف دلایل کنار گذاشته شدن
مشوقها
- ویدئو اول: زمانی که ما از مشوقها استفاده می کنیم
بررسی مشوقها، اشتباهات رایج هنگام استفاده از مشوقها و زمان استفاده از آنها - ویدئو دوم: بهینه سازی درآمد
چگونگی استفاده از تحریک ها به عنوان یک استراتژی بهینه سازی برای بهبود درآمدزایی و رشد
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: استراتژی های بهینه سازی
فصل هفتم استراتژی های کسب درآمد را پیاده کنید
مقدمهای بر اجرای استراتژیهای درآمدزایی رایگان
مقدمه ای بر اجرای استراتژی های درآمدزایی
این یک خلاصه از استراتژی های بهینه سازی و پیش نمایش اجرای استراتژی های درآمدزایی است
چرا باید استراتژی های درآمدزایی را آزمایش کرد
- ویدئو اول: چالش های آزمایش درآمدزایی
درک چالش های رایجی که تیم ها در هنگام آزمایش و اجرای استراتژی های درآمدزایی با آنها روبرو هستند - ویدئو دوم: فرآیند آزمایش
بررسی فرآیند گام به گام آزمایش و اجرای استراتژی های درآمدزایی
چگونگی آزمایش استراتژی های درآمدزایی
- ویدئو اول: تعریف محدوده آزمایش
فرآیند گام به گام برای تعریف محدوده و معیارهای موفقیت برای آزمایش های درآمدزایی شما - ویدئو دوم: ساخت آزمایش
چگونگی تعریف تغییرات آزمایش درآمدزایی شما و اختصاص کاربران به این تغییرات - ویدئو سوم: راه اندازی آزمایش
بررسی چگونگی تعیین زمانبندی و مدت زمان یک آزمایش درآمدزایی - ویدئو چهارم: ارزیابی نتایج
ارزیابی نتایج آزمایش برای تعیین اینکه آیا باید بیشتر آزمایش کنیم، استراتژی را اجرا کنیم یا استراتژی را برگردانیم
اجرای استراتژی ها و مدیریت تغییر
- ویدئو اول: اجرای تغییرات برای مشتریان موجود
اشتباهات رایج و ملاحظات هنگام اجرای تغییرات درآمدزایی برای مشتریان موجود - ویدئو دوم: پدربزرگ کردن مشتریان موجود
زمان و چگونگی پدربزرگ کردن مشتریان موجود هنگام تغییر مدل های درآمدزایی - ویدئو سوم: مدیریت تغییرات
دریافت حمایت، هماهنگی ذی نفعان و مدیریت برنامه های درآمدزایی در سازمان شما
هدیه: خلاصه بخش
خلاصه: اجرای استراتژی های درآمدزایی
این یک خلاصه مختصر از موادی است که در این بخش پوشش داده شده است
فصل آخر قالبها
قالبها
- نقشه درآمدزایی ریفورج
نقشه درآمدزایی ریفورج خود را از اینجا دانلود کنید
دانلود نقشه درآمدزایی - نقشه خروجی های درآمدزایی
نقشه خروجی های درآمدزایی خود را از اینجا دانلود کنید - قالب فرصت های بهینه سازی
قالب فرصت های بهینه سازی خود را از اینجا دانلود کنید - قالب اضافی نظرسنجی های قیمت گذاری
این قالب شامل سوالات تحقیق و نمونه های طراحی نظرسنجی است
- یادگیری کاربردی
دورههای سایت ریفورج براساس نمونههای واقعی طراحی شدهاند و به شما یاد میدهند که چگونه استراتژیها و راهحلهای کاربردی را در سازمانتان به کار بگیرید. - تدریس بیحاشیه
مطالب و ویدئوهای آموزشی دورههای سایت ریفورج به طور کامل به مباحث آموزشی میپردازند. بنابراین، شما با دیدن ویدئوها و مطالعه فایلهای نوشتاری به دوره دیگری احتیاج نخواهید داشت. - تدریس توسط متخصصان مجرب
مدرسهای «دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» همگی در شرکتهای معتبر دنیا مثل گوگل کار کردهاند و تجربههای منحصربهفردی دارند. با خرید این دوره از راهکارها و ایدههای دست اول آنها در کسبوکارتان استفاده میکنید.
«دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» به شما کمک میکند که قیمت محصولات و خدمات سازمان را با توجه به اصول کسبوکار و سازمان تنظیم کنید. این دوره یک راهنمای جامع برای افزایش درآمد در حوزههای بازاریابی، طراحی و مدیریت محصول است. همچنین، رویکردها و راهحلهای عملی این دوره به شما کمک میکند که کسبوکارتان همیشه در مسیر پیشرفت باشد.
همچنین ما در سایت گرولی این دوره را با زیر نویس فارسی برای شما آماده کرده ایم .
دوره «درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» در سایت گرولی برای بازاریابها، مدیران محصول، طراحها، مهندسها، تحلیلگرهای داده و هر کسی که در بخش عملیات کسبوکار و سرمایه استراتژیک سازمان کار میکند، مناسب است.
خیر، برای استفاده از مطالب آموزشی «دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» به پیشنیاز خاصی احتیاج ندارید. شما میتوانید مطالب دوره را به راحتی دنبال کرده و آنها را به صورت عملی در کسبوکار و سازمانتان اجرا کنید.
خیر، همه دورههای سایت ریفورج با هدف ارتقای سطح دانش شما و رشد سازمان طراحی شدهاند و نکات را با مثالهای عملی و واقعی آموزش میدهند.
بله، ما در سایت گرولی «دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» را به صورت کامل ارائه میکنیم. شما با خرید این دوره میتوانید به مجموعهای از فایلهای نوشتاری، ویدئوها و ابزارهای مفید دسترسی داشته باشید.
بله، ویدئوها و فایلهای آموزشی «دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج » به زبان انگلیسی روان هستند و زیر نویس فارسی دارند . بهتر است که بدانید زیر نویس ها با هوش مصنوعی تولید شده اند .
بعد از خرید «دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج» از سایت گرولی، کارشناسهای ما با شما تماس میگیرند و برای دسترسی مطالب آموزشی به شما کمک میکنند. شما میتوانید تا ۱ سال و از ٣ دستگاه به مطالب دورهها دسترسی داشته باشید.
گرولی از اولین ارائهکنندههای دورههای سایت ریفورج است. دورههای سایت ریفورج در گرولی با تخفیف و قیمتی استثنایی به فروش میرسند. بنابراین شما میتوانید با پرداخت هزینهای منطقی به محتوای آموزشی دسته اول دسترسی داشته باشید.
بله، شما بعد از گذراندن هر کدام از دورههای ریفورج در سایت گرولی و مشاهده ویدئوهای آموزشی، میتوانید گواهینامه تکمیل دوره را از سایت گرولی دریافت کنید. این گواهینامه متعلق به سایت گرولی است و به سایت ریفورج ارتباطی ندارد.
بله، اگر بعد از خرید «دوره درآمدزایی و قیمت گذاری ریفورج » نتوانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید، میتوانید حداکثر تا یک هفته بعد از خرید دوره به ما اطلاع دهید و وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
4 دیدگاه برای دوره درآمدزایی و قیمتگذاری ریفورج (Reforge) با زیرنویس فارسی
قیمت
دوره بسیار کاربردی برای مدیریت محصول بود و خیلی به دانشم در این زمینه اضافه شد. ممنون
انصافا قیمتگذاری خیلی کار سختیه. این دوره یکم موضوع رو با پارامترهای موثرش شکافت برام.
گذروندن دوره قیمتگذاری برای همه صاحبانشان کسبوکار ضروریه.
داشتم پکیج ریفورج رو بخاطر این دوره میگرفتم و در نهایت ناامیدی گفتم قبلش ی سرچ فارسی بکنم و خیلی خوشحال شدم که شما این دوره رو به صورت تک با ی قیمت خوب گذاشتین. ممنون